is dat eerste dan meer een astrale projectie?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het verschil ligt daarin dat in het geval van nuecken de penetratie enkel virtueel geschiedt, waar dat in het andere geval een fysieke, en dus niet virtuele, aangelegenheid is.
nope maar ben wel aan het oefenen!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Het ligt gewoon allemaal aan Danielle
Wat ik me dus afvroegHeb je die instelling of wat het is al een figuurlijke schop nder de kont gegeven?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
is dat eerste dan meer een astrale projectie?
of gewoon fantasie?
Spasme is geen verlamming. Alleen schopt het niet echt gerichtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Die heeft ook vierzijdig spasme dus zoveel kunnen die benen niet doen![]()
Wie? Ik?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nope maar ben wel aan het oefenen!![]()
kan dus zomaar zijn dat ie de verkeerde kant op vliegt
maar dat voel je dan vanzelf wel denk ik....
Nee, ze doet een aanval op mijquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wie? Ik?wordt vast leuk zaterdag
![]()
Er valt niet veel te schoppen. Als jij je jaren lang je benen niet goed kan gebruiken, dan verstijft dat heul erg zeg maarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Spasme is geen verlamming. Alleen schopt het niet echt gericht
Nu moet ik de familiebanden hier kennen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:29 schreef vamperotica het volgende:
ik volg jullie niet helemaal meer...
maar da's n familietrekje geloof ik
Lampie? Ze volgt het niet meer helemaal zegt ze net. Dus een licht is het nietquote:
Draculettetje en Vamp zijn zoessiesquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nu moet ik de familiebanden hier kennen?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Draculettetje en Vamp zijn zoessies
en dan schreeuwt de mama altijd terug isse mij zoessiequote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:38 schreef vamperotica het volgende:
Ow... en even tussendoor....
Zoooooow lief.... zodra t Mickemonster door heeft dak r aan de foon heb ( na 1sec meestal) roept ie altijd ....isse MIJ zoessie
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:40 schreef Dromenvanger het volgende:
Vamp heeft grote lampen!!!!!
Je moest eens weten wat voor verhelderend licht van die dame afkomt in het donker
hoe weet jij dat??? ha ha haquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:40 schreef Dromenvanger het volgende:
Vamp heeft grote lampen!!!!!
Je moest eens weten wat voor verhelderend licht van die dame afkomt in het donker
quote:
Van horen zeggen op straatquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoe weet jij dat??? ha ha ha
nog steeds stoofpeertjes en stoofvleesquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wie? Ik?wordt vast leuk zaterdag
![]()
Echt waar. En natuurlijk uitgaande van de foto in haar fotoboek, die foto's staan voor een groot licht, en zeker niet alleen het licht van de koplampen. Christus is er niets bijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |