Sorry, ik zal de knipoog voortaan markeren. Ik bedoel meer, en dat is zeker niet lullig bedoeld, dat het echt een vrouwen iets is om over een kleurtje te miepenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:09 schreef saaw het volgende:
ik ben redelijk zeker over mn geaardheid ja![]()
en zeur niet, doe ik eens leuk mee, is het nog niet goed
Nee joh, gewoon verpotje bij de gamma en verven maarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:09 schreef saaw het volgende:
ik ben redelijk zeker over mn geaardheid ja![]()
en zeur niet, doe ik eens leuk mee, is het nog niet goed
buiten dat is dit geen slowchat, gaat namelijk over een brommer
als je zoiets verft, moet er dan nog een soort van aflaklaag overheen als je klaar bent?
Tja, hoe mooi wil je het hebbenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:21 schreef saaw het volgende:
@ bazziek> maar ik dacht ik kan er iets tofs op maken met stencils, maar dan moet er eigenlijk wel een finish laagje op
Kartsquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:21 schreef saaw het volgende:
nee ik ben nooit naar een idols liveshow geweest, hoe dat zo?
@ bazziek> maar ik dacht ik kan er iets tofs op maken met stencils, maar dan moet er eigenlijk wel een finish laagje op
@mstr > verstand zou ik het niet noemen hoorik kan best een beetje knutselen ermee qua uitlaat/demper/remmen en met een beetje hulp van mn vriend moet de motor ook wel goedkomen heb vroeger karts gesleuteld, mn broer reed 2takt
ik denk dat je het beter kan spuitenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:21 schreef saaw het volgende:
@mstr > verstand zou ik het niet noemen hoorik kan best een beetje knutselen ermee qua uitlaat/demper/remmen en met een beetje hulp van mn vriend moet de motor ook wel goedkomen heb vroeger karts gesleuteld, mn broer reed 2takt
ja gohquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:27 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
ik denk dat je het beter kan spuiten
Ik dacht je te herkennenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:21 schreef saaw het volgende:
Houd er trouwens wel even rekening mee dat hoe orgineler een brommer is hoe meer hij opbrengt vaak.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:50 schreef saaw het volgende:
wel een teringwerk, al die sterrenmja je moet er wat voor over hebben
Lichtgroen spuiten, sterrenoutlines erop plakken, donkergroen spuiten, plakband eraf trekken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:50 schreef saaw het volgende:
wel een teringwerk, al die sterrenmja je moet er wat voor over hebben
Tenzij hij erg persoonlijk word of zo orgineel dat het niet mooi meer is (denk aan 2fast 2furious civivs).quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Houd er trouwens wel even rekening mee dat hoe orgineler een brommer is hoe meer hij opbrengt vaak.
Dan is ie toch niet meer orgineel?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Tenzij hij erg persoonlijk word of zo orgineel dat het niet mooi meer is (denk aan 2fast 2furious civivs).
Een blauwe civic, met "Turkish Pride" op de voorruit, een grote zilveren spoiler en goud chrome velgen heb ik anders tot nu toe nog nooit gezien, en is dus erg orgineel. Maar verkopen? Neuh, gaatje niet lukkenquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dan is ie toch niet meer orgineel?![]()
qua jatten?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:52 schreef BazzieK het volgende:
Houd er trouwens wel even rekening mee dat hoe orgineler een brommer is hoe meer hij opbrengt vaak.
dat zeg ik, stencils uitsnijden op plakfolie, komt helemaal goed, maar alsnog een hoop werk. alleen het snijden alquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:56 schreef Geqxon het volgende:
Lichtgroen spuiten, sterrenoutlines erop plakken, donkergroen spuiten, plakband eraf trekken.
Met orgineel bedoel ik in oorspronkelijke staatquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een blauwe civic, met "Turkish Pride" op de voorruit, een grote zilveren spoiler en goud chrome velgen heb ik anders tot nu toe nog nooit gezien, en is dus erg orgineel. Maar verkopen? Neuh, gaatje niet lukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |