quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:55 schreef petraa het volgende:
Nena doet het leuk
Dat is toch logisch, de hele wereld kan toch in 1 oogopslag zien dat Brian en Natasia de verpersoonlijking van "perfect" zijn...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:54 schreef bosb het volgende:
Brainless vertoont een beetje nataaasia trekjes. De schuld aan een ander geven als het niet lukt.... Het is nu de schuld van de zangleraar..
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:54 schreef bosb het volgende:Het is nu de schuld van de zangleraar..
Brainless heeft het zelf geschreven.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:57 schreef Taurus het volgende:
Wat 'n flut-tekst ook !! Van wie is dat origineel??
Oooh the horror..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Brainless heeft het zelf geschreven.
Ik zei ook niet dat ze kon zingen, ik zei ze doet het leuk, maar ik denk dat iedereen die na brainless zingt beter klinkt. Slechter is haast onmogelijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:56 schreef Taurus het volgende:
[..]Nena kan ook niet zingen, maar bij haar is 't wat minder lachwekkend ja. Maar dat ze 't leuk doet is ook weer onzin, vind ik.
Erg toepasselijk... Hij wil dat nena wordt afgevoerd. Heeft hij gister ook verteld aan de acu man, dat hij met nena in zijn buurt niet op zn best is..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Brainless heeft het zelf geschreven.
Ok, truequote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ze kon zingen, ik zei ze doet het leuk, maar ik denk dat iedereen die na brainless zingt beter klinkt. Slechter is haast onmogelijk.![]()
Ik wil nix horen op m'n begrafenisquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:57 schreef petraa het volgende:
Ik begreep dat het een vrolijk liedje was ??? Dit zou ik zelfs nog niet op mijn begravenis willen horen.![]()
Niet vrolijk genoeg?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:57 schreef petraa het volgende:
Ik begreep dat het een vrolijk liedje was ??? Dit zou ik zelfs nog niet op mijn begravenis willen horen.![]()
Of niet het lijkt wel een komedie. Ik lig echt dubbel van het lachen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:00 schreef Day het volgende:
En een streamlock bij Huub. We worden gewoon gedwongen om naar Brian te luisteren!!!! Dit is mishandeling!!!!!:(
Plenty of empty space therequote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
hm .... de songtekst gaat geloof ik over Nena die het huis uit moet?
'take her away now'
'please be gone now'
'you take much space'
'up in my head'
(up in my head???)
Yes, that's fucking Braiglish...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
hm .... de songtekst gaat geloof ik over Nena die het huis uit moet?
'take her away now'
'please be gone now'
'you take much space'
'up in my head'
(up in my head???)
streams aan kleinzusje ??? dit is echt zo lachenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:03 schreef kleinzusje het volgende:
ik help Brian wel even: The only way is up
Ik denk dat je dit echt een beetje moet zien als tennisles nemen ofzo, je verwacht dan toch ook niet dat je over 2 jaar op centre-court van Wimbledon staat??quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:02 schreef Taurus het volgende:
Wat 'n verschrikking, mag die zangleraar niet eerlijk zeggen dat dit nooit lukt?
Ik volg de honkbal instructiesquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:04 schreef petraa het volgende:
[..]
streams aan kleinzusje ??? dit is echt zo lachen![]()
Klopt..... en dan toch kun je het gewoon leuk vinden..... check de gemiddelde tennisbaan of golfbaan eens....... al kunnen ze geen bal raken, ze zijn er wel hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:05 schreef mootie het volgende:
Leandra, als je vals zingt, zing je vals, geen 48912 lessen kunnen daar iets aan veranderen.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:09 schreef bosb het volgende:
Volgende keer gaan ze met de gitaarleraar erbij oefenen.. Ik zou een hele drumband meenemen en de zender van brain in de vijver gooien
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:12 schreef uitgeslapen het volgende:
Brian vindt inmiddels al dat zijn nummer een beetje Cold Play achtig klinkt?!?!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |