abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45526566
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 03:47 schreef Sethje het volgende:
pff 5 uurtjes slapen en dan richting ticketbox
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_45526569
quote:
Ten Cate blijft puzzelen

FC Utrecht-trainer Foeke Booy kan filosoferen wat hij wil, maar de opstelling van tegenstander Ajax blijft tot morgenmiddag omgeven door vraagtekens.Zo eenvoudig als het team van Henk ten Cate in de eerste maanden van het seizoen was uit te tekenen, zo onvoorspelbaar is het nu.

Neem alleen al de voorhoede. De keren dat Ten Cate de laatste anderhalve week met elf tegen elf trainde of speelde, koos de coach voor de meest uiteenlopende opties. Op het trainingskamp in Zuid-Afrika bleek dat Klaas Jan Huntelaar niet meer onomstreden is als centrumspits. Ryan Babel kreeg de kans zich te laten zien op die positie en ook aanwinst Leonardo is er een optie.

De laatste twee hebben als pré dat ze in het midden én vanaf de zijkant kunnen spelen, waardoor Ten Cate eenvoudiger kan variëren.

Gisteren trainde Ten Cate weer met Huntelaar als centrale spits en puzzelde hij juist op de vleugels. Eerst was Babel linksbuiten bij de beoogde basisploeg en speelde Leonardo vanaf rechts. Daarna mocht Tom De Mul het op de rechtervleugel proberen en verhuisde Leonardo naar de overkant.

Ook op het middenveld werd volop geschoven, onder anderen met Kenneth Perez als verkapte linkshalf en Sneijder daarnaast. ,,Zoals gebruikelijk zeg ik niets over de opstelling,’’ zei Ten Cate na afloop.

De Amsterdamse trainer streeft naar een team waar hij meerdere kanten mee opkan, maar moet tegelijkertijd oppassen dat zijn jonge ploeg niet verdwaalt. Het wankelmoedige Ajax heeft de komende weken óók houvast en zekerheid nodig. Wie de ploeg gisteren zag trainen en zondag zag spelen in Kaapstad, moet concluderen dan dat automatismen en onderlinge afstemming ontbreken. Hoe de opstelling er tegen FC Utrecht uitziet, weten de meeste Ajax-spelers zelf ook niet.

Afgelopen jaar deed Danny Blind voor hoe het niet moest. Toen de resultaten de eerste maanden van het seizoen uitbleven, ging de coach dusdanig schipperen met zijn opstelling dat zijn spelers de weg kwijtraakten. Pas toen de logica terugkeerde, zette het team van Blind een eindsprint in. Dat resulteerde in winst in de beker én de play-offs.

Ten Cate moet de komende weken een balans zien te vinden tussen vastigheid en variatie. Met als extra moeilijkheid dat onder zijn spelers de ontevredenheid sluimert. Het merendeel liep in het eerste halfjaar wel op één of andere manier een deuk op.

Wesley Sneijder kreeg een tirade voor de camera’s, Urby Emanuelson en Hedwiges Maduro kregen felle kritiek in de pers en Klaas Jan Huntelaar werd tegen NEC vroegtijdig gewisseld. Spelers als Lindenbergh, Rosales, Perez en Rosenberg voelen aan alles dat Ten Cate geen fan van hen is.

Leonardo, per 1 januari overgenomen van NAC, heeft wél het volledige vertrouwen van zijn coach. ,,Hij is pas anderhalve week hier, maar hij pikt het goed op,’’ vindt Ten Cate. ,,Leonardo moet gewoon zijn tegenstander voorbij en zijn medespelers bedienen. Dat kan hij als geen ander.’’

De Braziliaan is niet voor de breedte gehaald, onderstreept Ten Cate. ,,We halen bij Ajax geen spelers voor de bank.’’

De trainer benadrukte gisteren opnieuw dat Ajax er minder zorgelijk voorstaat dan de laatste wedstrijden doen vermoeden.

,,Over de eerste competitiehelft ben ik niet tevreden, maar zeker ook niet ontevreden. Wij hebben meer punten gehaald en meer goals gemaakt dan vorig jaar. Die doelpunten zijn gemaakt door meerdere spelers. We hebben als team echt wel vooruitgang geboekt.’’
pi_45526570
Eric gaat zich verslapen en geen kaartje voor 010 thuis jelelele.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 04:14:16 #54
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_45526648
Het gaat jullie wel lukken neem ik aan
pi_45527340
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 03:52 schreef Jasza het volgende:
Eric gaat zich verslapen en geen kaartje voor 010 thuis jelelele.
Dus niet
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
  zaterdag 20 januari 2007 @ 10:22:34 #56
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_45527732
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zaterdag 20 januari 2007 @ 10:27:48 #57
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_45527798
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 04:14 schreef PLAE@ het volgende:

Het gaat jullie wel lukken neem ik aan
Jazeker om 10.00 netjes 3 kaarten kunnen halen voor Bremen, word gekkenhuis!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_45527824
Babos en Feher
  zaterdag 20 januari 2007 @ 10:43:30 #59
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45527999
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 10:27 schreef Sethje het volgende:

[..]

Vet, iedereen die ik ken heeft nog kaarten kunnen krijgen, hebben we soms meer dan 2.500 kaarten?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_45528052
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 10:43 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Vet, iedereen die ik ken heeft nog kaarten kunnen krijgen, hebben we soms meer dan 2.500 kaarten?
of ken jij maar 2500 man, that's the question!

goedemorgen allemaal
pi_45528066
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 10:29 schreef Urquhart het volgende:
Babos en Feher
Henk wil het Hongaarse voetbal ook nog steeds helpen lijkt het.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zaterdag 20 januari 2007 @ 10:50:04 #62
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_45528083
Ik heb er ook twee in de wacht gesleept voor Da_Sandman.

Ik heb nu zelfs een sterk vermoeden dat het nog niet eens is uitverkocht.
Gourmetten of steengrillen?
pi_45528097
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 10:50 schreef Silenus het volgende:

Zal komende week wel gebeuren, to bad maarja
  zaterdag 20 januari 2007 @ 11:21:54 #64
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_45528567
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 03:52 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Ik begin te vinden dat Ten Cate wellicht toch niet de geschikte trainer voor Ajax is (voor mij had Blind overigens niet weg gehoeven).
pi_45529220
Babos en Feher
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  zaterdag 20 januari 2007 @ 12:00:10 #66
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45529234
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 11:21 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik begin te vinden dat Ten Cate wellicht toch niet de geschikte trainer voor Ajax is (voor mij had Blind overigens niet weg gehoeven).
Je eerste statement valt te bediscussieren, maar Blind deed het betreurenswaardig slecht. Zowel sportief als qua uitstraling naar buiten.

De pers lijkt Ten Cate nu de vertwijfeling in te schrijven, waar ik weinig van geloof. Ten Cate weet best wat 'ie doet. Alleen moet 'ie het zooitje eindelijk eens aan de praat krijgen. Op het moment denk ik niet dat dat is gelukt in Zuid-Afrika, maar winnen we de eerste wedstrijd tegen Utrecht heb ik er vertrouwen in dat dat de motor weer goed opstart. Zeker met een wedstrijd tegen Haarlem voor de boeg.

Wanneer Feher komt (Babos interesseert me niet zo, is me om het even of daar nu iemand zit die Gentenaar of Babos heet) mag Henk gelijk opzouten, dan flikken we hetzelfde als Feyenoord doet met Lucius en Charisteas en schikken we ons achter PSV. En dat zal ik niet pikken, na zulke prestaties.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 12:00:28 #67
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_45529236
dat snap ik ook niet helemaal. zal wel weer ONZ zijn
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zaterdag 20 januari 2007 @ 12:02:23 #68
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_45529278
quote:
De voorzitter van fc utrecht - Jan-Willem van Dop - heeft voor AD Sportwereld laten weten dat hij van mening is dat de term 'joden' ook moeten worden toegevoegd aan de zogenaamde 'scheldwoordenlijst' van de knvb. Als zo'n scheldwoord in het stadion gescandeerd wordt kan men besluiten om de wedstrijd tijdelijk te onderbreken, te staken of bijvoorbeeld de uitsupporters terug naar huis te sturen.

Waar vroeger de scheidsrechter (de knvb) kon beslissen of een wedstrijd gestaakt moest worden vanwege beledigende spreekkoren moet dat nu de taak zijn van de club zelf. Voor Van Dop is dat prachtig. Waar hij eerder al bij fc utrecht - AFC AJAX doof was voor teksten als 'Sneijder hoerenjong', 'hamas, hamas, joden aan het gas', utrecht-supporters die door een hek braken en eigen stewards aanvielen en de bekende sis-geluiden kan hij dat in de nieuwe situatie goedkeuren. Daar verandert dus niets. Wel kan hij - als hij zijn zin krijgt - Ajacieden terug naar huis sturen als zij de term 'joden' scanderen. Een wraakactie voor het terugsturen van fc utrecht-supporters in Amsterdam na het zingen van 'hamas, hamas, joden aan het gas'? Je hekel aan 'joden' en je liefde voor je eigen supporters met hun wangedrag kan je nu in een officieel kader plaatsen zodat je altijd gelijk hebt. Goed bezig, Van Dop.

We vragen ons overigens af of de termen 'christenen', 'moslims', boedhisten', 'atheisten' e.d. ook op de 'scheldwoordenlijst worden toegevoegd...
  zaterdag 20 januari 2007 @ 12:06:41 #69
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_45529360
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 10:27 schreef Sethje het volgende:

[..]

"Krieg nicht vergessen!"
pi_45529389
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 12:02 schreef Houniet het volgende:

[..]
pi_45529404
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 12:06 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

"Krieg nicht vergessen!"
Lol
pi_45529421
Als je Lindenbergh dumpt, snap ik niet dat je in Feher een vergelijkbare speler terug zou willen halen.

Rosenberg nog in de belangstelling van Levante overigens, misschien plukken die hem nog weg voor de 31e.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 20 januari 2007 @ 12:08:30 #73
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45529424
Beetje veel gebrul om niks eigenlijk.
pi_45529540
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 10:50 schreef Silenus het volgende:

Je bent een fucking held .

Ik hoorde gisteren alleen dat de bus al vol zat. Maar goed, dan maar een staanplaats .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_45529686
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 12:12 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Je bent een fucking held .

Ik hoorde gisteren alleen dat de bus al vol zat. Maar goed, dan maar een staanplaats .
410 bus?

Staan erin

WC papier naar je kop
pi_45529728
Nee, niet 410 bus... Andere busreis, 55 eu incl drank .
In Southern Sun
pi_45529776
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee, niet 410 bus... Andere busreis, 55 eu incl drank .
Hoezo ga je niet gewoon met de trein of auto
pi_45529789
Omdat het "best" gezellig is met die bus .
In Southern Sun
  zaterdag 20 januari 2007 @ 12:35:22 #79
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_45530164
vind die prijzen voor die busreizen idioot terwijl met een auto van 4 man ik voor een tientje pp heen en terug ben.
pi_45530249
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 12:35 schreef PLAE@ het volgende:

vind die prijzen voor die busreizen idioot terwijl met een auto van 4 man ik voor een tientje pp heen en terug ben.
Een tientje om met jou in een auto te zitten

Wat een helden
pi_45530662
quote:
Ajax en Heitinga naderen akkoord
Geschreven door Pieter Hanson op zaterdag, 20 januari om 12:37

Ajax en John Heitinga zijn het bijna eens over een contractverlenging. Dit heeft technisch directeur Martin van Geel laten weten aan het AD.

Heitinga heeft momenteel bij Ajax nog een contract tot 2011. De Amsterdammers zijn echter tevreden over het spel van de verdediger en hopen zijn contract open te breken en met drie seizoenen te verlengen.

Volgens Van Geel naderen beide partijen een akkoord. "We zijn in de eindfase beland. Ik heb veel vertrouwen dat we er spoedig uit zullen komen."

De 23-jarige Heitinga is een jeugdproduct van Ajax. Hij speelt sinds het seizoen 2001/2002 in de hoofdmacht van de Amsterdamse club. Ook speelde Heitinga al 24 interlands waarin hij twee keer scoorde.
Voetbalzone.nl

"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_45531393
Heitinga, wel een aardig goede speler voor Ajax
pi_45531532
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 12:55 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Voetbalzone.nl

Momenteel een contract tot 2011 en dat verlengen met 3 jaar?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_45531619
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 13:29 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Momenteel een contract tot 2011 en dat verlengen met 3 jaar?
Volgens mij is dat een fout. Ik denk eerder dat ze willen verlengen tot 2011.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_45531843
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 13:33 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Volgens mij is dat een fout. Ik denk eerder dat ze willen verlengen tot 2011.
Ja want volgens mij ligt ie nu vast tot zomer 2008.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_45532267
Goed nieuws dat Johnny waarschijnlijk bijtekent
  zaterdag 20 januari 2007 @ 14:28:34 #87
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_45532759
Hmm, ik vind Johnny eigenlijk nog te veel fouten maken voor het niveau waar Ajax naar streeft. Ik weet niet of contractverlenging wel zo'n goed idee is.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_45532820
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 14:28 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Hmm, ik vind Johnny eigenlijk nog te veel fouten maken voor het niveau waar Ajax naar streeft. Ik weet niet of contractverlenging wel zo'n goed idee is.
Als van de zomer Grygera vertrekt, heb je wel de opvolger voor hem al in huis met Johnny. Als rechtsback vind ik Johnny zeker niet betrouwbaar, maar in het centrum (zeker met Stam naast zich) heb ik erg veel vertrouwen in hem.
pi_45532837
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 14:28 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Maar dan moet je ook een nieuwe speler halen die beter is dan Heitinga, en dat kan denk ik niet.
pi_45532887
Sowieso gaat Stam na volgend jaar ook weg, dus moeten we wel mensen in huis hebben die er staan
pi_45532988
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 14:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Als van de zomer Grygera vertrekt, heb je wel de opvolger voor hem al in huis met Johnny. Als rechtsback vind ik Johnny zeker niet betrouwbaar, maar in het centrum (zeker met Stam naast zich) heb ik erg veel vertrouwen in hem.
Idd. Laatste helft van het vorige jaar had ie regelmatig in het centrum in de basis gestaan, met succes. Ik vond 'm echt 1 van de betere. Daarnaast is ie populair bij de supporters, goeie zaak dus!
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:04:43 #92
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45533493
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 14:34 schreef Black-Death het volgende:
Sowieso gaat Stam na volgend jaar ook weg, dus moeten we wel mensen in huis hebben die er staan
Als Grygera weggaat, kan Vermaelen daar spelen. Dan gedurende het volgende seizoen Heitinga wat anabolen voeren en in het krachthonk opsluiten en dan kan Heitinga Stam doen vergeten na 't EK.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:10:17 #93
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_45533590
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 14:32 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Maar dan moet je ook een nieuwe speler halen die beter is dan Heitinga, en dat kan denk ik niet.
Waarom kan dat niet? Zo goed is Heitinga niet.

@HeinekenAFCA, als rechtsback is hij idd slechter dan als cv maar ook als cv maakt hij fouten. Vooral zijn lamlendigheid bij standaardsituaties is erg schrijnend.

@SoaHolic, wat is met succes. Hij ging idd steeds beter spelen maar maakte nog steeds te veel fouten. Vergeet niet dat vorig seizoen al snel iets als positief werd bevonden. En populariteit hoort natuurlijk niks uit te maken bij contractverlenging.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:11:30 #94
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45533602
Dat laatste vind ik wel trouwens. Een publiekslieveling moet sportief geen kneus zijn, maar jongens die identiteit geven aan het elftal zonder Ronaldinho te zijn, zijn zeker wat extra waard.
pi_45533689
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:10 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

@HeinekenAFCA, als rechtsback is hij idd slechter dan als cv maar ook als cv maakt hij fouten. Vooral zijn lamlendigheid bij standaardsituaties is erg schrijnend.

@SoaHolic, wat is met succes. Hij ging idd steeds beter spelen maar maakte nog steeds te veel fouten. Vergeet niet dat vorig seizoen al snel iets als positief werd bevonden. En populariteit hoort natuurlijk niks uit te maken bij contractverlenging.
Bij standaardsituaties kan het inderdaad nog wat beter ja. Toch vind ik hem als centrale verdediger één van de beteren op de Nederlandse velden. Ook als verdedigende middenvelder vind ik hem een goede speler. Kortom, goede zaak dat zijn contract hoogstwaarschijnlijk verlengt wordt.

En wat die populariteit betreft, ik wil jongens op het veld zien die hart voor de club hebben, die Ajacied zijn. En dat is Johnny!
pi_45533831
Dat programma wat morgen komt is dat gewoon een verslag van afgelopen trainingskamp?
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:24:59 #97
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45533851
Komt er morgen een programma? Jemig TerroRobbie, je bent beter op de hoogte dan de gemiddelde Ajacied. Val je daar toch even door de mand
pi_45533884
Ik heb een hdd recorder met TV gids. Druk ik op sport -> voetbal en krijg ik alle voetbalgerelateerde programma;s van de komende week te zien, reuze handig

En ja ik kijk alle voetbalgerelateerde programma's of het nou over ajax of fc zwolle gaat.
pi_45534261
quote:
20/1/2007 - Van Geel: Brouwer niet klaar voor beloften
(Gepost door RvN)

In het Algemeen Dagblad liet Martin van Geel weten dat het vertrek van Jordy Brouwer naar Liverpool niet als een verrassing komt. Ajax besloot hem echter te laten gaan. "We hebben intern uitvoerig over Jordy gesproken. Maar bij zijn beoordeling hadden we niet de overtuiging dat hij klaar was voor de stap naar de beloften. Die twijfel bleef nadat Liverpool zich had aangemeld. Dat zeg ik zonder rancune, want ik gun Jordy alle succes bij Liverpool."
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_45534487
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:10 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Ik heb liever 11 Ajacieden in het veld staan dan 11 broodvoetballers. En ' De Heit' is een echte Ajacied. Dat is voor mij een toegevoegde waarde. Hij brengt mede de club dichter bij het publiek.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')