Marokkanen kunnen niet schakelenquote:
Dat gebeurt toch wel en is zo gedaan.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:24 schreef Geqxon het volgende:
Qua jatten word een orginele brommer juist minder aantrekkelijk, aangezien hij dan eerst gestript moet worden.
O zo, kut ja, dan heb je wel gelijkquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Met orgineel bedoel ik in oorspronkelijke staat
Die van mij had een andere cilinderkop en voor de rest was ie 100% orgineelquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
O zo, kut ja, dan heb je wel gelijk
Maar bestaan er nog wel orginele MTs dan? Die bouwen ze toch allemaal om met MB5 velgen?
Mja ik had het over echte brommers, niet een vivacityquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:02 schreef Geqxon het volgende:
Mja, een brommer die groen met groene sterren is kan niet "direct" worden doorverkocht of gebruikt in tegenstelling tot een compleet standaard vivacity.
Jou topic werd hard gepwnedquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:08 schreef hardcorebass het volgende:
fuckers, ik ben vandaag gewoon vrijdadelyk weer rijlessen
Nee hoor, je pakt photoshop, knip en plak een ster (of meerdere) op het A4'tje.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:50 schreef saaw het volgende:
wel een teringwerk, al die sterrenmja je moet er wat voor over hebben
Ik heb gewoon nieuwe gaatjes geboordquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:44 schreef hardcorebass het volgende:
ja mn spatbord heb ik alweer krom getrokken met die klotedingen
Geil maar storingsgevoeliger dan de NSquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:01 schreef mstr het volgende:
Zit net m'n PhotoBucket account door te kijken, zie ik dit ineens:
[afbeelding]
fs180quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:38 schreef hardcorebass het volgende:
no1uknow, je hebt echt geen vrienden he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |