Jep, had ik al aan gedacht dus daar ga ik ook mee aan de slag net als IQ-testen, wat hoofdrekenen en dat soort leukighedenquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:35 schreef xprotagonistx het volgende:
En werk aan je grammatica; als je een proces-verbaal op moet maken is dat wel netjes.
Doe eens nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:38 schreef beelz het volgende:
Als je bij de peaulitie wil moet je wel eerst bewijzen dat je een ras NSB'er bent.
probeer de spelletje, brain trainer....quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:07 schreef XiChico het volgende:
[..]
Jep, had ik al aan gedacht dus daar ga ik ook mee aan de slag net als IQ-testen, wat hoofdrekenen en dat soort leukigheden![]()
Ik heb in ieder geval nog even te gaan, eerst mijn huidige opleiding afronden .. maar wil nu alvast zoveel mogelijk informatie inwinnen.
@sjimz thanks, zal je PM'en met wat vragen als ik weer online ben.
de spelletje?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:21 schreef mariskasl het volgende:
[..]
probeer de spelletje, brain trainer....![]()
de spelletje...quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:21 schreef mariskasl het volgende:
[..]
probeer de spelletje, brain trainer....![]()
Dat is nog best heavy .. niet dat ik op dat gebied iets te vrezen heb. Helemaal clean, zelfs geen boete te vinden. Conditie moet ik ook doorkomen, sportschool zit in op de een naar hoogste schaal en train 3x in de week. Het duurt nog een tijd voordat ik de opleiding kan gaan doen (min 1.5 jaar) Ben geen drastische veranderingen van plan qua levensstijlquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:01 schreef rahk-00 het volgende:
Naast allerei testen die je moet doorstaan (conditie, reactie vermogen, fysieke gesteldheid, sociale vaardigheden, waarnemingsvermogen en nog meer van die shit), wordt je ook nog (meerdere malen) geinterviewd en je leven wordt nagetrokken of je "clean" bent. Je familieleden, vrienden, instanties waar je mee betrokken ben geweest (school, werk e.d.) kunnen hiervoor gebeld worden ter onderzoek.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:17 schreef veldmuis het volgende:
Dus dat duurt jaren voor je daarvoor kan gaan solliciteren?
politie is verschillende niveaus als je mbo hebt afgerond kun je meteen voor redelijk niveau. dan krijg je ook betaald als het goed is enzo bla bla www.google.nl succes ermeequote:Op donderdag 18 januari 2007 18:23 schreef XiChico het volgende:
Ik wil nadat ik mijn huidige opleiding afgerond heb (MBO Internationale groothandel) naar de politieschool. Dat betekend dat ik eerst dit schooljaar nog moet doorlopen, en dan nog een jaar .. dan heb ik mijn MBO afgerond.
Wie zit er op de politieschool, of is inmiddels werkzaam bij de politie & kan er wat meer over vertellen.. het lijkt namelijk allemaal wel heel simpel maar wat ik hoor is de selectieprocedure nog best lastig. Lichamelijk kan ik me er wel op voorbereiden (3x per weer sportschool) maar hoe zit het verder?
Zgn. grappige opmerkingen mogen uiteraard achterwege blijven.
Je krijgt sowieso op elk niveau (laag of hoog) in de opleiding betaald.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:29 schreef SECRETZOFWAR het volgende:
[..]
politie is verschillende niveaus als je mbo hebt afgerond kun je meteen voor redelijk niveau. dan krijg je ook betaald als het goed is enzo bla bla www.google.nl succes ermee
(weet er niet zo veel van sorry)
Ik zie er sowieso al 2 die gereageerd hebben.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:37 schreef SECRETZOFWAR het volgende:
geen skotoe hiero die hem beetje kunnen helpen?
Weet al niet meer welke ik erger vondquote:
Ik toch duidelijk GVZ.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:39 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Weet al niet meer welke ik erger vond
ok ik had slecht gelezenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:38 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik zie er sowieso al 2 die gereageerd hebben.
Niveau 5 gaat je zeer waarschijnlijk toch niet lukken, of je moet Jezus zijn en nog wat extra mazzeltjes hebben. Op elke niveau 5 vacature komen 96 ziljard mensen af, en de vacatures in het hele land zijn vaak op 1 hand te tellen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:31 schreef HenkieVdV het volgende:
Damn ik heb er echt zin in.Ben alleen bang dat ik naar de andere kant van het land moet omdat ze hier in Twente geen niveau 5 politiemensen zoeken.
Niveau 5... heb wel eens wat 'vakken' voorbij horen komen, bahquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:31 schreef HenkieVdV het volgende:
Damn ik heb er echt zin in.Ben alleen bang dat ik naar de andere kant van het land moet omdat ze hier in Twente geen niveau 5 politiemensen zoeken.
Doods bedreiging om een politie-opleiding?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:23 schreef HeLLuM het volgende:
Latent varken. Ik hoop dat je deaud blijft tijdens je opleiding.
Ik dacht tussen de 1000-1150 per maand.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:03 schreef ASroma het volgende:
wat verdient een agent eigenlijk? 1500 voor beginnend agent pm ofzo?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:29 schreef beelz het volgende:
[..]
de spelletje...
Ik ken het niet maar ik denk niet dat het werkt
Als je het over bruto hebt wel jaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:03 schreef ASroma het volgende:
wat verdient een agent eigenlijk? 1500 voor beginnend agent pm ofzo?
Wat origineelquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb geen eergevoel en ambitie, ik word landverrader bij de politie!
Veel plezier op je IT-opleiding. No offence, part of the game.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jawel!quote:Op maandag 22 januari 2007 16:37 schreef NrSiX het volgende:
Oke maar ik neem aan dat je die informatie niet op het keuringsinstituut hebt gekregen?
Jaa man, ik heb er ook echt zin in.quote:
Succes. Omdat je VWO hebt gedaan kan je overigens wel om meer salaris vragen dan je standaard krijgt. En wat betreft die keuring; gewoon vertellen wat ze willen horen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:20 schreef Sloggi het volgende:
Check.
Vorig jaar niveau 5 gesolliciteerd in Utrecht. Na de keuringen, waar een redelijk positief rapport uit kwam, uiteindelijk toch afgewezen. Men twijfelde en dus volgde een afwijzing.
Toch maar een HBO-opleiding gedaan, bleek wat te ver onder mijn niveau (heb VWO gedaan) voor iets wat niet bepaald mijn roeping was (bij een opleiding waar je echt mee verder wil zal je je daar toch iets sneller overheen zetten).
Nu gaan er drie brieven de deur uit: twee voor niveau 5 (naar Utrecht en Brabant Z-O) en één voor niveau 4 (Rotterdam-Rijnmond).
Wens me maar succes.
Hoe bedoel je? De keuringen hoef ik in ieder geval niet opnieuw te doorlopen, mijn CCM-rapportage is nog anderhalf jaar geldig.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:24 schreef Kogando het volgende:
[..]
Succes. Omdat je VWO hebt gedaan kan je overigens wel om meer salaris vragen dan je standaard krijgt. En wat betreft die keuring; gewoon vertellen wat ze willen horen.
Oh, dacht dat je die opnieuw ging doen omdat ze twijfelde.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:04 schreef Sloggi het volgende:
Hoe bedoel je? De keuringen hoef ik in ieder geval niet opnieuw te doorlopen, mijn CCM-rapportage is nog anderhalf jaar geldig.
Als het korps het wil doe ik ze graag opnieuw, maar als ze me zo aan willen nemen (al is het niveau 4 in RR), dan zeg ik daar natuurlijk geen nee tegenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:06 schreef Kogando het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je die opnieuw ging doen omdat ze twijfelde.
In de tijd dat ik solliciteerde was dat niet zoquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:01 schreef Marruk het volgende:
Als je geen vrouw of crimin.....allochtoon bent hoef je het niet te proberen kan ik uit eigen ervaring vertellen.
Ja, of je moet voor 800 euro per maand 's ochtends vroeg je bed uit willen. Dus op niveau 2 beginnen![]()
Sja, racistjes kunnen ze sowieso niet gebruiken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:01 schreef Marruk het volgende:
Als je geen vrouw of crimin.....allochtoon bent hoef je het niet te proberen kan ik uit eigen ervaring vertellen.
Ja, of je moet voor 800 euro per maand 's ochtends vroeg je bed uit willen. Dus op niveau 2 beginnen![]()
Nope, maar het wordt wel moeilijk door dezelfde reden afgewezen te worden bij de politie en kmar. Dikke fuck you naar die gasten verantwoordelijk dusquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:10 schreef gelly het volgende:
[..]
Sja, racistjes kunnen ze sowieso niet gebruiken.
Ik denk dat het iets met je mentaliteit en persoonlijkheid te maken heeft.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:47 schreef Marruk het volgende:
[..]
Nope, maar het wordt wel moeilijk door dezelfde reden afgewezen te worden bij de politie en kmar. Dikke fuck you naar die gasten verantwoordelijk dus![]()
jaloezie en afgunst is a bitchquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:48 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik denk dat het iets met je mentaliteit en persoonlijkheid te maken heeft.
Ach ja, dat doe je op fok, conclusies trekken terwijl je er helemaal niets van af weet. En ja, ook ik maak mij daar geregeld schuldig aan.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:48 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik denk dat het iets met je mentaliteit en persoonlijkheid te maken heeft.
zeg gewoon dat je allochtoon bent, dan krijg je versnelde procedure.. ze zoeken namelijk meer allochtonen..quote:Op maandag 22 januari 2007 11:02 schreef NrSiX het volgende:
Ben nu bezig met de sollicitatieprocedure. Heb nu bijna 4 weken geleden mijn sollicitatiebrief de deur uit gedaan, en het duurt mij nogal te lang dus ik ga aan het eind v/d week bellen als ik nog niets heb gehoord
Of zeg gewoon dat je opa fout was in de oorlog, dan hoef je niet eens verder te solliciteren en krijg je meteen een hoog salaris omdat het in je bloed zit mensen te naaien.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:16 schreef Christiano25 het volgende:
[..]
zeg gewoon dat je allochtoon bent, dan krijg je versnelde procedure.. ze zoeken namelijk meer allochtonen..
![]()
Een stap dichterbij om mensen te bekeuren die met hun voeten op het bankje zitten, een broodje eten in de metro, jassen afpakken van pubers, met 30 graden in de zon in je leren pakkie mensen laseren die 2km te hard rijden.quote:
Net of dat het enige is wat de politie doetquote:Op maandag 26 februari 2007 14:01 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Een stap dichterbij om mensen te bekeuren die met hun voeten op het bankje zitten, een broodje eten in de metro, jassen afpakken van pubers, met 30 graden in de zon in je leren pakkie mensen laseren die 2km te hard rijden.
hmm jij liever dan ik
Kun je hier nomineren voor de domste opmerking per topic?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gelukkig hoef je als diender niet veel zulk werk te doen. Ik schaam me echter wel voor het beleid wat er in Nederland gevoerd wordt. Als je aangifte doet van fietsendiefstal liggen de brieven waarin staat dat er geen onderzoek komt al klaar. Maar als je 10km te hard langs een flitspaal rijdt ben je 100% zeker dat er een bekeuring komt.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:34 schreef kevin85 het volgende:Net of dat het enige is wat de politie doet![]()
Het zijn de agenten zelf ook niet die het probleem zijn maar jullie leidinggevenden zouden eens een pak slaag moeten krijgen om de juiste prioriteiten te stellen.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:57 schreef kevin85 het volgende:
Ik kan mijn werk altijd prima 'verdedigen' naar mensen die ik spreek, de meeste zijn altijd heel enthousiast!
Het is me een partij stoer!quote:Op maandag 26 februari 2007 15:34 schreef kevin85 het volgende:
Wel gave drugsacties gedaan op de wallen,
held dat je bent!quote:Op maandag 5 maart 2007 13:55 schreef Octaafdebolle het volgende:
[..]
Het is me een partij stoer!
2 minuten later staan die kankernegers er weer net zo hard rommel te verkopen en mensen lastig te vallen. 1x in de 3 maanden zo'n actie. Grandioos hoor![]()
krijgt je ego tenminste weer een boost.
Zou je in het vervolg SVP normaal willen reageren. Kanker is geen bijvoeglijk naamwoord.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:55 schreef Octaafdebolle het volgende:
[..]
Het is me een partij stoer!
2 minuten later staan die kankernegers er weer net zo hard rommel te verkopen en mensen lastig te vallen. 1x in de 3 maanden zo'n actie. Grandioos hoor![]()
krijgt je ego tenminste weer een boost.
quote:Op maandag 5 maart 2007 14:05 schreef Octaafdebolle het volgende:
Politiewerk lijkt me best wel wat. Maar er lopen zoveel simpele figuren rond (en ik ken d'r best wel wat die nu in de opleiding zitten, die gasten ken je alles wijs maken) bovendien heb ik zwaar negatieve ervaringen vooral met de politie in onze hoofdstad. Ze verdrinken in de ellende waardoor ze niet meer weten tegen wie ze nou normaal moeten doen en wie ze aan moeten pakken.
vooral die kankerstillen mogen sterven. Die krijgen gewoon een carte blanche. Je zou denken dat het in Nederland niet gebeurde maar dat zijn gewoon halve criminelen.
En ja het zal best dat de beste stuurlui aan wal staan. Waarom worden die negers niet gewoon elke dag opgepakt?
Die bullshit wordt gewoon getollereerd. kennis/maat van me werkt op de Nieuwmarkt. Het is huilen met de pet op.
quote:Op maandag 26 februari 2007 15:34 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Net of dat het enige is wat de politie doet![]()
Van al het bovenstaande dat jij hier opsomt heb ik met mijn 2.5 jarige politie ervaring nog nooit hoeven doen.
Ik heb nog nooit 1 snelheidscontrole met de laser gedaan..
Wel gave drugsacties gedaan op de wallen, drugsacties gedaan bij dance festivals (sensation bijv.), achtervolgingen gehad, burgeracties op zakkenrollers, aanhouding van een verkrachter op heterdaad!![]()
Na mijn opleiding lekker solliciteren naar de nationale recherche
Ik heb het prima naar mijn zin!
Volgens mij is sinds 1990 de eis om agent te worden erg versoepelt om meer mensen binnenquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:23 schreef XiChico het volgende:
Wie zit er op de politieschool, of is inmiddels werkzaam bij de politie & kan er wat meer over vertellen..
het lijkt namelijk allemaal wel heel simpel maar wat ik hoor is de selectieprocedure nog best lastig. Lichamelijk kan ik me er wel op voorbereiden (3x per weer sportschool) maar hoe zit het verder?
Zgn. grappige opmerkingen mogen uiteraard achterwege blijven.
quote:Op zondag 11 maart 2007 18:06 schreef cultheld het volgende:
ACAB. Oeee hij slikt een XTC-pil, oppakken die vent!!!!!!
Heb ook havo gedaan en doe nu niveau 3quote:Op maandag 5 maart 2007 13:44 schreef willem1234 het volgende:
Hoi,
ik ben net nieuw op deze site kwas aan et google en kwam hier terecht.
Ik heb inmiddels gesolliciteerd voor niveau 5, en ze twijfelde daar of ik er wel voor geschikt was.
Ik kreeg het aanbod om niveau 4 te gaan doen. Maar ik weet niet of ik dit moet gaan doen. Ik doe nu een technische HBO opleiding maar dat zint me niet echt.
Ik weet alleen niet als ik nu niveau 4 ga doen, ga ik dan niet onder mijn niveau werken. Kheb Havo gedaan.
Misschien zijn er hier wat mensen die tips kunnen geven of ik het wel of niet moet gaan doen. En waarom
Groeten Willem
Zonder training is die hindernisbaan best klote. Conditie is niet eens het belangrijkste. De verzuring in benen en armen is het ergste. Dus ik zou je zeker aanraden de sportschool in te trekken. Echt geen 5 dagen in de week, maar 2 dagen in de week is denk ik wel nodig als je 0 conditie hebt.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:40 schreef nattermann het volgende:
Ik kick dit topic
Tijdje geleden gesolliciteerd bij de politie (korps limburg-noord), en heb vandaag de uitnodiging gekregen voor een selectie-onderzoek met onder andere een sporttest.
Mijn vraag: hebben jullie getraind voor deze sporttest? Het gaat om een hindernisbaan die binnen 3 minuten afgelegd moet worden, en mijn conditie ligt ergens ver onder nul![]()
Heb 10 oktober die test, kan hem mogelijk ook uitstellen.
Spieren trainen heb je niet echt veel aan, gewoon veel interval trainen dan kom je er wel. Iedereen met een normaal lichaam en flink wat doorzettingsvermogen kan die test halen.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:03 schreef nattermann het volgende:
Ik dacht zelf al aan een paar kilometertjes per dag gaan hardlopen (naar het dorp hiernaast, en terug), dit moet toch ook voldoende zijn lijkt me? Hooguit een kilometer of 3 is dat.
Trainen van de spieren kan thuis ook gedaan worden, beetje push-ups enzulks..
Hardlopen is goed voor je uithoudingsvermogen, dus zou ik zeker aanraden.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:03 schreef nattermann het volgende:
Ik dacht zelf al aan een paar kilometertjes per dag gaan hardlopen (naar het dorp hiernaast, en terug), dit moet toch ook voldoende zijn lijkt me? Hooguit een kilometer of 3 is dat.
Trainen van de spieren kan thuis ook gedaan worden, beetje push-ups enzulks..
Erg lastig is het niet, maar zonder enige conditie hebt kun je het wel vergeten, simpel.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:37 schreef Bullebak het volgende:
Elke mongool kan die sporttest halen, jeez.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:16 schreef ScofieldBurrows het volgende:
ik heb aantal vraagjes voor de politie:
1)wanneer krijg je je eerste streepje?
2)wat betekent het eerste streepje eigenlijk?
3)wat verdien je netto als je 1 streepje hebt?
4)wat zijn je taken/functies als je 1 streepje hebt?
5)wanneer krijg je je 2e streepje?
kan iemand ze voor me beantwoorden?
een wat?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:18 schreef ScofieldBurrows het volgende:
bij welk streepje krijg je een Glock...
Dat zeg jijquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:24 schreef ScofieldBurrows het volgende:
[..]
weleens van Google gehoord..![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:24 schreef ScofieldBurrows het volgende:
[..]
weleens van Google gehoord..![]()
nee, leg eens uit..quote:
ik vraag me af of je weleens oprecht interesse toontquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:54 schreef ScofieldBurrows het volgende:
krijg je ook een tasergun bij de politie..
Zolang je in opleiding bent heb je 1 streep, daarna 2, 3 of 4 afankelijk van het niveau wat je gedaan hebt. Tijdens de opleiding stijg je niet in rang dus.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:23 schreef sjimz het volgende:
1) als je je eerste schooldag erop hebt zitten.
2) Dat je adspirant bent
3) Dat verschilt per regio + vorige werkervaring.
4) Dat ligt eraan welk niveau je doet en hoe ver je bent met je opleiding.
5) Sommige krijgen hun 2e streepje niet en krijgen gelijk 4 strepen. Sommige krijgen wel hun 2e streepje (dan ben je surveillant) en dat is volgens mij na anderhalf jaar.
Dat weet ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:33 schreef Kogando het volgende:
[..]
Zolang je in opleiding bent heb je 1 streep, daarna 2, 3 of 4 afankelijk van het niveau wat je gedaan hebt. Tijdens de opleiding stijg je niet in rang dus.
Op het moment dat je je opleiding af hebt gemaakt.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:15 schreef ScofieldBurrows het volgende:
in welke fase ben je eigenlijk verzekerd van een carriere bij de politie, dus dat je niet meer zal afvallen.. is dat op het moment dat je je eerste streepje hebt of op een ander moment.
ha...ha...ha...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:14 schreef Liquidootje het volgende:
Als je een allochtoon bent dan krijg je vanzelf een brief in huis.
Gezien ik zelf ook allochtoon ben en een brief thuis hebt gekregen om bij de politie te gaan. Lijkt mij dat geen poging tot humor. Nep mod.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ha...ha...ha...
Cursus humor gedaan?
Haha doe nou niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:55 schreef Sjoewe het volgende:
Dan mag je in het vervolg best iets meer onderbouwing aan je posts geven. Want dat kan ik op afstand ook niet ruiken.
Oeh dat was een subtiele van die blauwe zeg. Had het nog niet door dat het een verborgen belediging wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
Opgepakt gister?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:25 schreef Bananenman het volgende:
Je hoeft in elk geval geen kennis van de Nederlandse taal te hebben. De agent die mij verhoorde schreef werkelijk elke werkwoordsvorm fout. Stam + t enzo, nog nooit van gehoord [afbeelding]
Dat heb ik tot nu toe bij ieder verhoor nog meegemaaktquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:25 schreef Bananenman het volgende:
Je hoeft in elk geval geen kennis van de Nederlandse taal te hebben. De agent die mij verhoorde schreef werkelijk elke werkwoordsvorm fout. Stam + t enzo, nog nooit van gehoord [afbeelding]
Je bedoeld de hindernisbaan? Wat is bij jullie de max. tijd? Of is er geen tijd waarbinnen je em gedaan moest hebben?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:05 schreef nattermann het volgende:
Zo, net terug van het CCM in Apeldoorn. Eerste testdag (deel A) goed doorlopen, sporttest in 3.09 gehaald![]()
Ja, die hindernisbaan is datquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:06 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je bedoeld de hindernisbaan? Wat is bij jullie de max. tijd? Of is er geen tijd waarbinnen je em gedaan moest hebben?
kan je wat meer over je eerste testdag vertellen? ik moet volgende week heenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:05 schreef nattermann het volgende:
Zo, net terug van het CCM in Apeldoorn. Eerste testdag (deel A) goed doorlopen, sporttest in 3.09 gehaald![]()
Kwam vanmorgen om 08.30 daar aan, aangemeld, en de groep met mensen werd in 2 groepen gesplitst. De eerste groep ging eerst een computertest maken, daarna de sporttest en de tweede groep precies andersom.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:15 schreef NrSiX het volgende:
[..]
kan je wat meer over je eerste testdag vertellen? ik moet volgende week heenWat heb je allemaal gehad etc?
quote:A B C D ..
A A A A ..
E
A is dus het goede antwoord.
Er was nog een test, maar die kon onze groep niet maken omdat er iets in het netwerk kapot was. Deze mag ik dus op testdag 2 makenquote:1 2 4 8 ..
8 9 8 9 ..
16
8 is dus het goede antwoord
Dankjequote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:30 schreef nattermann het volgende:
[..]
Kwam vanmorgen om 08.30 daar aan, aangemeld, en de groep met mensen werd in 2 groepen gesplitst. De eerste groep ging eerst een computertest maken, daarna de sporttest en de tweede groep precies andersom.
Ik begon dus als eerste met de computertest, om smiddags na de lunch de sporttest te gaan doen. Deze computertest hield in:Test van je taalvaardigheid Een test waarbij je een reeks met letters kreeg (waar een logica in zat), en die reeks moet jij dan aanvullen
Denk daarbij aan zoiets:
[..]Een test waarbij je een reeks met cijfers kreeg, waar iets van een wiskundige logica in zit, en die jij vervolgens moet aanvullen.
Denk hierbij aan zoiets:
[..]
Er was nog een test, maar die kon onze groep niet maken omdat er iets in het netwerk kapot was. Deze mag ik dus op testdag 2 maken
De sporttest:
Hierbij moet je 5 ronde's van een parcours binnen een bepaalde tijd afleggen. Onderschat dit absoluut niet! Trainen is zeker aan te raden!
Heb je de test zelf al gedaan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:33 schreef sjimz het volgende:
Ach die hindernis baan is makkelijk te doen, vroeger moesten we nog de shuttle run doen
echt zo'n politie-opmerking, past puik in dit topic!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:12 schreef crossover het volgende:
Alle kleuters die denken grappig te zijn mogen buiten gaan spelen
twijfel ook vooral over t hbo of wo niveau... (wt t wo is n kleine kans) maar de inhoudelijke verschillen tussen de opleidingen worden me op de site niet echt duidelijk. Las wel ergens dat je gewoon kunt solliciteren en dat zij je dan aanraden wat t beste bij je past, dus denk dat ik maar gewoon voor de hbo ga.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:36 schreef NrSiX het volgende:
Je kan dan wel solliciteren op hbo niveau zover ik weet.. maar daar is wel meer over te vinden op de website
Same here, kom daar ook niet echt wijs uit....quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:11 schreef GlazenKaak het volgende:
Hoi allemaal, even een vraagje. Ik heb vrij slechte ogen, links -4,75 en rechts -2,25. Zijn alle kansen op politiewerk nu voor mij verkeken? Van de site word ik niet veel wijzer
Moet je in Apeldoorn zijn? Zo ja; hoelaat?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:25 schreef NrSiX het volgende:
Morgen de eerste testdag, ben benieuwd =]
Zolang je met bril of lenzen goed zicht hebt is het totaal geen probleem.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:11 schreef GlazenKaak het volgende:
Hoi allemaal, even een vraagje. Ik heb vrij slechte ogen, links -4,75 en rechts -2,25. Zijn alle kansen op politiewerk nu voor mij verkeken? Van de site word ik niet veel wijzer
Verschilt per korps en vaak zelfs per bureau. Zou gewoon even bellen en navraag doen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:46 schreef Bagel het volgende:
o, en nog n vraagje mag je n gezichtspiercing hebben als agent? (t is maar n klein knopje in mn neus, maar bij sommige beroepen wordt hier al moeilijk over gedaan)
Jup ik moet in Apeldoorn zijn, om half 9quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:58 schreef nattermann het volgende:
[..]
Moet je in Apeldoorn zijn? Zo ja; hoelaat?
Ik moet morgen voor mn 2e testdag in Apeldoorn zijn, om 12.30
Succes! Laat even weten hoe het ging.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:11 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Jup ik moet in Apeldoorn zijn, om half 91e testdag.. zie er wel een beetje tegenop, ben net een tijdje uit het ziekenhuis en mijn conditie is niet echt hoog
maja we zullen maar eens laten zien dat we ondanks dat toch doorzettingsvermogen hebben
Mooi.. hoelaat was je klaar, en wanneer krijg je uitslag van IQ-test?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:12 schreef NrSiX het volgende:
DankjeHet ging lekker.. sporttest in 3.11 gehaald.. ik las in sommige reactie's dat deze "makkelijk" te doen was maar ik vond het nog best tegenvallen. Nu heb ik een tijdje niet gesport maar toch
Voor de lunch hebben we nog een toets gedaan op de pc (we begonnen meteen om 9 uur met de sporttest)
die toets omvat hetgeen wat hierboven al was beschreven.. wiskundige logica / letterlogica etc. Na de lunch de taaltoets + M5Q + persoonlijkheids vragenlijst.
Hoe is het gegaan? Ik moet morgen vor de 2e testdag heen in Apeldoorn om 12:30quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:58 schreef nattermann het volgende:
[..]
Moet je in Apeldoorn zijn? Zo ja; hoelaat?
Ik moet morgen voor mn 2e testdag in Apeldoorn zijn, om 12.30
Je moet je lenzen toch uitdoen bij keuring. En dan is het -2 of -2.5 als ik het goed heb. Optie is gewoon je ogen te laten laseren. Als je de rest al gehaald hebt en hierop word afgewezen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zolang je met bril of lenzen goed zicht hebt is het totaal geen probleem.
[..]
Verschilt per korps en vaak zelfs per bureau. Zou gewoon even bellen en navraag doen.
Kan iemand me uitleggen wat deze medische keuring inhoudt, en wat het betrouwbaarheids- en geschiktheidsonderzoek inhoudt?quote:Op basis van de beoordeling van uw selectiedossier, deel ik u mede dat de Regiopolitie Limburg-Noord u vooralsnog - in afwachting van uw beslissing en het verdere verloop van de selectieprocedure - in aanmerking wil laten komen voor een opleidingsplaats op niveau 3 (politiemedewerker).
(...)
Het vervolg van de procedure bestaat uit een medische keuring en -indien u deze medische keuring positief heeft afgesloten- een betrouwbaarheids- en geschiktheidsonderzoek. Daarna zal de definitieve besluitvorming plaatsvinden.
topic lezenquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:06 schreef nattermann het volgende:
Zo, even een kick.
Heb mijn sollicitatieprocedure bij de politie vervolgd, en krijg vandaag de volgende brief thuis:
[..]
Kan iemand me uitleggen wat deze medische keuring inhoudt, en wat het betrouwbaarheids- en geschiktheidsonderzoek inhoudt?
quote:beelz - donderdag 18 januari 2007 @ 18:38
Als je bij de peaulitie wil moet je wel eerst bewijzen dat je een ras NSB'er bent.
De medische keuring houdt in dat ze je aars gaan controleren op maximale penetratiediepte. Alle agenten zijn namelijk homo's en ze willen weten of jij ook geschikt bent voor herenliefde.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:06 schreef nattermann het volgende:
Zo, even een kick.
Heb mijn sollicitatieprocedure bij de politie vervolgd, en krijg vandaag de volgende brief thuis:
[..]
Kan iemand me uitleggen wat deze medische keuring inhoudt, en wat het betrouwbaarheids- en geschiktheidsonderzoek inhoudt?
Dat heeft hij al gehadquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:08 schreef sjimz het volgende:
medische keuring wordt gewoon je lichaam getest op zwakke punten.
Betrouwbaarheids en geschiktheidsonderzoek zal wel het rollenspel zijn, gesprek met een psycholoog en een gesprek met belangrijke mensen uit je korps.
En bij wie ga jij uithuilen als je lieve fietsje is gestolenquote:Op woensdag 5 december 2007 15:03 schreef ASroma het volgende:
A.C.A.B
voor geen goud wordt ik een woutquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
aangeifte doen van een gestolen fietsquote:Op woensdag 5 december 2007 15:17 schreef nattermann het volgende:
[..]
En bij wie ga jij uithuilen als je lieve fietsje is gestolen?
Bij mama?
Alsof je de taaltest door zou komenquote:Op woensdag 5 december 2007 16:57 schreef Hijacking het volgende:
[..]
voor geen goud wordt ik een wout
Beter doe je aangiftequote:Op woensdag 5 december 2007 16:58 schreef Hijacking het volgende:
[..]
aangeifte doen van een gestolen fiets!!
Hoezo niet dan?quote:Op woensdag 5 december 2007 18:29 schreef NrSiX het volgende:
^ lolik ga helaas niet verder in het proces.. jammer maar goed
Als je vacature gewoon met een C schrijft maak je de volgende keer meer kans.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:40 schreef Bagel het volgende:
Zo, ik zal dit topic eens reanimeren!
zijn de mensen die n tijdje terug al die tests hadden gedaan al aan de opleiding begonnen? Ben wel erg benieuwd hoe dat bevalt.
Heb zelf net gesolliciteerd op 2 facatures op niveau 5 (politikundige bachelor) nu maar op de reacties wachten.
uhmmm... deed t met n C :p alleen de F klopte niet! maar t maakt niet uit, want voor niveau 5 en 6 hoef je geen taaltest te doenquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:47 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Als je vacature gewoon met een C schrijft maak je de volgende keer meer kans.
Vet, gefeliciteerd! duurt wel lang zeg, voordat je kunt beginnen!quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:13 schreef nattermann het volgende:
Begin augustus begonnen met keuringen etcetera, en ben aangenomen
21 april begin ik aan de opleiding, niveau 3 in Eindhoven.
Netjes, congrats!quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:13 schreef nattermann het volgende:
Begin augustus begonnen met keuringen etcetera, en ben aangenomen
21 april begin ik aan de opleiding, niveau 3 in Eindhoven.
spannend, succes alvast!quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:33 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Netjes, congrats!
Heb vandaag weer ff gebeld met W&S. Binnenkort een gesprek op het bureau over de tekortkomingen in mijn rapport, daarna weer opnieuw solliciteren in mei
Dan kun je idd niet verder met die ict opleidingquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:51 schreef GTR86 het volgende:
De reden waarom ik gestopt ben met ict is omdat ik het niet ging halen. MAW van school geschopt op het laatste moment. (maar dat verwachtte ik al)
Nou de sollicitatieformulieren zijn dus al binnen.(ik voldeed aan de formele eisen van de opleiding waarin ik interesse had getoont (allround politiemedewerker in limburg-zuid)
Al één stap in de goede richting dus. thumbs upwinking smiley
Ook staat er een vraag tussen of ik sport ja of nee. Dat is momenteel niet het geval maar, ik heb geen topconditie maar ik rook en drink niet en val niet om na een paar meter rennen.. Is het verstandiger een abonnement te nemen bij een locale sportschool? Zodat ik ook erop kan zetten dat ik sport! (lijkt me dat die ook best zwaar weegt)
Kan iemand (agent of agent in opleiding) mij het e.e.a vertellen over het werk? Ik heb wel enig idee en op de site vd politie staat ook veel competenties die je tijdens de opleiding geleerd krijgt / moet doen.
- vermogensdelicten
- optreden bij zedendelicten
- optreden bij delicten tegen de openbare orde
- optreden bij delicten wapenwetgeving
- optreden op plaats delict bij ernstige delicten
- publiekservice
- arrestantenzorg
- toezicht houden bij evenementen
zijn voorbeelden daarvan, toezicht houden bij evenementen lijkt mij dan bijvoorbeeld minder leuk. Een van de leukere (leukste) dingen lijkt mij surveileren op straat in auto of op motor, met name motor! Dit is wat ik uiteindelijk dan ook meer wil gaan doen... Is dit een speciale richting, standaard werk van de politie? (of moet je voor dit werk meer aan het klpd denken?) Ik hoop dat u mij het een en ander kunt vertellen. En dat surveileren in auto komt dat ook al ruimschoots aan bod tijdens de opleiding, of mag je pas na de opleiding achter het stuur kruipen van een auto?
Kortom hoe ziet de dag van een agent er uit (kun je zelf ook je voorkeur aangeven?)
![]()
Ben benieuwd naar jullie reacties
quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:51 schreef GTR86 het volgende:
De reden waarom ik gestopt ben met ict is omdat ik het niet ging halen. MAW van school geschopt op het laatste moment. (maar dat verwachtte ik al)
Nou de sollicitatieformulieren zijn dus al binnen.(ik voldeed aan de formele eisen van de opleiding waarin ik interesse had getoont (allround politiemedewerker in limburg-zuid)
Al één stap in de goede richting dus. thumbs upwinking smiley
Ook staat er een vraag tussen of ik sport ja of nee. Dat is momenteel niet het geval maar, ik heb geen topconditie maar ik rook en drink niet en val niet om na een paar meter rennen.. Is het verstandiger een abonnement te nemen bij een locale sportschool? Zodat ik ook erop kan zetten dat ik sport! (lijkt me dat die ook best zwaar weegt)
Kan iemand (agent of agent in opleiding) mij het e.e.a vertellen over het werk? Ik heb wel enig idee en op de site vd politie staat ook veel competenties die je tijdens de opleiding geleerd krijgt / moet doen.
- vermogensdelicten <-- Je moet een simulatie aangifte spelen met een rollenspeler en een examinator
- optreden bij zedendelicten <-- Je gaat een rollenspel spelen met een zedenslachtoffer/dader of een slachtoffer van Huiselijk geweld
- optreden bij delicten tegen de openbare orde <-- Je moet in koppeltjes van 4 mensen gaan aanhouden
- optreden bij delicten wapenwetgeving <--- Je gaat met een koppeltje een verhoorplan maken en iemand een verhoor afgeven over de wet wapens en munitie
- optreden op plaats delict bij ernstige delicten <-- je komt als eerste ter plaatse bij een plaats delict met bijvoorbeeld een lijk
- publiekservice Heeft ook met vermogensdelicten te maken
- arrestantenzorg Woord spreekt voor zich
- toezicht houden bij evenementen Je bent chef hek of chef lint bij een groot evenement.
zijn voorbeelden daarvan, toezicht houden bij evenementen lijkt mij dan bijvoorbeeld minder leuk. Een van de leukere (leukste) dingen lijkt mij surveileren op straat in auto of op motor, met name motor! Dit is wat ik uiteindelijk dan ook meer wil gaan doen... Is dit een speciale richting, standaard werk van de politie? (of moet je voor dit werk meer aan het klpd denken?) Ik hoop dat u mij het een en ander kunt vertellen. En dat surveileren in auto komt dat ook al ruimschoots aan bod tijdens de opleiding, of mag je pas na de opleiding achter het stuur kruipen van een auto?
Je mag al tijdens de opleiding achter het stuur kruipen aleen dan moet je wel beide BROA opleidingen hebben volbracht, de Motor opleiding zit niet in de opleiding van allround medewerker.
Kortom hoe ziet de dag van een agent er uit (kun je zelf ook je voorkeur aangeven?)
![]()
Hopelijk heb je er wat aan, je kan me altijd PMen
Ben benieuwd naar jullie reacties
quote:
Is nu ook nog zo. Het kan wel even duren voor je bericht terug krijgt trouwens Erik.quote:Op woensdag 16 april 2008 13:17 schreef sjimz het volgende:
In mijn tijd () kreeg ik eerst de sporttest + reken en taal test.
Paar weken daarna het gesprek met de psycholoog en het rollenspel.
En enkele weken daarna een gesprek met afgevaardigden van het korps.
Je kan als het tegenzit zo een half jaar bezig zijn.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:50 schreef GTR86 het volgende:
Ik heb ongeveer 10 dagen geleden mijn aanmeldingsformulieren opgestuurd. Ben benieuwd hoe lang het heeft geduurt voordat jullie daar een reactie op kregen. En zo ja, krijg je dan meteen iets te horen en wat volgt hierna, sporttest, of duurt dat nog even?
Gr Erik
ja hoor, je merkt overal om je heen dat het de IQ test is die 't em doet!quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:07 schreef XiChico het volgende:
[..]
Jep, had ik al aan gedacht dus daar ga ik ook mee aan de slag net als IQ-testen, wat hoofdrekenen en dat soort leukigheden![]()
Jammer dat je die manuren verslindende drugsacties op dance feesten wel puik vindt.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:34 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Net of dat het enige is wat de politie doet![]()
Van al het bovenstaande dat jij hier opsomt heb ik met mijn 2.5 jarige politie ervaring nog nooit hoeven doen.
Ik heb nog nooit 1 snelheidscontrole met de laser gedaan..
Wel gave drugsacties gedaan op de wallen, drugsacties gedaan bij dance festivals (sensation bijv.), achtervolgingen gehad, burgeracties op zakkenrollers, aanhouding van een verkrachter op heterdaad!![]()
Na mijn opleiding lekker solliciteren naar de nationale recherche
Ik heb het prima naar mijn zin!
Standaardquote:Op donderdag 17 april 2008 14:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kan als het tegenzit zo een half jaar bezig zijn.( in totaal dan he )
Hoezo is het naaierij?quote:Op donderdag 17 april 2008 14:53 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Jammer dat je die manuren verslindende drugsacties op dance feesten wel puik vindt.
Is namelijk exact dezelfde naaierij als de megalomane ureninzet voor hardrijders en fietsers-zonder-licht.
maar kan me verder voorstellen dat je je vermaakt
Bekeuringen voor snelheid of het niet dragen van de gordel maken echt niet uitquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:58 schreef GTR86 het volgende:
Ik heb nog 'even' een vraagje. Je wordt neem ik aan ook gescreend, waar word vooral naar gekeken? In principe ben ik helemaal 'clean' alleen heb ik wel vaker een bekeuring gehad (met de auto)... Kan dit problemen gaan opleveren?
Ik heb er overigens al helemaal zin in. Ook leuk dat je meteen een leuke cent eraan over houd!
Ik draag vaak genoeg een coltrui tijdens mijn dienst.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:29 schreef GTR86 het volgende:
Nog iets wat mij zomaar te binnen schiet. De kleding, loop je 'altijd' met overhemd en stropdas of is het ook mogelijk om in een gewone trui met 'politie' erop te lopen. (zomaar een vraagje):P
Beters..quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik draag vaak genoeg een coltrui tijdens mijn dienst.
Je krijgt een basisuitrusting en je kan ook nog via de webshop online kleding bestellen die niet in het basispakket zit via kledingpunten die je per jaar krijgt.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:46 schreef GTR86 het volgende:
[..]
Beters..Krijg je verschillende soorten outfitten vd politie? (is dit iets waarvoor je kunt kiezen of hoe is dit geregeld, uniform etc?)
juhquote:Op maandag 13 april 2009 17:42 schreef Sloggi het volgende:
Het salaris zal nooit een vetpot worden vergeleken met wat je voor een vergelijkbare functie krijgt in het bedrijfsleven o.i.d. Maar goed, als je bij de politie werkt voor het geld zit je sowieso op de verkeerde plek denk ik.
Nee, maar ze doen zo'n onderzoek niet voor niks zou je zeggenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
neuh.. denk 't niet.
Als jij dit bij je intake gewoon zegt, van 'joh, mijn neef heeft een gevangenisstraf gehad en dat kan bij antecedentenonderzoek naar boven komen etc'. dan kunnen zij jou dat meteen zeggen, en het zou me verbazen als ze JOU daardoor af zouden wijzen, door ZIJN fout waar jij NIETS mee te maken hebt, neem ik aan
klopt, maar het is niet alsof hij gewikkeld is in allerlei racistische netwerken en weetikveel wat?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:04 schreef iFries het volgende:
[..]
Nee, maar ze doen zo'n onderzoek niet voor niks zou je zeggen
Nahquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
klopt, maar het is niet alsof hij gewikkeld is in allerlei racistische netwerken en weetikveel wat?![]()
Mooiquote:als hij na die inbraak zijn leven heeft gebeterd 'n all zal 't wel meevallen
kloptquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:12 schreef sander89 het volgende:
Alleen DKDB kan je niv 4 doen helaas bij het KLPD en dit gaat waarschijnlijk ook niet snel veranderen.![]()
Zelf baal ik hier ook van,
Vraag mij alleen een ding af motorbloempje, ben je bewust van wat voor spoor je achterlaat op internet?
Want kom je al zo op 3 forums tegen met hoop info etc.
Helaas lopen er genoeg gekken rond op de wereld en als je een agent word/bent moet je nog meer oppassen met wat je achter laat op het WWW.
ik ga eens kijken wat ze voor me te bieden hebben, Als ik met niveau 3 ook kan doen wat ik wil, dan ben ik tevredenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:12 schreef sander89 het volgende:
Alleen DKDB kan je niv 4 doen helaas bij het KLPD en dit gaat waarschijnlijk ook niet snel veranderen.![]()
Zelf baal ik hier ook van.
Voor motoragent(e) moet je volgens mij ook bij het KLPD niv 4 hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ga eens kijken wat ze voor me te bieden hebben, Als ik met niveau 3 ook kan doen wat ik wil, dan ben ik tevreden![]()
Heb heul de tijd over dit bericht heen gelezenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb overigens donderdag mijn intakegesprek
kloptquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:46 schreef sander89 het volgende:
[..]
Voor motoragent(e) moet je volgens mij ook bij het KLPD niv 4 hebben.![]()
Dus dat kan wel nog 10 jaar duren als je pech heb van begin opleiding tot motoragent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frysk bloed tsjoch op!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:22 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben nog nooit ergens zó zeker van geweesten nu ben ik echt bang dat ik de testen niet doorkom
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dat dit kan in NederlandMoblo als agente te motor, het moet niet gekker worden
Kan mijn papiertje nu al inleveren volgens mij
![]()
jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dat dit kan in NederlandMoblo als agente te motor, het moet niet gekker worden
Kan mijn papiertje nu al inleveren volgens mij
![]()
euh.. je hebt 3 maanden les, 3 maanden praktijk.quote:
Ah ok! Ik weet nog steeds niet wat ik wilquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jaklopt, dus blijf vooral uit de buurt
[..]
euh.. je hebt 3 maanden les, 3 maanden praktijk.
elke 3 maanden les, bereid je je voor op de praktijk, dus allemaal gerichte dingen voor het onderdeel waar je terecht komt (bij het KLPD dus, want daar ga je bij oa. Marechaussee, Spoorwegpolitie, Waterpolitie, Verkeerspolitie etc. langs) en moet je aan het eind van die in totaal 6 maanden bewijzen met een proeve (per casus verschillend) wat je hebt geleerd
Dat is bij regiocorpsen weer anders ingedeeld, maar ook daar heb je proeves, soort van tentamens, al dan niet in de praktijk
ow ...quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:42 schreef motorbloempje het volgende:
gewoon naar beide voorlichtingen gaan.
het is wel zo dat er voor Verkeerspolitie pas vanaf 2011 weer opleidingsplaatsen zijnveel veel veeeeeel belangstelling
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:04 schreef motorbloempje het volgende:
yup, da's mogelijken je doet daar natuurlijk ook heel veel ervaring op... maargoed, ik wacht even de testen af en de voorlichting van 23 juni
Jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja... er is wel meer buiten Friesland hè?
Geloof me, je mist niks ..quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben pas één keer in mn leven in Friesland geweestmaar hey, ben d'r wel geweest
nu alleen nog de waddeneilanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frysk bloed tsjoch op!
Ik zit hier echt ENORM te balen ...quote:Op maandag 18 mei 2009 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
je mag niet onder de grens zitten![]()
dus ik zou 't nog even met nieuwe lenzen proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |