abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 januari 2007 @ 18:04:45 #251
3542 Gia
User under construction
pi_45702540
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:24 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Een besneden man is altijd hygienischer dan een onbesneden man. Als we uigaan van dezelfde situatie en beide soorten mannen wassen zich even vaak, dan is de besneden man hygienischer. Je plast de hele dag door en je kunt daar tussentijds niet schoonmaken. Dan rest de vraag of alle mannen zich wel elke dag wassen.
Een besneden man zit de hele dag met zijn blote eikel tussen de bacteriën, daar waar een onbesneden man zijn eikel beschermd heeft middels de voorhuid.

Ik ben van mening dat een besneden man meer kans heeft op infectie dan een onbesneden man, indien beide zich even vaak wassen.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 18:12:52 #252
3542 Gia
User under construction
pi_45702800
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:18 schreef Doc het volgende:

[..]

Jij kent iemand die het klote vind en nu weet jij alles af van het verschil tussen sex met en zonder voorhuid? En als ik nou zeg dat ik iemand ken die ook met en zonder voorhuid sex heeft gehad en eigenlijk geen amper verschil merkt, ben ik dan ook expert?
Gaat er om dat een moslim die al als klein jongetje besneden is niet kan beweren dat het beter of lekkerder is dan onbesneden. Hij heeft nog nooit geneukt met vel en weet er dus geen zak vanaf.

Alleen iemand die op volwassen leeftijd besneden is, kan zich ervaringsdeskundige noemen.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 18:14:58 #253
262 Re
Kiss & Swallow
pi_45702869
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 18:04 schreef Gia het volgende:

[..]

Een besneden man zit de hele dag met zijn blote eikel tussen de bacteriën, daar waar een onbesneden man zijn eikel beschermd heeft middels de voorhuid.

Ik ben van mening dat een besneden man meer kans heeft op infectie dan een onbesneden man, indien beide zich even vaak wassen.
dan heb je het toch echt fout hoor , maar goed het blijft je mening
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 26 januari 2007 @ 18:16:19 #254
262 Re
Kiss & Swallow
pi_45702905
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 18:12 schreef Gia het volgende:

[..]

Gaat er om dat een moslim die al als klein jongetje besneden is niet kan beweren dat het beter of lekkerder is dan onbesneden. Hij heeft nog nooit geneukt met vel en weet er dus geen zak vanaf.

Alleen iemand die op volwassen leeftijd besneden is, kan zich ervaringsdeskundige noemen.
je typering "moslim" is natuurlijk al gespeend met vooroordelen
  vrijdag 26 januari 2007 @ 18:25:10 #255
3542 Gia
User under construction
pi_45703178
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 18:16 schreef Re het volgende:

[..]

je typering "moslim" is natuurlijk al gespeend met vooroordelen
Het was een reaktie op een moslim hier op Fok, dus daarom zeg ik moslim.

De moslim in kwestie meent dat hij ervaringsdeskundige is, omdat hij besneden is.
Ik bestrijd dat, omdat hij niet weet hoe het zou zijn als hij niet besneden is.

Daarbij beweert meneer dat hij het, dankzij het besneden-zijn, langer kan volhouden, waarmee hij dus toegeeft dat zijn eikel ongevoeliger is geworden.
Oftewel heeft het besnijden duidelijk wel invloed op het gevoel.

Ook Kahaarin heeft dit al eerder aangegeven. Plus de man waar ik het al eerder over had. Die had nog liever het nadeel van die spaanse kraag gehouden dan die blote eikel, zei hij na afloop. Hij had er spijt van dat hij zich had laten opereren.

Blijft natuurlijk alsnog de vraag wat er op tegen is om te wachten met besnijdenis tot de persoon in kwestie volwassen is. Vanwege hygiënische redenen is het hier niet nodig om dat bij baby's al te doen. En puur om geloofsredenen kan het ook prima bij het bereiken van de volwassen leeftijd.
Het excuus dat dit te pijnlijk is en je je altijd die pijn zult herinneren, vind ik bullshit. Voor een klein kind doet het net zoveel pijn.

Ik vraag me af hoeveel mannen dit door zullen zetten als het pas vanaf de 18 jaar mag. Dan hebben ze toch al een geruime tijd trekervaring en de meesten ook wel neukervaring. DAN krijg je een grote groep ervaringsdeskundigen.
pi_45707493
Leuk enzo die mening van een buitenstaander. Feit is dat meer dan 1 miljard mannen besneden zijn. Feit is dat zij er geen last van hebben en al helemaal geen probleem mee hebben. Feit is dat sommige mensen, zelfs vrouwen, denken te kunnen uitmaken wat een ander doet. Roomser dan de paus als het ze uitkomt.

Natuurlijk allemaal onder het mom van "het beste voorhebben met deze arme jongens", terwijl er onder dit dunne laagje hypocrisie natuurlijk iets heel anders zit. Het is iedereen overduidelijk wat, maar toch blijven volhouden dat het niet zo is
pi_45708668
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 20:51 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Leuk enzo die mening van een buitenstaander. Feit is dat meer dan 1 miljard mannen besneden zijn. Feit is dat zij er geen last van hebben en al helemaal geen probleem mee hebben. Feit is dat sommige mensen, zelfs vrouwen, denken te kunnen uitmaken wat een ander doet. Roomser dan de paus als het ze uitkomt.

Natuurlijk allemaal onder het mom van "het beste voorhebben met deze arme jongens", terwijl er onder dit dunne laagje hypocrisie natuurlijk iets heel anders zit. Het is iedereen overduidelijk wat, maar toch blijven volhouden dat het niet zo is
Waar baseer je dat getal op? Ik kom met een zeer voorzichtige schatting tot niet meer dan 700 miljoen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_45708707
Het gaat mij helemaal niet over de hygiene of dat je langer kan neuken of niet.
Het gaat mij om het feit, dat je als kind geen zeggenschap over die ingreep hebt gehad.

Dat KB alleen maar tevreden is met zijn besnijdenis is heel fijn, maar mischien zijn er wel andere mensen die niet zo blij zijn met deze (nutteloze) ingreep.
Om over vrouwen besnijdenis maar helemaal niet te spreken, dat is helemaal te gek voor woorden!
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_45709166
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 21:25 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Waar baseer je dat getal op? Ik kom met een zeer voorzichtige schatting tot niet meer dan 700 miljoen.
Goed opgemerkt . Ik was even in de war met een ander getal.

Vooruit, vertel je armeense vriend maar dat je een Turk hebt verbeterd. Het zal zijn dag maken.
pi_45709560
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 21:41 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Goed opgemerkt . Ik was even in de war met een ander getal.

Vooruit, vertel je armeense vriend maar dat je een Turk hebt verbeterd. Het zal zijn dag maken.
Hij staat romeinse kaarsen af te vuren op het balkon! Een goed begin van het weekend!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  † In Memoriam † vrijdag 26 januari 2007 @ 23:12:35 #261
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_45712429
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 11:24 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Omdat bij die ingreep geen zware schade aan het lichaam word aangericht en het zelfs een bijbelse oorsprong heeft, je hoeft het er niet mee eens te zijn maar volgens mij redeneren ze zo: het heeft een culturele en religieuze oorsprong en het gaat om een behandeling die ook wel eens om medische redenen moet worden uitgevoerd, er ontstaat geen blijvende lichamelijke schade en het alternatief, stiekem en zonder dokter in onhygienische omstandigheden dan kan het wel kwaad.
In onze ogen is het misschien dubbel en snijden in een gezond lichaam maar er zijn verscheidene culturen en geloven die dit doen, mutilatie is in mijn ogen vrouwen besnijdenis en idd de andere dingen die je aanhaalt, begrijp me niet verkeerd, voor mij is het snijden in een gezond lichaam ook geen goed plan, maar om besnijden nu gelijk te stellen met mutilatie is ook niet helemaal correct in mijn ogen.
Zowel vrouwen als mannenbesnijdenis hebben een cultureel/religieuze oorsprong. Daar kun je dus geen onderscheidt op maken.

"Anders gaan ze het stiekem doen"

Geldt evengoed voor vrouwenbesnijdenis, is daar ook geen reden om het tolereren.

Volgens mij wordt het verschil alleen maar gemaakt omdat besnijdenis bij jongens al eerder bij minderheden voorkwam in het westen (en hier en daar is overgenomen zoals in Noord-Amerika) en het dus 'gewoner' wordt gevonden.

Bovendien zal het met een paar miljard mensen bij wie het gebruik is ook moeilijk worden om er iets aan te doen. Een politicus die het verbod voor zowel jongens als meisjes zal willen invoeren pleegt politiek zelfmoord. Wellicht dat een rechtelijke uitspraak iets zou kunnen doen, maar ook daar zou ontzettend veel druk op staan. Zie het dus niet zo snel veranderen.

Maar dat is imo het probleem, niet dat het snijden in jongentjes objectief gezien verschilt van snijden in meisjes.

En als het gebruik was geweest om de oorlellen van jongens af te snijden had het misschien ook anders gelegen omdat het zichtbaarder is.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 23:56:59 #262
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_45713971
quote:
Op zondag 21 januari 2007 11:00 schreef Gia het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. En het maakt qua gevoel wel degelijk uit. Doordat die eikel niet meer beschermd wordt, raakt ie op den duur ongevoeliger. Moslims claimen dat dat juist beter is, omdat ze dan niet zo snel klaar komen. Ze snappen niet dat iemand met een voorhuid, een eikel heeft die zo gevoelig is, dat die persoon gewoon veel vaker achter elkaar kan. Persoonlijk heb ik liever dat laatste.
Moslims?
De halve manlijke VS is besneden.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_45718110
De natuur weet het beter. Voorhuid zit er niet voor niets.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zaterdag 27 januari 2007 @ 07:24:30 #264
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_45719316
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 21:52 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Hij staat romeinse kaarsen af te vuren op het balkon! Een goed begin van het weekend!
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  zaterdag 27 januari 2007 @ 11:25:59 #265
3542 Gia
User under construction
pi_45721070
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 23:56 schreef t-8one het volgende:

[..]

Moslims?
De halve manlijke VS is besneden.
Hier op Fok zijn het de moslims die claimen dat sex beter is wanneer je besneden bent. Heb er hier de halve VS nog niet over gehoord.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 januari 2007 @ 14:10:27 #266
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_45724719
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 11:25 schreef Gia het volgende:

[..]

Hier op Fok zijn het de moslims die claimen dat sex beter is wanneer je besneden bent. Heb er hier de halve VS nog niet over gehoord.
De eerste die hierover begint ben jezelf. Waarbij je "de moslims" opvoert voordat ook maar een moslim hier iets over claimen. Degene die ik ken en sex met en zonder voorhuid heeft gehad kan wist te melden dat het qua aantal keer achteer elkaar kunnen echt helemaal niets uitmaakt.

quote:
Op zondag 21 januari 2007 11:00 schreef Gia het volgende:

Helemaal mee eens. En het maakt qua gevoel wel degelijk uit. Doordat die eikel niet meer beschermd wordt, raakt ie op den duur ongevoeliger. Moslims claimen dat dat juist beter is, omdat ze dan niet zo snel klaar komen. Ze snappen niet dat iemand met een voorhuid, een eikel heeft die zo gevoelig is, dat die persoon gewoon veel vaker achter elkaar kan. Persoonlijk heb ik liever dat laatste.

Ben dus ook voor controle hierop bij consultatiebureau.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 januari 2007 @ 14:11:28 #267
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_45724748
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 02:56 schreef StefanP het volgende:
Rare jongens dan, die Amerikanen ...
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 januari 2007 @ 14:20:24 #268
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_45725026
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 18:25 schreef Gia het volgende:
Daarbij beweert meneer dat hij het, dankzij het besneden-zijn, langer kan volhouden, waarmee hij dus toegeeft dat zijn eikel ongevoeliger is geworden.
Oftewel heeft het besnijden duidelijk wel invloed op het gevoel.

Ook Kahaarin heeft dit al eerder aangegeven. Plus de man waar ik het al eerder over had. Die had nog liever het nadeel van die spaanse kraag gehouden dan die blote eikel, zei hij na afloop. Hij had er spijt van dat hij zich had laten opereren.
kahaarin heeft niets bevestigd dan wel ontkent. Hij geeft aan ervaringsdeskundige te zijn, maar geeft nergens aan of er verschillen zijn of niet. Ik had er specifiek naar gevraagd, maar geen anntwoord gekregen.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 januari 2007 @ 14:22:24 #269
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_45725093
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 11:25 schreef Gia het volgende:

[..]

Er lopen hier dan ook meer besneden moslims op Fok rond dan besneden Amerikanen
  zaterdag 27 januari 2007 @ 18:27:22 #270
3542 Gia
User under construction
pi_45731094
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 14:10 schreef Doc het volgende:

[..]

De eerste die hierover begint ben jezelf. Waarbij je "de moslims" opvoert voordat ook maar een moslim hier iets over claimen. Degene die ik ken en sex met en zonder voorhuid heeft gehad kan wist te melden dat het qua aantal keer achteer elkaar kunnen echt helemaal niets uitmaakt.

[..]
Ik heb het ook niet alleen over dit topic. Er zijn hier al ettelijke topics over geweest en nog nooit heeft er een Amerikaan gereageerd dat de sex zonder voorhuid beter is dan met. Het zijn de moslims die dat hier al ontelbare keren beweerd hebben. Terwijl ze dat dus niet kunnen weten!! Dat is wat ik zeg.
En jij kent er één die geen verschil merkt. Ik ken één niet-moslim die er zonder meer spijt van heeft gehad en ook hier op Fok hoor je reacties van mensen die besneden zijn en er niet blij mee zijn. (Was schijnbaar niet Kahaarin, heb teruggelezen, maar heb dit al meermaals gelezen)

Aldus, kun je niet stellen dat de sex met een besneden pik beter is. Het feit dat men hier beweert dat het langer duurt voordat men klaarkomt, staaft mijn bewering dat de eikel DUS minder gevoelig is.

[ Bericht 3% gewijzigd door Gia op 27-01-2007 18:53:24 ]
  zaterdag 27 januari 2007 @ 18:54:31 #271
3542 Gia
User under construction
pi_45731831
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 14:22 schreef Doc het volgende:

[..]

Er lopen hier dan ook meer besneden moslims op Fok rond dan besneden Amerikanen
En dus kan ik niet reageren op Amerikanen. Als ik reageer op wat moslims hier op Fok zeggen is het dus onzin om te vermelden dat er een heleboel amerikanen besneden zijn. Die zijn hier niet.
pi_45738259
http://www.circumcision.org/mothers.htm
http://www.circumcision.org/studies.htm

Of lees gewoon heel http://www.circumcision.org/

Laat die middeleeuwse moslims en andere pro-besnijdenis figuren dus maar blaten. Ze weten niet wat ze missen. Op http://www.circumcision.org/adults.htm kun je echter verhalen lezen van mannen die op latere leeftijd besneden zijn en het dus wel allebei meegemaakt hebben.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_45738537
Een goede vergelijking is trouwens te maken met je oogleden. Die snijd je er toch ook niet af?
-Mark Steyn
pi_45738620
Beste StefanP

De meeste mensen maken hier onderscheid tussen mannen en vrouwenbesnijdenis.

Wist je dat in jouw geliefde Amerika, de overgrote meerderheid van de mannen is besneden. Net als die achterlijke moslims?

groetjes,
veldmuis
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 januari 2007 @ 10:58:31 #275
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_45750770
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 21:48 schreef StefanP het volgende:

Laat die middeleeuwse moslims en andere pro-besnijdenis figuren dus maar blaten. Ze weten niet wat ze missen. Op http://www.circumcision.org/adults.htm kun je echter verhalen lezen van mannen die op latere leeftijd besneden zijn en het dus wel allebei meegemaakt hebben.
Weet je wel hoe populair mannenbesnijdenis in de USA is? En er is vast ook een site te vinden met allemaal positieve verhalen ...
  zondag 28 januari 2007 @ 11:45:35 #276
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_45751658
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 14:20 schreef Doc het volgende:

[..]

kahaarin heeft niets bevestigd dan wel ontkent. Hij geeft aan ervaringsdeskundige te zijn, maar geeft nergens aan of er verschillen zijn of niet. Ik had er specifiek naar gevraagd, maar geen anntwoord gekregen.
Kahaarin is een zij, en idd ik weet niet of het beter of minder is, ik ken mannen die besneden zijn en onbesneden maar ik heb nooit iemand gehoord over al dan niet verlies van gevoel.
Ik denk dat dat heel persoonlijk is en dat alleen iemand die eerder sex heeft gehad kan zeggen of het beter is met of zonder.
De 2 mannen die besneden zijn die ik ken moesten om medische redenen op jonge leeftijd besneden worden.
be nice or go away
  zondag 28 januari 2007 @ 11:47:23 #277
145755 kahaarin
pi_45751684
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:18 schreef Doc het volgende:

[..]

Jij kent iemand die het klote vind en nu weet jij alles af van het verschil tussen sex met en zonder voorhuid? En als ik nou zeg dat ik iemand ken die ook met en zonder voorhuid sex heeft gehad en eigenlijk geen amper verschil merkt, ben ik dan ook expert?
Ik reageerde hier op je vraag of je nu expert was, ja dus je kunt er over meepraten want je kent iemand, dat heet hier een ervaringsdeskundige uit tweede hand!
be nice or go away
  zondag 28 januari 2007 @ 11:49:18 #278
145755 kahaarin
pi_45751716
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 02:56 schreef StefanP het volgende:
Behalve als die te strak groeit en niet meer over je eikel heen past....
be nice or go away
  zondag 28 januari 2007 @ 12:24:56 #279
3542 Gia
User under construction
pi_45752541
quote:
Op zondag 28 januari 2007 10:58 schreef Doc het volgende:

[..]

Weet je wel hoe populair mannenbesnijdenis in de USA is? En er is vast ook een site te vinden met allemaal positieve verhalen ...
Positieve verhalen komen hoofdzakelijk van mannen die de andere kant niet meegemaakt hebben.

Maar goed.

Verschil in sexbelevenis is dus subjectief.
Verschil in hygiëne is niet van belang.

Blijft de vraag waarom dan niet gewacht kan worden tot de persoon in kwestie volwassen is en hier zelf over kan beslissen. Dat beetje pijn moeten ze er maar voor over hebben, vind ik.
  zondag 28 januari 2007 @ 18:36:55 #280
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_45765492
quote:
Op maandag 22 januari 2007 09:59 schreef Mutant01 het volgende:
...je maakt het namelijk veel bewuster mee dan als jongetje van 2.
Larie. Onderzoek wijst namelijk uit dat het zenuwstelsel van kleine kinderen relatief veel verder ontwikkeld is en ze pijn dus veel heftiger voelen.
pi_45776666
quote:
Op zondag 28 januari 2007 18:36 schreef Lithion het volgende:

[..]

Larie. Onderzoek wijst namelijk uit dat het zenuwstelsel van kleine kinderen relatief veel verder ontwikkeld is en ze pijn dus veel heftiger voelen.
Maakt mij niets uit. Mijn zoon zal, insaallah, nog binnen zijn eerste levensjaar besneden worden. Onderzoek wijst namelijk uit dat hij er niets van zal voelen.
  maandag 29 januari 2007 @ 08:42:04 #282
3542 Gia
User under construction
pi_45781533
quote:
Op zondag 28 januari 2007 23:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Maakt mij niets uit. Mijn zoon zal, insaallah, nog binnen zijn eerste levensjaar besneden worden. Onderzoek wijst namelijk uit dat hij er niets van zal voelen.
Kinderbeul!!
pi_45784751
quote:
Op zondag 28 januari 2007 23:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Bron? Of doel je op narcose?
pi_45784914
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:40 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Typerend. En deze nam je wel voor waar aan?
quote:
  maandag 29 januari 2007 @ 12:44:32 #285
3542 Gia
User under construction
pi_45786531
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:40 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Er heeft nog nooit een kind, jonger dan een jaar, geklaagd over pijn. Dus doet het geen pijn. Is toch duidelijk!
pi_45788143
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Typerend. En deze nam je wel voor waar aan?
[..]
Ja, idd. Ik heb namelijk kleine kinderen en die....voelen pijn
pi_45788194
quote:
Op maandag 29 januari 2007 12:44 schreef Gia het volgende:

[..]

Er heeft nog nooit een kind, jonger dan een jaar, geklaagd over pijn. Dus doet het geen pijn. Is toch duidelijk!
Je word er alleen maar hard van. Jij bepaalt hier net zo min over "de kinderen" als anderen dat over jouw kinderen mogen doen toch?
Allah Al Watan Al Malik
pi_45788210
quote:
Op maandag 29 januari 2007 12:44 schreef Gia het volgende:

[..]

Ja, ik zit ook nog steeds op die ondertekende verklaring in vijfvoud op doordrukpapier te wachten, maar dat kunnen ze blijkbaar pas vanaf 6 jaar ofzo. Nu zit ik de hele tijd met dat stomme gejank als er weer eens eentje een pot thee over zich heentrekt of door de ruiten het balkon afvalt. Maja, das niet echt klagen he
pi_45788226
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:39 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ja, ik zit ook nog steeds op die ondertekende verklaring in vijfvoud op doordrukpapier te wachten, maar dat kunnen ze blijkbaar pas vanaf 6 jaar ofzo. Nu zit ik de hele tijd met dat stomme gejank als er weer eens eentje een pot thee over zich heentrekt of door de ruiten het balkon afvalt. Maja, das niet echt klagen he
Klagen ze als oudere erover? Iets wat mijnsinsziens zeer van belang is.
Allah Al Watan Al Malik
pi_45788273
Misschien dat we doping maar ook moeten verbieden, de traumatische ervaring van het babytje dat ondergedompelt word in het water. Innerlijke pijn noemen we dat.
Allah Al Watan Al Malik
pi_45788308
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je word er alleen maar hard van.
Die westerlingen begrijpen daar toch niets van. Eigenlijk zijn ze gewoon jaloers.
pi_45788340
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:41 schreef Mutant01 het volgende:
Misschien dat we doping maar ook moeten verbieden, de traumatische ervaring van het babytje dat ondergedompelt word in het water. Innerlijke pijn noemen we dat.
Ik heb gehoord dat intentingen ook heel pijnlijk zijn. Het is een schande
pi_45788358
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:41 schreef Mutant01 het volgende:
Misschien dat we doping maar ook moeten verbieden,
Is al verboden, vraag maar aan de laatste gele trui van de tour de France
quote:
de traumatische ervaring van het babytje dat ondergedompelt word in het water. Innerlijke pijn noemen we dat.
Ondergedompeld? Een lullig bakje water op je koppie. Niet prettig wellicht (de kinderen gaan er zelfs van huilen ) maar toch niet echt vergelijkbaar met het afsnijden van huidflapjes vinnik.
pi_45788380
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:43 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat intentingen ook heel pijnlijk zijn. Het is een schande
En nog tegen de wil van God ook!
Alles is voorbestemd!
pi_45788454
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:45 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

En nog tegen de wil van God ook!
Alles is voorbestemd!
Alleen als je christelijk bent. Maar pijn doet het wel
pi_45788579
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:44 schreef Mwanatabu het volgende:
Ondergedompeld? Een lullig bakje water op je koppie. Niet prettig wellicht (de kinderen gaan er zelfs van huilen ) maar toch niet echt vergelijkbaar met het afsnijden van huidflapjes vinnik.
Niet prettig wellicht? Wat dacht je van de trauma's? Of telt psychische schade niet mee. Je kan een kind innerlijk heel wat schade toebrengen op jonge leeftijd hoor. Lullig bakje water, probeer je het nu te baggetalliseren?
Allah Al Watan Al Malik
pi_45788609
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:52 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Niet prettig wellicht? Wat dacht je van de trauma's? Of telt psychische schade niet mee. Je kan een kind innerlijk heel wat schade toebrengen op jonge leeftijd hoor. Lullig bakje water, probeer je het nu te baggetalliseren?
Dat nooit, dat zou Pim niet zo gewild hebben
pi_45788620
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:53 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dat nooit, dat zou Pim niet zo gewild hebben
Wat een kut woord is het ook he.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 29 januari 2007 @ 15:28:04 #299
262 Re
Kiss & Swallow
pi_45791578
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:44 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Is al verboden, vraag maar aan de laatste gele trui van de tour de France
[..]

het is natuurlijk niet de mate van trauma maar de inbreuk op een onschuldig lichaam, waar leg je de grens?
pi_45793301
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:28 schreef Re het volgende:

[..]

het is natuurlijk niet de mate van trauma maar de inbreuk op een onschuldig lichaam, waar leg je de grens?
Voor mijn eigen kinderen waar er stukken onnodig af moeten. Dat is inbreuk. Onder narcose een voorhuid is wat dat betreft acceptabel voor mij in de zin dat het niet verboden hoeft te worden wmb, maar toch met in het achterhoofd dat ik het een onnodige ingreep vind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')