The Kooks is goedquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Of the Kooks?
Charmian +1quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:38 schreef Charmian het volgende:
Ramaya kukuku ramaya of zoiets(geen idee hoe je het schrijft of wat het betekent)
Correctquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:36 schreef MadMaster het volgende:
De Scharen Zusters
Waar gaat dit over?quote:long, straight, curly, fuzzy
Snaggy, shaggy, ratty, matty
Oily, greasy, fleecy
Shining, gleaming, streaming
Flaxen, waxen
Knotted, polka-dotted
Twisted, beaded, braided
Powdered, flowered, and confettied
Bangled, tangled, spangled, and spaghettied!
quote:Im just a boy with a new haircut
And thats a pretty nice haircut
Charge it like a puzzle, hit me wearin muzzles
Hesitate to die, look around, around, the second drummers drowned
..
Music scene is crazy, bands start up each and every day
I saw another one just the other day
..
But I dont care, I care, I really dont care
Did you see the drummers hair?
bukgeit +1quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:32 schreef bukgeit het volgende:
Dat is Cut Your Hair van Pavement.
StuBru zegt awelquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:32 schreef Berkery het volgende:
Gabriel Rios?
Nope... meer het gevolg van de nare situatie in de gezondheidssfeer van december.quote:
Aha. Gaat het weer een beetje OK met Diaan?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nope... meer het gevolg van de nare situatie in de gezondheidssfeer van december.
Versnelt proces zogezegd
Gefeliciteerd!quote:
Nee, je kan dit apparaat ook afluisteren....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:47 schreef jerver73 het volgende:
tracker?
In februari wordt er nog een MRI gemaakt. Dat is nog afwachten dus. En volgende week begint ze met halve dagen werken, dat zal ook wel even zwaar worden schat ik in. Maar het gaat wel steeds beter, gelukkig.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:49 schreef Berkery het volgende:
[..]
Aha. Gaat het weer een beetje OK met Diaan?
peaceman +1quote:Op zondag 21 januari 2007 09:37 schreef peaceman het volgende:
Scanner?
En wie kwam uit welke?quote:Op zondag 21 januari 2007 10:20 schreef belsen het volgende:
The Hollies, Buffalo Springfield en The Byrds?
Ik heb het ondertussen nagezocht, dus dat kan ik niet meer doen.quote:Op zondag 21 januari 2007 10:42 schreef knars het volgende:
mja, tis nu een inkoppert van jewelste, maar vind dat Belsen het punt toekomt. Dus als heer Belsen even wil intikken?
Dat vroeg ik idd niet, maar als je de bands weet, weet je ook wel wie uit welke band kwam. Normaal gesproken tenminstequote:
quote:Combining the extreme speed and nihilism of modern death metal with the ancient styling of Middle Eastern music,formed in their hometown of Greensberg, SC, in 1993. With their self-proclaimed trademark of "Ithyphallic Metal," Karl Sanders (guitar/vocals), Chief Spires (bass/vocals), and Pete Hammoura (drums) debuted with their Festivals of Atonement album in 1995, leading
to a southwestern tour in support of other big metal acts such as Obituary, Deicide and Broken Hope.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |