Dat weet ik nog ja. Die hoorde op de toilet het geluid van een fluit.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:30 schreef yvonne het volgende:
Leuk! Er was eens een topic over iemand die geluiden hoorde, een soort panfluit geluid.MUUS was net mod en wilde overal netjes serieus op in gaan.
Maar de openingspost was al niet best en de rest ook niet bijster.
Oftewel, iedereen ging er met dat topic vandoor, hilarisch en arme MUUS probeerde zo haar best te doen
Bleek achteraf toch iets in de leidingen te zijn?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:32 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat weet ik nog ja. Die hoorde op de toilet het geluid van een fluit.![]()
M.alta ed. herinner ik me nog. Zijn ook verdwenen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:39 schreef yvonne het volgende:
Hoe heette dat mens ook weer van "go with the flow" die zo'n beetje half TRU overnam?
Een eigen TRU binnen TRU begon.
Aparte users:
ParalieN
Hooglnogwat
Kingshakur
Fokje
Ken je dat topic van Xebro niet meer?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:45 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
M.alta ed. herinner ik me nog. Zijn ook verdwenen.
Weet zo niet welke nee.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ken je dat topic van Xebro niet meer?
De moord op van Gogh, een heel eigen complottheorie.quote:
Niet alleen MUUS was super in dat topic..maar je ziet dat er nog heel weinig verandert is sinds die tijd..(kwa opmerkingen) idd erg hilarisch..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:30 schreef yvonne het volgende:
Leuk! Er was eens een topic over iemand die geluiden hoorde, een soort panfluit geluid.MUUS was net mod en wilde overal netjes serieus op in gaan.
Oftewel, iedereen ging er met dat topic vandoor, hilarisch en arme MUUS probeerde zo haar best te doen
Dat heeft wel een tijd geduurd. Heb altijd een hekel gehad een het openen van topics. Heb heeeeeel lang gelurkt op fok. Eerst in NWS en POL. Daar waren ook mijn eerste posts. Later kwam ik pas in TRU. Las wel de conspiracytopics daar.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:47 schreef Normalneo het volgende:
ja ik kwam je niet echt tegen nokwanda in die topics...
ja, is leuk joh..oude koeien uit de sloot halen![]()
![]()
![]()
volgens mij hebben ze er zelfs een smilie voor gemaakt binnen fok..
wat is eigenlijk het eerste topic dat je openede nokje..(binnen truth dan he)
goedemorgen DV
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:17 schreef Wombcat het volgende:hoi
was gisteren geïnspireerd door ons gepraat over sport en heb 20 minuten op de hometrainer gezeten
was wel erg vermoeiend
Halloquote:Op zondag 21 januari 2007 13:17 schreef Wombcat het volgende:hoi
was gisteren geïnspireerd door ons gepraat over sport en heb 20 minuten op de hometrainer gezeten
was wel erg vermoeiend
vnl de breuk denk ikquote:Op zondag 21 januari 2007 13:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hallo
Voor jou is het al vermoeiend na een korte pauze? Of komt het door de breuk?
Als het voor jou al moeilijk is als iemand die vaak fietst, hoe moeilijk moet het voor iemand zijn die al minstens 1 1/2 jaar niets gedaan heeft op gebied van sportDus ik heb me voor te bereiden op een zware veldslag voor straks
Okeyquote:
kost veel energie zo'n breuk.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:36 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Okey
Ik dacht al wegens gebrek aan conditie
Kun je dan niet beter wachten totdat je hersteld bent voordat je verder gaat met sporten? Eerst zorgen dat je slaap inhaalt en dat je weer normaal kunt liggen in bed?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
kost veel energie zo'n breuk.
en al 4 weken niet meer echt goed geslapen. moet op mijn rug liggen in één houding, plus toch nog pijnlijk = niet lekker slapen.
dat telt gewoon allemaal mee
beetje beweging is ook wel goed.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:39 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter wachten totdat je hersteld bent voordat je verder gaat met sporten? Eerst zorgen dat je slaap inhaalt en dat je weer normaal kunt liggen in bed?
domme vraag jaquote:Op zondag 21 januari 2007 13:38 schreef Dromenvanger het volgende:
Nieuwe avatar Metro
Domme vraag natuurlijk
Het is een nieuwe avatar!!!!!
Klopt. Zeker als je gewend bent te bewegen is de hele dag zitten of liggen niet goed.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
beetje beweging is ook wel goed.
was niet echt trainen wat ik gisteren deed, meer beetje fietsen.
hele dag zitten en liggen is ook niet goed voor je.
Waarom deze avatar gekozen? Of is het willekeurig geweest?quote:
Nee kwam ik tegen op een ander forum, vond hem wel grappigquote:Op zondag 21 januari 2007 13:58 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarom deze avatar gekozen? Of is het willekeurig geweest?
Pas maar op voor de katholieken, want die gooien je zo op de brandstapel als je bezig bent met hekserijquote:Op zondag 21 januari 2007 14:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nee kwam ik tegen op een ander forum, vond hem wel grappig![]()
vond hem wel een beetje hekserig
Daar ben ik al heel lang mee bezig en ik ben nog steeds niet in de fik gestokenquote:Op zondag 21 januari 2007 14:24 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Pas maar op voor de katholieken, want die gooien je zo op de brandstapel als je bezig bent met hekserij
Straks wordt je nog meegenomen uit je huis door katholieken omdat ze je niet van deze aarde vinden
Deze?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat heeft wel een tijd geduurd. Heb altijd een hekel gehad een het openen van topics. Heb heeeeeel lang gelurkt op fok. Eerst in NWS en POL. Daar waren ook mijn eerste posts. Later kwam ik pas in TRU. Las wel de conspiracytopics daar.
Eens even zoeken.......was iets over astrologie. Over hoe een kaart nou te lezen oid?
Kan het niet vinden. Dat het pas ergens in februari 2005 was weet ik wel. Zat even te kijken in de diepten van mijn mailbox of ik daar niet een referentie zou tegenkomen. Kwam weer heeeeeeel erg veel oude mails tegen die er indirect over gingen tussen mij en een andere Truther. Maar het topic zelf kan ik niet vinden.
quote:Op zondag 21 januari 2007 15:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Deze?
Horoscoopkaart lezen... Help!!!!!
quote:
Weet ikquote:Op zondag 21 januari 2007 15:00 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Daar ben ik al heel lang mee bezig en ik ben nog steeds niet in de fik gestoken![]()
Dat is ook meer iets van de middeleeuwen
Moeten hun weten. Ik laat zelf andere religies in ere, de katholieke kerk kan dit blijkbaar niet.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:40 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Weet ik
Maar Harry Potter dan3 jaar geleden sprak de kerk zich uit over Harry Potter als film en boek, dat vonden ze duivels. Dus het is zeker nog van deze tijd te noemen.
Lord of the Rings vond de Katholieke kerk wel net door de beugel kunnen gaan, maar Harry Potter vonden ze echt niet juist.
Inderdaad, net zoals pas geleden toen de Paus commentaar had op de Islam. Heel gedonder en gedoe was dat, uitlokken van ook. Paus heeft het dan goed gepraat maar goed, waarom commentaar op andermans leven hebben?quote:Op zondag 21 januari 2007 15:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Moeten hun weten. Ik laat zelf andere religies in ere, de katholieke kerk kan dit blijkbaar niet.
Ik was toen al bijna een jaar mod, gleuf ik.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:30 schreef yvonne het volgende:
Euy, waarom zien we jou haast nooit meer in TRU?quote:Op zondag 21 januari 2007 16:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik was toen al bijna een jaar mod, gleuf ik.
En als je kijhijkt, zie je dat ik zelf aan leidingen dacht. Niet aan een piepende klopgeest..
quote:Op zondag 21 januari 2007 16:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Euy, waarom zien we jou haast nooit meer in TRU?
Ik ben heel lang niet op FOK! geweest i.v.m. een moeizame verhuizing en een al afgesloten internetverbinding.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Euy, waarom zien we jou haast nooit meer in TRU?
MUUS weer in truthquote:Op zondag 21 januari 2007 16:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ben heel lang niet op FOK! geweest i.v.m. een moeizame verhuizing en een al afgesloten internetverbinding..
Da's dan een heul moeizame verhuizing geweest en een heeeeeel lang afgesloten innet.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ben heel lang niet op FOK! geweest i.v.m. een moeizame verhuizing en een al afgesloten internetverbinding..
En Geartsjuh in de slowchatquote:Op zondag 21 januari 2007 16:44 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
MUUS weer in truth![]()
![]()
![]()
Niet meer weggaan he
Hou op, schei uit en breek me de bek niet open.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's dan een heul moeizame verhuizing geweest
Ik heb internet helemaal niet gemist eigenlijk. Okay, je moet weer het telefoonboek pakken als je eten wilt bestellen en nu moet je met mensen praten zonder een beeldscherm er tussen, maar verder had ik nergens last van eigenlijk.quote:en een heeeeeel lang afgesloten innet.
Hoewel dat opzich niet ongezond is op z'n tijd. Het is ongelooflijk hoe onthand een mens zich kan voelen zonder als je er eenmaal aan gewend bent. Alsof we een laptopje in de baarmoeder hadden
quote:Op zondag 21 januari 2007 16:51 schreef Daniel.J het volgende:
Ja godverdomme ik heb net ook wat posts getiept
Ik heb nog even na zitten denken over welke topics mij bij zijn gebleven of welke TRU gebeurtenissen.quote:
Goeiemorgen allemaalquote:Op zondag 21 januari 2007 19:16 schreef Wombcat het volgende:
de aanleiding tot de start van deze reeks misschien?
dat was toch ook naar aanleiding van die stunt van ryan en stali?quote:Op maandag 22 januari 2007 09:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Goeiemorgen allemaal![]()
Normal Neo ging terug op Old school slowchat. Daarna was er een hele tijd geen slowchat.
Tot het ergens in de zomer van 2005 heel erg heet werd en we begonnen te ouwehoeren in Feedback.
Truth ouwehoer topic
Klopt. Was in dezelfde tijd dat we allemaal zaten te F5-en op die topics. Zie de link in dat ouwehoertopic in feedback.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
dat was toch ook naar aanleiding van die stunt van ryan en stali?
even terugzoeken dan. Ben nu op mijn werk en heb even geen tijd. Was dus in mei of juni 2005quote:Op maandag 22 januari 2007 10:00 schreef Wombcat het volgende:
die van ryan en stali was dus wat ik bedoelde met een spectacylaire tru-gebeurtenis
Ja, enorme leuke tijd was dat!quote:Op maandag 22 januari 2007 11:56 schreef Wombcat het volgende:
deze (en de vele vervolgen erop) was het: Geen pottenkijkers.
Nou wie weet is het wel echt zoquote:Op maandag 22 januari 2007 12:37 schreef sararaats het volgende:
ik weet ook niet hoe het komt
maar in elk geval, ik was lekker zwanger
Waarvan?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:00 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nou wie weet is het wel echt zo
Wie weet ben je wel zwanger![]()
Aan de beurt voor wat?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:05 schreef draculettetje het volgende:
nu ben ik er echt moe van
![]()
vandaag maar weer eens een controle belletje naar revalidatie gedaan
niemand kan meer iets vertellen, maar ik sta nou nog niet zo hoog op de lijst dat ik snel aan de beurt ben
woensdag even met fysio overleggen en dan naar arts bellen of ik misschien urgentie nu kan krijgen want zo schiet het gewoon niet op![]()
ow hallo trouwens
quote:
quote:
Nee hoor. Daar gaat het hier ook 9 van de 10 x overquote:
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee hoor. Daar gaat het hier ook 9 van de 10 x over
Geef je Nokwanda volgende week een beurt?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha nee die duurt nog een week toch....
ik weet nie of ik dat dan al durf.....quote:Op maandag 22 januari 2007 14:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Geef je Nokwanda volgende week een beurt?
Ik zou patent vragen op dat woordquote:Op maandag 22 januari 2007 13:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waarvan?
Van een zelfinseminatiecupje? (nieuw woord...pas geleerd...*trots is*)
Is dat een oproep?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Overal waar ik kom is seks
Kom
Seks
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik weet nie of ik dat dan al durf.....![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 15:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je weet waar ik aan denk als ik je aankijk
![]()
Nee, eenrst Dracuslettetje. Daarna zien we wel verderquote:
quote:Op maandag 22 januari 2007 15:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ja da's waar ook
nou ja uhm dan bied het alle perspectieven![]()
Het gaat niet over mij, moest alleen even mijn ei kwijtquote:Op maandag 22 januari 2007 15:32 schreef Daniel.J het volgende:
Nokwanda > kpd.
Queenbee > kpd.
het gaat hier over dromenvanger, niet over seks
weet je toch.
quote:Op maandag 22 januari 2007 15:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Dit is trouwens meer R&P dan truth of niet? Hoewel het hele menselijke wezen iets aparts heeft als je bekijkt dat zo'n klein wezen in het geheel zoveel op zijn schouders moet dragen. We zijn relatief gezien kleiner dan stof, en het zware gevoel lijkt groter te zijn dan het universum?
Daar was ik dus net over bezig Nok. Je weet niet hoe een dier zich voelt of een bacterie of wat dan ook, je weet niet eens hoe je medemens zich voelt omdat je niet in iemand kunt kijken en je kunt geen gevoel overnemen.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nou.... kweenie hoor.... heb niet zoveel inzicht in de denkwereld van bijvoorbeeld de amoebe. Mischien ervaart die de wereld ook wel zwaar. Of niet. Geen idee eigenlijk.
Klinkt als "soms over patat en soms over aardappels"quote:Op maandag 22 januari 2007 15:52 schreef nokwanda het volgende:
Soms over seks en soms over de poes van de buren
quote:Op maandag 22 januari 2007 16:22 schreef Metro2005 het volgende:
hallo
ik hoor het woord sex dus ik kom ook even kijken
Was ook de bedoeling dat je zou happen.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:12 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Klinkt als "soms over patat en soms over aardappels"
Dus toch herkenbaarquote:Op maandag 22 januari 2007 16:44 schreef nokwanda het volgende:
Herkenbaar, DV
hahahaha jaquote:Op maandag 22 januari 2007 13:00 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nou wie weet is het wel echt zo
Wie weet ben je wel zwanger![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 23:33 schreef Elseetje het volgende:
K*tfok! Eerst hengelt 't je naar binnen, met de belofte van wat leuke tijdsbesteding, en als je dan eenmaal verslaafd bent, dan laat 't je wachten, en wachten, en wachten, en stelt je alleen maar teleur... Doet me denken aan mediacenter/mediaportalpietje/keesje/klaasje... Of windows kerels in het algemeen, of nee wacht, de computer [b]de liefde in het algemeen! Het gaat nooit 100% zoals je wilt... Zucht... Weer niks te lezen nuecken...
Droom, heb je dat depressieve gevoel altijd of bij vlagen?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede morgen
Waarschijnlijk begin ik over 3 weken weer met anti depressiva![]()
Maar dan een ander merk en middel dan seroxat. Nog niet op afspraak geweest maar ze zeiden me dat vorige keer, als ik neig naar het depressieve dan kan het zo zijn dat ik die stof mis die de anti depressiva doet aanmaken.
Ik moet zeggen, vrolijk ben ik niet. En het gaat niet om het vrolijke, het gaat om het zware gevoel dat ik met me mee doe dragen.
Alsof ik een berg op mijn schouders draag.
Kan klinken alsof het zeuren is maar zo voelt het simpelweg aan, een gevoel van....![]()
Alsof je iedere dag niet met 1 fout been uit bed stapt maar met beide foute benen en dat het gevoel de hele dag blijft, zonder dat ik chagerijnig ben of iets dergelijks. Een zwaar gevoel om en rond me heen en tevens in mijn hoofd.
jaaaa, vanochtend zat er rijp op alles buiten. Dat leek een beetje op winter.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:41 schreef draculettetje het volgende:
mogguh allemaal
idd opgegeven door traagheid
hi hi nok die tekst!
pfff winter nu dan beginnen.....
WAt doe j ehier nogquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:11 schreef nokwanda het volgende:Ik had net trouwens sjans met de plaatselijke whiskyboer.
Of ik niet naar een proeverij wilde komen. Hij zou zijn kilt dragen
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:05 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik las neucken
werken?quote:
Heb je dat volk al een schop onder de kont gegeven dat je die dagbehandeling moet? ^^quote:
Oh ja, leg mij het verschil maar eens uit danquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
stond dat er?
NEE...er stond nuecken. Da's heeeeeel iets anders![]()
Een schop gegeven?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:14 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Heb je dat volk al een schop onder de kont gegeven dat je die dagbehandeling moet? ^^
Ah hell, ik zeg het ook tegen mn gehandicapte zusjequote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een schop gegeven?Dan kan ze helemaal en totaal de revalidatie in. Niet alleen maar voor het ene achterpootje dat al gewond is
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:14 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh ja, leg mij het verschil maar eens uit dan![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het verschil ligt daarin dat in het geval van nuecken de penetratie enkel virtueel geschiedt, waar dat in het andere geval een fysieke, en dus niet virtuele, aangelegenheid is.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:17 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ah hell, ik zeg het ook tegen mn gehandicapte zusje
Die heeft ook vierzijdig spasme dus zoveel kunnen die benen niet doenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
die zit al in een stoel en kan twee benen gebruiken om te skuppen, eventueel met hulp om stoel te kantelen.
is dat eerste dan meer een astrale projectie?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het verschil ligt daarin dat in het geval van nuecken de penetratie enkel virtueel geschiedt, waar dat in het andere geval een fysieke, en dus niet virtuele, aangelegenheid is.
nope maar ben wel aan het oefenen!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Het ligt gewoon allemaal aan Danielle
Wat ik me dus afvroegHeb je die instelling of wat het is al een figuurlijke schop nder de kont gegeven?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
is dat eerste dan meer een astrale projectie?
of gewoon fantasie?
Spasme is geen verlamming. Alleen schopt het niet echt gerichtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Die heeft ook vierzijdig spasme dus zoveel kunnen die benen niet doen![]()
Wie? Ik?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nope maar ben wel aan het oefenen!![]()
kan dus zomaar zijn dat ie de verkeerde kant op vliegt
maar dat voel je dan vanzelf wel denk ik....
Nee, ze doet een aanval op mijquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wie? Ik?wordt vast leuk zaterdag
![]()
Er valt niet veel te schoppen. Als jij je jaren lang je benen niet goed kan gebruiken, dan verstijft dat heul erg zeg maarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Spasme is geen verlamming. Alleen schopt het niet echt gericht
Nu moet ik de familiebanden hier kennen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:29 schreef vamperotica het volgende:
ik volg jullie niet helemaal meer...
maar da's n familietrekje geloof ik
Lampie? Ze volgt het niet meer helemaal zegt ze net. Dus een licht is het nietquote:
Draculettetje en Vamp zijn zoessiesquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nu moet ik de familiebanden hier kennen?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Draculettetje en Vamp zijn zoessies
en dan schreeuwt de mama altijd terug isse mij zoessiequote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:38 schreef vamperotica het volgende:
Ow... en even tussendoor....
Zoooooow lief.... zodra t Mickemonster door heeft dak r aan de foon heb ( na 1sec meestal) roept ie altijd ....isse MIJ zoessie
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:40 schreef Dromenvanger het volgende:
Vamp heeft grote lampen!!!!!
Je moest eens weten wat voor verhelderend licht van die dame afkomt in het donker
hoe weet jij dat??? ha ha haquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:40 schreef Dromenvanger het volgende:
Vamp heeft grote lampen!!!!!
Je moest eens weten wat voor verhelderend licht van die dame afkomt in het donker
quote:
Van horen zeggen op straatquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoe weet jij dat??? ha ha ha
nog steeds stoofpeertjes en stoofvleesquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wie? Ik?wordt vast leuk zaterdag
![]()
Echt waar. En natuurlijk uitgaande van de foto in haar fotoboek, die foto's staan voor een groot licht, en zeker niet alleen het licht van de koplampen. Christus is er niets bijquote:
was ik vergeten dat ze een fotoboek heeft sorryquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Echt waar. En natuurlijk uitgaande van de foto in haar fotoboek, die foto's staan voor een groot licht, en zeker niet alleen het licht van de koplampen. Christus is er niets bij
komt omdat jij het niet zo niet noemt....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:50 schreef vamperotica het volgende:
ikga me er niet mee bemoeien
Maar ook overal op straat hier in het zuiden hangen posters op van Vampie de Lampie. Reclame over licht gaat het over.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
was ik vergeten dat ze een fotoboek heeft sorry![]()
nope is mij te ver rijdenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Zal nu stoppen ermee![]()
Geen pesterijen op deze pinkerstermaandag. Gaat iemand van jullie naar pinkpop vandaag?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
komt omdat jij het niet zo niet noemt....![]()
En graspop valt weer lekker dit jaarquote:
Metalquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat voor muziek laten ze horen bij graspop?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:55 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Put some Vamp in the Lamp, and enjoy the brightness!!!!!!
is daquote:
Das het betere werkquote:
Niet gratis joh!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:39 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Das het betere werk![]()
Toegang is toch gratis bij graspop of heb ik dat verkeerd begrepen?
Ik woon ergens in een uithoek van het land, dus ik maak niet alles mee in het centrum van Nederland![]()
Da is heulquote:
Neuj... nie echt gratis....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:39 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Das het betere werk![]()
Toegang is toch gratis bij graspop of heb ik dat verkeerd begrepen?
Ik woon ergens in een uithoek van het land, dus ik maak niet alles mee in het centrum van NederlandSoms denk ik wel eens dat we totaal afgesloten zijn van de echte wereld hier in het Zuiden.
Ik dacht gratisquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet gratis joh!
Bij jou in de buurt heb je Bospop ( Weert) Ook leuk!
Belgie !!!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:42 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Neuj... nie echt gratis....
En in belgie
Graspop metalmeeting!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:43 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik dacht gratisMaar wat is gratis tegenwoordig
Bospop komt me inderdaad ook bekend voorGraspop, bospop, pinkpop, wat heb je nog meer voor pop festivallen?
Waarom noemen ze graspop geen metalpop?
Kweenie... de enige metal waarmee ik ooit wordt geconfronteerd word zijn soms de geluiden van mijn huispuber die het soms wel lekker vindt.quote:
Zie MUZ, is er al jarenquote:
ik heb noooooooit hoofdpijn gehad tijdens Graspop!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kweenie... de enige metal waarmee ik ooit wordt geconfronteerd word zijn soms de geluiden van mijn huispuber die het soms wel lekker vindt.
Lijkt me wel lekker dansen. helemaal uit je dak gaan, hoewel het niet echt mijn muziek is.
Zou het weleens willen meemaken op een hoofdpijnvrije dag
Vruugâh toen ik 14 was wel jaquote:
pling goed idee ha hahaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:44 schreef vamperotica het volgende:
pling! Idee.....
best leuk toch, voor de eerste verjaardag van t miniminimonster....?
Picknickje op n lekker groot grasveld, lekker muziekje op de achtergrond....
Je kunt er volledig uit je dak gaan.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kweenie... de enige metal waarmee ik ooit wordt geconfronteerd word zijn soms de geluiden van mijn huispuber die het soms wel lekker vindt.
Lijkt me wel lekker dansen. helemaal uit je dak gaan, hoewel het niet echt mijn muziek is.
Zou het weleens willen meemaken op een hoofdpijnvrije dag
Machineheadquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:54 schreef draculettetje het volgende:
toch even serieus ik vind het dit jaar wel weer eens tijd voor een festival...
al te veel overgeslagen afgelopen jaren!![]()
heb er best zin in, weer met pasoa jus wakker te worden omdat het veeels te koud was en we zo warm probeerde te worden.
Of zomaar de tent uitrennen met heyy die wilde we zien!
tsssssssquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Vruugâh toen ik 14 was wel jaNu heb ik verstand
![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ben trouwens bijna jarig hèDat jullie het even weten
Toen Dynamo open air nog gaaf was....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Vruugâh toen ik 14 was wel jaNu heb ik verstand
![]()
te voor de hand liiggend maar wanneer dan?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ben trouwens bijna jarig hèDat jullie het even weten
Jij wordt tenminste nog oud....quote:
29equote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
te voor de hand liiggend maar wanneer dan?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:01 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Jij wordt tenminste nog oud....
Ik ben het al![]()
Heeft geen nut om een muzieklijst uit ete gaan spitten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je kunt er volledig uit je dak gaan.
Zie de lijst muziek in Vamp's fobo,
ze vergat echter
Iced Earth
SymphonyX
Iron Maiden
En een heel stel duitse bands
* notitie maakt*quote:
dus nokje gaat mee picknicken (ja ik weet in dit geval verkeerde woordkeus)quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heeft geen nut om een muzieklijst uit ete gaan spitten.
Ik weet al dat het niet echt mijn soort muziek is. Alleen heeft de sfeer op zo'n festival wel wat en denk ik dat het wel lekker dansen is, ook als het je muziek niet is.
Gewoon... het iodee van weer eens helemaal totaal los gaan...![]()
Zulke dingen neem ik jou niet echt kwalijkquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
* notitie maakt*
Bij voorbaat... vergeef me. Ik ben zelfs mijn eigen verjaardag al eens vergeten
nee hoor... prrrima woordkeus. Ik zit graag op een dekentje allerlei raar bij mekaargeraapt voer te etenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dus nokje gaat mee picknicken (ja ik weet in dit geval verkeerde woordkeus)
ik ben aan het twijfelen of ik de spagethi nou niet of juist wel lekker vondquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nee hoor... prrrima woordkeus. Ik zit graag op een dekentje allerlei raar bij mekaargeraapt voer te eten![]()
Is geregeld dan![]()
en tegen die tijd zijn mijn manen weer verder gegroeid ook. Heb ik iets meer om mee te zwieren
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb cd's gehaald in de bibliotheek vorige week.
Circle II Circle - The middle of nowhere
Kent iemand die groep?En dat album? Ik moet nog luisteren ernaar. Af en toe leen ik ook muziek die totaal waardeloos is. Dat is al te zien aan de bandleden die je in het hoesje kunt zien. Metal artiesten hebben ook verschillende manieren van overkomen.
Zo heb ik nu ook een cd liggen waar de metal artiesten niet uitzien als metal artiesten. Wannabee's. Nog niet geluisterd naar die muziek maar die bandleden komen dus echt over als zijnde doetjes in hun genre
Deze maand 30 cd's geleend al, mijn harde schijf vullen doe ik graag. Zo'n groot mogelijke collectie wil ik hebben.
Yvonne, hier ook even bedankt voor aanpassing van dat ene bericht waar ik mijn achternaam in gezet had
Je bent geweldig!!!!!
Even vragen en je staat meteen klaar
Ook een opluchting, als ik straks nog een keer een bericht tegen kom op negatief opzicht met mijn naam erin dan zal ik ook vragen even als je het niet erg vind. Vaak is dat niet gebeurt dat ik mijn naam erin zet.
Ooit een keer mijn naam erin gezet met rage against the machien en bullit in the head. Over het koningshuis en mijn naam erbij, maar google heeft die hit al niet meer erin staan. Alsof google ook selecteert wat wel en niet erin hoort.
is geeeeeen arcordeonmuziekjesband!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:24 schreef Dromenvanger het volgende:
After forever heet die band met die bandleden die eruit zien alsof ze accordeon muziek maken, ik zal eerst natuurlijk moeten luisteren naar de muziek die ze maken. Zomaar afgaan op hun manier van overkomen is niet dat je zegt een goed oordeel vellen.
Maar de kleding die ze aanhebben alleen al en de manier van op de foto gaan in het cd hoesje. Dan denk ik van, dat kan nooit heavy zijn
Zal zometeen even opzettenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:26 schreef vamperotica het volgende:
[..]
is geeeeeen arcordeonmuziekjesband!
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Circle II circel is dus niet waar ik commentaar op heb Vamp, en het is niet commentaar maar het is het hoesje van Afher forever, maar ik zal zometeen even die cd opzetten. Misschien is het wel super goede muziek?
Afgaande op uiterlijk vind ik ook zo dom om te doen
Maar het is de kleding ook. Het hoesje van after forever aan de voorkant is dan wel okey, invisible circles heet dat album.
Ik heb altijd wel aan festivals gedaan maar geen metalquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben aan het twijfelen of ik de spagethi nou niet of juist wel lekker vond
uiteindelijk was de frietjes stoofvlees altijd honger stillend....
en aan de ene kant van het terrein was lekker bier en aan het andere kant niet
maar ik wist nooit meer welke dus hobbelde zo met de andere mee....
of een zoessie met dikke aardig ik ben zwanger buik wil vooraanstaan met type o negative
toen was ik d'r ineens kwijt![]()
Ik ben geen man van korte teksten op fok!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:30 schreef Queen_Bee het volgende:
Erg jammer dat je altijd zoveel tegleijk typt Dromenvanger, dan heb ik helemaal geen zin om het te lezen
Koop jij al je muziek? Of doe je ook wel eens lenen van mensen of ga je wel eens in de bibliotheek zoeken om te lenen of ga je wel eens downloaden?quote:
ik koop zeldenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:42 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Koop jij al je muziek? Of doe je ook wel eens lenen van mensen of ga je wel eens in de bibliotheek zoeken om te lenen of ga je wel eens downloaden?
Me tooquote:
oepsquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel aan festivals gedaan maar geen metal
2 dagen voor ik EW kreeg danste ik nog op een afrikaans muziek festival. Op de terugweg in de trein begonnen de weeen. Alleen wist ik toen nog niet dat het weeen waren![]()
quote:
Het is ook geen metal maar eerder een soort van Radiohead achtig iets. Rustige stem en rustige achtergrond muziek. Maar ook de vergelijking met radiohead is niet juist. Heb trouwens ook 2 albums van radiohead geleend. ( radiohead - com lag ( 2 plus2isfive) en het album Radiohead - Kid A )quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:05 schreef draculettetje het volgende:
nope dat album ken ik niet, wel al de hiervoor beschreven van after forever en circle II circle
I know floepsquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
niks mis mee, zolang het geen floeps was
Ow ja.. da's waar ookquote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:22 schreef Lilith-Wicca het volgende:
![]()
Hij doet het weer
![]()
![]()
En nu heel veel bijlezen![]()
Zo'n dag wil ik ookquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:37 schreef draculettetje het volgende:
Goeie morgen!
hoe staat deze dag? Vandaag een ikganiksdoenenganadefysioinbadendaninmnpyjamahangendag!
ow fysio kan ook leuk zijn hoor! heb een poging gedaan om te voetballen, heeft me alleen een familiezak bruine m7m 's gekocht, bad staan aan.....quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zo'n dag wil ik ookbehalve die fysio dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |