quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:06 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Wat betekent Normaal's H.A.L.V.U. ?
Ok, ik weet het niet, maar dan stel ik later mijn vraag over Grand Hotel wel.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:31 schreef knars het volgende:
Zo veel tekst is het niet. Simpel gezegd; de op dit moment openstaande vraag staat hier. Antwoorden is altijd ok, zolang je maar niets opzoekt. Dan krijg je namelijk te maken met de Spaanse Inquisitie.
[..]
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 08:24 schreef bukgeit het volgende:
Strips In Stereo - ik heb het.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:39 schreef bartrid het volgende:
oh de posters of zo?
quote:Battersea-based ambient composer Robin Rimbaud, aka, takes his curious pseudonym from his compositional tool of choice; the cellphone
. Although only recording and releasing music since the early '90s, Rimbaud has already earned a reputation as a boundary pushing experimentalist, wedding scanned vocal samples with sparse electronics and other textural elements that underscore the degree of strain and isolation often associated with modern telecommunications technology.
Dat dacht ik ook zoquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:33 schreef Charmian het volgende:
ehm the frattelli's dacht ik zo
The Kooks is goedquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Of the Kooks?
Charmian +1quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:38 schreef Charmian het volgende:
Ramaya kukuku ramaya of zoiets(geen idee hoe je het schrijft of wat het betekent)
Correctquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:36 schreef MadMaster het volgende:
De Scharen Zusters
Waar gaat dit over?quote:long, straight, curly, fuzzy
Snaggy, shaggy, ratty, matty
Oily, greasy, fleecy
Shining, gleaming, streaming
Flaxen, waxen
Knotted, polka-dotted
Twisted, beaded, braided
Powdered, flowered, and confettied
Bangled, tangled, spangled, and spaghettied!
quote:Im just a boy with a new haircut
And thats a pretty nice haircut
Charge it like a puzzle, hit me wearin muzzles
Hesitate to die, look around, around, the second drummers drowned
..
Music scene is crazy, bands start up each and every day
I saw another one just the other day
..
But I dont care, I care, I really dont care
Did you see the drummers hair?
bukgeit +1quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:32 schreef bukgeit het volgende:
Dat is Cut Your Hair van Pavement.
StuBru zegt awelquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:32 schreef Berkery het volgende:
Gabriel Rios?
Nope... meer het gevolg van de nare situatie in de gezondheidssfeer van december.quote:
Aha. Gaat het weer een beetje OK met Diaan?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nope... meer het gevolg van de nare situatie in de gezondheidssfeer van december.
Versnelt proces zogezegd
Gefeliciteerd!quote:
Nee, je kan dit apparaat ook afluisteren....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:47 schreef jerver73 het volgende:
tracker?
In februari wordt er nog een MRI gemaakt. Dat is nog afwachten dus. En volgende week begint ze met halve dagen werken, dat zal ook wel even zwaar worden schat ik in. Maar het gaat wel steeds beter, gelukkig.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:49 schreef Berkery het volgende:
[..]
Aha. Gaat het weer een beetje OK met Diaan?
peaceman +1quote:Op zondag 21 januari 2007 09:37 schreef peaceman het volgende:
Scanner?
En wie kwam uit welke?quote:Op zondag 21 januari 2007 10:20 schreef belsen het volgende:
The Hollies, Buffalo Springfield en The Byrds?
Ik heb het ondertussen nagezocht, dus dat kan ik niet meer doen.quote:Op zondag 21 januari 2007 10:42 schreef knars het volgende:
mja, tis nu een inkoppert van jewelste, maar vind dat Belsen het punt toekomt. Dus als heer Belsen even wil intikken?
Dat vroeg ik idd niet, maar als je de bands weet, weet je ook wel wie uit welke band kwam. Normaal gesproken tenminstequote:
quote:Combining the extreme speed and nihilism of modern death metal with the ancient styling of Middle Eastern music,formed in their hometown of Greensberg, SC, in 1993. With their self-proclaimed trademark of "Ithyphallic Metal," Karl Sanders (guitar/vocals), Chief Spires (bass/vocals), and Pete Hammoura (drums) debuted with their Festivals of Atonement album in 1995, leading
to a southwestern tour in support of other big metal acts such as Obituary, Deicide and Broken Hope.
metalvraag en TSE is presentquote:Op zondag 21 januari 2007 11:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nile
1 overeenkomst is ook meer dan voldoende.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:33 schreef Gambolputty het volgende:
-edit-
quote:Op zondag 21 januari 2007 11:33 schreef knars het volgende:
Als die tweede Therion is, is de link To Mega Therion
veel voor weinig zeg maar.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Bij een concert van de onderste band krijg je dit er gratis bij:
[afbeelding]
Wie?quote:De producer, die ondermeer bekend is van zijn werk voor Justin Timberlake, heeft in enkele sessies samen met Björk beats opgenomen, die vervolgens door de IJslandse verder worden bewerkt.
Over welke band gaat dit?quote:Voor hun eerste albumwerden verscheidene gastmuzikanten uitgenodigd: Jan Yrlund van Lacrimosa (gitaar), Ariën van Weesenbeek van God Dethroned (drums), Ad Sluijter van Epica (gitaar), George Oosterhoek (grunts) en Guus Eikens (gitaar), beiden ex-leden van Orphanage, Sharon Den Adel van Within Temptation (zang), Marco Hietala van Nightwish (bass, zang) en Liv Kristine van Leaves' Eyes (zang).
quote:(No thank you sir)
Ah, c'mon, I'm a trustworthy guy
(No thank you sir)
Oh little girl I wouldn't tell you no lie
(I know your ga-ame
How can you say that, we only just met
(You're all the same)
Ooh, she's got me there, but I'll get her yet
(I got you then)
No you didn't, I was catchin' my breath
And look it's startin' to rain and baby you'll catch your death
Ik heb de clip net gevonden, meer dan 15 seconden trek ik echt niet..verder nooit van het nummer gehoord, ook.quote:
Jump in my carquote:Op zondag 21 januari 2007 12:49 schreef Neleos het volgende:
De nieuwe David Hasselhoff, Get In My Car?
Die was simpel he.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:39 schreef bartrid het volgende:
love and marriage van frank sinatra
Eigenlijk had ik dat punt moeten hebben natuurlijkquote:Op zondag 21 januari 2007 13:39 schreef bartrid het volgende:
love and marriage van frank sinatra
je mag een vraag doen, goed?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik dat punt moeten hebben natuurlijk
Misschien later, moet nu even bezig met andere zakenquote:
Vraag was ook voor jou! Gefeliciteerdquote:Op zondag 21 januari 2007 13:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik dat punt moeten hebben natuurlijk
jazeker. Berkery +1quote:Op zondag 21 januari 2007 14:38 schreef Berkery het volgende:
The Wedding present?
quote:Awel, wie is dit dan?[/img]
(Hij geeft zelf al een hint)
dat is een neger volgens mij.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:00 schreef peaceman het volgende:
Die gozer van Kung fu fighting?
Ja het leek me al niet goed, maar ja... niemand zei watquote:
We worden al wat warmerquote:Op zondag 21 januari 2007 17:04 schreef lubje25 het volgende:
rumble in the jungle?
quote:Once there was a battle there (Choir:![]()
)
Hundred thousand people there (Choir:![]()
)
All those people gathered there (Choir:![]()
)
To see the rumble in the jungle there
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:59 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Als het die gozer van In Zaire is dan is het Johnny Wakelin (volgens mijn MP3 collectie, het lijkt me sterk dat hij een party animal is namelijk)
Als je hem goed raad dan mag je hem stellenquote:Op maandag 22 januari 2007 09:55 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik was net ook een vraag aan het voorbereiden.![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 10:06 schreef bukgeit het volgende:
Ten Years After?
Hij is inderdaad bedenkelijk, maar daar kan Bukgeit niks aan doen. Net zoals ik deze ook altijd vrij dubieus heb gevonden:quote:Op maandag 22 januari 2007 10:56 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Sorry hoor, maar die derde van bukgeit zou bij voorbaat al afgekeurd moeten worden![]()
Ik was allang bij dat déze nog niet voorbij gekomen is:quote:Op maandag 22 januari 2007 11:00 schreef jerver73 het volgende:
Ik was op zoek naar de hoes waarbij de volledige band naakt staat afgebeeld (inclusief vrouwelijke leaszangeres, allemaal met zo n mooi zwart balkje over de ogen , maar ik was de band kwijt... probleempje dus
Volgens Borat is dat heel normaalquote:
quote:Op maandag 22 januari 2007 11:01 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Hij is inderdaad bedenkelijk, maar daar kan Bukgeit niks aan doen. Net zoals ik deze ook altijd vrij dubieus heb gevonden:
Toevallig die plaat van hendrixquote:Op maandag 22 januari 2007 10:56 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
bonus:
[afbeelding]
Sorry hoor, maar die derde van bukgeit zou bij voorbaat al afgekeurd moeten worden![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is dat Tori Amos?
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:22 schreef bukgeit het volgende:
Iets van Golden Earring?
Uit 1976?quote:
Da's um!quote:Op maandag 22 januari 2007 13:34 schreef Mark het volgende:
Black 'n Blue van de Stones?
Tikkie terug!quote:Op maandag 22 januari 2007 13:45 schreef schaap001 het volgende:
Pat Travers?
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:03 schreef Knoei het volgende:
Een vreemde foto van Bon Jovi? maar ik dacht dat die niet tegen rook kon dus zal dat wel niet goed zijnik herken dat gezicht wel
Ohja, dat is ie zeker wel!quote:Op maandag 22 januari 2007 14:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zo 80s is Michael Schenker zeker ook nooit geweest?
Dit is uit 1981: de tijd waarin ie een behoorlijke slag van de molen te pakken had (altijd al, maar toen wel heel erg).quote:Op maandag 22 januari 2007 14:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:Dat leren jasje met opgerolde mouwen deden het 'm..
yep!quote:Op maandag 22 januari 2007 14:28 schreef Neleos het volgende:
Engelbert Humperdinck?
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:38 schreef iggy_in_the_house het volgende:
John Paul Young?
Volgens wie? Zal Marco Borsato wel weer zijn, als het een publiekspoll was...quote:Op maandag 22 januari 2007 14:42 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Welke zanger heeft Nederlands mooiste lach?
Inderdaadquote:Op maandag 22 januari 2007 14:45 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Frans Bauer ?
Of gewoon DC?quote:
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:58 schreef ranja het volgende:
ga ik voor Deconstruction
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Hangt er wel van af wie er online zijn
Welke trivia-ers komen ook weer uit Dordrecht?
Over dat ik vrijdag naar Bibelot ging en me afvroeg of de zaal zou uitverkopen met The Gathering (iwm extra iemand die mee wou). Maar dat is al achterhaaldquote:Op maandag 22 januari 2007 15:13 schreef schaap001 het volgende:
Ikke oorspronkelijk: hoezo? Waar ging dat over dan?
Wel de betere dance ook.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:37 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Positiva
quote:
quote:Op maandag 22 januari 2007 16:37 schreef Neleos het volgende:
Koop?
Daar heb ik nou weer nooit van gehoord, tophole...quote:Op maandag 22 januari 2007 17:05 schreef ranja het volgende:
Ik ga nog even terug naar de labels.
Mag ik 5 bands die 'iets' hebben uitgebracht op Tophole?
quote:Op maandag 22 januari 2007 17:09 schreef schaap001 het volgende:
Daar heb ik nou weer nooit van gehoord, tophole...![]()
Cooper kan ik niks van vinden, maar Dandruff wel.quote:Op maandag 22 januari 2007 17:11 schreef belsen het volgende:
Wie kent Tophole nou weer niet.It Dockummer Lokaelske De Boegies Weekend At Waikiki Cooper Jammah Tammah
En als reserve: Dandruff!!
Juist wel. Eerste LP in enkelvoud, latere LP's meervoud.quote:Op maandag 22 januari 2007 20:08 schreef cafca het volgende:
geen "zwijn" in de titel?
De eerste LP heette naar mijn weten Lallend ten onder of is dat een democassette? Maar goed, dat bedoelde ik dus wel.quote:Op maandag 22 januari 2007 22:58 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Juist wel. Eerste LP in enkelvoud, latere LP's meervoud.
Piepke, Speedy, Mouse.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:10 schreef belsen het volgende:
Mag ik dan de twee bijnamen van zanger Eddie Huizing?
dat postte ik een kwartier voor je maar toen deed fok het nietquote:Op maandag 22 januari 2007 20:08 schreef cafca het volgende:
geen "zwijn" in de titel?
Speedy the mouse, naar mijn bron.quote:
Nee, ik las verkeerd.quote:
Gewoon 'mouse'.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:44 schreef belsen het volgende:
[..]
Speedy the mouse, naar mijn bron.
Gerechtigheid geschied.
bukgeit +1
Ach dat ging vroeger zo. Tegenwoordig zijn die demo's gewoon cd's niet te onderscheiden van een door een groot label uitgebracht ding, dus zijn ze er wat makkelijker in geworden misschien.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:11 schreef bukgeit het volgende:
En ik vind het nog steeds niet ok dat een democassette als debuut wordt aangemerkt![]()
Primaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:20 schreef schaap001 het volgende:
1. Eek-A-Mouse
2. Modest Mouse
3. Mouse On Mars
4. Bas Muys (van Stars on 45)
5. Tom and Jerry (oftewel Simon and Garfunkel)![]()
Ik vond het ook al zo opmerkelijk dat er een aantal nummers overeen kwamen...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:11 schreef bukgeit het volgende:
En ik vind het nog steeds niet ok dat een democassette als debuut wordt aangemerkt![]()
Je schrijft zelfs 'plaat', dus ja, er klopt niets van
dan was er geen goed antwoord mogelijk waarschijnlijkquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:32 schreef bukgeit het volgende:
Yeah, maar een plaat is geen cassette. Het antwoord van cafca is gewoon fout.
... and it's illegal (om helemaal precies te zijn).quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:49 schreef ranja het volgende:
Hometaping is killing music
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |