demins ... ik wou dat ik zo'n lelijke rotkop had. ... zuchtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:10 schreef demins het volgende:
[..]
Ben ik de enige die vindt dat Nena toch eigenlijk een lelijke rotkop heeft? Wees nou eerlijk!!!
Soms wel, maar op die scan is ze nu net weer erg lekkerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:10 schreef demins het volgende:
[..]
Ben ik de enige die vindt dat Nena toch eigenlijk een lelijke rotkop heeft? Wees nou eerlijk!!!
Nou, dat zegt toch genoeg!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze juist op die capture wel vrij goed staat
Jammer voor je, dat gaat Bartje doenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:14 schreef demins het volgende:
[..]
Nou, dat zegt toch genoeg!![]()
Ik zou haar desondanks best willen bijspijkeren in wiskunde!!! Ongeacht hoeveel steun ze nodig heeft!
Het laatste beetje "gezag" wat ze nog had, is ze nu ook in rap tempo aan het verliezen. Niemand is meer onder de indruk van dat geschreeuw en gedreig. Men vindt het hooguit sneu, en vooral ook irritant. Ik begin er steeds meer in te geloven dat ze er gewoon keihard unaniem uitgaat eind vd maand.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Natasia zakt een beetje in, het echte vuur is er wel een beetje vanaf, veel dreigen, maar uitvoeren ho maar
Gemist.. waarom was ie zo boos?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:15 schreef snetje het volgende:
vuile smerige rooie takzo hey ! nattenel is echt boos op sylvia
![]()
ja en nog steeds ...."ik loop zo die hele fucking tent uit" bleert tie nuquote:
Ik kan dat veeeeeeeeeeel beter dan Bartje!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:15 schreef crohntje het volgende:
[..]
Jammer voor je, dat gaat Bartje doen![]()
Achter had Sylvia gezegd dat de paal wordt neergezet dus Sylvia moest dan eerder dan Nathanael naar de fysiotherapeut. Nathanael claimt dat het ZIJN fysiotherapeut is en gaat uit zijn dak van woede.quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Achter had Sylvia gezegd dat de paal wordt neergezet dus Sylvia moest dan eerder dan Nathanael naar de fysiotherapeut. Nathanael claimt dat het ZIJN fysiotherapeut is en gaat uit zijn dak van woede.
En ik begin te geloven dat John de Mol dat nooit gaat toestaan. Die wil Natasia er ook inhouden. Op tv draait bijna alles om haar. Ze is nog steeds, ook op FOK, de meest besproken bewoner volgens mij en daarom zal JdM haar willen houden. Van mij mag ze per direct het hek uit, maar ja...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Het laatste beetje "gezag" wat ze nog had, is ze nu ook in rap tempo aan het verliezen. Niemand is meer onder de indruk van dat geschreeuw en gedreig. Men vindt het hooguit sneu, en vooral ook irritant. Ik begin er steeds meer in te geloven dat ze er gewoon keihard unaniem uitgaat eind vd maand.![]()
Ik nietquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ik begin te geloven dat John de Mol dat nooit gaat toestaan. Die wil Natasia er ook inhouden. Op tv draait bijna alles om haar. Ze is nog steeds, ook op FOK,de meest besproken bewoner volgens mij en daarom zal JdM haar willen houden. Van mij mag ze per direct het hek uit, maar ja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |