Duh..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:23 schreef 2live het volgende:
Huub speelt alsof hij verliefd is op syl....
Geloof jij dat??? Van die hartslag...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:18 schreef 2live het volgende:
huub; sex is geen obsessie voor mij.....
ik maak avances naar iedreen die vrouwelijk is en een hartslag heeft...
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:24 schreef demins het volgende:
[..]
Geloof jij dat??? Van die hartslag...![]()
Het is geweldig zo zonder die 4quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:54 schreef happyme28 het volgende:
Van mij mag het zo wel blijven, lekker lang NL, Bart, Brian en Natasia buiten beeld
Sylvia is al aardig bedreven in dat Pole fitness.
Behalve met een paar drankjes teveel op dan :pquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:00 schreef uitgeslapen het volgende:
Huub blijft hetzelfde en je gaat je niet echt irriteren aan hem, hij is slim en voelt goed aan tot hoe ver die kan gaan
Ook dan zegt ie niet echt verschrikkelijke dingen.. Ik ben zelf ongenuanceerder als ik teveel op heb ha haquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Behalve met een paar drankjes teveel op dan :p
Te eerlijk ?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:05 schreef Kinga het volgende:
Huub is soms te eerlijk...
Als enige en juist dat maakt hem sterker dan al die haantjes.... Hoe die Bart ook verkrampt met zijn liefje omgaat.. pffff die jongens zijn echt emotioneel gehandicapt al denk ik dat Nathanael buiten de villa best een geschikte kerel zou kunnen zijn, soms vind ik hem ook best geestig, maar hier is ie zo gefrusteerd.. ach what the helll, 't zijn alle vier gewoon Josties,quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:06 schreef happyme28 het volgende:
Ik waardeer dat wel dat hij eerlijk is. Hij stelt zich kwetsbaar op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |