Maakt mij niets uit. Mijn zoon zal, insaallah, nog binnen zijn eerste levensjaar besneden worden. Onderzoek wijst namelijk uit dat hij er niets van zal voelen.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:36 schreef Lithion het volgende:
[..]
Larie. Onderzoek wijst namelijk uit dat het zenuwstelsel van kleine kinderen relatief veel verder ontwikkeld is en ze pijn dus veel heftiger voelen.

Kinderbeul!!quote:Op zondag 28 januari 2007 23:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Maakt mij niets uit. Mijn zoon zal, insaallah, nog binnen zijn eerste levensjaar besneden worden. Onderzoek wijst namelijk uit dat hij er niets van zal voelen.

Bron? Of doel je op narcose?quote:Op zondag 28 januari 2007 23:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Maakt mij niets uit. Mijn zoon zal, insaallah, nog binnen zijn eerste levensjaar besneden worden. Onderzoek wijst namelijk uit dat hij er niets van zal voelen.

Typerend. En deze nam je wel voor waar aan?quote:
quote:Larie. Onderzoek wijst namelijk uit dat het zenuwstelsel van kleine kinderen relatief veel verder ontwikkeld is en ze pijn dus veel heftiger voelen.

Er heeft nog nooit een kind, jonger dan een jaar, geklaagd over pijn. Dus doet het geen pijn. Is toch duidelijk!quote:

Ja, idd. Ik heb namelijk kleine kinderen en die....voelen pijnquote:Op maandag 29 januari 2007 11:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Typerend. En deze nam je wel voor waar aan?
[..]

Je word er alleen maar hard van. Jij bepaalt hier net zo min over "de kinderen" als anderen dat over jouw kinderen mogen doen toch?quote:Op maandag 29 januari 2007 12:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Er heeft nog nooit een kind, jonger dan een jaar, geklaagd over pijn. Dus doet het geen pijn. Is toch duidelijk!![]()

Ja, ik zit ook nog steeds op die ondertekende verklaring in vijfvoud op doordrukpapier te wachten, maar dat kunnen ze blijkbaar pas vanaf 6 jaar ofzo. Nu zit ik de hele tijd met dat stomme gejank als er weer eens eentje een pot thee over zich heentrekt of door de ruiten het balkon afvalt. Maja, das niet echt klagen hequote:Op maandag 29 januari 2007 12:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Er heeft nog nooit een kind, jonger dan een jaar, geklaagd over pijn. Dus doet het geen pijn. Is toch duidelijk!![]()

Klagen ze als oudere erover? Iets wat mijnsinsziens zeer van belang is.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:39 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook nog steeds op die ondertekende verklaring in vijfvoud op doordrukpapier te wachten, maar dat kunnen ze blijkbaar pas vanaf 6 jaar ofzo. Nu zit ik de hele tijd met dat stomme gejank als er weer eens eentje een pot thee over zich heentrekt of door de ruiten het balkon afvalt. Maja, das niet echt klagen he![]()
![]()

Ik heb gehoord dat intentingen ook heel pijnlijk zijn. Het is een schandequote:Op maandag 29 januari 2007 13:41 schreef Mutant01 het volgende:
Misschien dat we doping maar ook moeten verbieden, de traumatische ervaring van het babytje dat ondergedompelt word in het water. Innerlijke pijn noemen we dat.

Is al verboden, vraag maar aan de laatste gele trui van de tour de Francequote:Op maandag 29 januari 2007 13:41 schreef Mutant01 het volgende:
Misschien dat we doping maar ook moeten verbieden,
Ondergedompeld? Een lullig bakje water op je koppie. Niet prettig wellicht (de kinderen gaan er zelfs van huilenquote:de traumatische ervaring van het babytje dat ondergedompelt word in het water. Innerlijke pijn noemen we dat.

En nog tegen de wil van God ook!quote:Op maandag 29 januari 2007 13:43 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat intentingen ook heel pijnlijk zijn. Het is een schande

Alleen als je christelijk bent. Maar pijn doet het welquote:Op maandag 29 januari 2007 13:45 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En nog tegen de wil van God ook!
Alles is voorbestemd!

Niet prettig wellicht? Wat dacht je van de trauma's? Of telt psychische schade niet mee. Je kan een kind innerlijk heel wat schade toebrengen op jonge leeftijd hoor. Lullig bakje water, probeer je het nu te baggetalliseren?quote:Op maandag 29 januari 2007 13:44 schreef Mwanatabu het volgende:
Ondergedompeld? Een lullig bakje water op je koppie. Niet prettig wellicht (de kinderen gaan er zelfs van huilen) maar toch niet echt vergelijkbaar met het afsnijden van huidflapjes vinnik.

Dat nooit, dat zou Pim niet zo gewild hebbenquote:Op maandag 29 januari 2007 13:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet prettig wellicht? Wat dacht je van de trauma's? Of telt psychische schade niet mee. Je kan een kind innerlijk heel wat schade toebrengen op jonge leeftijd hoor. Lullig bakje water, probeer je het nu te baggetalliseren?

Wat een kut woord is het ook he.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat nooit, dat zou Pim niet zo gewild hebben![]()

het is natuurlijk niet de mate van trauma maar de inbreuk op een onschuldig lichaam, waar leg je de grens?quote:Op maandag 29 januari 2007 13:44 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Is al verboden, vraag maar aan de laatste gele trui van de tour de France
[..]
Ondergedompeld? Een lullig bakje water op je koppie. Niet prettig wellicht (de kinderen gaan er zelfs van huilen) maar toch niet echt vergelijkbaar met het afsnijden van huidflapjes vinnik.

Voor mijn eigen kinderen waar er stukken onnodig af moeten. Dat is inbreuk. Onder narcose een voorhuid is wat dat betreft acceptabel voor mij in de zin dat het niet verboden hoeft te worden wmb, maar toch met in het achterhoofd dat ik het een onnodige ingreep vind.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:28 schreef Re het volgende:
[..]
het is natuurlijk niet de mate van trauma maar de inbreuk op een onschuldig lichaam, waar leg je de grens?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |