Ik heb liever 11 goede voetballers in het veld staan. Het is bijzonder mooi als ze dan ook clubliefde hebben. Zeker voor de supporters. Maar de leiding hoort zich daar natuurlijk niks van aan te trekken.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:52 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ik heb liever 11 Ajacieden in het veld staan dan 11 broodvoetballers. En ' De Heit' is een echte Ajacied. Dat is voor mij een toegevoegde waarde. Hij brengt mede de club dichter bij het publiek.
Denk eens aan de merchandising etc, daarom moet je gewoon 1 echte Ajacied in je team hebben.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:04 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Ik heb liever 11 goede voetballers in het veld staan. Het is bijzonder mooi als ze dan ook clubliefde hebben. Zeker voor de supporters. Maar de leiding hoort zich daar natuurlijk niks van aan te trekken.
Goede spelers zullen ook heus wel goed voor de merchandising zijn.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:05 schreef stefmans het volgende:
[..]
Denk eens aan de merchandising etc, daarom moet je gewoon 1 echte Ajacied in je team hebben.
Dat zal de komende jaren blijken hè.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:22 schreef Kang-He het volgende:
Niet klaar voor de beloften van Ajax maar wel klaar voor die van Liverpool??
Misschien omdat Ajax een betere jeugdafdeling heeft dan Liverpool?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:22 schreef Kang-He het volgende:
Afweging die je moet maken. Soms zit je er naast, soms zit je goed. Ik vind het echt debiel om elke speler maar een contract aan te bieden, omdat een andere club het wel er in ziet zitten. Genoeg voorbeelden waar het fout is gegaan.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:22 schreef Kang-He het volgende:
Echt goed is Liverpool niet met talenten hoor, komen er maar weinig in het 1e elftal.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:22 schreef Kang-He het volgende:
Weg ermeequote:Grygera: "Ik wil deze maand naar Juve"
Grygera:
Foto: Orangepictures
20 januari 2007, 17:04
Door: Reon Boeringa
Als het aan Zdenek Grygera (26) ligt vertrekt hij vandaag nog naar Juventus. De Tsjechisch international beseft echter dat hij dat niet kan bepalen. "Ajax gaat daarover, ik niet."
"Ik weet dat Juventus me graag zo snel mogelijk wil halen. Ik ben ook klaar om per direct over te stappen", vervolgt de verdediger tegenover Gazzetta dello Sport. "Ik kan nu alleen wachten op nieuws."
Grygera vertrekt sowieso deze zomer naar Juventus. "Ik ben blij dat mijn droom is uitgekomen. In Italië spelen bij een grote club zoals de Bianconeri. Dit team speelt snel weer in de Serie A."
Ajax nam Grygera in 2003 over van Sparta Praag. In dienst van de Amsterdammers speelde hij 72 duels waarin hij acht keer tot scoren kwam.
Hebben we alquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:36 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als we er maar wel iets nuttigs voor terughalen.
Hou zou toch niet voor niets topscorer van de A1 zijn denk ik danquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Afweging die je moet maken. Soms zit je er naast, soms zit je goed. Ik vind het echt debiel om elke speler maar een contract aan te bieden, omdat een andere club het wel er in ziet zitten. Genoeg voorbeelden waar het fout is gegaan.
Verdedigende middenvelder.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:36 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als we er maar wel iets nuttigs voor terughalen.
Ja das lachuh hequote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:15 schreef twi het volgende:
Wat zou ik lachen als Juventus ineens helemaal in elkaar stort en uiteindelijk niet promoveert
Niet zo lachen als Feyenoord uit de UEFA cup nee.quote:
Ik weet wel iets waar ik vandaag harder om heb gelachen jou club namelijkquote:
Dan ben je er laat bij, was gisteren al bekend.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik weet wel iets waar ik vandaag harder om heb gelachen jou club namelijk![]()
Hij vind het nog steeds leukquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dan ben je er laat bij, was gisteren al bekend.
Misschien neemt de tegenstander psv nog steeds niet serieus?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:53 schreef koningdavid het volgende:
PSV weer erg makkelijk tegen 10 man en op voorsprong.
Waarom krijgen wij nooit zo'n begin? Van Ajax wil iedereen winnen en geven ze allemaal 120%. Tegen PSV lijkt het wel alsof elke club zoiets heeft van... "mwah.... het zal wel".
Volgens mij was het ook op TV en in de krant etc....quote:
Tuurlijk is PSV gewoon beter en zullen ze echt wel wat afdwingen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Misschien neemt de tegenstander psv nog steeds niet serieus?
Nee, denk je niet dat het de verdienste is van psv dat zij wel vaak zo'n begin hebben en dat het onze tekortkoming is dat wij dat niet hebben?
is toch ook zo? Hoe beroerd PSV ook speelt, ze winnen toch wel.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Tuurlijk is PSV gewoon beter en zullen ze echt wel wat afdwingen.
Maar je ziet zo vaak dat de tegenstanders van PSV een beetje halfzacht de wedstrijd ingaan. Maar tegen Ajax speelt men nog steeds alsof het de 'te kloppen ploeg' is.
Winnen van AJAX is wel een obsessie van veel ploegen. Maar AJAX boezemt ook al zo'n 10 jaar lang geen angst meer in bij die ploegen. Hoe anders was het dat seizoen toen we geen een keer verloren en alleen Roda JC het lef had niet te buigen voor ons.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
is toch ook zo? Hoe beroerd PSV ook speelt, ze winnen toch wel.
Ajax is gewoon te pakken...
Ik snap dat ook niet nee. PSV is al jaren de beste ploeg in Nederland, maar winnen van Ajax staat voor veel clubs nog bijna gelijk aan de CL winnen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:12 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Winnen van AJAX is wel een obsessie van veel ploegen. Maar AJAX boezemt ook al zo'n 10 jaar lang geen angst meer in bij die ploegen. Hoe anders was het dat seizoen toen we geen een keer verloren en alleen Roda JC het lef had niet te buigen voor ons.
Dat bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet nee. PSV is al jaren de beste ploeg in Nederland, maar winnen van Ajax staat voor veel clubs nog bijna gelijk aan de CL winnen.
Ik snap niet dat ploegen dat niet meer met PSV hebben tegenwoordig..
Ik wel. Het is hét bewijs dat Ajax nog steeds de grootste club van Nederland is.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:13 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap niet dat ploegen dat niet meer met PSV hebben tegenwoordig..
Nee, het is hét bewijs dat de tegenstanders denken dat er wat te halen valt bij en tegen Ajax.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik wel. Het is hét bewijs dat Ajax nog steeds de grootste club van Nederland is.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, het is hét bewijs dat de tegenstanders denken dat er wat te halen valt bij en tegen Ajax.
Bij PSV niet.
En zo is het.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, het is hét bewijs dat de tegenstanders denken dat er wat te halen valt bij en tegen Ajax.
Bij PSV niet.
Denk dat Van Geel en co er nog altijd meer verstand van zullen hebben dan jij.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:32 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Bedankt management, bedankt Van Geel en co, bedankt .
Hebben jullie daar weer goed en slim gedaan (maar niet heus). En daarom worden we voorlopig (dit jaar tenminste opnieuw) GEEN kampioen.
Nsasjer, het is pure kapitaalsvernietiging, maar dat komt kennekijk niet in jouw brein op.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Denk dat Van Geel en co er nog altijd meer verstand van zullen hebben dan jij.
Als die gozer niet aan het niveau voldoet, kun je 'm moeilijk behouden he? Maar kennelijk heb jij liever een Ajax met Babosjes en Fehertjes.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:39 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
[..]
Nsasjer, het is pure kapitaalsvernietiging, maar dat komt kennekijk niet in jouw brein op.![]()
Ajax had ooit glans, tegenwoordig niet meer maar voetbalclubs hebben een hang naar historie.quote:
Je snapt er ook geen zak van .quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als die gozer niet aan het niveau voldoet, kun je 'm moeilijk behouden he? Maar kennelijk heb jij liever een Ajax met Babosjes en Fehertjes.
Maar ja, niet zeuren van de zomer als de seizoenkaarten weer duurder worden.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:45 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
[..]
Je snapt er ook geen zak van .
Het punt is, dat een jeugdcontract al voldoende was geweest om aan een aardige transfer te verdienen . Bij Liverpool lachen ze zich rot.
Aardige transfersom?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:45 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
[..]
Je snapt er ook geen zak van .
Het punt is, dat een jeugdcontract al voldoende was geweest om aan een aardige transfer te verdienen . Bij Liverpool lachen ze zich rot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |