Maar dat stukje Frans is anders, dacht ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:39 schreef MadMaster het volgende:
Talking Heads - Psycho Killer bedoel je...
Deze hint hoefde niet meer:quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:39 schreef MadMaster het volgende:
Talking Heads - Psycho Killer bedoel je...![]()
JAAA dat was hem, sjit!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:39 schreef MadMaster het volgende:
Talking Heads - Psycho Killer bedoel je...![]()
Ik snap je logica, maar het is niet Seal.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:56 schreef jerver73 het volgende:
seal - killer?
Ben even 15 minuten weg...quote:Prrrr motone ki elille
a keki prrr keki wanne ki elille
Boomala tomala a malonga
aryki prrrr takana a pitonga
komt een heel eind in de buurt, ik denk wel dat MM daar het punt voor geeft. Doe maar een nieuwe vraag.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:38 schreef Charmian het volgende:
Ramaya kukuku ramaya of zoiets(geen idee hoe je het schrijft of wat het betekent)
Yep, bekend natuurlijk vanwege 'pappie ik zie tranen in uw ohogen'quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:30 schreef cafca het volgende:
Arno en Gradje ?
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:39 schreef knars het volgende:
Grad Damen
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:39 schreef knars het volgende:
Grad Damen
quote:The babe they called '
',
He grew,... grew, grew, and grew--
Grew up to be-- grew up to be
A boy called ''--
A boy called ''.
He had arms... and legs... and hands... and feet,
This boy... whose name was '',
And he grew,... grew, grew, and grew--
Grew up to be--
Yes, he grew up to be
A teenager called ''--
tuurlijk. knars +1quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:44 schreef knars het volgende:
Life of Brian
quote:is a song from the movie
, (...) which deals with Catholicism and Catholic views on sex. (...) The song is a tongue-in-cheek take on the mis-represented Catholic teachings which supposedly stress that sex is exclusively for procreation and not for pleasure.
Mark +1quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:33 schreef Mark het volgende:
OMD
Sack ook weer tevreden gehoudenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nailbomb - Point Blank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |