Op de streams kun je nog naar een stream switchen waar ze niet te zien is. Op tv moet je dan al naar een geheel andere zender schakelen om haar kwijt te raken.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet alleen in de tv uitzendingen hoor, op de streams is het ook haast alleen de Zdngmw show.
Het is ook gewoon de je weet wel gouden show.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:18 schreef scanman01 het volgende:
Het is een beetje off-topic, maar zit iedereen zich ook zo te ergeren aan de gigantische Natasia show die de laatste dagen bezig is in de tv uitzendingen. Ik word er onpasselijk van.
En dan nog achtervolgt ze je in je hoofd. Dat mens is gewoon te erg.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op de streams kun je nog naar een stream switchen waar ze niet te zien is. Op tv moet je dan al naar een geheel andere zender schakelen om haar kwijt te raken.
Zonder de humor van Huub (en Sylvia) had ik afgehaakt ...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:18 schreef scanman01 het volgende:
Het is een beetje off-topic, maar zit iedereen zich ook zo te ergeren aan de gigantische Natasia show die de laatste dagen bezig is in de tv uitzendingen. Ik word er onpasselijk van.
Ik vind het wel een mooie foto.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:24 schreef Elounda het volgende:
geenzins een flateuse foto van Iloon, ze ziet er weleens beter uit op foto's...
Off Topic:quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie foto.
OK, je ziet wel dat ze de 40 gepasseerd is, maar ja.... dat ís ze ook.
Dat ben'n toch wimpers?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:33 schreef CarOnline het volgende:
Ik vind haar mascara altijd zo eng, net spinnepoten
Eigenlijk zou het types als Brian verboden moeten worden om hun spieren excessief te trainen, op vechtsporten te gaan etc. Er komt toch alleen maar ellende van.quote:
Goeie weergavequote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:49 schreef scanman01 het volgende:
Maak je dan een mix van twee streams, krijg je opeens dit
[afbeelding]
lolquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:49 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Prachtig, scan!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:49 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:01 schreef Elounda het volgende:
[..]
Djust tee toe of ess, bilding kettel in te skai... djust te toe uf es.... joe end aiy.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |