KOOP EEN MTXquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:37 schreef saaw het volgende:
zal ik een honda mtx kopen
en weet ik veel inderdaad
Is een leuke brommer ja, veel op gereden en zijn sterk, betrouwbaar en goedkoop in onderhoudquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:37 schreef saaw het volgende:
Is te begrijpen, is allemaal duurder dan leuk isquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:41 schreef saaw het volgende:
heb geen geld voor motorrijbewijs, dat komt nog wel eens
Klopt.quote:met je rijbewijs heb je niet ook nog een brommersertificaat nodig toch?
<-- KPD is that wayquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:40 schreef Ferrox het volgende:
en dan nog:
-leren kleding
-kort roze geverfd haar
-oorbellen
![]()
Koop een mtx jaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:37 schreef saaw het volgende:
Wat heb je eigenlijk voor'n dingquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:50 schreef Zuen het volgende:
Hehe ik wilde altijd ook een MTX sh kopen maar ik ga mijn brommert die ik nu heb verkopen en dan motor kopen
Vroeger waren de Heiniken kratjes nog geel.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:57 schreef Zuen het volgende:
Nee dat doe ik niet, hij rijdt best fijn maar ik heb altijd al een schakel gewilt maar vond mijn pa niet goed omdat hij vroeger altijd gezeik had met dat ding van hem, zo'n kreidler en later een mt5.
Er zijn hele volksstammen opgegroeid met Kreidlers en MT5jes, je pa kan gewoon niet rijden / sleutelenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:57 schreef Zuen het volgende:
Nee dat doe ik niet, hij rijdt best fijn maar ik heb altijd al een schakel gewilt maar vond mijn pa niet goed omdat hij vroeger altijd gezeik had met dat ding van hem, zo'n kreidler en later een mt5.
maar heinekeken nog steeds te niet zuipenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:58 schreef Ipho het volgende:
[..]
Vroeger waren de Heiniken kratjes nog geel.
Precies!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Er zijn hele volksstammen opgegroeid met Kreidlers en MT5jes, je pa kan gewoon niet rijden / sleutelen
nou en, ik wil een groenequote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:06 schreef Geqxon het volgende:
Pfff, 400 euro voor een goeie op marktplaats?
En een groene? Een MTX behoort geel te zijn men
Een revival, o my fucking god!quote:
Sluit de slowchat maar, nu er vrouwen in het topic zijn is het opeens allemaal veel minder leuk. Ik ga even mijn polsen snijdenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:07 schreef saaw het volgende:
[..]
nou en, ik wil een groene
ik verf m zelf wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |