Check even de faq --> MUZ Muziek FAQ!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:25 schreef Koepert het volgende:
NoiseControllers - Aliens![]()
Wat een lekkere plaat toch
Klik
Whoopsquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:12 schreef nipeng het volgende:
[..]
Check even de faq --> MUZ Muziek FAQ!
Dat soort linkjes zijn niet toegestaan.
No problem.quote:
haha zodra mijn internet weer normaal functioneert zet ik ze er wel even op.. internet valt nu constant uitquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:58 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Doe maar wel!!! Leuk leuk....
Kheb wel een aantal filmpjes van Euphoria gemaakt en op de pc gezetquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:10 schreef Tha_Bartman het volgende:
Had ik nou toch maar mijn camera meegenomen naar Euphoria.. maarja achteraf dan is het altijd makkelijk praten
Crusty heeft nog wel wat filmpjes van andere feesten die ik gemaakt hebmoet je maar aan hem vragen als je nog iets wil zien
(welke feesten dat zijn zie zijn Sig of de mijne)
De kwaliteit van de beelden vind ik altijd goed en van het geluid ook
sorry, klinkt mij niet bekend in de orenquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:44 schreef hardstyle_babbels het volgende:
yohooo vriendjes en vriendinnetjes.... Ff een request
Liedje ik meen dat het van de activator is, maar weet dus niet zeker...
Vocals gaan:
Sex in the morning, sex at night
sex in the afternoon that's right!
Heerlijk nummertje dat ik echt heel snel moet hebben...
Iemand die het nr (of een rip ervan heeft)... en anders titel/artiest?
Mmmm komt mij toch ook niet echt bekend voor...quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:44 schreef hardstyle_babbels het volgende:
yohooo vriendjes en vriendinnetjes.... Ff een request
Liedje ik meen dat het van de activator is, maar weet dus niet zeker...
Vocals gaan:
Sex in the morning, sex at night
sex in the afternoon that's right!
Heerlijk nummertje dat ik echt heel snel moet hebben...
Iemand die het nr (of een rip ervan heeft)... en anders titel/artiest?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:40 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Mmmm komt mij toch ook niet echt bekend voor...
Schadeeee!quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
sorry, klinkt mij niet bekend in de oren
Thx! Ik kende hem nog niet, en dat terwijl ie al zeer lang op mn pc staat...quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
Donkey Rollers - Immeasurably is het nr![]()
ik zou zeggen gooi ze lekker online Ananas
Lekker hard, lekker cool, Headhunterz op je smoel!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:06 schreef CrustyClown het volgende:
Ik had trouwens ook een filmpje gemaakt van het nieuwe nummer van HeadHunterz ft MC Villan, maar de kwaliteit is zo bagger dat ik twijfel of ik hem nog wel post
Je zult het idd toch nog even moeten doen met filmpjes, het eerste feestje duurt nog even hoorquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
De filmpjes zijn toch best okhet doet mij verlangen naar meer
Werkt die site niet met n playlist dan??quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:45 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ik hoorde dat nr waar ik het vandaag over had voorbij komen via zon online radio site op school en t klonk echt heeeeeeel goed!
Maar dat is geen keboem keboem, dus dat vind ik niet thuishoren onder de feestjes die we hier bespreken. Tenzij jij de eigenaressen kan overhalen de hele avond hardstyle/core te draaien...;)quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
eerst komende feest duurt 8 dagenen het begint zaterdag
![]()
![]()
quote:
Dat bewaart ie natuurlijk voor zaterdag!quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Schakel net 10 minuten in maar hij draait wel de bekende plaatjes.......lekker, maar niet vernieuwend....
hasta la pasta, maar dan een tikkeltje harderquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:55 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat bewaart ie natuurlijk voor zaterdag!![]()
je hebt totaal geen last van die trappen hoor..majaquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:00 schreef RijstNatie het volgende:
euphoria, 1x geweest.. is niks met die trappen daar
beter een normale ruimte ofso regelen
Idd, gewoon lekker vooraan en gaan !quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:19 schreef De_Ananas het volgende:
Gewoon vooraan bij de boxen staan
Ben trouwens 3x geweest maar van de eerste weet ik niks meer terwijl ik niet veel gezopen had![]()
Hij zei ook erna, dat hij weet dat het opgenomen wordt door luisteraars en dat hij daarom niet veel nieuwe platen draait.quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
setje van Zany @ Club Fresh was niet echt geweldig, standaard platen + de 2 nieuwe van hem en Donkey Rollers...
dat snap ik, maar had wel iets andere platen verwacht, dit is een beetje de standaardkeusquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hij zei ook erna, dat hij weet dat het opgenomen wordt door luisteraars en dat hij daarom niet veel nieuwe platen draait.
Al wat ouder cd'tje volgens mijquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hardstyle Revolution Volume 2
Leuke CD
Grapjas ben je ook hequote:Op donderdag 25 januari 2007 19:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja de nrs zijn een beetje van het eind van 2006maar zitten wel lekkere tussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |