Strand kant, maar dan vraag ik me af hoe dat kan als de wind andere kant op staatquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
OMG VET
Anders ga ik daar straks ff heen![]()
![]()
Volgend jaar.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:50 schreef Qwea het volgende:
Worst case scenario -> tot hoelang houdt de storm dan aan? Let wel : worst case dus
In een nachtje, waarin het nog flink waait, al die kilometers bovenleiding repareren? Ik denk dat het morgen nog steeds niks is met de treinen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
morgenochtend, start van de dienstregeling weer.
Is het vrijwel zeker dat wegverkeer morgen aaf rond 20u gewoon normaal kan rijden?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Na middernacht zou het langzaam minder moeten worden.
Klopt ! Maar die-en-die reed vandaag ook in de auto, dus zij meent probleemloos ook te kunnen. Dat e ergste storm in het noorden is, dat er geadviseerd wordt niet naar buiten te gaan, dat de storm nog erger gaat worden, dat er al doden zijn gevallen enzovoorts enzovoorts daar trekt ze zich geen barst van aan. Eigenwijze &^)#@%!)%$#@quote:
Een watertjequote:Op donderdag 18 januari 2007 18:49 schreef LoggedIn het volgende:
wat is "het Noord A"?
ja hoor.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is het vrijwel zeker dat wegverkeer morgen aaf rond 20u gewoon normaal kan rijden?
goed stom dat dan maar aan te nemen...quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:52 schreef 2cv het volgende:
[..]
Klopt ! Maar die-en-die reed vandaag ook in de auto, dus zij meent probleemloos ook te kunnen. Dat e ergste storm in het noorden is, dat er geadviseerd wordt niet naar buiten te gaan, dat de storm nog erger gaat worden, dat er al doden zijn gevallen enzovoorts enzovoorts daar trekt ze zich geen barst van aan. Eigenwijze &^)#@%!)%$#@Ik zou bijna hopen dat haar iets overkomt (gewoon schade aan de auto, verder niet).
Ik heb ook zo'n moeder.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:52 schreef 2cv het volgende:
[..]
Klopt ! Maar die-en-die reed vandaag ook in de auto, dus zij meent probleemloos ook te kunnen. Dat e ergste storm in het noorden is, dat er geadviseerd wordt niet naar buiten te gaan, dat de storm nog erger gaat worden, dat er al doden zijn gevallen enzovoorts enzovoorts daar trekt ze zich geen barst van aan. Eigenwijze &^)#@%!)%$#@Ik zou bijna hopen dat haar iets overkomt (gewoon schade aan de auto, verder niet).
Nee, volgens mij was dat een hoax door een FOKker.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:53 schreef flugeltje het volgende:
Is het nu eigenlijk al bevestigd dat er een vierde dode is?
Is ze serieus zo stom?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:52 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het ergste komt in het noorden nog, toch? Zit hier in m'n eentje en ben bang.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Tering het waait nu harder dan vanmiddag!!!!!!!
Joh.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Tering het waait nu harder dan vanmiddag!!!!!!!
Stormt het ook nog.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:53 schreef Insomaniac het volgende:
Alkmaar spookt nu echt weer flink!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |