Ken een paarmiljonairs, die gaan nooit naar de gym......maar wel vaak naar het barretjequote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:58 schreef snetje het volgende:
ik word een beetje moe van al dat gesportkunnen ze van die gymzaal niet beter een soort van bar dancing maken
Natasia zakt een beetje in, het echte vuur is er wel een beetje vanaf, veel dreigen, maar uitvoeren ho maarquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:07 schreef scanman01 het volgende:
Natasia zou het leven in de gouden kooi hel maken voor zowel Sylvia als ook Huub. Ook daar is inmiddels al helemaal niets meer van te merken volgens mij. Van die dreigementen van Natasia begin je wel meteen te bibberen
Ben ik de enige die vindt dat Nena toch eigenlijk een lelijke rotkop heeft? Wees nou eerlijk!!!quote:
De juf/directrice (?) van de Amsterdamse school is er.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:10 schreef crohntje het volgende:
Frans-grammatica rammelt alles aan- vocabulaire moeilijk
Duits- 2 teksten heeft ze overgeslagen
economie/wiskunde- Nena had als smoes dat ze geen rekenmachine had-
Een heel examen in 3 maanden kan Nena niet doen...
Ik vind dat ze juist op die capture wel vrij goed staatquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:10 schreef demins het volgende:
[..]
Ben ik de enige die vindt dat Nena toch eigenlijk een lelijke rotkop heeft? Wees nou eerlijk!!!
demins ... ik wou dat ik zo'n lelijke rotkop had. ... zuchtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:10 schreef demins het volgende:
[..]
Ben ik de enige die vindt dat Nena toch eigenlijk een lelijke rotkop heeft? Wees nou eerlijk!!!
Soms wel, maar op die scan is ze nu net weer erg lekkerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:10 schreef demins het volgende:
[..]
Nou, dat zegt toch genoeg!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze juist op die capture wel vrij goed staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |