Mods lezen mee, en zodra ik iets constateer dan plaats ik even een meeleespost. Voorderest heb ik niets met brommerts zoals jullie wetenquote:
voor een piraat is een brommer nooit te laat!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mods lezen mee, en zodra ik iets constateer dan plaats ik even een meeleespost. Voorderest heb ik niets met brommerts zoals jullie weten
Goeie sig, veder heb ik geen verstand van brommers.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:18 schreef Ferrox het volgende:
meer omdat het een juut is
mn zus is vandaag kk hard gepwnt in groningen door de plietsie![]()
ze fietste door de Heerestraat, werd ze aangehouden door een agent op een fiets.
Met de mededeling dat ze daar niet mocht fietsen
BTW, kheb nog ff een vraagje over mn carb/gaskabel.
Ik heb de kabel nu nog niet in het handvat, maar dit had ik afgelopen zaterdag wel, en toen trokkie gelijk vol gas (WIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH!!!!)
terwijl ik gewoon mn choke pin in kon drukken![]()
iemand enig idee of de kabel te kort is of de kabel niet goed in de carb zit ?
nee idd, zonder bier, geen puberaal levenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Bier is een belangrijk onderdeel in het leven van brommerrijders
Beunen zonder bier gaat niet
dankjequote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:21 schreef Ipho het volgende:
[..]
Goeie sig, veder heb ik geen verstand van brommers.
Ik snap politie op fiets niet echt goedquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:18 schreef Ferrox het volgende:
meer omdat het een juut is
mn zus is vandaag kk hard gepwnt in groningen door de plietsie![]()
ze fietste door de Heerestraat, werd ze aangehouden door een agent op een fiets.
Met de mededeling dat ze daar niet mocht fietsen
Ik ook met mijn bierpens en kut conditie en kutfiets. Dus die plisie agenten op lichte fietsen met vaak fatsoenlijke conditie vast ook welquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik snap politie op fiets niet echt goed
Als ik ergens zou fietsen en ze zouden naast me komen fietsen of ik zou ze tegenkomen ofzo en ze zeggen stop is, zou ik gewoon keihard doorfietsen, 30 km/u hou ik zo makkelijk 15 minuten vol, minstens
Hebben ze daar geen hendig sjieke mountainbikes?quote:Geen gay-pliesie-stadfiets die daar tegenop kan
Mja, het grote nadeel van het kentekenquote:Op me brommer stop ik overigens wel voor pliesie
Ik heb wel vaak pliesie op fiets gezien, maar echt niet op mountainbikes hoorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik ook met mijn bierpens en kut conditie en kutfiets. Dus die plisie agenten op lichte fietsen met vaak fatsoenlijke conditie vast ook wel
[..]
Hebben ze daar geen hendig sjieke mountainbikes?
[..]
Mja, het grote nadeel van het kentekenEn natuurlijk motoragenten
toen in de tijd dat ik mijn brommer nog niet had had ik het gedaan, toen had ik echt een puike conditie en kon ik echt dodelijk hard fietsenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Als ik ergens zou fietsen en ze zouden naast me komen fietsen of ik zou ze tegenkomen ofzo en ze zeggen stop is, zou ik gewoon keihard doorfietsen, 30 km/u hou ik zo makkelijk 15 minuten vol, minstens
Op mn Gazelle Playa
[img]http://www.bike.nl/cms/artikel/big/playa2006.jpg[/img
Hij lijkt een beetje op deze.
Geen gay-pliesie-stadfiets die daar tegenop kan
Op me brommer stop ik overigens wel voor pliesie
kijkquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:29 schreef Ipho het volgende:
Ik wil wel met saaaw brommer kieken.
quote:
Ivo, wat heb je nu weer uitgespookt?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:38 schreef Ipho het volgende:
[..]
![]()
Ik ben even brommer beunen ofzo. Trap tegen me band aan geven
Me band zit niet goed op me velgquote:
de droom van elke manquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:51 schreef Ferrox het volgende:
[..]
nee hoor , maar een familiekoelkast op je kamer.......
wel 15 minquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Op mn Gazelle Playa
[afbeelding]
Hij lijkt een beetje op deze.
Geen gay-pliesie-stadfiets die daar tegenop kan
Op me brommer stop ik overigens wel voor pliesie
leg het s opnieuw uit.. ik snap hem nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:01 schreef Ferrox het volgende:
hahah ja
je kijkt een voetbal wedstrijd, en met je linker arm open je je koel/vries combinatie.
Pakt een flesje bier en een broodje bapao, vervolgens kwak je je broodje in de magnetron
en je geniet![]()
Heeft niemand een idee over mn gaskabel/carb issue?![]()
Van Saaw leren dat Peugot ook schakelbrommers maakt, de schaamtequote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:34 schreef saaw het volgende:
genoeg nou over koelkasten en bier. dat het bij pubers hoort snap ik ook wel, open er een topic over, maar hier gaat het over brommers!
ik vind trouwens schakelbrommers best stoer
vriend van me had een peugeot xr6 [uit mn hoofd, bestaat dat?] lekker scheuren
Dat zeiden mensen die bij mij achterop zaten ook altijd, alhoewel ik betwijfel of dat aan mijn brommer lagquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, ik heb wel geregeld achterop een speedfight ding gezeten. Ik was altijd blij dat we de andere kant hadden gehaald
Dat lijkt wel zoeen motorhispaniaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:37 schreef Ferrox het volgende:
[afbeelding]
peugeot XR6
achterop een speedfight![]()
heb je geen opvoeding gehad?
nooit rond gescheurd met puchjes?
En zo hoort het natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:34 schreef saaw het volgende:
genoeg nou over koelkasten en bier. dat het bij pubers hoort snap ik ook wel, open er een topic over, maar hier gaat het over brommers!
ik vind trouwens schakelbrommers best stoer
vriend van me had een peugeot xr6 [uit mn hoofd, bestaat dat?] lekker scheuren
Dat had heeeel wat duurder kunnen uitvallenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:38 schreef saaw het volgende:
ik ben op mn 14e ofzo aangehouden toen ik met een vriendin op een scooter zat zonder kenteken, verzekering, verdere papieren of helmmaar na veel gezeur kregen we alleen een boete van 20 euro p.p
Welkom bij de clubquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:42 schreef Zuen het volgende:
Ik ga geen nieuwe brommer meer kopen ik ga voor de motor
Niet zo stiekem editten hequote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:42 schreef Zuen het volgende:
Ik ga geen nieuwe brommer meer kopen ik ga voor de motor
en wel deze:
[afbeelding]
Achja, ik zou een supermotard niet op 25KW kopen eerlijk gezegdquote:
Was meer als geintje bedoeltquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:46 schreef Zuen het volgende:
Ja ik vond het een beetje onzin om er een nieuwe post voor te maken, net als dat deze post onzin is.
Ga dan voor een KTm 660quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niet zo stiekem editten heLeuke motor
Wil zelf misschien ook aan de SM na mijn 25KW periode
![]()
KTM is voor homo'squote:
zal je wel goede vrienden mee worden als je een husq neemtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
KTM is voor homo's![]()
3,2,1 /Snelwagen enters the topic
KTM 660 is een goede optie maar moet er wel een (goede) dealer in de buurt zitten. Heb namelijk een Husqy dealer om de hoek zitten.
Ze vallen sinds een paar jaar onder KTM, betrouwbaarheid is enorm vooruit gegaanquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:56 schreef fs180 het volgende:
[..]
zal je wel goede vrienden mee worden als je een husq neemt![]()
ehm, volgens je profiel ben je 19, toen had je alleen nog maar verzekeringsplaatjesquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:38 schreef saaw het volgende:
ik ben op mn 14e ofzo aangehouden toen ik met een vriendin op een scooter zat zonder kenteken, verzekering, verdere papieren of helmmaar na veel gezeur kregen we alleen een boete van 20 euro p.p
weet jij veelquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:58 schreef Ferrox het volgende:
[..]
ehm, volgens je profiel ben je 19, toen had je alleen nog maar verzekeringsplaatjes
Ik vind het jammer dat KTM geen brommers maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |