Zeker weten.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:02 schreef uitgeslapen het volgende:
[..]
Geduld heeft ie wel en tot nu toe maakt het hem nog niet echt uit. Als hij het huis maar wint aan het einde denkt ie, dan mogen die anderen doen wat ze willen en ik maak ze gek door wat ze ook doe supervrolijk te blijven. Ook al ben je het niet, lekker blijven fluiten, lachen, aardig doen etc. Werkt veel beter om iedereen moedeloos te maken en weg te pesten op die manier. Huub heeft de beste tactiek zo toch?
Heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:01 schreef avonne het volgende:
[..]
Van de groep niet, maar "achter" is heel wat sneller met zijn wensen vervullen dan bij de anderen.
Pokercursus, scheidsrechtercursus, pianoles.
En nu mag hij ook al mee naar de wedstrijd van Sylvia, zonder dat er een stemming voor hoeft te komen.
Gaat wel goed, zo!
voor zolang het duurt.....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in.
En ook de streamers en kijkers waarderen het.
Dat project met Huub.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:11 schreef uitgeslapen het volgende:
Nathanael heeft het ook de hele tijd over dat ie het druk heeft en dat ie veel bezig is. Hoor hem ook wel eens zegggen iets van Ja goed bezig geweest, van tien tot twee op het kantoor gezeten. What the fuck doet die gast dan
Duh..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:23 schreef 2live het volgende:
Huub speelt alsof hij verliefd is op syl....
Geloof jij dat??? Van die hartslag...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:18 schreef 2live het volgende:
huub; sex is geen obsessie voor mij.....
ik maak avances naar iedreen die vrouwelijk is en een hartslag heeft...
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:24 schreef demins het volgende:
[..]
Geloof jij dat??? Van die hartslag...![]()
Het is geweldig zo zonder die 4quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:54 schreef happyme28 het volgende:
Van mij mag het zo wel blijven, lekker lang NL, Bart, Brian en Natasia buiten beeld
Sylvia is al aardig bedreven in dat Pole fitness.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |