Dat weet ik nog ja. Die hoorde op de toilet het geluid van een fluit.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:30 schreef yvonne het volgende:
Leuk! Er was eens een topic over iemand die geluiden hoorde, een soort panfluit geluid.MUUS was net mod en wilde overal netjes serieus op in gaan.
Maar de openingspost was al niet best en de rest ook niet bijster.
Oftewel, iedereen ging er met dat topic vandoor, hilarisch en arme MUUS probeerde zo haar best te doen
Bleek achteraf toch iets in de leidingen te zijn?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:32 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat weet ik nog ja. Die hoorde op de toilet het geluid van een fluit.![]()
M.alta ed. herinner ik me nog. Zijn ook verdwenen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:39 schreef yvonne het volgende:
Hoe heette dat mens ook weer van "go with the flow" die zo'n beetje half TRU overnam?
Een eigen TRU binnen TRU begon.
Aparte users:
ParalieN
Hooglnogwat
Kingshakur
Fokje
Ken je dat topic van Xebro niet meer?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:45 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
M.alta ed. herinner ik me nog. Zijn ook verdwenen.
Weet zo niet welke nee.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ken je dat topic van Xebro niet meer?
De moord op van Gogh, een heel eigen complottheorie.quote:
Niet alleen MUUS was super in dat topic..maar je ziet dat er nog heel weinig verandert is sinds die tijd..(kwa opmerkingen) idd erg hilarisch..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:30 schreef yvonne het volgende:
Leuk! Er was eens een topic over iemand die geluiden hoorde, een soort panfluit geluid.MUUS was net mod en wilde overal netjes serieus op in gaan.
Maar de openingspost was al niet best en de rest ook niet bijster.
Oftewel, iedereen ging er met dat topic vandoor, hilarisch en arme MUUS probeerde zo haar best te doen
Dat heeft wel een tijd geduurd. Heb altijd een hekel gehad een het openen van topics. Heb heeeeeel lang gelurkt op fok. Eerst in NWS en POL. Daar waren ook mijn eerste posts. Later kwam ik pas in TRU. Las wel de conspiracytopics daar.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:47 schreef Normalneo het volgende:
ja ik kwam je niet echt tegen nokwanda in die topics...
ja, is leuk joh..oude koeien uit de sloot halen![]()
![]()
![]()
volgens mij hebben ze er zelfs een smilie voor gemaakt binnen fok..
wat is eigenlijk het eerste topic dat je openede nokje..(binnen truth dan he)
goedemorgen DV
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:17 schreef Wombcat het volgende:hoi
was gisteren geïnspireerd door ons gepraat over sport en heb 20 minuten op de hometrainer gezeten
was wel erg vermoeiend
Halloquote:Op zondag 21 januari 2007 13:17 schreef Wombcat het volgende:hoi
was gisteren geïnspireerd door ons gepraat over sport en heb 20 minuten op de hometrainer gezeten
was wel erg vermoeiend
vnl de breuk denk ikquote:Op zondag 21 januari 2007 13:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hallo
Voor jou is het al vermoeiend na een korte pauze? Of komt het door de breuk?
Als het voor jou al moeilijk is als iemand die vaak fietst, hoe moeilijk moet het voor iemand zijn die al minstens 1 1/2 jaar niets gedaan heeft op gebied van sportDus ik heb me voor te bereiden op een zware veldslag voor straks
Okeyquote:
kost veel energie zo'n breuk.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:36 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Okey
Ik dacht al wegens gebrek aan conditie
Kun je dan niet beter wachten totdat je hersteld bent voordat je verder gaat met sporten? Eerst zorgen dat je slaap inhaalt en dat je weer normaal kunt liggen in bed?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
kost veel energie zo'n breuk.
en al 4 weken niet meer echt goed geslapen. moet op mijn rug liggen in één houding, plus toch nog pijnlijk = niet lekker slapen.
dat telt gewoon allemaal mee
beetje beweging is ook wel goed.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:39 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter wachten totdat je hersteld bent voordat je verder gaat met sporten? Eerst zorgen dat je slaap inhaalt en dat je weer normaal kunt liggen in bed?
domme vraag jaquote:Op zondag 21 januari 2007 13:38 schreef Dromenvanger het volgende:
Nieuwe avatar Metro
Domme vraag natuurlijk
Het is een nieuwe avatar!!!!!
Klopt. Zeker als je gewend bent te bewegen is de hele dag zitten of liggen niet goed.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
beetje beweging is ook wel goed.
was niet echt trainen wat ik gisteren deed, meer beetje fietsen.
hele dag zitten en liggen is ook niet goed voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |