Ik denk dat ik over een week Nederlands beste honkbal coach ben ( lijk ik al een beetje op een bewoner ?)quote:
Komt natuurlijk omdat er een piano bij zit..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:12 schreef uitgeslapen het volgende:
Brian vindt inmiddels al dat zijn nummer een beetje Cold Play achtig klinkt?!?!?
Oren en mond dicht maakt het ook een stuk beterquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:19 schreef 2live het volgende:
als hij zijn ogen dicht doet , lukt het nog beter, soms.
Robbie Williams, Sexed up!!!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:22 schreef uitgeslapen het volgende:
Ik weet een leuk liedje voor Nena om in te studeren:
Loose lips sunk ships
I'm getting to grips with what you said
No it's not in my head
I can not awaken the dead day after day
Why don't we talk about it?
Why do you always doubt that there
can be a better way?
Why don't we brake up?
There's nothing left to say
I've got my eyes shut
Praying they won't stray
And we're not sexed up
That's what makes the difference today
I hope you blow away
You say we're fatally flawed
Well I'm easily bored, is that ok?
Write me off your list
Make this the last kiss, I'll walk away
I'm only here don't shout it
Given time we'll forget
Let's pretend we never met
[ these lyrics found on http://www.completealbumlyrics.com ]
Why don't we brake up?
I've got my eyes shut
Praying they won't stray
And we're not sexed up
I hope you blow away
Screw you, I didn't like your taste
Anyway, I chose you and that's all gone to waste
It's Saturday, I'll got out
And find another you
Why don't we brake up?
I've got my eyes shut
Praying they won't stray
And we're not sexed up
I hope you blow away
I hope you blow away
I hope you blow away
I hope you blow away
I hope you blow away
Away
Blow away
Wel eerst even haar Havo engels halenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:22 schreef uitgeslapen het volgende:
Ik weet een leuk liedje voor Nena om in te studeren:
Loose lips sunk ships
I'm getting to grips with what you said
No it's not in my head
I can not awaken the dead day after day
Why do you always doubt that there
can be a better way?
Why don't we brake up?
I've got my eyes shut
Praying they won't stray
And we're not sexed up
I hope you blow away
You say we're fatally flawed
Well I'm easily bored, is that ok?
Write me off your list
Make this the last kiss, I'll walk away
I'm only here don't shout it
Given time we'll forget
Let's pretend we never met
[ these lyrics found on http://www.completealbumlyrics.com ]
Why don't we brake up?
I've got my eyes shut
Praying they won't stray
And we're not sexed up
I hope you blow away
Screw you, I didn't like your taste
Anyway, I chose you and that's all gone to waste
It's Saturday, I'll got out
And find another you
Why don't we brake up?
I've got my eyes shut
Praying they won't stray
And we're not sexed up
I hope you blow away
I hope you blow away
I hope you blow away
I hope you blow away
I hope you blow away
Away
Blow away
Kunnen je weet wel en die looser geen duo gaan vormen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:25 schreef Elounda het volgende:
OMG ze zingt......
lied:quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:25 schreef Elounda het volgende:
OMG ze zingt......
Ze spreken wel met elkaar;quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
oeps ... Natasia loopt de villa binnen en daar staat Carlos .. .ze probeert nog in de gang onder te duiken maar is te laat. 'Hai Tas' zegt Carlos .... au au au
Carlos krijgt een paar kusjes maar hij kijkt onverschillig de andere kant uit. Natasia staat er nog even lullig bij en maakt dat ze wegkomt naar zangles.
Er komt vast snel een CDquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:27 schreef Schanulleke het volgende:
Ik baal er echt van dat ik niet mee heb kunnen kijken met de zangles van brain. Ik moet hier alleen al lachen om de beschrijving ervan!
Ik zweer je .. ik heb hier in m'n eentje hardop zitten schateren. Het was zooo leuk en ik kan me niet voorstellen dat ze hiervan geen stukje gaan uitzenden. Die jongen neemt zichzelf veel te serieus.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:27 schreef Schanulleke het volgende:
Ik baal er echt van dat ik niet mee heb kunnen kijken met de zangles van brain. Ik moet hier alleen al lachen om de beschrijving ervan!
Het is best uniek denk ik dat je zelfs; tadadadaaa, vals kunt zingen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit stukje van Natasiaaaa MOETEN ze op TV uitzenden....![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:33 schreef demins het volgende:
Op mamjo.com is sprake van een kaartenactie voor Natasia!
wil je me echt dood hebben ?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit stukje van Natasiaaaa MOETEN ze op TV uitzenden....![]()
![]()
![]()
en de reacties zijn ook overweldigend....notquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:33 schreef demins het volgende:
Op mamjo.com is sprake van een kaartenactie voor Natasia!
Ik heb er al ff gereageerdquote:kaarten actie natasia blijf
« on: 17-01-2007, 11:26:20 - PST » Quote
--------------------------------------------------------------------------------
positive kaartenactie voor natasia.
Wie of wat ze ook is, wat ze doet of zegt.
wij hoeven haar niet nog meer onderuit te halen.
Laat ze haar ding doen.
Ze zal er zeker rijker uitkomen. (Geestelijk rijk)
met de tekst : nek no fout. Doe je ding
En ilona denkt dat het organiseren van een evenemenv voor 40.000 man hetzelfde werkt als het organiseren van iets voor 500 man..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:49 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ze zijn het na ál die tijd eindelijk over één ding eens. Het aerobic evenement zal in de tweede week van maart gaan plaatsvinden.
Buiten het hek ?????quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:51 schreef uitgeslapen het volgende:
Zangleraar heeft een ideetje:"Als je nou es iets verder van de piano af gaat staan..." Hmmm, bij het zwembad ofzo?
Volgens mij krijgt hij honkbalscheidsrechterles ? ....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:00 schreef uitgeslapen het volgende:
Waar is Huub
De leraar zei: Natasia het is Castles, nee hoor zegt ze, nee hoor ze zingen geen Castles, het is Cattle.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:04 schreef avonne het volgende:
ze zingt vaak "Building cattles in the sky"
BOEEE!
Ik ook. Maar haar engelse uitspraak is echt knudde met een rietje, dan heb ik het nog niet over haar zang en haar eigenwijze gedrag.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:54 schreef Elounda het volgende:
[..]
De leraar zei: Natasia het is Castles, nee hoor zegt ze, nee hoor ze zingen geen Castles, het is Cattle.
Nou zegt de leraar: Cattle is vee in het Engels en ze zingen over een luchtkasteel...![]()
Wat een wijf...![]()
Toen heb ik echt onder mijn bureau gelegen van het lachen.
(Daarna moest ik huilen want toen werd ik van FOK afgeknald en kon ik er niet meer op komen..)
Djust tee toe of ess, bilding kettel in te skai... djust te toe uf es.... joe end aiy.....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ook. Maar haar engelse uitspraak is echt knudde met een rietje, dan heb ik het nog niet over haar zang en haar eigenwijze gedrag.![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:01 schreef petraa het volgende:
Ik heb het idee dat carlos zdngmw een beetje zat is.![]()
Ow, Hoezo Petraa??quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:01 schreef petraa het volgende:
Ik heb het idee dat carlos zdngmw een beetje zat is.![]()
Viel het jou niet op dan ???quote:
SCAN: je bent terug!!!!quote:
En Huub is nog steeds populairquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:09 schreef Elounda het volgende:
En alles is weer normaal....geen storm meer en SCAN is er weeeerrrrr......
quote:
Is ie toch wel, miste zijn scherpe opmerkingen op streams.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:11 schreef Elounda het volgende:
[..]![]()
![]()
als dat niet meer zo was, was je te lang weggebleven !
Viel mij ook al op ja, denk dat ze haar dag niet zo heeft vandaagquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:12 schreef scanman01 het volgende:
Nena zit er een beetje verveeld bij volgens mij.
[afbeelding]
Is niet gek toch, ze heeft naast Brainless gezeten tijdens de zangles, zou ik ook me dag niet meer hebben.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Viel mij ook al op ja, denk dat ze haar dag niet zo heeft vandaag
Dat was nogal een marteling als ik de reacties zo terugleesquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Is niet gek toch, ze heeft naast Brainless gezeten tijdens de zangles, zou ik ook me dag niet meer hebben.![]()
Voor hem en haar wel, voor ons was het dubbel liggen van het lachen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat was nogal een marteling als ik de reacties zo teruglees![]()
(ik was toen niet actief die stream aan het volgen)
Ja, maar het is niet alleen in de tv uitzendingen hoor, op de streams is het ook haast alleen de Zdngmw show.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:18 schreef scanman01 het volgende:
Het is een beetje off-topic, maar zit iedereen zich ook zo te ergeren aan de gigantische Natasia show die de laatste dagen bezig is in de tv uitzendingen. Ik word er onpasselijk van.
Ik erger me niet snel maar kan me goed voorstellen dat veel kijkers er een beetje genoeg van krijgen, tis wel een beetje overkill iddquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:18 schreef scanman01 het volgende:
Het is een beetje off-topic, maar zit iedereen zich ook zo te ergeren aan de gigantische Natasia show die de laatste dagen bezig is in de tv uitzendingen. Ik word er onpasselijk van.
Op de streams kun je nog naar een stream switchen waar ze niet te zien is. Op tv moet je dan al naar een geheel andere zender schakelen om haar kwijt te raken.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet alleen in de tv uitzendingen hoor, op de streams is het ook haast alleen de Zdngmw show.
Het is ook gewoon de je weet wel gouden show.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:18 schreef scanman01 het volgende:
En dan nog achtervolgt ze je in je hoofd. Dat mens is gewoon te erg.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op de streams kun je nog naar een stream switchen waar ze niet te zien is. Op tv moet je dan al naar een geheel andere zender schakelen om haar kwijt te raken.
Zonder de humor van Huub (en Sylvia) had ik afgehaakt ...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:18 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind het wel een mooie foto.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:24 schreef Elounda het volgende:
geenzins een flateuse foto van Iloon, ze ziet er weleens beter uit op foto's...
Off Topic:quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie foto.
OK, je ziet wel dat ze de 40 gepasseerd is, maar ja.... dat ís ze ook.
Dat ben'n toch wimpers?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:33 schreef CarOnline het volgende:
Ik vind haar mascara altijd zo eng, net spinnepoten
Eigenlijk zou het types als Brian verboden moeten worden om hun spieren excessief te trainen, op vechtsporten te gaan etc. Er komt toch alleen maar ellende van.quote:
Goeie weergavequote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:49 schreef scanman01 het volgende:
Maak je dan een mix van twee streams, krijg je opeens dit
[afbeelding]
lolquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:49 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Prachtig, scan!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:49 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:01 schreef Elounda het volgende:
[..]
Djust tee toe of ess, bilding kettel in te skai... djust te toe uf es.... joe end aiy.....![]()
Ken een paarmiljonairs, die gaan nooit naar de gym......maar wel vaak naar het barretjequote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:58 schreef snetje het volgende:
ik word een beetje moe van al dat gesportkunnen ze van die gymzaal niet beter een soort van bar dancing maken
Natasia zakt een beetje in, het echte vuur is er wel een beetje vanaf, veel dreigen, maar uitvoeren ho maarquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:07 schreef scanman01 het volgende:
Natasia zou het leven in de gouden kooi hel maken voor zowel Sylvia als ook Huub. Ook daar is inmiddels al helemaal niets meer van te merken volgens mij. Van die dreigementen van Natasia begin je wel meteen te bibberen
Ben ik de enige die vindt dat Nena toch eigenlijk een lelijke rotkop heeft? Wees nou eerlijk!!!quote:
De juf/directrice (?) van de Amsterdamse school is er.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:10 schreef crohntje het volgende:
Frans-grammatica rammelt alles aan- vocabulaire moeilijk
Duits- 2 teksten heeft ze overgeslagen
economie/wiskunde- Nena had als smoes dat ze geen rekenmachine had-
Een heel examen in 3 maanden kan Nena niet doen...
Ik vind dat ze juist op die capture wel vrij goed staatquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:10 schreef demins het volgende:
[..]
Ben ik de enige die vindt dat Nena toch eigenlijk een lelijke rotkop heeft? Wees nou eerlijk!!!
demins ... ik wou dat ik zo'n lelijke rotkop had. ... zuchtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:10 schreef demins het volgende:
[..]
Ben ik de enige die vindt dat Nena toch eigenlijk een lelijke rotkop heeft? Wees nou eerlijk!!!
Soms wel, maar op die scan is ze nu net weer erg lekkerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:10 schreef demins het volgende:
[..]
Nou, dat zegt toch genoeg!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze juist op die capture wel vrij goed staat
Jammer voor je, dat gaat Bartje doenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:14 schreef demins het volgende:
[..]
Nou, dat zegt toch genoeg!![]()
Ik zou haar desondanks best willen bijspijkeren in wiskunde!!! Ongeacht hoeveel steun ze nodig heeft!
Het laatste beetje "gezag" wat ze nog had, is ze nu ook in rap tempo aan het verliezen. Niemand is meer onder de indruk van dat geschreeuw en gedreig. Men vindt het hooguit sneu, en vooral ook irritant. Ik begin er steeds meer in te geloven dat ze er gewoon keihard unaniem uitgaat eind vd maand.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Natasia zakt een beetje in, het echte vuur is er wel een beetje vanaf, veel dreigen, maar uitvoeren ho maar
Gemist.. waarom was ie zo boos?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:15 schreef snetje het volgende:
vuile smerige rooie takzo hey ! nattenel is echt boos op sylvia
![]()
ja en nog steeds ...."ik loop zo die hele fucking tent uit" bleert tie nuquote:
Ik kan dat veeeeeeeeeeel beter dan Bartje!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:15 schreef crohntje het volgende:
[..]
Jammer voor je, dat gaat Bartje doen![]()
Achter had Sylvia gezegd dat de paal wordt neergezet dus Sylvia moest dan eerder dan Nathanael naar de fysiotherapeut. Nathanael claimt dat het ZIJN fysiotherapeut is en gaat uit zijn dak van woede.quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Achter had Sylvia gezegd dat de paal wordt neergezet dus Sylvia moest dan eerder dan Nathanael naar de fysiotherapeut. Nathanael claimt dat het ZIJN fysiotherapeut is en gaat uit zijn dak van woede.
En ik begin te geloven dat John de Mol dat nooit gaat toestaan. Die wil Natasia er ook inhouden. Op tv draait bijna alles om haar. Ze is nog steeds, ook op FOK, de meest besproken bewoner volgens mij en daarom zal JdM haar willen houden. Van mij mag ze per direct het hek uit, maar ja...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Het laatste beetje "gezag" wat ze nog had, is ze nu ook in rap tempo aan het verliezen. Niemand is meer onder de indruk van dat geschreeuw en gedreig. Men vindt het hooguit sneu, en vooral ook irritant. Ik begin er steeds meer in te geloven dat ze er gewoon keihard unaniem uitgaat eind vd maand.![]()
Ik nietquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ik begin te geloven dat John de Mol dat nooit gaat toestaan. Die wil Natasia er ook inhouden. Op tv draait bijna alles om haar. Ze is nog steeds, ook op FOK,de meest besproken bewoner volgens mij en daarom zal JdM haar willen houden. Van mij mag ze per direct het hek uit, maar ja...
Ik zie dat niet echt gebeurenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:24 schreef crohntje het volgende:
28 uur per week moet nena met leren/lezen bezig zijn![]()
Precies, ze zijn haar aan het opbranden (hoop ik).quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ik begin te geloven dat John de Mol dat nooit gaat toestaan. Die wil Natasia er ook inhouden. Op tv draait bijna alles om haar.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:29 schreef IkWeetNiets het volgende:
[[url=http://i18.tinypic.com/4ibqftd.jpg]afbeelding][/url]
Echt niet.quote:
Die is lekker creepyquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:29 schreef IkWeetNiets het volgende:
[[url=http://i18.tinypic.com/4ibqftd.jpg]afbeelding][/url]
quote:
Helaas ziet een spellchecker nooit het verschil tussen bv betaalt en betaald.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:34 schreef HiDiHo het volgende:
Talen? Zit toch een spelchecker in word ?
SMD !quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:39 schreef F04 het volgende:
TVP
Boeie, ik begrijp het alle twee welquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helaas ziet een spellchecker nooit het verschil tussen bv betaalt en betaald.
Met recht een hele -gladde- jongen onze Brian !quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:42 schreef mootie het volgende:
sjees wat doe ie lang over oksels scheren! ik ben altijd in 10 seconden klaar, maar ja, ik hang dan ook geen hele verhalen op aan mezelf @@
Ik vind haar een irritante, ongeïnteresseerde, verwende en plofkop hebben.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:10 schreef demins het volgende:
[..]
Ik weet niet met wat voor mannen jij omgaat, maar over het algemeen groeit er geen haar op een leuter.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:49 schreef Sarah-Louise het volgende:
Misschien mag ze zijn leuter ook wel scheren ... dubbel braak
Schat, ik wou het netjes houden in de veronderstelling dat je het wel zou begrijpen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als jij ooit een penis met haar hebt gezien, dan moet je daar METEEN een foto van maken
ben het helemaal met je eens. zelfs mensen die het alleen maar op tv volgen, moeten nu een schurft aan natasia hebben. Ze wordt echt niet gespaard.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies, ze zijn haar aan het opbranden (hoop ik).
Bij mij werkt het wel zo in ieder geval: ik vond het aanvankelijk wel "lekker", om me aan haar te ergeren, en me te verbazen over haar ontstellend asociale gedrag en gebrek aan realiteitszin.
Tegenwoordig heb ik de neiging om weg te zappen als die kop in beeld komt en dat stemgeluid m'n oren terroriseert.
Genieten kan ik nu alleen nog maar als ze pijn zou hebben, diep wordt vernederd etc.![]()
Vandaar ook mijn smileyquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:56 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Schat, ik wou het netjes houden in de veronderstelling dat je het wel zou begrijpen.![]()
Jij bent dus een standaard man, die met zijn (p)ik denkt?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:16 schreef HiDiHo het volgende:
Huub groei eens![]()
Doe ik regelmatig, 11 keer per dag![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Huub is dus een standaard man, die met zijn (p)ik denkt?
![]()
Wordt het niet eens tijd volwassen te worden?![]()
knap hey was mij nog niet opgevallenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat me ook opvalt, is dat Natasiaaaaaaaaa enkelvoudige zinnen zegt als ze (voor haar doen) normaal praat.
Maar als ze "boos" is dat ze dan alles herhaalt.
Lekker Simpel is ook niet de eerste de beste analist!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:25 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
knap hey was mij nog niet opgevallen![]()
Ach, is een service van observatie, die ik er graag bij doe. Ben blij dat het nu wel je aandacht zal trekken.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:25 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
knap hey was mij nog niet opgevallen![]()
mijn dank is grootquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ach, is een service van observatie, die ik er graag bij doe. Ben blij dat het nu wel je aandacht zal trekken.
bezigheidstherapie?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:34 schreef HiDiHo het volgende:
Ilone krijgt maar 4 vlieglessen ipv 10
Wat is de zin van vlieglessen als je toch geen vliegbrevet gaat halen?
Wat is de zin van Natasiaaaaaa laten afvallen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:34 schreef HiDiHo het volgende:
Ilone krijgt maar 4 vlieglessen ipv 10
Wat is de zin van vlieglessen als je toch geen vliegbrevet gaat halen?
Ja, ik kan ook simpel zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat is de zin van Natasiaaaaaa laten afvallen? is ze slanker
Wat is de zin van Natasiaaaaaa haar rijbewijs te laten halen? mag ze autorijden
Wat is de zin van Natasiaaaaaa haar lippensuksie te laten doen? geen flauw id
Wat is de zin van Natasiaaaaaa haar borstcorresatie te laten doen? geen flauw id
Wat is de zin van Natasiaaaaaa in het huis te houden door de redactie? ons pesten
Ik heb Huub in een brief er al voor gewaarschuwd, in die kaartenactie. Ik weet alleen niet of hij die brief heeft gehad.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:44 schreef Day het volgende:
Ilona hangt de laatste dagen weer continue om Huub en Sylvia heen, hoe verrassend!
Dacht ik ook.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik las pas deze week dat Satanael 34 was.![]()
Ik dacht echt dat hij 44 was.
Alleen zal het hem niet helpen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:55 schreef uitgeslapen het volgende:
Maakt Huub volgens mij echt niet uit of ie alleen les krijgt of dat ie in een klasje moet zitten met vijf man. Is oook wel gezellig... Goed idee van hem trouwens net om Nathasia de Zebra lounge trip te gunnen, zonder ook maaar te referen aan het pokerdebacletje...
Van de groep niet, maar "achter" is heel wat sneller met zijn wensen vervullen dan bij de anderen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Alleen zal het hem niet helpen.
Hij zal nooit iets krijgen.
Geduld heeft ie wel en tot nu toe maakt het hem nog niet echt uit. Als hij het huis maar wint aan het einde denkt ie, dan mogen die anderen doen wat ze willen en ik maak ze gek door wat ze ook doe supervrolijk te blijven. Ook al ben je het niet, lekker blijven fluiten, lachen, aardig doen etc. Werkt veel beter om iedereen moedeloos te maken en weg te pesten op die manier. Huub heeft de beste tactiek zo toch?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Alleen zal het hem niet helpen.
Hij zal nooit iets krijgen.
"Achter" gebeurt er wel meer. Waar was Nena zolang? Die dagen om een joint vroeg?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:01 schreef avonne het volgende:
[..]
Van de groep niet, maar "achter" is heel wat sneller met zijn wensen vervullen dan bij de anderen.
Pokercursus, scheidsrechtercursus, pianoles.
En nu mag hij ook al mee naar de wedstrijd van Sylvia, zonder dat er een stemming voor hoeft te komen.
Gaat wel goed, zo!
Zeker weten.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:02 schreef uitgeslapen het volgende:
[..]
Geduld heeft ie wel en tot nu toe maakt het hem nog niet echt uit. Als hij het huis maar wint aan het einde denkt ie, dan mogen die anderen doen wat ze willen en ik maak ze gek door wat ze ook doe supervrolijk te blijven. Ook al ben je het niet, lekker blijven fluiten, lachen, aardig doen etc. Werkt veel beter om iedereen moedeloos te maken en weg te pesten op die manier. Huub heeft de beste tactiek zo toch?
Heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:01 schreef avonne het volgende:
[..]
Van de groep niet, maar "achter" is heel wat sneller met zijn wensen vervullen dan bij de anderen.
Pokercursus, scheidsrechtercursus, pianoles.
En nu mag hij ook al mee naar de wedstrijd van Sylvia, zonder dat er een stemming voor hoeft te komen.
Gaat wel goed, zo!
voor zolang het duurt.....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in.
En ook de streamers en kijkers waarderen het.
Dat project met Huub.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:11 schreef uitgeslapen het volgende:
Nathanael heeft het ook de hele tijd over dat ie het druk heeft en dat ie veel bezig is. Hoor hem ook wel eens zegggen iets van Ja goed bezig geweest, van tien tot twee op het kantoor gezeten. What the fuck doet die gast dan
Duh..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:23 schreef 2live het volgende:
Huub speelt alsof hij verliefd is op syl....
Geloof jij dat??? Van die hartslag...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:18 schreef 2live het volgende:
huub; sex is geen obsessie voor mij.....
ik maak avances naar iedreen die vrouwelijk is en een hartslag heeft...
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:24 schreef demins het volgende:
[..]
Geloof jij dat??? Van die hartslag...![]()
Het is geweldig zo zonder die 4quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:54 schreef happyme28 het volgende:
Van mij mag het zo wel blijven, lekker lang NL, Bart, Brian en Natasia buiten beeld
Sylvia is al aardig bedreven in dat Pole fitness.
Behalve met een paar drankjes teveel op dan :pquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:00 schreef uitgeslapen het volgende:
Huub blijft hetzelfde en je gaat je niet echt irriteren aan hem, hij is slim en voelt goed aan tot hoe ver die kan gaan
Ook dan zegt ie niet echt verschrikkelijke dingen.. Ik ben zelf ongenuanceerder als ik teveel op heb ha haquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Behalve met een paar drankjes teveel op dan :p
Te eerlijk ?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:05 schreef Kinga het volgende:
Huub is soms te eerlijk...
Als enige en juist dat maakt hem sterker dan al die haantjes.... Hoe die Bart ook verkrampt met zijn liefje omgaat.. pffff die jongens zijn echt emotioneel gehandicapt al denk ik dat Nathanael buiten de villa best een geschikte kerel zou kunnen zijn, soms vind ik hem ook best geestig, maar hier is ie zo gefrusteerd.. ach what the helll, 't zijn alle vier gewoon Josties,quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:06 schreef happyme28 het volgende:
Ik waardeer dat wel dat hij eerlijk is. Hij stelt zich kwetsbaar op.
ja, maar ik word er fucking gek van!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:43 schreef uitgeslapen het volgende:
Kan ze niet, zodra er iets in haar hersens gebeurt, een gedachte ofzo of wat dan ook, dan wordt dat op precies hetzelfde moment in geluid omgezet en haar bek uitgekraamt... Er zit gewoon geen tijd tussen zoals bij mensen
Je bent niet de enige! *troost*quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:45 schreef MCR4480 het volgende:
[..]
ja, maar ik word er fucking gek van!![]()
je kunt 'm ook gewoon uitzetten hoor....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:47 schreef MCR4480 het volgende:
neeeeejjjjjjjjjjjjjjjj brain wil een gedicht voordragen! ik kan dit echt niet meer aan
WAT??? waarom word me dat niet eerder verteld!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:50 schreef 2live het volgende:
[..]
je kunt 'm ook gewoon uitzetten hoor....![]()
'zucht' ik zie het al...teveel naar brian gekeken.....rustig maar..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:51 schreef MCR4480 het volgende:
[..]
WAT??? waarom word me dat niet eerder verteld!![]()
Laat maar, ik ben de man die bust... dat was beter geweest!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:56 schreef Gigageil het volgende:
pffffff......onmiskenbaar GEEN talent......wacht maar, ik ga al met de bus.....![]()
![]()
Dankjewel voor het compliment!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Demins, jij hebt talent, moet je wat mee doen
Thanks !quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Oh, over een concert van de DGK huisband (?) ze moeten met zijn tweeen maar iedereen moet weer unaniem stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |