abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25291114
Iemand heeft een mooie horoscoopkaart voor mij gemaakt. Heel aardig. Maar ik heb GEEN idee hoe ik dit ding moet lezen. Somebody, help me!! Please.

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_25291153
En nu probeer ik de kaart te plaatsen. Blijkbaar benik een totale nitwit want dat lukt niet. Waar had ik ook al weer hulp bij nodig???
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_25291277
quote:
Op maandag 28 februari 2005 00:32 schreef nokwanda het volgende:
En nu probeer ik de kaart te plaatsen. Blijkbaar benik een totale nitwit want dat lukt niet. Waar had ik ook al weer hulp bij nodig???
Staat de kaart al online, nokwanda? Zo niet: uploaden kun je doen bij http://imageshack.us/
Als 'ie al/dan online staat, kun je het plaatje posten door

[ img ] URL van het plaatje [ /img ] te gebruiken, maar dan moet je de spaties weglaten.

Mocht het echt niet lukken, moet je de kaart maar even naar mij mailen, dan gooi ik 'm voor je online. .

[ Bericht 2% gewijzigd door MUUS op 28-02-2005 02:26:40 ]
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_25291289
En mensen mogen wegblijven als ze niets zinnigs te melden hebben.
Oi!
pi_25291795
quote:
Op maandag 28 februari 2005 00:39 schreef MUUS het volgende:
En mensen mogen wegblijven als ze niets zinnigs te melden hebben.
Jij helpt haar wel ff he?
Ik ga pitten.
pi_25291998
Sorry MUUS, maar ik moet ook echt op een oor. Nu zie ik de sterretjes van de kaart gewoon zomaar voor mijn ogen dansen van slaperigheid.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_25292979

Mên, dat was nog een zware bevalling. . Wat een geklooi! Nou, eindelijk gelukt, mede dankzij static ( . ) en ik heb nog even je naam etc eruit gesoept voor de zekerheid. .
Oi!
pi_25292989
quote:
Op maandag 28 februari 2005 01:15 schreef nokwanda het volgende:
Sorry MUUS, maar ik moet ook echt op een oor. Nu zie ik de sterretjes van de kaart gewoon zomaar voor mijn ogen dansen van slaperigheid.
Gn.
pi_25293317
Het lezen van een horoscooptekening is niet iets simpels, je kan er jaren voor studeren en dan nog er niet alles van weten. Het tekenen en berekenen is veel reken en opzoekwerk, en dat kan door een computer heel snel en makkelijk gedaan worden, maar het interpreteren is mensenwerk en daar zit ook de grootste moeilijkheid. Ik weet er zelf ook alleen de basis van eigenlijk. Wat de tekening voorstelt is de stand van de sterren op het moment van geboorte; de horizontale lijn door de cirkel is de horizon. De helft van de sterren zie je dus niet omdat die onder de horizon van de aarde zitten. De sterren draaien met de klok mee, sterrenbeelden komen op in het westen. Het sterrenbeeld dat op dat moment aan het opkomen is, is je ascendant. In jouw geval dus steenbok. Je sterrenbeeld wordt bepaald door in welk sterrenbeeld de zon staat, de zon is het cirkeltje met stip, en die staat dus in leeuw. Zo staat elke planeet dus in een sterrenbeeld,, en die hebben allemaal zo hun invloed. De cirkel is, naast de sterrenbeelden in de buitenste rand, opgedeeld in 12 verschillende huizen, en de positie en verdeling van de planeten in de verschillende huizen heeft ook invloed. En dan heb je ook nog allemaal wisselwerkingen tussen de planeten onderling etc etc, maar daar weet ik eigenlijk veels te weinig van om iets over te zeggen. Dus ja met deze info kun je je eigen tekening nog niet echt duiden maar dat gaat ook wel ver om op een forum even uit te leggen, zelfs als ik er echt verstand van had gehad.
Unox, the worst operating system.
  maandag 28 februari 2005 @ 03:26:47 #10
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25293442
schorpioen! je leeft!

iemand enig idee waar dit programma vandaan komt??
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25293579
quote:
Op maandag 28 februari 2005 03:26 schreef qu63 het volgende:
schorpioen! je leeft!
Ja zeg je dacht toch niet dat ik zomaar dood zou gaan?
quote:
iemand enig idee waar dit programma vandaan komt??
Er zijn veel programma's die een chart kunnen maken, ook online. Op www.astro.com kun je ook gratis een (computer) interpretatie laten maken, die is op zich best goed.
Unox, the worst operating system.
pi_25294456
Met mijn innige dank aan alle nachtbrakers.

Schorpioen.... Handige site. Ben het allemaal nu aan het lezen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')