Helaas ziet een spellchecker nooit het verschil tussen bv betaalt en betaald.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:34 schreef HiDiHo het volgende:
Talen? Zit toch een spelchecker in word ?
SMD !quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:39 schreef F04 het volgende:
TVP
Boeie, ik begrijp het alle twee welquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helaas ziet een spellchecker nooit het verschil tussen bv betaalt en betaald.
Met recht een hele -gladde- jongen onze Brian !quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:42 schreef mootie het volgende:
sjees wat doe ie lang over oksels scheren! ik ben altijd in 10 seconden klaar, maar ja, ik hang dan ook geen hele verhalen op aan mezelf @@
Ik vind haar een irritante, ongeïnteresseerde, verwende en plofkop hebben.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:10 schreef demins het volgende:
[..]
Ben ik de enige die vindt dat Nena toch eigenlijk een lelijke rotkop heeft? Wees nou eerlijk!!!
Ik weet niet met wat voor mannen jij omgaat, maar over het algemeen groeit er geen haar op een leuter.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:49 schreef Sarah-Louise het volgende:
Misschien mag ze zijn leuter ook wel scheren ... dubbel braak
Schat, ik wou het netjes houden in de veronderstelling dat je het wel zou begrijpen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als jij ooit een penis met haar hebt gezien, dan moet je daar METEEN een foto van maken
ben het helemaal met je eens. zelfs mensen die het alleen maar op tv volgen, moeten nu een schurft aan natasia hebben. Ze wordt echt niet gespaard.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies, ze zijn haar aan het opbranden (hoop ik).
Bij mij werkt het wel zo in ieder geval: ik vond het aanvankelijk wel "lekker", om me aan haar te ergeren, en me te verbazen over haar ontstellend asociale gedrag en gebrek aan realiteitszin.
Tegenwoordig heb ik de neiging om weg te zappen als die kop in beeld komt en dat stemgeluid m'n oren terroriseert.
Genieten kan ik nu alleen nog maar als ze pijn zou hebben, diep wordt vernederd etc.![]()
Vandaar ook mijn smileyquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:56 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Schat, ik wou het netjes houden in de veronderstelling dat je het wel zou begrijpen.![]()
Jij bent dus een standaard man, die met zijn (p)ik denkt?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:16 schreef HiDiHo het volgende:
Huub groei eens![]()
Doe ik regelmatig, 11 keer per dag![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Huub is dus een standaard man, die met zijn (p)ik denkt?
![]()
Wordt het niet eens tijd volwassen te worden?![]()
knap hey was mij nog niet opgevallenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat me ook opvalt, is dat Natasiaaaaaaaaa enkelvoudige zinnen zegt als ze (voor haar doen) normaal praat.
Maar als ze "boos" is dat ze dan alles herhaalt.
Lekker Simpel is ook niet de eerste de beste analist!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:25 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
knap hey was mij nog niet opgevallen![]()
Ach, is een service van observatie, die ik er graag bij doe. Ben blij dat het nu wel je aandacht zal trekken.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:25 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
knap hey was mij nog niet opgevallen![]()
mijn dank is grootquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ach, is een service van observatie, die ik er graag bij doe. Ben blij dat het nu wel je aandacht zal trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |