quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Geil maar storingsgevoeliger dan de NS
Afstellen is een kwestie van wat tijd en een paar kleine euro's.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:42 schreef saaw het volgende:
rode honda mtx 50 cc met 19 mm cab., nieuwe uitlaat, pakkingen en krukas lagers
met nummerbord
hij rijd en moet alleen afgesteld worden volgens hem
staat een weekje op marktplaats, hoogste bod tot nu toe is 250. geen vraagrpijs
quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:42 schreef saaw het volgende:
met nummerbord
quote:hallo ik heb hier een honda mtx staan. hij heeft nu 50 cc met 19 mm cab. proma uitlaat en eurobegrenser(pinnetje eruit en geen last van politie). net nieuwe pakkingen overal(ook in het blok) en nieuwe krukas lagers. hij loopt rond de 70. hij is verzekerd t/m december en heeft nummerbord er al op zitten. de enige kosten die er nog bij komen is het afstellen van de brommer en dan loopt hij perfect. je krijgt er wat extra sproeiers en een 70cc cilinder bij! doe maar een bod of stuur een mailtje als je interesse hebt
Maar je moet het wel kunnen, zo zou ik hem zelf nooit kopen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Afstellen is een kwestie van wat tijd en een paar kleine euro's.
Zoals voor een kleinere/grotere sproeier etc.
Meeste zijn juist betrouwbaarder geworden maar de SM is behoorlijk nieuw en nog enorm onderhoud en storingsgevoelig. Dus leuk ding als ie een paar jaar is doorontwikkeld en alle kinderziekten er uit zijnquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:20 schreef Ferrox het volgende:
[..]
![]()
zijn appi's echt zo onbetrouwbaar dan?
haha, perfect afstellen doe je niet zo 1,2,3 hoor.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Afstellen is een kwestie van wat tijd en een paar kleine euro's.
Zoals voor een kleinere/grotere sproeier etc.
Als iemand een nieuwe uitlaat, pakkingen en krukas lagers kan plaatsen kan en zal ie em ook afstellen. Als hij het laat doen doet de brommer / motorzaak het. Gok dat er nog wat meer mis is. Zou hem niet kopen tenzij de verkoper em voor de proefrit afstelt en je kan vaststellen dat ie gewoon goed loopt. Bovendien is ie oerlelijk als ik de foto zo ziequote:Op woensdag 24 januari 2007 13:42 schreef saaw het volgende:
met nummerbord
Mwah, ligt er aan hequote:Op woensdag 24 januari 2007 14:15 schreef Zuen het volgende:
[..]
haha, perfect afstellen doe je niet zo 1,2,3 hoor.
nee maar n vriend en paps wel dus dat komt vast wel goedquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mwah, ligt er aan heMet wat ervaring kom je heel ver maarja dat zal Saaw wss nog niet hebben
Gaat vooral om ervaring met die brommer he, sleutelervaring is natuurlijk ook handig maar het gaat er om dat ze weten hoe een brommer op bepaalde onderdelen reageert. Maarja zal wel goedkomenquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:25 schreef saaw het volgende:
[..]
nee maar n vriend en paps wel dus dat komt vast wel goed
nja heb voorlopig toch nog geen geld
zij hebben allebei [oke mn pa misschien wat lang geledenquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gaat vooral om ervaring met die brommer he, sleutelervaring is natuurlijk ook handig maar het gaat er om dat ze weten hoe een brommer op bepaalde onderdelen reageert. Maarja zal wel goedkomenEn anders gewoon later maken desnoods
Mijn halve blok + uitlaatbocht moest vervangen worden en afgesteld worden voordat ik em verkocht en heeft me maar 175 euro gekocht incl arbeid dus is allemaal te betalen.
Ah ok komt wel goed dusquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:31 schreef saaw het volgende:
[..]
zij hebben allebei [oke mn pa misschien wat lang geleden] een mtx gehad, en mn vriend ook verschillende andere brommers/motoren dus ik denk dat t niet los loopt
sleutelervaring heb ik zelf ook wel redelijk
mja we zullen wel zien, zoek het liever zelf uit dan dat ik het laat doen, anders leer je het nooit
eerst maar sparen en dan op zoek naar een mooie
quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:31 schreef saaw het volgende:
sleutelervaring heb ik zelf ook wel redelijk
nou wees blij als ze al wat kunnenquote:
Dat is nog wel de meest simpele klus op een MTB, je remkabel vervangen is nog moeilijkerquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:00 schreef Ferrox het volgende:
[..]
nou wees blij als ze al wat kunnen
mn zus mountainbiked op redelijk hoog niveau
alleen 3 x raden wie haar banden moet verwisselen als ze lek rijdt
ketting dr af?quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:40 schreef Geqxon het volgende:
Vandaag een vrij grote rollerbank in de stad, en ik liep er rustig met de brommer in de hand langs, geluk bij een "ongeluk" in mijn geval
Ook zag ik een marokkaans meisje met een mooie gazelle fiets, en ik vond het al gek dat ze bij de rollerbank stond. Maar toen de fiets achterin de politievrachtwagen ging, en het meisje achterin de politiewagen, wist ik al genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |