Dan ben je je vanmiddag tegen 15.45 hier kapotgeschrokkenquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik schijt in mn broek voor onweer
Hevige onweer dan
nee, beetje saaiquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:46 schreef SoupNazi het volgende:
Die uitzending op NL1 stelt ook niets voor.
Goeie aflevering was dat trouwens.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:46 schreef SoupNazi het volgende:
Die uitzending op NL1 stelt ook niets voor.
morgenochtend, start van de dienstregeling weer.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:42 schreef VoreG het volgende:
Wanneer verwachten ze dat er weer treinen vanuit Den Bosch naar Utrecht rijden?
OMG VETquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:47 schreef Jodelaar het volgende:
Trouwens het Noord A hier staat op overlopen, hoor ik net![]()
En ze zeggen alles elke 10 minuten overnieuw.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:47 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Vol met fouten en momenten dat die presentatrice niets meer heeft te zeggen.
A = ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:47 schreef Jodelaar het volgende:
Trouwens het Noord A hier staat op overlopen, hoor ik net![]()
Waar ben je en waar moet je heen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:48 schreef koningdavid het volgende:
Zit al 2,5 uur te lang op school nu, tief op klotestorm![]()
ik stond buiten, en ja, ik scheet bijna in mn broek jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:46 schreef pekel het volgende:
[..]
Dan ben je je vanmiddag tegen 15.45 hier kapotgeschrokken
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:48 schreef koningdavid het volgende:
Zit al 2,5 uur te lang op school nu, tief op klotestorm![]()
Vrij weinig over bekend. Heb al de crisis infolijn gebeld (postbus 51), maar die gaven me foute informatie. Ik hang nu in de wacht bij 9292ov.nlquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:48 schreef VoreG het volgende:
Wanneer zullen de treinen weer rijden?
Morgen. Misschien zelfs later door bomen op de rails die weggehaald moeten worden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:48 schreef VoreG het volgende:
Wanneer zullen de treinen weer rijden?
Ede en ik moet naar Utrecht.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:49 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Waar ben je en waar moet je heen?
dat IS niet veiligquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:49 schreef 2cv het volgende:
Kan iemand misschien m'n moeder aan het verstand brengen dat het NIET verstandig is om vanavond van Joure naar Groningen stad (en weer terug) te gaan wegens verjaardagsvisite ?
checkquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:47 schreef DJKoster het volgende:
Stroomdip Enschede
verjaardagsvisitequote:Op donderdag 18 januari 2007 18:49 schreef 2cv het volgende:
Kan iemand misschien m'n moeder aan het verstand brengen dat het NIET verstandig is om vanavond van Joure naar Groningen stad (en weer terug) te gaan wegens verjaardagsvisite ?
Verstop gewoon haar autosleutels.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:49 schreef 2cv het volgende:
Gooi een boom voor de auto.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:49 schreef 2cv het volgende:
Vraag gelijk even wanneer den bosch naar utrecht kanquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ede en ik moet naar Utrecht.
Ik sprong bijna uit mn bedquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik stond buiten, en ja, ik scheet bijna in mn broek ja
Na middernacht zou het langzaam minder moeten worden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:50 schreef Qwea het volgende:
Worst case scenario -> tot hoelang houdt de storm dan aan? Let wel : worst case dus
Strand kant, maar dan vraag ik me af hoe dat kan als de wind andere kant op staatquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
OMG VET
Anders ga ik daar straks ff heen![]()
![]()
Volgend jaar.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:50 schreef Qwea het volgende:
Worst case scenario -> tot hoelang houdt de storm dan aan? Let wel : worst case dus
In een nachtje, waarin het nog flink waait, al die kilometers bovenleiding repareren? Ik denk dat het morgen nog steeds niks is met de treinen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
morgenochtend, start van de dienstregeling weer.
Is het vrijwel zeker dat wegverkeer morgen aaf rond 20u gewoon normaal kan rijden?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Na middernacht zou het langzaam minder moeten worden.
Klopt ! Maar die-en-die reed vandaag ook in de auto, dus zij meent probleemloos ook te kunnen. Dat e ergste storm in het noorden is, dat er geadviseerd wordt niet naar buiten te gaan, dat de storm nog erger gaat worden, dat er al doden zijn gevallen enzovoorts enzovoorts daar trekt ze zich geen barst van aan. Eigenwijze &^)#@%!)%$#@quote:
Een watertjequote:Op donderdag 18 januari 2007 18:49 schreef LoggedIn het volgende:
wat is "het Noord A"?
ja hoor.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is het vrijwel zeker dat wegverkeer morgen aaf rond 20u gewoon normaal kan rijden?
goed stom dat dan maar aan te nemen...quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:52 schreef 2cv het volgende:
[..]
Klopt ! Maar die-en-die reed vandaag ook in de auto, dus zij meent probleemloos ook te kunnen. Dat e ergste storm in het noorden is, dat er geadviseerd wordt niet naar buiten te gaan, dat de storm nog erger gaat worden, dat er al doden zijn gevallen enzovoorts enzovoorts daar trekt ze zich geen barst van aan. Eigenwijze &^)#@%!)%$#@Ik zou bijna hopen dat haar iets overkomt (gewoon schade aan de auto, verder niet).
Ik heb ook zo'n moeder.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:52 schreef 2cv het volgende:
[..]
Klopt ! Maar die-en-die reed vandaag ook in de auto, dus zij meent probleemloos ook te kunnen. Dat e ergste storm in het noorden is, dat er geadviseerd wordt niet naar buiten te gaan, dat de storm nog erger gaat worden, dat er al doden zijn gevallen enzovoorts enzovoorts daar trekt ze zich geen barst van aan. Eigenwijze &^)#@%!)%$#@Ik zou bijna hopen dat haar iets overkomt (gewoon schade aan de auto, verder niet).
Nee, volgens mij was dat een hoax door een FOKker.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:53 schreef flugeltje het volgende:
Is het nu eigenlijk al bevestigd dat er een vierde dode is?
Is ze serieus zo stom?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:52 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het ergste komt in het noorden nog, toch? Zit hier in m'n eentje en ben bang.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Tering het waait nu harder dan vanmiddag!!!!!!!
Joh.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Stormt het ook nog.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:53 schreef Insomaniac het volgende:
Alkmaar spookt nu echt weer flink!
Hey therequote:Op donderdag 18 januari 2007 18:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het ergste komt in het noorden nog, toch? Zit hier in m'n eentje en ben bang.
Een kennis uit noordhoven melde het maar die overdrijfd wel vaker. Maar heb geen zin om er zelf heen te fietsenquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:52 schreef no1uknow het volgende:
Hoe weet je 't Jodelaar?
Weet je 't zeker?
MacDive.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
Zoetermeer onder water straks
Als ze maar van mijn macdrive afblijven
verstiop de sleutels. Later is ze je dankbaarquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:52 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wind draait naar het Noordwesten, knalt hier nu loodrecht op de ramen. Hoop dat ze het houden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Als je met 'het' de regen bedoelt; ja. Bedoel je de wind/storm; nee.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:54 schreef ElectricEye het volgende:
Op buienradar.nl zijn ineens de buien voorbij. Is het dan al bijna klaar?
hoe zit het met die omgewaaide bomen? liggen die ook op het spoor of weet je dat niet?quote:
Dat had ik te laat gelezen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vraag gelijk even wanneer den bosch naar utrecht kan
Enkel/Dubbel glas?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:55 schreef Lkw het volgende:
[..]
Wind draait naar het Noordwesten, knalt hier nu loodrecht op de ramen. Hoop dat ze het houden.
Dan worden die broodjes helemaal zo vochtigquote:
Awwww.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het ergste komt in het noorden nog, toch? Zit hier in m'n eentje en ben bang.
Ach volgens dat ding zou het hier nu windstil zijn. Klopt dus niet echt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:54 schreef ElectricEye het volgende:
Op buienradar.nl zijn ineens de buien voorbij. Is het dan al bijna klaar?
En kan iemand uitleggen hoe het kan dat Rotterdam ineens OOST 8 heeeft? Willen ze het de zee in steken oid?
Welk spoor precies?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
hoe zit het met die omgewaaide bomen? liggen die ook op het spoor of weet je dat niet?
Omvallende bomenquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Awwww.. Hoe lang zit je nog alleen dan? Er kan je binnen toch niks gebeuren.
.
.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Er kan je binnen toch niks gebeuren..
.
Ik zat met een half oor naar de treindienstleiding in Groningen te luisteren (scanner) en hoorde ook al iets van "alles wat nu nog binnenkomt blabla"quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:52 schreef indahnesia.com het volgende:
Al het treinverkeer is gestaakt
via ANP, ProRail weet nog niets
ja, binnenkomen en opruimen is het geworden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:57 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik zat met een half oor naar de treindienstleiding in Groningen te luisteren (scanner) en hoorde ook al iets van "alles wat nu nog binnenkomt blabla"![]()
Geen idee, weet alleen maar dat er na de piek van vanmiddag (15.00-16.00) weer gematigd treinverkeer was en nu ligt het weer helemaal stil.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |