niet alleen dat, maar wat een gigantische kut stem heeft Brainless.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:38 schreef uitgeslapen het volgende:
wat is dat voor een gigantiasch kut nummer?!
Zo, weer helemaal bijgelezen, en gelijk weten dat je de streams niet hoeft aan te zettenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:35 schreef Sarah-Louise het volgende:
LOL ... bij de eerste oegening van Brian sproei ik mijn beeldscherm onder de koffie. De jongen heeft géén idee hoe ernstig voor lul hij zit.
De tranen rollen zowat over m'n gezicht van het lachen joh .... Brian is zó fout !!!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo, weer helemaal bijgelezen, en gelijk weten dat je de streams niet hoeft aan te zetten![]()
Beter zelfs ... het nummer heeft hij zelf geschrevenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:40 schreef uitgeslapen het volgende:
Ja, maar die stem kannie niets aan doen, nummer mag hij zelf uitzoeken toch?
en dan die semi serieuze kop van hem. Ik lig ook echt in een deuk. Hoe fout kan je zijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:41 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
De tranen rollen zowat over m'n gezicht van het lachen joh .... Brian is zó fout !!!
dat meen je nietquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:41 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Beter zelfs ... het nummer heeft hij zelf geschreven
Hij schrijft net zo goed liedjes als hij gedichten schrijftquote:
Gaaf !!!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:46 schreef IkWeetNiets het volgende:
Het is de personal coach van Huub....
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:46 schreef IkWeetNiets het volgende:
Het is de personal coach van Huub....
[afbeelding]
Ik vind zijn gedichten beter!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij schrijft net zo goed liedjes als hij gedichten schrijft![]()
Het is echt superlachwekkend dit. Hoe dom kan je zijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:49 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nena zit erbij met een hoofd 'ik wil hier niet bij horen' ....
en geef haar eens ongelijk .... 'wel veel w's' merkt ze op
Zei hij ook, hij zei Brainless als je er naast zit, stoppen met zingen en invallen in de juiste toonsoort.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:50 schreef mootie het volgende:
leraar zeg nou eens dat ie er vreselijk naast zit!
Ik heb er alleen maar bewondering voor, dat hij naast top-tennisser, professioneel Thai-boxer, dichter en DJ, zijn talenten nu ook gebruikt om zanger te worden.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:41 schreef petraa het volgende:
[..]
en dan die semi serieuze kop van hem. Ik lig ook echt in een deuk. Hoe fout kan je zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |