ik heb ondertussen dat onderzoek gedaan omdat er zelf ook niet echt in geloof. Ik heb wel een hoop (paranormale) types in mijn familie zitten (healers enzo) die mij wel eens hebben verteld dat ik veel talent heb. Toch vond ik het gefluit niet helemaal kloppen, en ben eens alles gaan bekijken op het moment dat het geluid weer hoorbaar was. Er was een punt dat mij opviel. En dat was dat de p.c van mijn broertje altijd aanstaat als het geluid hoorbaar was. Ik heb zachtjes een mp3'tje laten draaien op z'n p.c en been weer ff op de w.c gaan zitten. En het geluid bleek uit dezelfde richting te komen (mijn broertje heeft vaak z'n p.c aanstaan maar zit er meestal niet zelf bij). Dus de eerstvolgende keer dat ik het geluid weer hoorde ben ik daar eens heengegaan. En wat bleek nou, dat het geluid uit de p.c van mijn broertje kwam.. dus ik heb eventje die kast opengehaalt. En ja hoor ze cooler liep doormiddel van vuil en stof aan, en produceerde zo een raar gefluit en in combinatie (denk ik) met het menselijk brein werd het vervormd tot muziek. De rede dat het geluid daar in eerste instantie niet vandaan leek te komen kwam omdat de deur meestal dichtzat.
Naja.. iig is het probleem nu opgelost en heb sindsdien niets meer gehoord. Toch nog ff bedankt voor de (serieuze) reacties
quote:ik had er geen last van hoor was alleen nieuwsgierig
Op woensdag 17 september 2003 20:19 schreef NorthernStar het volgende:
Kun je weer met een gerust hart poepen!
quote:haha LOL
Op woensdag 17 september 2003 20:22 schreef iteejer het volgende:
.
En om dat ding dan ook al gelijk 'magische fluit' te noemen is ook wat eigenaardig: een term die meer verwacht kan worden in het Sexualiteit-forum oid.
Het wachten is nu op de Magische Kurketrekker, de Magische Eierwekker en de Magische Tafelpoot.
Ik ben benieuwd..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |