Zuigerstopper.quote:
is het niet net zo makkelijk als je de carterkap opendraait?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Zuigerstopper.
Die draai je op de plek van je bougie, dan kan je je overbrenging draaien zodat je zuiger er tegenaan komt.
Dan kan je vervolgens kracht erop zetten zodat je je overbrenging los krijgt en zo bij je V-snaar en alles kan komen en loshalen.
Dat moet ook, maar hij zit aan je krukas vast, dus als je hem lost wilt draaien, draait ie anders door waardoor je hem niet los krijgt.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:37 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
is het niet net zo makkelijk als je de carterkap opendraait?
quote:Op zondag 21 januari 2007 00:35 schreef Devolution het volgende:
tvp in misschien wel het laatste broemtopic![]()
Heb weer gezondigd. Elke keer als ik mijn geld net heb opgemaakt, neem ik mezelf voor om deze keer even te gaan sparen voor een motorrijbewijs, maar élke keer koop ik weer iets anders![]()
Binnekort toch maar eens naar het ziekenhuis om wat aan dat gat te laten doen in mijn hand![]()
Nee hoor.quote:Op zondag 21 januari 2007 02:12 schreef hardcorebass het volgende:
is dat alleen bij een speedfight dan? bij mijn sr was dat niet en bij aeroxen enzo ook niet
Wat wil je gaan kopen?quote:Op zondag 21 januari 2007 11:52 schreef Ferrox het volgende:
zow hé, goeiemorgen
afgelopen 2 dagen lekker gewerkt, werd ik gister ineens gebeld onder werktijd.
Ik nam niet op, belde later in de pauze ff terug.
Een kerel die mn brommer wil kopen voor 650 eurie![]()
maar nu moet ik em eerst helemaal klaar maken![]()
gaskabel GOED fixen, kettingkast er op, en dan te bedenken dat de bijnaam voor zundapp "Ziet U Niet Dat Alles Precies Past" is![]()
wordt nog een leuk feestje die ketting kast![]()
en dan maar sparen en werken voor een nieuwe brommert![]()
Een derbi natuurlijk.quote:
Doe maar de eerstequote:Op zondag 21 januari 2007 12:03 schreef Ferrox het volgende:
ik wil of een derbi senda
of een Zundapp KS 50![]()
En om hem snel en heel te houdenquote:Op zondag 21 januari 2007 12:18 schreef Ferrox het volgende:
Tsje, maar of mn bankrekening dat toe laat ?
en met een KS 50 alles en iedereen er uit trekken is veel leuker![]()
het kost alleen tyfus veel om em snel te krijgen
Maar voordat het zover isquote:Op zondag 21 januari 2007 12:21 schreef Ferrox het volgende:
moah heel houden is het punt niet
Als een Zundapp eenmaal goed in elkaar zit moet er heel wat gebeuren voordat dingen los gaan
WTF?quote:Op zondag 21 januari 2007 12:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoi Saaw, jij hier!
Ik brommert vandaag zo sjiek naar jou toe.
komt wel goedquote:
quote:Op zondag 21 januari 2007 14:02 schreef no1uknow het volgende:
Die spaakvelgen zijn veel vetter mogool![]()
en je zuiger slopenquote:Op zondag 21 januari 2007 00:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Zuigerstopper.
Die draai je op de plek van je bougie, dan kan je je overbrenging draaien zodat je zuiger er tegenaan komt.
Dan kan je vervolgens kracht erop zetten zodat je je overbrenging los krijgt en zo bij je V-snaar en alles kan komen en loshalen.
crosmotor kan je wel 125cc halen, meer cc in 4takt lukt ook zelfs nog makkelijkquote:Op zondag 21 januari 2007 11:02 schreef hardcorebass het volgende:
oh zoja, maar ik ga verder slapen, de mazzel
quote:Op zondag 21 januari 2007 12:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoi Saaw, jij hier!
Ik brommert vandaag zo sjiek naar jou toe.
trekt dat wel zon bietje een rs125? of een crossmotortje van 125 ccquote:Op zondag 21 januari 2007 14:50 schreef fs180 het volgende:
[..]
crosmotor kan je wel 125cc halen, meer cc in 4takt lukt ook zelfs nog makkelijk
rs125 is 25kw
250 niet meer.. maar das 2takt dus meer vermogen
Als je het voorzichtig en met beleid doet niet hoor.quote:
dan moet jy wel een hele sneller brommer hebben hoorquote:Op zondag 21 januari 2007 15:29 schreef Ferrox het volgende:
een beetje brommer trekt de gemiddelde auto er al uit, dus trekt vast wel wat sneller
quote:Op zondag 21 januari 2007 16:57 schreef Herox het volgende:
De gemiddelde automobilist rijd geen plankgas naar 100 km weg bij het stoplicht![]()
Er zullen maar een paar mafkezen zijn die het wel doenquote:Op zondag 21 januari 2007 16:57 schreef Herox het volgende:
De gemiddelde automobilist rijd geen plankgas naar 100 km weg bij het stoplicht![]()
golfjes wel.. alleen dat merkt niemand omdat ze gewoon niet van hun plaatst af komenquote:Op zondag 21 januari 2007 16:57 schreef Herox het volgende:
Golf R32 enzo.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:11 schreef fs180 het volgende:
[..]
golfjes wel.. alleen dat merkt niemand omdat ze gewoon niet van hun plaatst af komen
Ik vind het ook kut noobquote:
Ik zeg ook de gemiddeldequote:Op zondag 21 januari 2007 17:11 schreef fs180 het volgende:
[..]
golfjes wel.. alleen dat merkt niemand omdat ze gewoon niet van hun plaatst af komen
daar ben ik al voor naar aan het kijken, nee geen johnny.. maar gewoon een nette beschaafde r32 (die zijn er niet veel) of een bmw 3 serie..quote:
Laatst in de laatste generatie daarvan meegereden, mijn motortje was nog wel sneller op de rechte lijnquote:
Je moet hem eigenlijk van een ouder persoon moeten zien te kopen, die hem netjes heeft onderhouden en niet afgetrapt heeftquote:Op zondag 21 januari 2007 17:37 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
daar ben ik al voor naar aan het kijken, nee geen johnny.. maar gewoon een nette beschaafde r32 (die zijn er niet veel) of een bmw 3 serie..
die hem alleen als boodschappen ding gebruikt en nog nooit open heeft getrokken..quote:Op zondag 21 januari 2007 18:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Je moet hem eigenlijk van een ouder persoon moeten zien te kopen, die hem netjes heeft onderhouden en niet afgetrapt heeft
Misschien beter dat dan dat hij alleen maar is opgetrokken.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:45 schreef fs180 het volgende:
[..]
die hem alleen als boodschappen ding gebruikt en nog nooit open heeft getrokken..hele blok is dan naar de neuck
![]()
Kankertoetsweek iddquote:Op maandag 22 januari 2007 08:27 schreef no1uknow het volgende:
Zoeen mooie dag vandaag weer
toetsweek![]()
Voordat hij een maand stil stond deed hij het gewoon, en hij loopt langzaam uit zeg maar ,als ik het gas los laat gaat hij nog even op stationair pruttelen en zakt dan langzaam weg.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:27 schreef fs180 het volgende:
te grote sproeier lijkt me.. of stopt ie met vonken?
Dat had je hier niet moeten zeggen.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:27 schreef fs180 het volgende:
trouwnes.. wist nieteens dat no1 een kleinb zusje had, wat schattig
denk toch te grote sproeier.. want met warme motor heb je grotere sproeier als met koude.. en hoe langer je rijd hoe warmer hij wordt en dus uitvaltquote:Op maandag 22 januari 2007 16:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Voordat hij een maand stil stond deed hij het gewoon, en hij loopt langzaam uit zeg maar ,als ik het gas los laat gaat hij nog even op stationair pruttelen en zakt dan langzaam weg.
Neuqen die hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:27 schreef fs180 het volgende:
Maar als hij dan uitviel, dan was het choke erop, starten, even vol gas, choke eraf, honderd meter rijden, pruttel pruttel pruttel.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:36 schreef fs180 het volgende:
[..]
denk toch te grote sproeier.. want met warme motor heb je grotere sproeier als met koude.. en hoe langer je rijd hoe warmer hij wordt en dus uitvalt
quote:Op maandag 22 januari 2007 16:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Neuqen die hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
* BazzieK heeft geen idee waar het over gaat maar vond het een goed idee even te stangen
Om mijn post even wat kracht bij te zetten..quote:Op maandag 22 januari 2007 16:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat had je hier niet moeten zeggen.
Euhm, wrom heb je een sticker van derbi-club.com erop zittenquote:Op zondag 21 januari 2007 13:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dusss..
misschien trekt ie je vlotter leeg?quote:Op maandag 22 januari 2007 16:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar als hij dan uitviel, dan was het choke erop, starten, even vol gas, choke eraf, honderd meter rijden, pruttel pruttel pruttel.
Ik kon het zeg maar herhaald uitvoeren, ook al was de motor warm. Nu moet ik hem voor de gaskabel toch wegbrengen, en laat ik hier dan ook maar even naar kijken
Omdat zijn brommer het resultaat is van een Derbi die het bed deelde met een Gileraquote:Op maandag 22 januari 2007 16:52 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Euhm, wrom heb je een sticker van derbi-club.com erop zitten.
quote:Op maandag 22 januari 2007 16:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat zijn brommer het resultaat is van een Derbi die het bed deelde met een Gilera
Sorry, ik weet nu echt niet waar je het over hebtquote:
ha ha ha ha.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:27 schreef fs180 het volgende:
maar dus sandert.. dat 13e jarige meisje is dus je aanstaande vriendinquote:Op maandag 22 januari 2007 16:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ha ha ha ha.
Ga jij nou maar de yoghurt aanvullen, AHn00b
Huiliequote:Op maandag 22 januari 2007 12:48 schreef fs180 het volgende:
sander.. ik kom niet meer beunen
16quote:Op maandag 22 januari 2007 17:06 schreef fs180 het volgende:
[..]
maar dus sandert.. dat 13e jarige meisje is dus je aanstaande vriendin![]()
plus dat ik wel geld heb staan op mn rekening voor mn rbw![]()
Thxquote:Op maandag 22 januari 2007 16:58 schreef mstr het volgende:
Dus:
[afbeelding]
En dat is dat zwarte 'bakje' hier op de foto:
[afbeelding]
Eeehquote:Op maandag 22 januari 2007 17:27 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Ik heb toffe turkse vrienden op MSN!
Nee iddquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:07 schreef hardcorebass het volgende:
7 kilo?¤ dat kan nooit joh gek
Dan moet je nieuw examen doen geloof ik..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:37 schreef Zuen het volgende:
Even een vraag:
Als ik op mijn 18e een licht motorrijbewijs haal moet ik dan als ik bijv. 24 ben en zwaar wil halen een heel nieuw rijbewijs halen of krijg je die automatisch?
Veel teveel.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:26 schreef Ferrox het volgende:
ziet er geil uit![]()
![]()
Maar hoeveel geld steek jij in je brommer zeg![]()
nieuwe velgen, nieuwe dit, nieuwe dat, nieuwe kapjes
automatisch.. maar via de neiuwe regeling moet je wel examnn doen enzop.. maar die komt dit jaar nog niet iigquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:37 schreef Zuen het volgende:
Even een vraag:
Als ik op mijn 18e een licht motorrijbewijs haal moet ik dan als ik bijv. 24 ben en zwaar wil halen een heel nieuw rijbewijs halen of krijg je die automatisch?
1x jong maar 1000 keer spijt dat je al je geld inerin hebt gestokenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Veel teveel.
Agja, geld moet rollen.Je bent maar 1 keer jong he.
![]()
Al mijn geld.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:31 schreef fs180 het volgende:
[..]
1x jong maar 1000 keer spijt dat je al je geld inerin hebt gestoken![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:47 schreef Diemietuhriej het volgende:
http://www.derbi-club.com/forum/viewtopic.php?t=2188
Te gaaf ding.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:47 schreef Diemietuhriej het volgende:
Te gaaf ding.![]()
![]()
bwhehehquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:47 schreef Diemietuhriej het volgende:
Te gaaf ding.![]()
![]()
Gaaf dingquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:47 schreef Diemietuhriej het volgende:
Te gaaf ding.![]()
![]()
nee hoor , maar een familiekoelkast op je kamer.......quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:02 schreef saaw het volgende:
beetje op jullie offtopic posts, over koelkasten, bier en andere zeer nuttige dingen die hier absoluut niet van toepassing, zijn letten!
en smileyposts hoeven ook niet, postkricken doe je maar ergens anders
ik moet hardop lachenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tvp!
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:05 schreef Ferrox het volgende:
nu al gedonder met je NIEUWE brommert![]()
Maar zo'n familie koelkast is eigk best ruig
( is mn 10e post alweer in dit topic vandaag, terwijl mn gemiddelde 6 is. Stiekem toch gemiddelde omhoog krikken)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ik snap het ook niet maar me bandje zwabbert
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
Ik ook. Maar goed dat was voor mij ook de reden waarom ik even een tvp plaatstequote:
Lol, ja morgen ga ik er precies 2.3 bar in doen. Laat hem eerst leeg lopen ofzo, en dan even checken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:10 schreef C2C het volgende:
missch iets harder oppompen? ik had er ook last van vandaag, bleek m'n bandenspanning maar 1 bar te zijn
ik reed gelijk 5 km harder en hij trok weer als een tierelier
Mods staan boven de wet?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ook. Maar goed dat was voor mij ook de reden waarom ik even een tvp plaatste
Mods lezen mee, en zodra ik iets constateer dan plaats ik even een meeleespost. Voorderest heb ik niets met brommerts zoals jullie wetenquote:
voor een piraat is een brommer nooit te laat!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mods lezen mee, en zodra ik iets constateer dan plaats ik even een meeleespost. Voorderest heb ik niets met brommerts zoals jullie weten
Goeie sig, veder heb ik geen verstand van brommers.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:18 schreef Ferrox het volgende:
meer omdat het een juut is
mn zus is vandaag kk hard gepwnt in groningen door de plietsie![]()
ze fietste door de Heerestraat, werd ze aangehouden door een agent op een fiets.
Met de mededeling dat ze daar niet mocht fietsen
BTW, kheb nog ff een vraagje over mn carb/gaskabel.
Ik heb de kabel nu nog niet in het handvat, maar dit had ik afgelopen zaterdag wel, en toen trokkie gelijk vol gas (WIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH!!!!)
terwijl ik gewoon mn choke pin in kon drukken![]()
iemand enig idee of de kabel te kort is of de kabel niet goed in de carb zit ?
nee idd, zonder bier, geen puberaal levenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Bier is een belangrijk onderdeel in het leven van brommerrijders
Beunen zonder bier gaat niet
dankjequote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:21 schreef Ipho het volgende:
[..]
Goeie sig, veder heb ik geen verstand van brommers.
Ik snap politie op fiets niet echt goedquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:18 schreef Ferrox het volgende:
meer omdat het een juut is
mn zus is vandaag kk hard gepwnt in groningen door de plietsie![]()
ze fietste door de Heerestraat, werd ze aangehouden door een agent op een fiets.
Met de mededeling dat ze daar niet mocht fietsen
Ik ook met mijn bierpens en kut conditie en kutfiets. Dus die plisie agenten op lichte fietsen met vaak fatsoenlijke conditie vast ook welquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik snap politie op fiets niet echt goed
Als ik ergens zou fietsen en ze zouden naast me komen fietsen of ik zou ze tegenkomen ofzo en ze zeggen stop is, zou ik gewoon keihard doorfietsen, 30 km/u hou ik zo makkelijk 15 minuten vol, minstens
Hebben ze daar geen hendig sjieke mountainbikes?quote:Geen gay-pliesie-stadfiets die daar tegenop kan
Mja, het grote nadeel van het kentekenquote:Op me brommer stop ik overigens wel voor pliesie
Ik heb wel vaak pliesie op fiets gezien, maar echt niet op mountainbikes hoorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik ook met mijn bierpens en kut conditie en kutfiets. Dus die plisie agenten op lichte fietsen met vaak fatsoenlijke conditie vast ook wel
[..]
Hebben ze daar geen hendig sjieke mountainbikes?
[..]
Mja, het grote nadeel van het kentekenEn natuurlijk motoragenten
toen in de tijd dat ik mijn brommer nog niet had had ik het gedaan, toen had ik echt een puike conditie en kon ik echt dodelijk hard fietsenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Als ik ergens zou fietsen en ze zouden naast me komen fietsen of ik zou ze tegenkomen ofzo en ze zeggen stop is, zou ik gewoon keihard doorfietsen, 30 km/u hou ik zo makkelijk 15 minuten vol, minstens
Op mn Gazelle Playa
[img]http://www.bike.nl/cms/artikel/big/playa2006.jpg[/img
Hij lijkt een beetje op deze.
Geen gay-pliesie-stadfiets die daar tegenop kan
Op me brommer stop ik overigens wel voor pliesie
kijkquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:29 schreef Ipho het volgende:
Ik wil wel met saaaw brommer kieken.
quote:
Ivo, wat heb je nu weer uitgespookt?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:38 schreef Ipho het volgende:
[..]
![]()
Ik ben even brommer beunen ofzo. Trap tegen me band aan geven
Me band zit niet goed op me velgquote:
de droom van elke manquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:51 schreef Ferrox het volgende:
[..]
nee hoor , maar een familiekoelkast op je kamer.......
wel 15 minquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Op mn Gazelle Playa
[afbeelding]
Hij lijkt een beetje op deze.
Geen gay-pliesie-stadfiets die daar tegenop kan
Op me brommer stop ik overigens wel voor pliesie
leg het s opnieuw uit.. ik snap hem nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:01 schreef Ferrox het volgende:
hahah ja
je kijkt een voetbal wedstrijd, en met je linker arm open je je koel/vries combinatie.
Pakt een flesje bier en een broodje bapao, vervolgens kwak je je broodje in de magnetron
en je geniet![]()
Heeft niemand een idee over mn gaskabel/carb issue?![]()
Van Saaw leren dat Peugot ook schakelbrommers maakt, de schaamtequote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:34 schreef saaw het volgende:
genoeg nou over koelkasten en bier. dat het bij pubers hoort snap ik ook wel, open er een topic over, maar hier gaat het over brommers!
ik vind trouwens schakelbrommers best stoer
vriend van me had een peugeot xr6 [uit mn hoofd, bestaat dat?] lekker scheuren
Dat zeiden mensen die bij mij achterop zaten ook altijd, alhoewel ik betwijfel of dat aan mijn brommer lagquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, ik heb wel geregeld achterop een speedfight ding gezeten. Ik was altijd blij dat we de andere kant hadden gehaald
Dat lijkt wel zoeen motorhispaniaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:37 schreef Ferrox het volgende:
[afbeelding]
peugeot XR6
achterop een speedfight![]()
heb je geen opvoeding gehad?
nooit rond gescheurd met puchjes?
En zo hoort het natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:34 schreef saaw het volgende:
genoeg nou over koelkasten en bier. dat het bij pubers hoort snap ik ook wel, open er een topic over, maar hier gaat het over brommers!
ik vind trouwens schakelbrommers best stoer
vriend van me had een peugeot xr6 [uit mn hoofd, bestaat dat?] lekker scheuren
Dat had heeeel wat duurder kunnen uitvallenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:38 schreef saaw het volgende:
ik ben op mn 14e ofzo aangehouden toen ik met een vriendin op een scooter zat zonder kenteken, verzekering, verdere papieren of helmmaar na veel gezeur kregen we alleen een boete van 20 euro p.p
Welkom bij de clubquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:42 schreef Zuen het volgende:
Ik ga geen nieuwe brommer meer kopen ik ga voor de motor
Niet zo stiekem editten hequote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:42 schreef Zuen het volgende:
Ik ga geen nieuwe brommer meer kopen ik ga voor de motor
en wel deze:
[afbeelding]
Achja, ik zou een supermotard niet op 25KW kopen eerlijk gezegdquote:
Was meer als geintje bedoeltquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:46 schreef Zuen het volgende:
Ja ik vond het een beetje onzin om er een nieuwe post voor te maken, net als dat deze post onzin is.
Ga dan voor een KTm 660quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niet zo stiekem editten heLeuke motor
Wil zelf misschien ook aan de SM na mijn 25KW periode
![]()
KTM is voor homo'squote:
zal je wel goede vrienden mee worden als je een husq neemtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
KTM is voor homo's![]()
3,2,1 /Snelwagen enters the topic
KTM 660 is een goede optie maar moet er wel een (goede) dealer in de buurt zitten. Heb namelijk een Husqy dealer om de hoek zitten.
Ze vallen sinds een paar jaar onder KTM, betrouwbaarheid is enorm vooruit gegaanquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:56 schreef fs180 het volgende:
[..]
zal je wel goede vrienden mee worden als je een husq neemt![]()
ehm, volgens je profiel ben je 19, toen had je alleen nog maar verzekeringsplaatjesquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:38 schreef saaw het volgende:
ik ben op mn 14e ofzo aangehouden toen ik met een vriendin op een scooter zat zonder kenteken, verzekering, verdere papieren of helmmaar na veel gezeur kregen we alleen een boete van 20 euro p.p
weet jij veelquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:58 schreef Ferrox het volgende:
[..]
ehm, volgens je profiel ben je 19, toen had je alleen nog maar verzekeringsplaatjes
Ik vind het jammer dat KTM geen brommers maakt
KOOP EEN MTXquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:37 schreef saaw het volgende:
zal ik een honda mtx kopen
en weet ik veel inderdaad
Is een leuke brommer ja, veel op gereden en zijn sterk, betrouwbaar en goedkoop in onderhoudquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:37 schreef saaw het volgende:
Is te begrijpen, is allemaal duurder dan leuk isquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:41 schreef saaw het volgende:
heb geen geld voor motorrijbewijs, dat komt nog wel eens
Klopt.quote:met je rijbewijs heb je niet ook nog een brommersertificaat nodig toch?
<-- KPD is that wayquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:40 schreef Ferrox het volgende:
en dan nog:
-leren kleding
-kort roze geverfd haar
-oorbellen
![]()
Koop een mtx jaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:37 schreef saaw het volgende:
Wat heb je eigenlijk voor'n dingquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:50 schreef Zuen het volgende:
Hehe ik wilde altijd ook een MTX sh kopen maar ik ga mijn brommert die ik nu heb verkopen en dan motor kopen
Vroeger waren de Heiniken kratjes nog geel.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:57 schreef Zuen het volgende:
Nee dat doe ik niet, hij rijdt best fijn maar ik heb altijd al een schakel gewilt maar vond mijn pa niet goed omdat hij vroeger altijd gezeik had met dat ding van hem, zo'n kreidler en later een mt5.
Er zijn hele volksstammen opgegroeid met Kreidlers en MT5jes, je pa kan gewoon niet rijden / sleutelenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:57 schreef Zuen het volgende:
Nee dat doe ik niet, hij rijdt best fijn maar ik heb altijd al een schakel gewilt maar vond mijn pa niet goed omdat hij vroeger altijd gezeik had met dat ding van hem, zo'n kreidler en later een mt5.
maar heinekeken nog steeds te niet zuipenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:58 schreef Ipho het volgende:
[..]
Vroeger waren de Heiniken kratjes nog geel.
Precies!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Er zijn hele volksstammen opgegroeid met Kreidlers en MT5jes, je pa kan gewoon niet rijden / sleutelen
nou en, ik wil een groenequote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:06 schreef Geqxon het volgende:
Pfff, 400 euro voor een goeie op marktplaats?
En een groene? Een MTX behoort geel te zijn men
Een revival, o my fucking god!quote:
Sluit de slowchat maar, nu er vrouwen in het topic zijn is het opeens allemaal veel minder leuk. Ik ga even mijn polsen snijdenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:07 schreef saaw het volgende:
[..]
nou en, ik wil een groene
ik verf m zelf wel
Sorry, ik zal de knipoog voortaan markeren. Ik bedoel meer, en dat is zeker niet lullig bedoeld, dat het echt een vrouwen iets is om over een kleurtje te miepenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:09 schreef saaw het volgende:
ik ben redelijk zeker over mn geaardheid ja![]()
en zeur niet, doe ik eens leuk mee, is het nog niet goed
Nee joh, gewoon verpotje bij de gamma en verven maarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:09 schreef saaw het volgende:
ik ben redelijk zeker over mn geaardheid ja![]()
en zeur niet, doe ik eens leuk mee, is het nog niet goed
buiten dat is dit geen slowchat, gaat namelijk over een brommer
als je zoiets verft, moet er dan nog een soort van aflaklaag overheen als je klaar bent?
Tja, hoe mooi wil je het hebbenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:21 schreef saaw het volgende:
@ bazziek> maar ik dacht ik kan er iets tofs op maken met stencils, maar dan moet er eigenlijk wel een finish laagje op
Kartsquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:21 schreef saaw het volgende:
nee ik ben nooit naar een idols liveshow geweest, hoe dat zo?
@ bazziek> maar ik dacht ik kan er iets tofs op maken met stencils, maar dan moet er eigenlijk wel een finish laagje op
@mstr > verstand zou ik het niet noemen hoorik kan best een beetje knutselen ermee qua uitlaat/demper/remmen en met een beetje hulp van mn vriend moet de motor ook wel goedkomen heb vroeger karts gesleuteld, mn broer reed 2takt
ik denk dat je het beter kan spuitenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:21 schreef saaw het volgende:
@mstr > verstand zou ik het niet noemen hoorik kan best een beetje knutselen ermee qua uitlaat/demper/remmen en met een beetje hulp van mn vriend moet de motor ook wel goedkomen heb vroeger karts gesleuteld, mn broer reed 2takt
ja gohquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:27 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
ik denk dat je het beter kan spuiten
Ik dacht je te herkennenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:21 schreef saaw het volgende:
Houd er trouwens wel even rekening mee dat hoe orgineler een brommer is hoe meer hij opbrengt vaak.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:50 schreef saaw het volgende:
wel een teringwerk, al die sterrenmja je moet er wat voor over hebben
Lichtgroen spuiten, sterrenoutlines erop plakken, donkergroen spuiten, plakband eraf trekken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:50 schreef saaw het volgende:
Tenzij hij erg persoonlijk word of zo orgineel dat het niet mooi meer is (denk aan 2fast 2furious civivs).quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Houd er trouwens wel even rekening mee dat hoe orgineler een brommer is hoe meer hij opbrengt vaak.
Dan is ie toch niet meer orgineel?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Tenzij hij erg persoonlijk word of zo orgineel dat het niet mooi meer is (denk aan 2fast 2furious civivs).
Een blauwe civic, met "Turkish Pride" op de voorruit, een grote zilveren spoiler en goud chrome velgen heb ik anders tot nu toe nog nooit gezien, en is dus erg orgineel. Maar verkopen? Neuh, gaatje niet lukkenquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dan is ie toch niet meer orgineel?![]()
qua jatten?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:52 schreef BazzieK het volgende:
Houd er trouwens wel even rekening mee dat hoe orgineler een brommer is hoe meer hij opbrengt vaak.
dat zeg ik, stencils uitsnijden op plakfolie, komt helemaal goed, maar alsnog een hoop werk. alleen het snijden alquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:56 schreef Geqxon het volgende:
Lichtgroen spuiten, sterrenoutlines erop plakken, donkergroen spuiten, plakband eraf trekken.
Met orgineel bedoel ik in oorspronkelijke staatquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een blauwe civic, met "Turkish Pride" op de voorruit, een grote zilveren spoiler en goud chrome velgen heb ik anders tot nu toe nog nooit gezien, en is dus erg orgineel. Maar verkopen? Neuh, gaatje niet lukken
Marokkanen kunnen niet schakelenquote:
Dat gebeurt toch wel en is zo gedaan.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:24 schreef Geqxon het volgende:
Qua jatten word een orginele brommer juist minder aantrekkelijk, aangezien hij dan eerst gestript moet worden.
O zo, kut ja, dan heb je wel gelijkquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Met orgineel bedoel ik in oorspronkelijke staat
Die van mij had een andere cilinderkop en voor de rest was ie 100% orgineelquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
O zo, kut ja, dan heb je wel gelijk
Maar bestaan er nog wel orginele MTs dan? Die bouwen ze toch allemaal om met MB5 velgen?
Mja ik had het over echte brommers, niet een vivacityquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:02 schreef Geqxon het volgende:
Mja, een brommer die groen met groene sterren is kan niet "direct" worden doorverkocht of gebruikt in tegenstelling tot een compleet standaard vivacity.
Jou topic werd hard gepwnedquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:08 schreef hardcorebass het volgende:
fuckers, ik ben vandaag gewoon vrijdadelyk weer rijlessen
Nee hoor, je pakt photoshop, knip en plak een ster (of meerdere) op het A4'tje.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:50 schreef saaw het volgende:
Ik heb gewoon nieuwe gaatjes geboordquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:44 schreef hardcorebass het volgende:
ja mn spatbord heb ik alweer krom getrokken met die klotedingen
Geil maar storingsgevoeliger dan de NSquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:01 schreef mstr het volgende:
Zit net m'n PhotoBucket account door te kijken, zie ik dit ineens:
[afbeelding]
fs180quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:38 schreef hardcorebass het volgende:
no1uknow, je hebt echt geen vrienden he?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Geil maar storingsgevoeliger dan de NS
Afstellen is een kwestie van wat tijd en een paar kleine euro's.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:42 schreef saaw het volgende:
rode honda mtx 50 cc met 19 mm cab., nieuwe uitlaat, pakkingen en krukas lagers
met nummerbord
hij rijd en moet alleen afgesteld worden volgens hem
staat een weekje op marktplaats, hoogste bod tot nu toe is 250. geen vraagrpijs
quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:42 schreef saaw het volgende:
met nummerbord
quote:hallo ik heb hier een honda mtx staan. hij heeft nu 50 cc met 19 mm cab. proma uitlaat en eurobegrenser(pinnetje eruit en geen last van politie). net nieuwe pakkingen overal(ook in het blok) en nieuwe krukas lagers. hij loopt rond de 70. hij is verzekerd t/m december en heeft nummerbord er al op zitten. de enige kosten die er nog bij komen is het afstellen van de brommer en dan loopt hij perfect. je krijgt er wat extra sproeiers en een 70cc cilinder bij! doe maar een bod of stuur een mailtje als je interesse hebt
Maar je moet het wel kunnen, zo zou ik hem zelf nooit kopen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Afstellen is een kwestie van wat tijd en een paar kleine euro's.
Zoals voor een kleinere/grotere sproeier etc.
Meeste zijn juist betrouwbaarder geworden maar de SM is behoorlijk nieuw en nog enorm onderhoud en storingsgevoelig. Dus leuk ding als ie een paar jaar is doorontwikkeld en alle kinderziekten er uit zijnquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:20 schreef Ferrox het volgende:
[..]
![]()
zijn appi's echt zo onbetrouwbaar dan?
haha, perfect afstellen doe je niet zo 1,2,3 hoor.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Afstellen is een kwestie van wat tijd en een paar kleine euro's.
Zoals voor een kleinere/grotere sproeier etc.
Als iemand een nieuwe uitlaat, pakkingen en krukas lagers kan plaatsen kan en zal ie em ook afstellen. Als hij het laat doen doet de brommer / motorzaak het. Gok dat er nog wat meer mis is. Zou hem niet kopen tenzij de verkoper em voor de proefrit afstelt en je kan vaststellen dat ie gewoon goed loopt. Bovendien is ie oerlelijk als ik de foto zo ziequote:Op woensdag 24 januari 2007 13:42 schreef saaw het volgende:
met nummerbord
Mwah, ligt er aan hequote:Op woensdag 24 januari 2007 14:15 schreef Zuen het volgende:
[..]
haha, perfect afstellen doe je niet zo 1,2,3 hoor.
nee maar n vriend en paps wel dus dat komt vast wel goedquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mwah, ligt er aan heMet wat ervaring kom je heel ver maarja dat zal Saaw wss nog niet hebben
Gaat vooral om ervaring met die brommer he, sleutelervaring is natuurlijk ook handig maar het gaat er om dat ze weten hoe een brommer op bepaalde onderdelen reageert. Maarja zal wel goedkomenquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:25 schreef saaw het volgende:
[..]
nee maar n vriend en paps wel dus dat komt vast wel goed
nja heb voorlopig toch nog geen geld
zij hebben allebei [oke mn pa misschien wat lang geledenquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gaat vooral om ervaring met die brommer he, sleutelervaring is natuurlijk ook handig maar het gaat er om dat ze weten hoe een brommer op bepaalde onderdelen reageert. Maarja zal wel goedkomenEn anders gewoon later maken desnoods
Mijn halve blok + uitlaatbocht moest vervangen worden en afgesteld worden voordat ik em verkocht en heeft me maar 175 euro gekocht incl arbeid dus is allemaal te betalen.
Ah ok komt wel goed dusquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:31 schreef saaw het volgende:
[..]
zij hebben allebei [oke mn pa misschien wat lang geleden] een mtx gehad, en mn vriend ook verschillende andere brommers/motoren dus ik denk dat t niet los loopt
sleutelervaring heb ik zelf ook wel redelijk
mja we zullen wel zien, zoek het liever zelf uit dan dat ik het laat doen, anders leer je het nooit
eerst maar sparen en dan op zoek naar een mooie
quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:31 schreef saaw het volgende:
sleutelervaring heb ik zelf ook wel redelijk
nou wees blij als ze al wat kunnenquote:
Dat is nog wel de meest simpele klus op een MTB, je remkabel vervangen is nog moeilijkerquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:00 schreef Ferrox het volgende:
[..]
nou wees blij als ze al wat kunnen
mn zus mountainbiked op redelijk hoog niveau
alleen 3 x raden wie haar banden moet verwisselen als ze lek rijdt
ketting dr af?quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:40 schreef Geqxon het volgende:
Vandaag een vrij grote rollerbank in de stad, en ik liep er rustig met de brommer in de hand langs, geluk bij een "ongeluk" in mijn geval
Ook zag ik een marokkaans meisje met een mooie gazelle fiets, en ik vond het al gek dat ze bij de rollerbank stond. Maar toen de fiets achterin de politievrachtwagen ging, en het meisje achterin de politiewagen, wist ik al genoeg
als je dr gevoel voor hebt welquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:15 schreef Zuen het volgende:
[..]
haha, perfect afstellen doe je niet zo 1,2,3 hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |