The orders of things has not changed, even if I lives twice.. The things I am doing now is exactly the same as what I am doing before in my previous life... I have understood what is life in this world... and understood the orders of things.. I believes that my age is as old as this Universe. though I am 21 years old.. in this world. The next world is the same as this one... No doubt...endless repetition...
But I have learnt great lessons already... I am looking forward to acquire the ability to change fate...For our information, I believe I will bring peace and order to the whole world once I have understood about the world, no matter which world I am in.. I believe I am eternal... I seems to be comfortable in living in different worlds, since I have understood what is happening to this world...
For all of you out there, I feel troubled because all of you undergone all the same fate (bad or worst) again without realising it... Even if I write to you this email, you would forget it or misinterprete the whole story...
Een een leuk stukje tekst, maar als ik vragen mag Wat wil je hier mee zeggen, wat is de gedachte achter het plaatsten van dit stukje tekst waar je zelf van zegt dat het niet door jou is gemaakt ?
(De engelse grammatica klopt niet helemaal.)
quote:echt een reden heb ik niet, vond het wel interessant om te lezen. Vandaar dat ik het hier gepost heb, ben benieuwd wat anderen ervan vinden.
Op zondag 16 september 2001 15:57 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ehmm..Een een leuk stukje tekst, maar als ik vragen mag
Wat wil je hier mee zeggen, wat is de gedachte achter het plaatsten van dit stukje tekst waar je zelf van zegt dat het niet door jou is gemaakt ?
(De engelse grammatica klopt niet helemaal.)
Op dit moment kan ik geen commentaar geven erop, omdat ik echt geen zin heb om nu over zulke dingen na te denken. Dat doe ik wel een keer als ik niet kan slapen ofzo.
[Dit bericht is gewijzigd door illusion op 16-09-2001 16:19]
quote:ik kreeg dit van iemand via icq, die dat op http://www.thepsyschicspot.com/ heeft gelezen. Maar die site is niet bereikbaar nu, ik wilde er wel even een kijkje gaan nemen maar dat lukt dus niet nu.
Op zondag 16 september 2001 16:17 schreef iteejer het volgende:
van wie is dit? en in welke context?
Wil je dat mensen er op reageren, advies geven, het tegen spreken. Wat wil je er mee ????
Met Vriendelijke groet
LD
(Edit : Sorrie, we hadden jou edit van de posting over het hoofd gezien.)
[Dit bericht is gewijzigd door Lord Dreamer op 16-09-2001 16:47]
Iedereen heeft toch wel eens dat ze iets meemaken waarvan ze dan denken..." Shit...dit heb ik al eens eerder meegemaakt...deze situatie komt me heel bekend voor". Zo'n onverklaarbare flashback krijg je dan, ik heb dat niet vaak maar heb het toch een paar keer al meegemaakt dat ik echt overtuigd was dat het een herhaling was.
Verder wordt geloof ik in de film the matrix ook gebruik gemaakt van die flashbacks. Maar the matrix heb ik al een tijd niet meer gezien dus daar kan ik niet veel over vertellen.
Uiteraard weet ik niet of het de waarheid is, maar ik vond het zeker interessant om te lezen!
Mvg - Phoenixx en LD
quote:Ik zal eens in de bibliotheek gaan zoeken volgende week, ben benieuwd wat er in dat boek staat.
Op zondag 16 september 2001 17:44 schreef Phoenixx het volgende:
Hmmm - misschien kan je het boek "De aarde is 'slechts' een leerschool" van Thea van Leent eens lezen. Hierin staat een aardig beeld beschreven van "de levens" die je hier op aarde moet leven.Uiteraard weet ik niet of het de waarheid is, maar ik vond het zeker interessant om te lezen!
Mvg - Phoenixx en LD
Bedankt voor de tip!!!
I would like to reply this msg to a person that has written in visitors thoughts and opinions.
After reading the story presented in this "board" I felt I'm not alone anymore with my thoughts. Ofcourse I have some questions..for how long is it going on that ppl have been noticing that the world is a one hundred percent copy of the world before..??Why are we "doomed" in eternity..?(perhaps there is something that we haven't all seen but it must be something in our minds I'm sure of that). When will we all cross the door and when will we all go "spiritual"?? And what will that do to the world? It could mean that we enter a different space and time unbelievable for some but true for others..
I'm now 23..In nov-99 I started another world in my mind that expanded and expanded. And yes, I have been using weed for a couple of years and in the end day by day..
Pete u might say that uhm..u did this with ur group on a whole different approach..clean meditation etc. but in this world there isn't a rule that's good or bad..The only rules are set up by man made laws..and in America for example smoking weed might be a problem but in Holland..it is very easy..let's just say we explored our minds on our own turf...
..sometimes and in that u r right u have no control anymore on ur thoughts but to tell u: choas has a solution..and there is a way out..and I was helped by my own instincts and my own thoughts that came up just on the right moments.
Further more I would like to respond to my fellow mate that says he is sorry for ppl reading his story but not remembering it..remembering takes a lot of strenght and power for some..and I'm very sorry to say that I don't remember his story written down on this "board".
Ofcourse I remembered other things. Such as actions, thoughts, words, sentences..my eye saw things that I had already seen..the question is do I want to go on with that: sometimes I want to..but I can't do that anymore because I have chosen not to remember anymore. I don't wanna live in my own memories..an instance is just enough to tell u the truth..This instance took almost half a year of my life..you can remember even dreams..
What I think..is that this knowledge is passed on from one to another..Did I pass my knowledge to this 21 year old guy/woman..?? I don't know..sometimes I hope I did because I think it must be good for something..I had a time when I would love to change the world for the good..changing the world begins in urself. I can say I never failed in my objectives..I feel when I was awake..I created time shocks in the world..maybe these shocks vary in shock size..and maybe someone who has the same thoughts as I did creates a mess..and cleans up after it. All that is important most of all is that our generation cleans up the mess that was made previously..we don't need wars, we don't need hunger, we don't need racism. Those are mistakes made by our previous ancestors..and they were bad..they were massive choices that need massive choices from our minds and our actions..what will we do??
Will we solve..? Will we become one? That depends on u all..there is no doubt about that..
Pete, by the way u now have posted some stories from me and I would like to thank u for it..ur website is clear to me with no fuzz and clearly meant for one objective..
<Guest name>
Dusuhm..voel je vrij om te lezen en te posten:)
Het stukje van Spliffunk... sorry, maar dat is voor mij toch onbegrijpelijk. Heeft misschien met mijn beperkte manier van tekst interpreteren te maken.
quote:Hieruit meen ik te begrijpen dat je gelooft dat er een soort van "parallel werelden" bestaan. Omdat ik hier zelf geen ervaring mee heb, denk ik daar maar een beetje aan als in de vorm van "Sliders"...
[...]
Daar heb ik zelf ook een bericht geschreven naar aanleiding van dit artikel. Ik dacht namelijk voor een aantal jaren dat ik de enigste was die 100% zeker was dat de wereld een exacte kopie is vandaar. Ik denk dat illusion dit heeft geplaatst omdat hij het leuk vond om te lezen zoals hij zelf al zei en verder wil ie er niet te diep op ingaan denk ik..maar uhm..ikke wel hoor..
[...]
Het boek dat ik zojuist aan Illusion heb aanbevolen handelt over de verschillende fasen, levens dus, die de ziel moet doorlopen. Dit is dus puur (re)incarnatie.
Welke denkwijze bedoel je aan te geven met je post?
Verder over die denkwijze daar wil ik ook wel ff op reageren..ik ben dus al een hele tijd op zoek naar iemand die dit heeft meegemaakt. Voor mij is het belangrijk om te weten dat ik niet de enige ben..want dat heb ik dus voor lange tijd gedacht. Je wilt toch wat delen met elkaar..nou ik deel mijn ervaring en zoals ik al zei heb je vragen stel ze gerust..als ik daardoor duidelijker kan zijn..mooi zo..
Wat ik wel wil zeggen is dat ik best wel ingewikkeld kan schrijven..dus uhm je moet zelf maar mijn puzzelschrift oplossen..ik probeer zo duidelijk mogelijk te zijn.
Groetjes Spliffunk
Alle 2 de flashbacks gebeurden toen ik vanuit een diepe slaap wakker werd...in de fase van het ontwaken dus.
** Bij een flashback hoorde ik mijn opa praten onder in de gang, hij is al jaren dood en ik hoorde gewoon dat ie aanwezig was in ons huis. Toen ik helemaal wakker was toen was het ineens weg. Maar ik hoorde gewoon duidelijk dat hij het was, dezelfde stem gewoon.
** Bij de tweede flashback hoorde ik iemand in onze oude badkamer wassen en tanden poetsen. Onze badkamer is jaren geleden gesloopt en naar beneden verplaatst. Op de plek waar de oude badkamer was is nu een vaste trap naar de zolder. Ook tijdens dat ontwaken hoorde ik heel duidelijk een kraan lopen, een kraan uitgezet worden...tanden poetsen..en weer kraan lopen. Ben zelfs meteen gaan kijken of er nu wel of geen badkamer was...maar er bleek dus gewoon een trap te staan.
Maarja, hier komt dan nog het antwoord: welke denkwijze?:
uhm denk aan een chaos in je hoofd waar je toch uitkomt.
Ik begrijp de vraag eigenlijk helemaal niet zo goed.
Over die paralelle werelden. Het rijst niet helemaal uit mijn bol..uhm..ik zal ff simpel zijn.: als een wereld 100% hetzelfde is dan is er toch helemaal geen paralelle wereld?
of kun je daar dan wel van spreken?
oh ja..ik lees niet/weinig boeken het laatste boek wat ik heb gelezen ging over Jim Morrison en dat was ruim 2 jaar geleden..ik lees wel veel op internet..
Doei doei..hoop je snel weer te horen
Groetjes Yssil
quote:Kan je hier wat meer over vertellen?? Tijd is vaak zinloos en herinnert je er alleen aan dat je ouder wordt en op tijd op afspraken verschijnt.
Op zondag 16 september 2001 22:56 schreef Yssil het volgende:
Ik heb zelf nogal vreemde ervaringen waarvan ik me afvraag of ik ze gelijkwaardig kan noemen aan wat jullie meemaken.
Ik heb zelf een hele tijd het gevoel gehad in een deja vu te leven, nu kan ik soms de deja vu inhalen. Ik stel me een situatie voor die in de toekomst zeker gaat gebeuren en dan vraag ik me af hoe dat er dan uit gaat zien. Dan zie ik dat voor me als het ware.. (en ja, het komt ook uit)
Ik heb alleen niet het gevoel dat dat komt omdat je hetzelfde leven meerdere malen leeft. Volgens mij komt het omdat tijd niet bestaat
Alle mensen ervaren tijd op dezelfde manier omdat dat ons gewoon is maar wie zegt dat het niet anders kan.
Ik beschouw het als ongelukje dat het soms voorkomt dat je iets alvast beleeft. Maar er zijn natuurlijk ook manieren waarop je het zelf zou kunnen bewerkstelligen.
Ik heb van deze theorie gehoord op tv en volgens mij is het hartstikke waar. Dit voelt voor mij in ieder geval als waar aan, en het kan heel veel dingen verklaren.Groetjes Yssil
Maar als tijd niet bestaat dan zouden we toch ook niet ouder worden?? Hoe kan het dat een mens rimpels krijgt en grijs wordt als tijd niet bestaat?
Dat ene verhaal dat we steeds hetzelfde leven krijgen ben ik ook over aan het nadenken. Ik vraag me dan af wat er gebeurt als je dood gaat, krijg je dan weer precies hetzelfde leven die je had? Dan ben je dus onsterfelijk als het ware.
En dan leven mijn opa's dus ook nog op dit moment, alleen in een andere dimensie.
Groeten Yssil
quote:Dus we leven volgens jou zonder tijd en op het moment. Dat het steeds een momentopname is die we beleven.
Op zondag 16 september 2001 23:32 schreef Yssil het volgende:
Als je tijd ziet als een aaneenschakeling van gebeurtenissen, hoe klein dan ook kun je je ook voorstellen dat deze stukjes weleens op een andere volgorde zouden kunnen staan. Dat je misschien weleens een stukje kan tegenkomen dat eigenlijk pas verderop komt.
Hiermee valt voor mij te verklaren dat je deja vu's hebt, dat mensen in staat zijn de toekomst te voorspellen, dat het op sommige plaatsen spookt. Dat we aliens zien (ook geinig iets; als je mensen d.m.v. een computerprogje laat evolueren aan de hand van kennis van ons uiterlijk in het verleden, dan krijg je na een paar millenea een soort alien, lang en dun met grote hoofden en ogen en hele lange vingers)
Natuurlijk blijf je dan ook zonder tijd ouder worden omdat we het als zodanig beleven, wellicht zijn er andere dingen (dromen?) die wellicht een heel andere volgorde behoeven om logisch te zijn..
Ik wil het best een beetje onderbouwen voor zover ik het kan maar ik heb er totaal geen belang bij mijn "geloof" uit te breiden, vooral niet aan mensen die op voorhand mijn gedachten respectloos als geblaat afdoen. Ieder zijn ding weet je..Groeten Yssil
Ahhh ik wil wat meer weten erover.
Hoe verklaar je dan dat het ochtend en avond wordt, dat het op de minuut te voorspellen is wanneer de zon opkomt en ondergaat?
Er is toch een soort ritme in het heelal, en dat ritme is toch ook een soort klok die doortikt?
Groeten Yssil
quote:Ik zal morgen eens kijken op die site, ik moet nu even in een andere versnelling gaan. Als ik voor het slapen gaan teveel ga nadenken dan val ik vaker niet goed in slaap.
Op maandag 17 september 2001 00:05 schreef Yssil het volgende:
Je kunt via http://www.vpro.nl/programma/noorderlicht/index.shtml?2785571+2848322+3529596+(+241+40+20+) de documantaire "killing time" bekijken hierover. Het is wel een hele zit maar maakt de boel wel iets duidelijker.
Volgens mij is het hebben van dag en nacht net als het ouder worden, je doorloopt de tijdsdeeltjes op een bepaalde manier zodat het zo uitkomt. Dat hoeft niet zonder reden te zijn trouwens.. Misschien dat je na je dood de tijdsdeeltjes op een andere manier gaat ervaren zodat alles veel logischer lijkt, wie weet..Groeten Yssil
Ben benieuwd wat er op die site staat. Maar das voor morgen. Morgen zal ik mijn mening erover geven.
Truste Yssil
quote:Ik ga nog niet slapen
Op maandag 17 september 2001 00:10 schreef Yssil het volgende:
Je kunt ook een kijkje nemen op www.platonia.com zie ik net.Truste Yssil
Ik zal wel ff die site openen om te zien hoe het eruit ziet...maar meer niet.
Wat ik hiermee wil zeggen is: in de deja vu..momenten weet je 100% zeker dat je het al hebt meegemaakt. Ikzelf heb een half jaar lang in een "deja-vu" wereld geleefd..die zo echt was dat ik daar niet meer aan kan twijfelen. Dus voor mij staat zo ie zo vast dat we eigenlijk allemaal onsterfelijk zijn, dat we allemaal dezelfde fouten en goede dingen doen. Het gaat hier om het woord dezelfde. En als je dat weet, als je het hebt meegemaakt dan ga je toch hopen dat we de wereld niet op dezelfde manier verknallen?
Mijn deja-vu momenten..zijn in ieder leven hetzelfde en vroeg of laat wordt het door meer mensen opgemerkt en gaan ook meer mensen erover praten. De vraag is wat kun je doen in die momenten..ben je in die momenten ECHT vrij omdat je in de waarheid leeft? Of denk je dat je nu vrij bent? Als je dat wilt geloven ok:) maar uhm waar geloof je nu in? In een deja vu moment wat je vrijheid betekend omdat je dan kan zien dat er geen vrijheid is of geloof je in iets wat je zelf WEL gedeeltelijk meegemaakt hebt maar niet kan begrijpen en waarvan andere mensen je opinie in twijfel trekken. Zowiezo moet je in jezelf geloven en advies mag je geloven(of verhalen)..
Ik denk ook dat fantasie op het in het "eind" een hele belangrijke rol gaat spelen. Daar zijn we nu ook al mee bezig..want hoe gaat de wereld naar de klote? Door mensen, door de zon? Wie zegt niet dat onze fantasie al dusdanig naar de klote is dat we zelfs daar al in gaan geloven. Waarom hebben we het nu over verhalen? Omdat wij de mensen en hun evolutie er op dit moment verhalen over maken. Maar als je de gekste dingen vroeger echt kon zien..Wie heeft er dan niet per ongeluk een ei uit een kip zien vallen? En wie zag dat een paar dagen later ook gebeuren..? Wie zag er geen kip in een doodnormale merel? Uit een verhaal ontstaan er vele en uit vele duizenden..maar al die miljoenen verhalen op het eind worden weer teruggebracht naar weinig en tenslotte 1..
Ok? Dat is mijn opinie op dit moment.
groetjes Spliffunk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |