Ja het leek me al niet goed, maar ja... niemand zei watquote:
We worden al wat warmerquote:Op zondag 21 januari 2007 17:04 schreef lubje25 het volgende:
rumble in the jungle?
quote:Once there was a battle there (Choir:![]()
)
Hundred thousand people there (Choir:![]()
)
All those people gathered there (Choir:![]()
)
To see the rumble in the jungle there
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:59 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Als het die gozer van In Zaire is dan is het Johnny Wakelin (volgens mijn MP3 collectie, het lijkt me sterk dat hij een party animal is namelijk)
Als je hem goed raad dan mag je hem stellenquote:Op maandag 22 januari 2007 09:55 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik was net ook een vraag aan het voorbereiden.![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 10:06 schreef bukgeit het volgende:
Ten Years After?
Hij is inderdaad bedenkelijk, maar daar kan Bukgeit niks aan doen. Net zoals ik deze ook altijd vrij dubieus heb gevonden:quote:Op maandag 22 januari 2007 10:56 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Sorry hoor, maar die derde van bukgeit zou bij voorbaat al afgekeurd moeten worden![]()
Ik was allang bij dat déze nog niet voorbij gekomen is:quote:Op maandag 22 januari 2007 11:00 schreef jerver73 het volgende:
Ik was op zoek naar de hoes waarbij de volledige band naakt staat afgebeeld (inclusief vrouwelijke leaszangeres, allemaal met zo n mooi zwart balkje over de ogen , maar ik was de band kwijt... probleempje dus
Volgens Borat is dat heel normaalquote:
quote:Op maandag 22 januari 2007 11:01 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Hij is inderdaad bedenkelijk, maar daar kan Bukgeit niks aan doen. Net zoals ik deze ook altijd vrij dubieus heb gevonden:
Toevallig die plaat van hendrixquote:Op maandag 22 januari 2007 10:56 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
bonus:
[afbeelding]
Sorry hoor, maar die derde van bukgeit zou bij voorbaat al afgekeurd moeten worden![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is dat Tori Amos?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |