Wel de betere dance ook.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:37 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Positiva

quote:
quote:Op maandag 22 januari 2007 16:37 schreef Neleos het volgende:
Koop?

Daar heb ik nou weer nooit van gehoord, tophole...quote:Op maandag 22 januari 2007 17:05 schreef ranja het volgende:
Ik ga nog even terug naar de labels.
Mag ik 5 bands die 'iets' hebben uitgebracht op Tophole?

quote:Op maandag 22 januari 2007 17:09 schreef schaap001 het volgende:
Daar heb ik nou weer nooit van gehoord, tophole...![]()

Cooper kan ik niks van vinden, maar Dandruff wel.quote:Op maandag 22 januari 2007 17:11 schreef belsen het volgende:
Wie kent Tophole nou weer niet.It Dockummer Lokaelske De Boegies Weekend At Waikiki Cooper Jammah Tammah 
En als reserve: Dandruff!!

Juist wel. Eerste LP in enkelvoud, latere LP's meervoud.quote:Op maandag 22 januari 2007 20:08 schreef cafca het volgende:
geen "zwijn" in de titel?

De eerste LP heette naar mijn weten Lallend ten onder of is dat een democassette? Maar goed, dat bedoelde ik dus wel.quote:Op maandag 22 januari 2007 22:58 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Juist wel. Eerste LP in enkelvoud, latere LP's meervoud.

Piepke, Speedy, Mouse.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:10 schreef belsen het volgende:
Mag ik dan de twee bijnamen van zanger Eddie Huizing?

dat postte ik een kwartier voor je maar toen deed fok het nietquote:Op maandag 22 januari 2007 20:08 schreef cafca het volgende:
geen "zwijn" in de titel?

Speedy the mouse, naar mijn bron.quote:

Nee, ik las verkeerd.quote:

Gewoon 'mouse'.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:44 schreef belsen het volgende:
[..]
Speedy the mouse, naar mijn bron.
Gerechtigheid geschied.
bukgeit +1

Ach dat ging vroeger zo. Tegenwoordig zijn die demo's gewoon cd's niet te onderscheiden van een door een groot label uitgebracht ding, dus zijn ze er wat makkelijker in geworden misschien.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:11 schreef bukgeit het volgende:
En ik vind het nog steeds niet ok dat een democassette als debuut wordt aangemerkt![]()

Primaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:20 schreef schaap001 het volgende:
1. Eek-A-Mouse
2. Modest Mouse
3. Mouse On Mars
4. Bas Muys (van Stars on 45)
5. Tom and Jerry (oftewel Simon and Garfunkel)![]()

Ik vond het ook al zo opmerkelijk dat er een aantal nummers overeen kwamen...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:11 schreef bukgeit het volgende:
En ik vind het nog steeds niet ok dat een democassette als debuut wordt aangemerkt![]()
Je schrijft zelfs 'plaat', dus ja, er klopt niets van

dan was er geen goed antwoord mogelijk waarschijnlijkquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:32 schreef bukgeit het volgende:
Yeah, maar een plaat is geen cassette. Het antwoord van cafca is gewoon fout.

... and it's illegal (om helemaal precies te zijn).quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:49 schreef ranja het volgende:
Hometaping is killing music

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |