Ten Cate misschien:quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:56 schreef Messenga het volgende:
Wie verwacht er hier nog aankopen in de tijd t/m 31 Jan 23.59?
quote:19/1/2007 - 'Babos en Feher genoemd bij Ajax'
(Gepost door RvN)
Volgens Barbara Barend en Johan Derksen worden doelman Babos en middenvelder Feher genoemd bij Ajax. Dat meldden zij in het programma Voetbal op vrijdag bij RTL7. Ten Cate, die het Hongaarse tweetal ooit naar NAC haalde, zou het tweetal graag willen halen. Feher, die bij PSV niet aan de bak komt, zou dan mogelijk de verdedigende middenvelder zijn die Ten Cate er graag bij wil hebben.
Barbara houd niet van lullenquote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Barbara houd niet van lullen
GROETEN UIT DE UEFA CUP![]()
Erg veel geld, maar het is en blijft een prachtig shirtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:08 schreef firecow het volgende:
Ajax TDK shirt is weer leverbaar !
http://www.subsidesports.com/uk/store/product_details.jsp?pid=72057594037945121&cid=2&red=search_results.jsp?cmbCategory=2,dspimg=YES,txtSearch=ajax,txtSearchNameSKU=,txtVariationSearch=,cmbPriceStart=-1,cmbPriceEnd=-1,cmbManufacturer=-1,page=1,searchType=-1,
80 POND120 euro
![]()
Maatje XLquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:08 schreef firecow het volgende:
http://www.subsidesports.com/uk/store/product_details.jsp?pid=72057594037945121&cid=2&red=search_results.jsp?cmbCategory=2,dspimg=YES,txtSearch=ajax,txtSearchNameSKU=,txtVariationSearch=,cmbPriceStart=-1,cmbPriceEnd=-1,cmbManufacturer=-1,page=1,searchType=-1,
80 POND120 euro
![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:13 schreef Messenga het volgende:
Voila.
Nee, het is wel een aardige keeper, voor clubs als nec en nac. Maar hij kon bij feyenoord de druk al niet aan, laat staan bij Ajax.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:14 schreef Black-Death het volgende:
Babos is toch geen slechte keeper?
Hiermee maak ik me vast niet populair![]()
Ik dacht dat Ajax wel wat beter met zijn talenten om ging ... zeker met een van de beteren.quote:Ajax raakt topscoorder A-junioren kwijt aan Liverpool
Vrijdag 19 januari 19:31 - Alex van Vogelpoel
Voetbal - Jordy Brouwer zal Ajax per direct verlaten. De achttienjarige aanvaller speelt momenteel in de A1 van de Amsterdammers en is topscoorder. Brouwer heeft een contract getekend bij Liverpool. Hij heeft daar voor vierenhalf jaar getekend, zo meldt RTV Noord-Holland.
De topscoorder vond het te lang duren voordat Ajax hem een contract aanbood. Volgens bronnen binnen de Amsterdamse club zou hij al vanaf de B-junioren zijn gevolgd en benaderd door diverde Engelse clubs. De keuze is nu gevallen op Liverpool, waar ook aanvaller Dirk Kuyt actief is. De Engelse club hoeft enkel opleidingskosten te betalen voor Brouwer, omdat hij nog geen contract had bij Ajax.
Komend weekend zal hij al vertrekken naar Liverpool, waar hij de rest van het seizoen zal gaan spelen in het tweede team. Brouwer is niet de eerste jeugdspeler die naar Engeland vertrekt. Doelman Tim Krul - van ADO Den Haag naar Newcastle United - en Nacer Barazite - van NEC naar Arsenal - gingen hem de afgelopen twee jaar al voor.
Neem Kluivert meteen mee als je toch gaatquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:51 schreef mcyodogg het volgende:
UEFA Cup![]()
Feher, ja halen die gast! Vet goed! We komen hem persoonlijk naar Amsterdam brengen, topaankoop!
Boeren komen niet naar a'dam, dat weet je tochquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Neem Kluivert meteen mee als je toch gaat
Laten we eerst maar afwachten wat er waar is van het gerucht. Ik kan me niet voorstellen dat het serieus is.quote:
Zijn al hele discussies over gevoerdquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:31 schreef TC03 het volgende:
Iemand dit al gemeld? Een derde ring lijkt me wel raar, maakt de Arena niet echt mooier.
Lukt je wel joh.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:40 schreef Sethje het volgende:
kanker zooi nog steeds geen zekerheid over kaarten..dan morgenvroeg maar...
Wij kunnen het wel schudden, maakt niet uit hoeveel kaarten er zijn verkocht denk ikquote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:52 schreef Aanvoerder het volgende:
Iemand een idee hoeveel kaarten er al verkocht zijn voor Werder-uit?
Waren gister nog rond de 800 kaarten over, dacht ik. Van de 2500.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:52 schreef Aanvoerder het volgende:
Iemand een idee hoeveel kaarten er al verkocht zijn voor Werder-uit?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:47 schreef Sethje het volgende:
pff 5 uurtjes slapen en dan richting ticketbox![]()
quote:Ten Cate blijft puzzelen
FC Utrecht-trainer Foeke Booy kan filosoferen wat hij wil, maar de opstelling van tegenstander Ajax blijft tot morgenmiddag omgeven door vraagtekens.Zo eenvoudig als het team van Henk ten Cate in de eerste maanden van het seizoen was uit te tekenen, zo onvoorspelbaar is het nu.
Neem alleen al de voorhoede. De keren dat Ten Cate de laatste anderhalve week met elf tegen elf trainde of speelde, koos de coach voor de meest uiteenlopende opties. Op het trainingskamp in Zuid-Afrika bleek dat Klaas Jan Huntelaar niet meer onomstreden is als centrumspits. Ryan Babel kreeg de kans zich te laten zien op die positie en ook aanwinst Leonardo is er een optie.
De laatste twee hebben als pré dat ze in het midden én vanaf de zijkant kunnen spelen, waardoor Ten Cate eenvoudiger kan variëren.
Gisteren trainde Ten Cate weer met Huntelaar als centrale spits en puzzelde hij juist op de vleugels. Eerst was Babel linksbuiten bij de beoogde basisploeg en speelde Leonardo vanaf rechts. Daarna mocht Tom De Mul het op de rechtervleugel proberen en verhuisde Leonardo naar de overkant.
Ook op het middenveld werd volop geschoven, onder anderen met Kenneth Perez als verkapte linkshalf en Sneijder daarnaast. ,,Zoals gebruikelijk zeg ik niets over de opstelling,’’ zei Ten Cate na afloop.
De Amsterdamse trainer streeft naar een team waar hij meerdere kanten mee opkan, maar moet tegelijkertijd oppassen dat zijn jonge ploeg niet verdwaalt. Het wankelmoedige Ajax heeft de komende weken óók houvast en zekerheid nodig. Wie de ploeg gisteren zag trainen en zondag zag spelen in Kaapstad, moet concluderen dan dat automatismen en onderlinge afstemming ontbreken. Hoe de opstelling er tegen FC Utrecht uitziet, weten de meeste Ajax-spelers zelf ook niet.
Afgelopen jaar deed Danny Blind voor hoe het niet moest. Toen de resultaten de eerste maanden van het seizoen uitbleven, ging de coach dusdanig schipperen met zijn opstelling dat zijn spelers de weg kwijtraakten. Pas toen de logica terugkeerde, zette het team van Blind een eindsprint in. Dat resulteerde in winst in de beker én de play-offs.
Ten Cate moet de komende weken een balans zien te vinden tussen vastigheid en variatie. Met als extra moeilijkheid dat onder zijn spelers de ontevredenheid sluimert. Het merendeel liep in het eerste halfjaar wel op één of andere manier een deuk op.
Wesley Sneijder kreeg een tirade voor de camera’s, Urby Emanuelson en Hedwiges Maduro kregen felle kritiek in de pers en Klaas Jan Huntelaar werd tegen NEC vroegtijdig gewisseld. Spelers als Lindenbergh, Rosales, Perez en Rosenberg voelen aan alles dat Ten Cate geen fan van hen is.
Leonardo, per 1 januari overgenomen van NAC, heeft wél het volledige vertrouwen van zijn coach. ,,Hij is pas anderhalve week hier, maar hij pikt het goed op,’’ vindt Ten Cate. ,,Leonardo moet gewoon zijn tegenstander voorbij en zijn medespelers bedienen. Dat kan hij als geen ander.’’
De Braziliaan is niet voor de breedte gehaald, onderstreept Ten Cate. ,,We halen bij Ajax geen spelers voor de bank.’’
De trainer benadrukte gisteren opnieuw dat Ajax er minder zorgelijk voorstaat dan de laatste wedstrijden doen vermoeden.
,,Over de eerste competitiehelft ben ik niet tevreden, maar zeker ook niet ontevreden. Wij hebben meer punten gehaald en meer goals gemaakt dan vorig jaar. Die doelpunten zijn gemaakt door meerdere spelers. We hebben als team echt wel vooruitgang geboekt.’’
Dus nietquote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:52 schreef Jasza het volgende:
Eric gaat zich verslapen en geen kaartje voor 010 thuis jelelele.
dat is zeker de moeite waard, alleen al om in te lijsten voor in de huiskamerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:08 schreef firecow het volgende:
80 POND120 euro
![]()
Jazekerquote:
Vet, iedereen die ik ken heeft nog kaarten kunnen krijgen, hebben we soms meer dan 2.500 kaarten?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:27 schreef Sethje het volgende:
[..]
Jazeker![]()
om 10.00 netjes 3 kaarten kunnen halen voor Bremen, word gekkenhuis!
of ken jij maar 2500 man, that's the question!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vet, iedereen die ik ken heeft nog kaarten kunnen krijgen, hebben we soms meer dan 2.500 kaarten?
Henk wil het Hongaarse voetbal ook nog steeds helpen lijkt het.quote:
Zal komende week wel gebeuren, to bad maarjaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:50 schreef Silenus het volgende:
Ik heb er ook twee in de wacht gesleept voor Da_Sandman.
Ik heb nu zelfs een sterk vermoeden dat het nog niet eens is uitverkocht.
Ik begin te vinden dat Ten Cate wellicht toch niet de geschikte trainer voor Ajax is (voor mij had Blind overigens niet weg gehoeven).quote:
Je eerste statement valt te bediscussieren, maar Blind deed het betreurenswaardig slecht. Zowel sportief als qua uitstraling naar buiten.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik begin te vinden dat Ten Cate wellicht toch niet de geschikte trainer voor Ajax is (voor mij had Blind overigens niet weg gehoeven).
quote:De voorzitter van fc utrecht - Jan-Willem van Dop - heeft voor AD Sportwereld laten weten dat hij van mening is dat de term 'joden' ook moeten worden toegevoegd aan de zogenaamde 'scheldwoordenlijst' van de knvb. Als zo'n scheldwoord in het stadion gescandeerd wordt kan men besluiten om de wedstrijd tijdelijk te onderbreken, te staken of bijvoorbeeld de uitsupporters terug naar huis te sturen.
Waar vroeger de scheidsrechter (de knvb) kon beslissen of een wedstrijd gestaakt moest worden vanwege beledigende spreekkoren moet dat nu de taak zijn van de club zelf. Voor Van Dop is dat prachtig. Waar hij eerder al bij fc utrecht - AFC AJAX doof was voor teksten als 'Sneijder hoerenjong', 'hamas, hamas, joden aan het gas', utrecht-supporters die door een hek braken en eigen stewards aanvielen en de bekende sis-geluiden kan hij dat in de nieuwe situatie goedkeuren. Daar verandert dus niets. Wel kan hij - als hij zijn zin krijgt - Ajacieden terug naar huis sturen als zij de term 'joden' scanderen. Een wraakactie voor het terugsturen van fc utrecht-supporters in Amsterdam na het zingen van 'hamas, hamas, joden aan het gas'? Je hekel aan 'joden' en je liefde voor je eigen supporters met hun wangedrag kan je nu in een officieel kader plaatsen zodat je altijd gelijk hebt. Goed bezig, Van Dop.
We vragen ons overigens af of de termen 'christenen', 'moslims', boedhisten', 'atheisten' e.d. ook op de 'scheldwoordenlijst worden toegevoegd...
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:27 schreef Sethje het volgende:
[..]
Jazeker![]()
om 10.00 netjes 3 kaarten kunnen halen voor Bremen, word gekkenhuis!
Je bent een fucking heldquote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:50 schreef Silenus het volgende:
Ik heb er ook twee in de wacht gesleept voor Da_Sandman.
Ik heb nu zelfs een sterk vermoeden dat het nog niet eens is uitverkocht.
410 bus?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je bent een fucking held.
Ik hoorde gisteren alleen dat de bus al vol zat. Maar goed, dan maar een staanplaats.
Hoezo ga je niet gewoon met de trein of autoquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee, niet 410 bus... Andere busreis, 55 eu incl drank.
Een tientje om met jou in een auto te zittenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:35 schreef PLAE@ het volgende:
vind die prijzen voor die busreizen idioot terwijl met een auto van 4 man ik voor een tientje pp heen en terug ben.
Voetbalzone.nlquote:Ajax en Heitinga naderen akkoord
Geschreven door Pieter Hanson op zaterdag, 20 januari om 12:37
Ajax en John Heitinga zijn het bijna eens over een contractverlenging. Dit heeft technisch directeur Martin van Geel laten weten aan het AD.
Heitinga heeft momenteel bij Ajax nog een contract tot 2011. De Amsterdammers zijn echter tevreden over het spel van de verdediger en hopen zijn contract open te breken en met drie seizoenen te verlengen.
Volgens Van Geel naderen beide partijen een akkoord. "We zijn in de eindfase beland. Ik heb veel vertrouwen dat we er spoedig uit zullen komen."
De 23-jarige Heitinga is een jeugdproduct van Ajax. Hij speelt sinds het seizoen 2001/2002 in de hoofdmacht van de Amsterdamse club. Ook speelde Heitinga al 24 interlands waarin hij twee keer scoorde.
Momenteel een contract tot 2011 en dat verlengen met 3 jaar?quote:
Volgens mij is dat een fout. Ik denk eerder dat ze willen verlengen tot 2011.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Momenteel een contract tot 2011 en dat verlengen met 3 jaar?
Ja want volgens mij ligt ie nu vast tot zomer 2008.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een fout. Ik denk eerder dat ze willen verlengen tot 2011.
Als van de zomer Grygera vertrekt, heb je wel de opvolger voor hem al in huis met Johnny. Als rechtsback vind ik Johnny zeker niet betrouwbaar, maar in het centrum (zeker met Stam naast zich) heb ik erg veel vertrouwen in hem.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:28 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Hmm, ik vind Johnny eigenlijk nog te veel fouten maken voor het niveau waar Ajax naar streeft. Ik weet niet of contractverlenging wel zo'n goed idee is.
Maar dan moet je ook een nieuwe speler halen die beter is dan Heitinga, en dat kan denk ik niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:28 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Hmm, ik vind Johnny eigenlijk nog te veel fouten maken voor het niveau waar Ajax naar streeft. Ik weet niet of contractverlenging wel zo'n goed idee is.
Idd. Laatste helft van het vorige jaar had ie regelmatig in het centrum in de basis gestaan, met succes. Ik vond 'm echt 1 van de betere. Daarnaast is ie populair bij de supporters, goeie zaak dus!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als van de zomer Grygera vertrekt, heb je wel de opvolger voor hem al in huis met Johnny. Als rechtsback vind ik Johnny zeker niet betrouwbaar, maar in het centrum (zeker met Stam naast zich) heb ik erg veel vertrouwen in hem.
Als Grygera weggaat, kan Vermaelen daar spelen. Dan gedurende het volgende seizoen Heitinga wat anabolen voeren en in het krachthonk opsluiten en dan kan Heitinga Stam doen vergeten na 't EK.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:34 schreef Black-Death het volgende:
Sowieso gaat Stam na volgend jaar ook weg, dus moeten we wel mensen in huis hebben die er staan
Waarom kan dat niet? Zo goed is Heitinga niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:32 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Maar dan moet je ook een nieuwe speler halen die beter is dan Heitinga, en dat kan denk ik niet.
Bij standaardsituaties kan het inderdaad nog wat beter ja. Toch vind ik hem als centrale verdediger één van de beteren op de Nederlandse velden. Ook als verdedigende middenvelder vind ik hem een goede speler. Kortom, goede zaak dat zijn contract hoogstwaarschijnlijk verlengt wordt.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:10 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet? Zo goed is Heitinga niet.
@HeinekenAFCA, als rechtsback is hij idd slechter dan als cv maar ook als cv maakt hij fouten. Vooral zijn lamlendigheid bij standaardsituaties is erg schrijnend.
@SoaHolic, wat is met succes. Hij ging idd steeds beter spelen maar maakte nog steeds te veel fouten. Vergeet niet dat vorig seizoen al snel iets als positief werd bevonden. En populariteit hoort natuurlijk niks uit te maken bij contractverlenging.
quote:20/1/2007 - Van Geel: Brouwer niet klaar voor beloften
(Gepost door RvN)
In het Algemeen Dagblad liet Martin van Geel weten dat het vertrek van Jordy Brouwer naar Liverpool niet als een verrassing komt. Ajax besloot hem echter te laten gaan. "We hebben intern uitvoerig over Jordy gesproken. Maar bij zijn beoordeling hadden we niet de overtuiging dat hij klaar was voor de stap naar de beloften. Die twijfel bleef nadat Liverpool zich had aangemeld. Dat zeg ik zonder rancune, want ik gun Jordy alle succes bij Liverpool."
Ik heb liever 11 Ajacieden in het veld staan dan 11 broodvoetballers. En ' De Heit' is een echte Ajacied. Dat is voor mij een toegevoegde waarde. Hij brengt mede de club dichter bij het publiek.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:10 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet? Zo goed is Heitinga niet.
@HeinekenAFCA, als rechtsback is hij idd slechter dan als cv maar ook als cv maakt hij fouten. Vooral zijn lamlendigheid bij standaardsituaties is erg schrijnend.
@SoaHolic, wat is met succes. Hij ging idd steeds beter spelen maar maakte nog steeds te veel fouten. Vergeet niet dat vorig seizoen al snel iets als positief werd bevonden. En populariteit hoort natuurlijk niks uit te maken bij contractverlenging.
Ik heb liever 11 goede voetballers in het veld staan. Het is bijzonder mooi als ze dan ook clubliefde hebben. Zeker voor de supporters. Maar de leiding hoort zich daar natuurlijk niks van aan te trekken.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:52 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ik heb liever 11 Ajacieden in het veld staan dan 11 broodvoetballers. En ' De Heit' is een echte Ajacied. Dat is voor mij een toegevoegde waarde. Hij brengt mede de club dichter bij het publiek.
Denk eens aan de merchandising etc, daarom moet je gewoon 1 echte Ajacied in je team hebben.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:04 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Ik heb liever 11 goede voetballers in het veld staan. Het is bijzonder mooi als ze dan ook clubliefde hebben. Zeker voor de supporters. Maar de leiding hoort zich daar natuurlijk niks van aan te trekken.
Goede spelers zullen ook heus wel goed voor de merchandising zijn.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:05 schreef stefmans het volgende:
[..]
Denk eens aan de merchandising etc, daarom moet je gewoon 1 echte Ajacied in je team hebben.
Dat zal de komende jaren blijken hè.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:22 schreef Kang-He het volgende:
Niet klaar voor de beloften van Ajax maar wel klaar voor die van Liverpool??
Misschien omdat Ajax een betere jeugdafdeling heeft dan Liverpool?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:22 schreef Kang-He het volgende:
Afweging die je moet maken. Soms zit je er naast, soms zit je goed. Ik vind het echt debiel om elke speler maar een contract aan te bieden, omdat een andere club het wel er in ziet zitten. Genoeg voorbeelden waar het fout is gegaan.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:22 schreef Kang-He het volgende:
Echt goed is Liverpool niet met talenten hoor, komen er maar weinig in het 1e elftal.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:22 schreef Kang-He het volgende:
Weg ermeequote:Grygera: "Ik wil deze maand naar Juve"
Grygera:
Foto: Orangepictures
20 januari 2007, 17:04
Door: Reon Boeringa
Als het aan Zdenek Grygera (26) ligt vertrekt hij vandaag nog naar Juventus. De Tsjechisch international beseft echter dat hij dat niet kan bepalen. "Ajax gaat daarover, ik niet."
"Ik weet dat Juventus me graag zo snel mogelijk wil halen. Ik ben ook klaar om per direct over te stappen", vervolgt de verdediger tegenover Gazzetta dello Sport. "Ik kan nu alleen wachten op nieuws."
Grygera vertrekt sowieso deze zomer naar Juventus. "Ik ben blij dat mijn droom is uitgekomen. In Italië spelen bij een grote club zoals de Bianconeri. Dit team speelt snel weer in de Serie A."
Ajax nam Grygera in 2003 over van Sparta Praag. In dienst van de Amsterdammers speelde hij 72 duels waarin hij acht keer tot scoren kwam.
Hebben we alquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:36 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als we er maar wel iets nuttigs voor terughalen.
Hou zou toch niet voor niets topscorer van de A1 zijn denk ik danquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Afweging die je moet maken. Soms zit je er naast, soms zit je goed. Ik vind het echt debiel om elke speler maar een contract aan te bieden, omdat een andere club het wel er in ziet zitten. Genoeg voorbeelden waar het fout is gegaan.
Verdedigende middenvelder.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:36 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als we er maar wel iets nuttigs voor terughalen.
Ja das lachuh hequote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:15 schreef twi het volgende:
Wat zou ik lachen als Juventus ineens helemaal in elkaar stort en uiteindelijk niet promoveert
Niet zo lachen als Feyenoord uit de UEFA cup nee.quote:
Ik weet wel iets waar ik vandaag harder om heb gelachen jou club namelijkquote:
Dan ben je er laat bij, was gisteren al bekend.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik weet wel iets waar ik vandaag harder om heb gelachen jou club namelijk![]()
Hij vind het nog steeds leukquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dan ben je er laat bij, was gisteren al bekend.
Misschien neemt de tegenstander psv nog steeds niet serieus?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:53 schreef koningdavid het volgende:
PSV weer erg makkelijk tegen 10 man en op voorsprong.
Waarom krijgen wij nooit zo'n begin? Van Ajax wil iedereen winnen en geven ze allemaal 120%. Tegen PSV lijkt het wel alsof elke club zoiets heeft van... "mwah.... het zal wel".
Volgens mij was het ook op TV en in de krant etc....quote:
Tuurlijk is PSV gewoon beter en zullen ze echt wel wat afdwingen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Misschien neemt de tegenstander psv nog steeds niet serieus?
Nee, denk je niet dat het de verdienste is van psv dat zij wel vaak zo'n begin hebben en dat het onze tekortkoming is dat wij dat niet hebben?
is toch ook zo? Hoe beroerd PSV ook speelt, ze winnen toch wel.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Tuurlijk is PSV gewoon beter en zullen ze echt wel wat afdwingen.
Maar je ziet zo vaak dat de tegenstanders van PSV een beetje halfzacht de wedstrijd ingaan. Maar tegen Ajax speelt men nog steeds alsof het de 'te kloppen ploeg' is.
Winnen van AJAX is wel een obsessie van veel ploegen. Maar AJAX boezemt ook al zo'n 10 jaar lang geen angst meer in bij die ploegen. Hoe anders was het dat seizoen toen we geen een keer verloren en alleen Roda JC het lef had niet te buigen voor ons.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
is toch ook zo? Hoe beroerd PSV ook speelt, ze winnen toch wel.
Ajax is gewoon te pakken...
Ik snap dat ook niet nee. PSV is al jaren de beste ploeg in Nederland, maar winnen van Ajax staat voor veel clubs nog bijna gelijk aan de CL winnen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:12 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Winnen van AJAX is wel een obsessie van veel ploegen. Maar AJAX boezemt ook al zo'n 10 jaar lang geen angst meer in bij die ploegen. Hoe anders was het dat seizoen toen we geen een keer verloren en alleen Roda JC het lef had niet te buigen voor ons.
Dat bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet nee. PSV is al jaren de beste ploeg in Nederland, maar winnen van Ajax staat voor veel clubs nog bijna gelijk aan de CL winnen.
Ik snap niet dat ploegen dat niet meer met PSV hebben tegenwoordig..
Ik wel. Het is hét bewijs dat Ajax nog steeds de grootste club van Nederland is.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:13 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap niet dat ploegen dat niet meer met PSV hebben tegenwoordig..
Nee, het is hét bewijs dat de tegenstanders denken dat er wat te halen valt bij en tegen Ajax.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik wel. Het is hét bewijs dat Ajax nog steeds de grootste club van Nederland is.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, het is hét bewijs dat de tegenstanders denken dat er wat te halen valt bij en tegen Ajax.
Bij PSV niet.
En zo is het.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, het is hét bewijs dat de tegenstanders denken dat er wat te halen valt bij en tegen Ajax.
Bij PSV niet.
Denk dat Van Geel en co er nog altijd meer verstand van zullen hebben dan jij.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:32 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Bedankt management, bedankt Van Geel en co, bedankt .
Hebben jullie daar weer goed en slim gedaan (maar niet heus). En daarom worden we voorlopig (dit jaar tenminste opnieuw) GEEN kampioen.
Nsasjer, het is pure kapitaalsvernietiging, maar dat komt kennekijk niet in jouw brein op.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Denk dat Van Geel en co er nog altijd meer verstand van zullen hebben dan jij.
Als die gozer niet aan het niveau voldoet, kun je 'm moeilijk behouden he? Maar kennelijk heb jij liever een Ajax met Babosjes en Fehertjes.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:39 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
[..]
Nsasjer, het is pure kapitaalsvernietiging, maar dat komt kennekijk niet in jouw brein op.![]()
Ajax had ooit glans, tegenwoordig niet meer maar voetbalclubs hebben een hang naar historie.quote:
Je snapt er ook geen zak van .quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als die gozer niet aan het niveau voldoet, kun je 'm moeilijk behouden he? Maar kennelijk heb jij liever een Ajax met Babosjes en Fehertjes.
Maar ja, niet zeuren van de zomer als de seizoenkaarten weer duurder worden.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:45 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
[..]
Je snapt er ook geen zak van .
Het punt is, dat een jeugdcontract al voldoende was geweest om aan een aardige transfer te verdienen . Bij Liverpool lachen ze zich rot.
Aardige transfersom?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:45 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
[..]
Het punt is, dat een jeugdcontract al voldoende was geweest om aan een aardige transfer te verdienen . Bij Liverpool lachen ze zich rot.
Een jeugdcontract kan voor enkele tienduizenden euro's gewoon afgekocht worden. Natuurlijk heb je ze liever, maar denk niet dat Ajax hier wakker van zal liggen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:45 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
[..]
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:43 schreef jna het volgende:
Als we dit bij elke speler gaan doen die de Ajax opleiding verlaat...
Wordt druk dan
hij is 18, en als goede spits had je vroeger al een kans gekregen in het eerste.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:40 schreef Longmen het volgende:
De weggelopen speler heeft zn eigen glazen nu al ingegooid. De enige reden is geld.
Jammer maar ik voorspel dat we niets meer van hem vernemen....
Tsja... Belgie. Ik zie het niet zo zitten in die jongen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:54 schreef BigFire het volgende:
maar iemand als Mbark Boussoufa has natuurlijk nooit weg mogen gaan. beste speler van belgië![]()
Quincy dat zou ook zo'n held worden....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij is 18, en als goede spits had je vroeger al een kans gekregen in het eerste.
Misschien ziet hij ook wel in dat Ajax niet met hem verder wil, en als dan Liverpool komt kan ik mij voorstellen dat je weg gaat.
Over vijf jaar zien we wel of Ajax een fout heeft gemaakt, maar voorlopig maak ik mij hier niet druk over.
In het verleden vaker gehad dat jeugdspelers vertrokken naar het buitenland. Niet alleen bij ons hoor, destijds werd er moord en brand geschreeuwd toen Raymond Victoria uit de jeugd van feyenoord naar Bayern vertrok. Nou, dat bleek ook een wereldtopper
ik bedoel maar....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Quincy dat zou ook zo'n held worden....
puur mentaliteit en slechte carriere keuze. de kwaliteit heeft ie zeker...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Quincy dat zou ook zo'n held worden....
De reden waarom Ajax hem liet gaanquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:49 schreef BigFire het volgende:
[..]
puur mentaliteit en slechte carriere keuze. de kwaliteit heeft ie zeker...
Nee, gelukkig niet.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:04 schreef twi het volgende:
Aan je Russische connectie word je niet herkend?
En naar Donald en mede-Maarssenaar Anita.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben benieuwd naar Donovan.
Filipe was gehuurd van Figueirense FC en Ajax wou zelf niet meer door met hem.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:03 schreef Radegast het volgende:
Nou nou, Brouwer gaat naar Liverpool. Gevalletje Sergio de Windt als je het mij vraagt...![]()
Weirauch ging ook van Ajax naar Chelsea afgelopen zomer. Ook al zo'n topmove.
En Filipe ging van Ajax maar Real Madrid, en dan ben je 22 en heb je nog geen één officiele wedstrijd gevoetbald op het prof-niveau in Europa.
Wees blij dat Ajax alleen jeugdspelers een contract aanbied waar toekomst in zit, zoals Anita, Sarpong en Goossens... De tijd dat we alles en iedereen een contract aanboden hebben we al eens meegemaakt (+60 contractspelers)
Ohja, Grygera moet gewoon blijven tot z'n contract afloopt. [afbeelding]
Maar is laatste dat juist ook niet beetje het falen van de jeugdopleiding. Ik bedoel de Ajax jeugdopleiding zal als doelstelling iets hebben in de trand van zoveel mogelijk spelers opleiden die het niveau van Ajax -top van Nederland- aankunnen met als einddoel om ze te verkopen aan een buitenlandse (top)club. Als spelers dan bij RKC ofzo terrecht komen dan schieten die spelers maar dus ook de jeugdopleiding in dat geval te kort.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:41 schreef RayMania het volgende:
Ja. Ajax had vorig jaar (stond in VI of Sportweek) de meeste spelers uit de Ajax-opleiding rondlopen in Europa. 44 spelers met een Ajax verleden (jeugd) stonden (2006) onder contract bij Eredivisie clubs, alleen Roda JC had geen Ajax-exspeler. Is natuurlijk wel beetje geschiedenis, want het is van vorig jaar. Veel veranderd is er denk ik niet.
Ja het is ook iets waar je als club je prioriteiten legt natuurlijk. PSV is nooit een opleidingsclub geweest, Ajax daarentegen wel. Ben het verder wel met je eens dat het lastig te bepalen is. Cijfertjes en statistieken zeggen wel iets, maar lang niet alles. Daarom ben ik ook benieuwd of er hier misschien mensen zitten die bij de jeugdopleiding opleiding betrokken zijn en dus een beetje weten hoe het er aan toe gaat.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:50 schreef RayMania het volgende:
Het is trouwens erg lastig te bepalen. Er lopen gigantisch veel spelers rond in Europa die begonnen zijn bij Ajax (denk aan Seedorf, Davids), maar dat is natuurlijk nu niet meer relevant. Om te bepalen of Ajax nu de beste jeugdopleiding heeft, zou je moeten kijken naar het aantal spelers wat op dit moment doorbreekt of doorgebroken is. Dat is al moeilijk, omdat daar een aantal factoren een invloed bij spelen.
Waarom zou een jeugdspeler naar de A-selectie worden overgebracht als er bijvoorbeeld al een prima elftal in het veld staat (PSV is een goed voorbeeld hiervan)? Doorbreken is dus niet een graadmeter hiervoor. Het aantal spelers ook niet, want dan tel je iedereen mee die op dit moment nog actief voetbal spelen, én die bij Ajax zijn begonnen. Zo zou je nu een lijst kunnen maken met namen als Van der Vaart, Sneijder, De Jong, Ooijer, Greene en ga maar door, terwijl deze al jaren geleden zijn doorgebroken. Dat zegt dus niets over de jeugdopleiding van nu. Lastig te bepalen dus. Je kunt enkel een schatting maken.
Het kan ook zo zijn dat Ajax teveel spelers opleidt, maar die niet allemaal het niveau behalen wat Ajax wenst, maar die wel het subtopniveau aankunnen zoals van RKC. Heel veel spelers spelen de gehele jeugd bij Ajax, maar weten net het laatste stapje niet te maken, en eindigen dan bij een mindere club, om zich daarna weer omhoog te werken. Goed voorbeeldje is Ooijer, die van Ajax naar Volendam ging, en zich daarna bij PSV tot een topper wist te ontwikkelen. Je kunt niet alle spelers laten debuteren, je moet gewoon spelers 'wegsturen', anders krijg je echt gigantisch veel contractspelers. Twee jaar geleden vroeg iedereen zich af wat Ajax zich bezielde toen het Owusu ooit wegstuurde, maar nu begrijpt iedereen het wel. Het kan slecht uitpakken, maar ook goed.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Maar is laatste dat juist ook niet beetje het falen van de jeugdopleiding. Ik bedoel de Ajax jeugdopleiding zal als doelstelling iets hebben in de trand van zoveel mogelijk spelers opleiden die het niveau van Ajax -top van Nederland- aankunnen met als einddoel om ze te verkopen aan een buitenlandse (top)club. Als spelers dan bij RKC ofzo terrecht komen dan schieten die spelers maar dus ook de jeugdopleiding in dat geval te kort.
Ja dat is ook zoiets, het zegt wel iets... Maar lang niet alles. Zo zullen het altijd individuen zijn die doorbreken en nooit een heel team tegelijk. Dit kan de rechtshalf van de kampioen zijn, maar ook de rechtshalf van de 2 na laatst.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:52 schreef jna het volgende:
Je zou kunnen kijken naar wie kampioen wordt bij de A-elftallen, B-elftallen enz enz.
Ja dat is zo, spelers die afvallen bij Ajax kunnen voor veel andere clubs van grote waarde zijn. Dat gebeurt overigens niet alleen bij spelers die afvallen in de A-jeugd of de beloften maar al op veel jongere leeftijd ook. Maar misschien moet de schifting dan juist wel strenger zijn. Dan zou je bijvoorbeeld de B2 op kunnen heffen zodat je na de Ctjes de beste 20 uitkiest die de B1 gaan vormen. Het nadeel is dat je dan nog redelijk in het ontwikkelingsproces zit en de kans loopt mogelijke potentie weg te doen.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:58 schreef RayMania het volgende:
Het kan ook zo zijn dat Ajax teveel spelers opleidt, maar die niet allemaal het niveau behalen wat Ajax wenst, maar die wel het subtopniveau aankunnen zoals van RKC. Heel veel spelers spelen de gehele jeugd bij Ajax, maar weten net het laatste stapje niet te maken, en eindigen dan bij een mindere club, om zich daarna weer omhoog te werken. Goed voorbeeldje is Ooijer, die van Ajax naar Volendam ging, en zich daarna bij PSV tot een topper wist te ontwikkelen. Je kunt niet alle spelers laten debuteren, je moet gewoon spelers 'wegsturen', anders krijg je echt gigantisch veel contractspelers.
dat is lastig aangezien het elftal dat met de meeste overmacht dat ooit werd in de A er nauwelijks één speler doorbrak op hoog niveau. Dan bedoel ik de goeden generatie van Hosé enzo.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:52 schreef jna het volgende:
Je zou kunnen kijken naar wie kampioen wordt bij de A-elftallen, B-elftallen enz enz.
en ik naar Dylan (nr.10 van de D1)quote:Op zondag 21 januari 2007 00:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben benieuwd naar Donovan.
Ik sta op het punt te vertrekken. Geen grappen maken nu.quote:Op zondag 21 januari 2007 10:24 schreef denthemen het volgende:
Alles gaat gewoon nog door ondanks dit weer?
Afgelastquote:Op zondag 21 januari 2007 10:24 schreef denthemen het volgende:
Alles gaat gewoon nog door ondanks dit weer?
Het was een hele serieuze vraagquote:
Wist je nog met die sneeuw? En weet je nog met het Centraal Station met al die glazen platen?quote:
Vanochtend was het dramatisch hier in Amsterdam hoor, begint nu ook weer lekker donker te worden.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:08 schreef Roi het volgende:
Ondanks het weer ?!?
Het is hier in Amsterdam echt prachtig weer hoor! Zonnetje schijnt volop!
Watergraafsmeer begint de bewolking weer te komenquote:Op zondag 21 januari 2007 11:18 schreef Roi het volgende:
Hier in Oost is de zon lekker doorgekomen hoor!
Vanochtend was het idd wel kutweer.
Hier: Live wedstrijden via Internet streams #15 .quote:Op zondag 21 januari 2007 12:11 schreef paultjuhhh het volgende:
... en waar is dat speciale topic ervoor?
Gelukkig werk ik erquote:Op zondag 21 januari 2007 12:14 schreef jna het volgende:
Ik ga maar eens planet voetbal opstarten..
quote:Op zondag 21 januari 2007 12:14 schreef jna het volgende:
Toch snap ik niet dat de Mul start ipv Leo.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:18 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat Leo op de bank zit. Had hem wel gelijk in de basis willen zien, maar goed... De Mul doet het ook aardig de laatste tijd.
Je had beter nog even kunnen wachten trouwens, dit zijn geen leuke beelden...quote:Op zondag 21 januari 2007 12:14 schreef jna het volgende:
Minimaliseer knopjequote:Op zondag 21 januari 2007 12:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je had beter nog even kunnen wachten trouwens, dit zijn geen leuke beelden...![]()
Wow, thanks voor de tip.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:14 schreef jna het volgende:
Hallo Panickquote:Op zondag 21 januari 2007 12:27 schreef Panick het volgende:
[..]
Wow, thanks voor de tip..
Ik kende het niet.
Gelukkig ben je dan op z'n minst nog Ajacied.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hallo Panick![]()
Ga ook maar eens kijken voor planet voetbal, nu maar hopen dat ik geen zwart beeld krijg tijdens de wedstrijd
Hij deed het bij mij alleen met IE.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Waarom krijg ik nou niet het betalingsscherm te zien bij Planet ?
Ik kriijg constant foutmeldingen als ik de URL plaats in WMP, maar goed ik heb nu een goede stream weten te vinden. Ik probeer het straks wel weer evenquote:Op zondag 21 januari 2007 12:34 schreef Panick het volgende:
[..]
Hij deed het bij mij alleen met IE.
Open WMP10 of 11.
Ga naar File > open URL en plak dan mms://213.75.12.120/EREDIV08
Dan krijg je die DRM melding en kan je betalen.
Jammer voor jou dat Heitinga net iets harder schoot dan Vorm kon duiken.quote:
Maar die redding was wel goedquote:Op zondag 21 januari 2007 12:45 schreef Panick het volgende:
[..]
Jammer voor jou dat Heitinga net iets harder schoot dan Vorm kon duiken.
1-0..
Het is dan ook een prima keeper.. Krijgt ie voor betaald hequote:
Omdat het pas 2-0 staatquote:Op zondag 21 januari 2007 14:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens mij kan ten cate niet wisselen, waarom een goede babel eruit halen en een slechte huntelaar erin gooien terwijl leo overal kan spelen?
Daarom ook meteen scoren zodra je kunt, huntelaar heeft nog geen bal geraaktquote:
Oh yeah we doquote:
Nu welquote:Op zondag 21 januari 2007 14:27 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Johnny is toch wel dé Ajacied van deze generatie
quote:Op zondag 21 januari 2007 14:27 schreef twi het volgende:
Grappig momentje bij 't interview met Sneijder, die op 'n grappige manier meldde dat hoe verder Ajax was van de Nederlandse pers, hoe beter. Daarna was 't interviewtje klaar, en hoorde je nog net "haha, eikel" van de interviewer richting Sneijder
Eonardoquote:
Nee ik bedoel ook niet kwa voetbal, vind ik nog steeds niet, maar meer een mister Ajaxquote:Op zondag 21 januari 2007 14:28 schreef twi het volgende:
[..]
Nu welHad je iedereen vorig jaar eens moeten kotsen op 'm
Dat is toch Sneijder wat mij betreft.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:27 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Johnny is toch wel dé Ajacied van deze generatie
Iedereen?quote:Op zondag 21 januari 2007 14:28 schreef twi het volgende:
[..]
Nu welHad je iedereen vorig jaar eens moeten kotsen op 'm
Babel was niet echt goed bezig hoor. En Huntelaar was welliswaar niet echt gelukkig in het afronden maar voor de rest vond ik hem goed spelen hoor.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens mij kan ten cate niet wisselen, waarom een goede babel eruit halen en een slechte huntelaar erin gooien terwijl leo overal kan spelen?
Juistquote:Op zondag 21 januari 2007 14:32 schreef koningdavid het volgende:
Sjonnie moet de nieuwe Danny Blind worden. Gewoon de rest van zijn carriere bij Ajax blijven en aanvoerder worden (na Stam).![]()
Nou ik vond babel toch echt wel sterk overkomen en hij heeft veel goede ballen afgegeven, huntelaar daarentegen té veel verprutst maar dat kwam waarschijnlijk omdat hij mee moest voetballen.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:33 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Babel was niet echt goed bezig hoor. En Huntelaar was welliswaar niet echt gelukkig in het afronden maar voor de rest vond ik hem goed spelen hoor.
De media zat er overigens goed bij wat betreft de opstelling.![]()
Babel kwam zijn man amper voorbij en reageerde nogal slecht op passes van Urby. KJH was juist goed aan het meevoetballen. Alleen met het afronden had hij niet veel geluk mee.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nou ik vond babel toch echt wel sterk overkomen en hij heeft veel goede ballen afgegeven, huntelaar daarentegen té veel verprutst maar dat kwam waarschijnlijk omdat hij mee moest voetballen.
Wel nog de nodige jaartjes wachten voordat ie coach wordtquote:Op zondag 21 januari 2007 14:32 schreef koningdavid het volgende:
Sjonnie moet de nieuwe Danny Blind worden. Gewoon de rest van zijn carriere bij Ajax blijven en aanvoerder worden (na Stam).![]()
Was maar 1x, gewoon omdat het Bossen wasquote:Op zondag 21 januari 2007 15:01 schreef twi het volgende:
En ik werd ziek van dat ge-'blinde tyfushond' bij begrijpelijke beslissingen. Gelukkig hield het elke keer snel op, maar de lol is daar nu echt wel vanaf jongens...
Misschien 1 keer bij jouw vak in de buurt, maar op TV hoorde je 't toch echt een keer of 10, met name in de eerste helft. Of de akoestiek in de ArenA zorgt ervoor dat een spreekkoor een uur lang blijft echo'en.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Was maar 1x, gewoon omdat het Bossen was![]()
Ach, dat boeit toch niet, we schieten die dingen toch mis. Ik vind het ook een tyfushond, maar dat betekent niet dat als ik in 't stadion zit ik meedoe met die spreekkoren.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:06 schreef HeatWave het volgende:
Ik vond Leo wel redelijk invallen hoor. Je ziet iig dat hij redelijke acties in huis heeft. En hij werd wel erg hard aangepakt de hele tijd.
Al met al een redelijke wedstrijd, meer goals had fijn geweest..
En bossen is ook gewoon een typhushond, vertikte weer een glaszuivere penatly te geven...
Psv krijgt er gisteren weer 2, waarvan 1 debiel, maar een penalty aan Ajax geven is een doodzonde geloof ik.
Leo heeft de flair en de klasse. Die actie rechts bij het strafschopgebied was fabelachtigquote:Op zondag 21 januari 2007 15:06 schreef HeatWave het volgende:
Ik vond Leo wel redelijk invallen hoor. Je ziet iig dat hij redelijke acties in huis heeft. En hij werd wel erg hard aangepakt de hele tijd.
En bossen is ook gewoon een typhushond, vertikte weer een glaszuivere penatly te geven...
Psv krijgt er gisteren weer 2, waarvan 1 debiel, maar een penalty aan Ajax geven is een doodzonde geloof ik.
Een positieve HeatWave?quote:Op zondag 21 januari 2007 15:06 schreef HeatWave het volgende:
Idd, dat overstapje was ook lekker. Huntelaar had alleen die ene pass beter mogen geven op hemquote:Op zondag 21 januari 2007 15:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Leo heeft de flair en de klasse. Die actie rechts bij het strafschopgebied was fabelachtig.
Ik vond juist dat hij de ballen erg veel af gaf. Ik ga me eraan irriteren dat hij zich zo makkelijk laat vallen en het spel dus onnodig stil gaat laten leggen. Op z'n Boukhari's, op momenten waarbij Ajax juist veel voordeel zou kunnen halen uit een snelle uitbraak.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:09 schreef Roi het volgende:
Leonardo deed het goed hoor! Al denk ik dat het me in de toekomst gaat irriteren dat hij altijd alleen er tussen door wildt![]()
Grappig doek aan het begin.
[afbeelding]
kan een keer gebeurenquote:
Ware het niet dat dat balletje eigenlijk door Valentijn leek te worden verlengd en Leo dus eigenlijk alleen maar buitenom hoefde te lopenquote:Op zondag 21 januari 2007 15:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Leo heeft de flair en de klasse. Die actie rechts bij het strafschopgebied was fabelachtig.
Die mooie actie had ie inderdaad beter zelf kunnen afmaken inplaats van die voorzet op Huntelaar die niet aankwam.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vond juist dat hij de ballen erg veel af gaf. Ik ga me eraan irriteren dat hij zich zo makkelijk laat vallen en het spel dus onnodig stil gaat laten leggen. Op z'n Boukhari's, op momenten waarbij Ajax juist veel voordeel zou kunnen halen uit een snelle uitbraak.
Volgens mij ook maar ik geef hem het voordeel van de twijfel want hij liep wel doorquote:Op zondag 21 januari 2007 15:12 schreef twi het volgende:
[..]
Ware het niet dat dat balletje eigenlijk door Valentijn leek te worden verlengd en Leo dus eigenlijk alleen maar buitenom hoefde te lopen
Ja als 2 man je neerhalen dan kan je idd blijven staanquote:Op zondag 21 januari 2007 15:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vond juist dat hij de ballen erg veel af gaf. Ik ga me eraan irriteren dat hij zich zo makkelijk laat vallen en het spel dus onnodig stil gaat laten leggen. Op z'n Boukhari's, op momenten waarbij Ajax juist veel voordeel zou kunnen halen uit een snelle uitbraak.
Ach, je kunt best vallen, vallen is geen overtreding. Maar in plaats van weer op te staan vragend naar de scheidsrechter kijken en smeken om een vrije schop...quote:Op zondag 21 januari 2007 15:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja als 2 man je neerhalen dan kan je idd blijven staan![]()
![]()
Tja dat is dan aan HtC om dat er een beetje uit te krijgen. En aan de scheidsen om eens GOED te fluiten gvd.....quote:Op zondag 21 januari 2007 15:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar dan zal die het altijd lastig krijgen. Dat is namelijk tactiek. Binnen no-time leonardo over de zeik halen en hij pakt een rode kaart of is de rest van de wedstrijd onzichtbaar.
Of hij stuurt ze het bos inquote:Op zondag 21 januari 2007 15:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar dan zal die het altijd lastig krijgen. Dat is namelijk tactiek. Binnen no-time leonardo over de zeik halen en hij pakt een rode kaart of is de rest van de wedstrijd onzichtbaar.
Dit soort spelers zou je inderdaad in bescherming moeten nemen.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja dat is dan aan HtC om dat er een beetje uit te krijgen. En aan de scheidsen om eens GOED te fluiten gvd.....
Juist niet. Na zoveel schwalbes en jankmomenten weet je niet meer of het nou echt is of niet.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dit soort spelers zou je inderdaad in bescherming moeten nemen.
Natuurlijk wel. Of wil jij de schoppers een vrijbrief geven om mooie, elegante spelers de wedstrijd uit te trappen?quote:
quote:Op zondag 21 januari 2007 15:30 schreef BigFire het volgende:
http://www.fcupdate.nl/co(...)utrecht/fotos/11400/
foto's van de partij
wat? het kapsel van KJH of het huilgezicht van Leo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |