Hier: Live wedstrijden via Internet streams #15 .quote:Op zondag 21 januari 2007 12:11 schreef paultjuhhh het volgende:
... en waar is dat speciale topic ervoor?
Gelukkig werk ik erquote:Op zondag 21 januari 2007 12:14 schreef jna het volgende:
Ik ga maar eens planet voetbal opstarten..
quote:Op zondag 21 januari 2007 12:14 schreef jna het volgende:
Toch snap ik niet dat de Mul start ipv Leo.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:18 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat Leo op de bank zit. Had hem wel gelijk in de basis willen zien, maar goed... De Mul doet het ook aardig de laatste tijd.
Je had beter nog even kunnen wachten trouwens, dit zijn geen leuke beelden...quote:Op zondag 21 januari 2007 12:14 schreef jna het volgende:
Minimaliseer knopjequote:Op zondag 21 januari 2007 12:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je had beter nog even kunnen wachten trouwens, dit zijn geen leuke beelden...![]()
Wow, thanks voor de tip.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:14 schreef jna het volgende:
Hallo Panickquote:Op zondag 21 januari 2007 12:27 schreef Panick het volgende:
[..]
Wow, thanks voor de tip..
Ik kende het niet.
Gelukkig ben je dan op z'n minst nog Ajacied.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hallo Panick![]()
Ga ook maar eens kijken voor planet voetbal, nu maar hopen dat ik geen zwart beeld krijg tijdens de wedstrijd
Hij deed het bij mij alleen met IE.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Waarom krijg ik nou niet het betalingsscherm te zien bij Planet ?
Ik kriijg constant foutmeldingen als ik de URL plaats in WMP, maar goed ik heb nu een goede stream weten te vinden. Ik probeer het straks wel weer evenquote:Op zondag 21 januari 2007 12:34 schreef Panick het volgende:
[..]
Hij deed het bij mij alleen met IE.
Open WMP10 of 11.
Ga naar File > open URL en plak dan mms://213.75.12.120/EREDIV08
Dan krijg je die DRM melding en kan je betalen.
Jammer voor jou dat Heitinga net iets harder schoot dan Vorm kon duiken.quote:
Maar die redding was wel goedquote:Op zondag 21 januari 2007 12:45 schreef Panick het volgende:
[..]
Jammer voor jou dat Heitinga net iets harder schoot dan Vorm kon duiken.
1-0..
Het is dan ook een prima keeper.. Krijgt ie voor betaald hequote:
Omdat het pas 2-0 staatquote:Op zondag 21 januari 2007 14:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens mij kan ten cate niet wisselen, waarom een goede babel eruit halen en een slechte huntelaar erin gooien terwijl leo overal kan spelen?
Daarom ook meteen scoren zodra je kunt, huntelaar heeft nog geen bal geraaktquote:
Oh yeah we doquote:
Nu welquote:Op zondag 21 januari 2007 14:27 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Johnny is toch wel dé Ajacied van deze generatie
quote:Op zondag 21 januari 2007 14:27 schreef twi het volgende:
Grappig momentje bij 't interview met Sneijder, die op 'n grappige manier meldde dat hoe verder Ajax was van de Nederlandse pers, hoe beter. Daarna was 't interviewtje klaar, en hoorde je nog net "haha, eikel" van de interviewer richting Sneijder
Eonardoquote:
Nee ik bedoel ook niet kwa voetbal, vind ik nog steeds niet, maar meer een mister Ajaxquote:Op zondag 21 januari 2007 14:28 schreef twi het volgende:
[..]
Nu welHad je iedereen vorig jaar eens moeten kotsen op 'm
Dat is toch Sneijder wat mij betreft.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:27 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Johnny is toch wel dé Ajacied van deze generatie
Iedereen?quote:Op zondag 21 januari 2007 14:28 schreef twi het volgende:
[..]
Nu welHad je iedereen vorig jaar eens moeten kotsen op 'm
Babel was niet echt goed bezig hoor. En Huntelaar was welliswaar niet echt gelukkig in het afronden maar voor de rest vond ik hem goed spelen hoor.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens mij kan ten cate niet wisselen, waarom een goede babel eruit halen en een slechte huntelaar erin gooien terwijl leo overal kan spelen?
Juistquote:Op zondag 21 januari 2007 14:32 schreef koningdavid het volgende:
Sjonnie moet de nieuwe Danny Blind worden. Gewoon de rest van zijn carriere bij Ajax blijven en aanvoerder worden (na Stam).![]()
Nou ik vond babel toch echt wel sterk overkomen en hij heeft veel goede ballen afgegeven, huntelaar daarentegen té veel verprutst maar dat kwam waarschijnlijk omdat hij mee moest voetballen.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:33 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Babel was niet echt goed bezig hoor. En Huntelaar was welliswaar niet echt gelukkig in het afronden maar voor de rest vond ik hem goed spelen hoor.
De media zat er overigens goed bij wat betreft de opstelling.![]()
Babel kwam zijn man amper voorbij en reageerde nogal slecht op passes van Urby. KJH was juist goed aan het meevoetballen. Alleen met het afronden had hij niet veel geluk mee.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nou ik vond babel toch echt wel sterk overkomen en hij heeft veel goede ballen afgegeven, huntelaar daarentegen té veel verprutst maar dat kwam waarschijnlijk omdat hij mee moest voetballen.
Wel nog de nodige jaartjes wachten voordat ie coach wordtquote:Op zondag 21 januari 2007 14:32 schreef koningdavid het volgende:
Sjonnie moet de nieuwe Danny Blind worden. Gewoon de rest van zijn carriere bij Ajax blijven en aanvoerder worden (na Stam).![]()
Was maar 1x, gewoon omdat het Bossen wasquote:Op zondag 21 januari 2007 15:01 schreef twi het volgende:
En ik werd ziek van dat ge-'blinde tyfushond' bij begrijpelijke beslissingen. Gelukkig hield het elke keer snel op, maar de lol is daar nu echt wel vanaf jongens...
Misschien 1 keer bij jouw vak in de buurt, maar op TV hoorde je 't toch echt een keer of 10, met name in de eerste helft. Of de akoestiek in de ArenA zorgt ervoor dat een spreekkoor een uur lang blijft echo'en.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Was maar 1x, gewoon omdat het Bossen was![]()
Ach, dat boeit toch niet, we schieten die dingen toch mis. Ik vind het ook een tyfushond, maar dat betekent niet dat als ik in 't stadion zit ik meedoe met die spreekkoren.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:06 schreef HeatWave het volgende:
Ik vond Leo wel redelijk invallen hoor. Je ziet iig dat hij redelijke acties in huis heeft. En hij werd wel erg hard aangepakt de hele tijd.
Al met al een redelijke wedstrijd, meer goals had fijn geweest..
En bossen is ook gewoon een typhushond, vertikte weer een glaszuivere penatly te geven...
Psv krijgt er gisteren weer 2, waarvan 1 debiel, maar een penalty aan Ajax geven is een doodzonde geloof ik.
Leo heeft de flair en de klasse. Die actie rechts bij het strafschopgebied was fabelachtigquote:Op zondag 21 januari 2007 15:06 schreef HeatWave het volgende:
Ik vond Leo wel redelijk invallen hoor. Je ziet iig dat hij redelijke acties in huis heeft. En hij werd wel erg hard aangepakt de hele tijd.
En bossen is ook gewoon een typhushond, vertikte weer een glaszuivere penatly te geven...
Psv krijgt er gisteren weer 2, waarvan 1 debiel, maar een penalty aan Ajax geven is een doodzonde geloof ik.
Een positieve HeatWave?quote:Op zondag 21 januari 2007 15:06 schreef HeatWave het volgende:
Idd, dat overstapje was ook lekker. Huntelaar had alleen die ene pass beter mogen geven op hemquote:Op zondag 21 januari 2007 15:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Leo heeft de flair en de klasse. Die actie rechts bij het strafschopgebied was fabelachtig.
Ik vond juist dat hij de ballen erg veel af gaf. Ik ga me eraan irriteren dat hij zich zo makkelijk laat vallen en het spel dus onnodig stil gaat laten leggen. Op z'n Boukhari's, op momenten waarbij Ajax juist veel voordeel zou kunnen halen uit een snelle uitbraak.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:09 schreef Roi het volgende:
Leonardo deed het goed hoor! Al denk ik dat het me in de toekomst gaat irriteren dat hij altijd alleen er tussen door wildt![]()
Grappig doek aan het begin.
[afbeelding]
kan een keer gebeurenquote:
Ware het niet dat dat balletje eigenlijk door Valentijn leek te worden verlengd en Leo dus eigenlijk alleen maar buitenom hoefde te lopenquote:Op zondag 21 januari 2007 15:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Leo heeft de flair en de klasse. Die actie rechts bij het strafschopgebied was fabelachtig.
Die mooie actie had ie inderdaad beter zelf kunnen afmaken inplaats van die voorzet op Huntelaar die niet aankwam.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vond juist dat hij de ballen erg veel af gaf. Ik ga me eraan irriteren dat hij zich zo makkelijk laat vallen en het spel dus onnodig stil gaat laten leggen. Op z'n Boukhari's, op momenten waarbij Ajax juist veel voordeel zou kunnen halen uit een snelle uitbraak.
Volgens mij ook maar ik geef hem het voordeel van de twijfel want hij liep wel doorquote:Op zondag 21 januari 2007 15:12 schreef twi het volgende:
[..]
Ware het niet dat dat balletje eigenlijk door Valentijn leek te worden verlengd en Leo dus eigenlijk alleen maar buitenom hoefde te lopen
Ja als 2 man je neerhalen dan kan je idd blijven staanquote:Op zondag 21 januari 2007 15:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vond juist dat hij de ballen erg veel af gaf. Ik ga me eraan irriteren dat hij zich zo makkelijk laat vallen en het spel dus onnodig stil gaat laten leggen. Op z'n Boukhari's, op momenten waarbij Ajax juist veel voordeel zou kunnen halen uit een snelle uitbraak.
Ach, je kunt best vallen, vallen is geen overtreding. Maar in plaats van weer op te staan vragend naar de scheidsrechter kijken en smeken om een vrije schop...quote:Op zondag 21 januari 2007 15:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja als 2 man je neerhalen dan kan je idd blijven staan![]()
![]()
Tja dat is dan aan HtC om dat er een beetje uit te krijgen. En aan de scheidsen om eens GOED te fluiten gvd.....quote:Op zondag 21 januari 2007 15:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar dan zal die het altijd lastig krijgen. Dat is namelijk tactiek. Binnen no-time leonardo over de zeik halen en hij pakt een rode kaart of is de rest van de wedstrijd onzichtbaar.
Of hij stuurt ze het bos inquote:Op zondag 21 januari 2007 15:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar dan zal die het altijd lastig krijgen. Dat is namelijk tactiek. Binnen no-time leonardo over de zeik halen en hij pakt een rode kaart of is de rest van de wedstrijd onzichtbaar.
Dit soort spelers zou je inderdaad in bescherming moeten nemen.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja dat is dan aan HtC om dat er een beetje uit te krijgen. En aan de scheidsen om eens GOED te fluiten gvd.....
Juist niet. Na zoveel schwalbes en jankmomenten weet je niet meer of het nou echt is of niet.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dit soort spelers zou je inderdaad in bescherming moeten nemen.
Natuurlijk wel. Of wil jij de schoppers een vrijbrief geven om mooie, elegante spelers de wedstrijd uit te trappen?quote:
quote:Op zondag 21 januari 2007 15:30 schreef BigFire het volgende:
http://www.fcupdate.nl/co(...)utrecht/fotos/11400/
foto's van de partij
wat? het kapsel van KJH of het huilgezicht van Leo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |