Kankertoetsweek iddquote:Op maandag 22 januari 2007 08:27 schreef no1uknow het volgende:
Zoeen mooie dag vandaag weer
toetsweek![]()
Voordat hij een maand stil stond deed hij het gewoon, en hij loopt langzaam uit zeg maar ,als ik het gas los laat gaat hij nog even op stationair pruttelen en zakt dan langzaam weg.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:27 schreef fs180 het volgende:
te grote sproeier lijkt me.. of stopt ie met vonken?
Dat had je hier niet moeten zeggen.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:27 schreef fs180 het volgende:
trouwnes.. wist nieteens dat no1 een kleinb zusje had, wat schattig
denk toch te grote sproeier.. want met warme motor heb je grotere sproeier als met koude.. en hoe langer je rijd hoe warmer hij wordt en dus uitvaltquote:Op maandag 22 januari 2007 16:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Voordat hij een maand stil stond deed hij het gewoon, en hij loopt langzaam uit zeg maar ,als ik het gas los laat gaat hij nog even op stationair pruttelen en zakt dan langzaam weg.
Neuqen die hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:27 schreef fs180 het volgende:
Maar als hij dan uitviel, dan was het choke erop, starten, even vol gas, choke eraf, honderd meter rijden, pruttel pruttel pruttel.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:36 schreef fs180 het volgende:
[..]
denk toch te grote sproeier.. want met warme motor heb je grotere sproeier als met koude.. en hoe langer je rijd hoe warmer hij wordt en dus uitvalt
quote:Op maandag 22 januari 2007 16:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Neuqen die hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
* BazzieK heeft geen idee waar het over gaat maar vond het een goed idee even te stangen
Om mijn post even wat kracht bij te zetten..quote:Op maandag 22 januari 2007 16:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat had je hier niet moeten zeggen.
Euhm, wrom heb je een sticker van derbi-club.com erop zittenquote:Op zondag 21 januari 2007 13:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dusss..
misschien trekt ie je vlotter leeg?quote:Op maandag 22 januari 2007 16:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar als hij dan uitviel, dan was het choke erop, starten, even vol gas, choke eraf, honderd meter rijden, pruttel pruttel pruttel.
Ik kon het zeg maar herhaald uitvoeren, ook al was de motor warm. Nu moet ik hem voor de gaskabel toch wegbrengen, en laat ik hier dan ook maar even naar kijken
Omdat zijn brommer het resultaat is van een Derbi die het bed deelde met een Gileraquote:Op maandag 22 januari 2007 16:52 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Euhm, wrom heb je een sticker van derbi-club.com erop zitten.
quote:Op maandag 22 januari 2007 16:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat zijn brommer het resultaat is van een Derbi die het bed deelde met een Gilera
Sorry, ik weet nu echt niet waar je het over hebtquote:
ha ha ha ha.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:27 schreef fs180 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |