Jep, had ik al aan gedacht dus daar ga ik ook mee aan de slag net als IQ-testen, wat hoofdrekenen en dat soort leukighedenquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:35 schreef xprotagonistx het volgende:
En werk aan je grammatica; als je een proces-verbaal op moet maken is dat wel netjes.
Doe eens nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:38 schreef beelz het volgende:
Als je bij de peaulitie wil moet je wel eerst bewijzen dat je een ras NSB'er bent.
probeer de spelletje, brain trainer....quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:07 schreef XiChico het volgende:
[..]
Jep, had ik al aan gedacht dus daar ga ik ook mee aan de slag net als IQ-testen, wat hoofdrekenen en dat soort leukigheden![]()
Ik heb in ieder geval nog even te gaan, eerst mijn huidige opleiding afronden .. maar wil nu alvast zoveel mogelijk informatie inwinnen.
@sjimz thanks, zal je PM'en met wat vragen als ik weer online ben.
de spelletje?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:21 schreef mariskasl het volgende:
[..]
probeer de spelletje, brain trainer....![]()
de spelletje...quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:21 schreef mariskasl het volgende:
[..]
probeer de spelletje, brain trainer....![]()
Dat is nog best heavy .. niet dat ik op dat gebied iets te vrezen heb. Helemaal clean, zelfs geen boete te vinden. Conditie moet ik ook doorkomen, sportschool zit in op de een naar hoogste schaal en train 3x in de week. Het duurt nog een tijd voordat ik de opleiding kan gaan doen (min 1.5 jaar) Ben geen drastische veranderingen van plan qua levensstijlquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:01 schreef rahk-00 het volgende:
Naast allerei testen die je moet doorstaan (conditie, reactie vermogen, fysieke gesteldheid, sociale vaardigheden, waarnemingsvermogen en nog meer van die shit), wordt je ook nog (meerdere malen) geinterviewd en je leven wordt nagetrokken of je "clean" bent. Je familieleden, vrienden, instanties waar je mee betrokken ben geweest (school, werk e.d.) kunnen hiervoor gebeld worden ter onderzoek.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:17 schreef veldmuis het volgende:
Dus dat duurt jaren voor je daarvoor kan gaan solliciteren?
politie is verschillende niveaus als je mbo hebt afgerond kun je meteen voor redelijk niveau. dan krijg je ook betaald als het goed is enzo bla bla www.google.nl succes ermeequote:Op donderdag 18 januari 2007 18:23 schreef XiChico het volgende:
Ik wil nadat ik mijn huidige opleiding afgerond heb (MBO Internationale groothandel) naar de politieschool. Dat betekend dat ik eerst dit schooljaar nog moet doorlopen, en dan nog een jaar .. dan heb ik mijn MBO afgerond.
Wie zit er op de politieschool, of is inmiddels werkzaam bij de politie & kan er wat meer over vertellen.. het lijkt namelijk allemaal wel heel simpel maar wat ik hoor is de selectieprocedure nog best lastig. Lichamelijk kan ik me er wel op voorbereiden (3x per weer sportschool) maar hoe zit het verder?
Zgn. grappige opmerkingen mogen uiteraard achterwege blijven.
Je krijgt sowieso op elk niveau (laag of hoog) in de opleiding betaald.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:29 schreef SECRETZOFWAR het volgende:
[..]
politie is verschillende niveaus als je mbo hebt afgerond kun je meteen voor redelijk niveau. dan krijg je ook betaald als het goed is enzo bla bla www.google.nl succes ermee
(weet er niet zo veel van sorry)
Ik zie er sowieso al 2 die gereageerd hebben.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:37 schreef SECRETZOFWAR het volgende:
geen skotoe hiero die hem beetje kunnen helpen?
Weet al niet meer welke ik erger vondquote:
Ik toch duidelijk GVZ.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:39 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Weet al niet meer welke ik erger vond
ok ik had slecht gelezenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:38 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik zie er sowieso al 2 die gereageerd hebben.
Niveau 5 gaat je zeer waarschijnlijk toch niet lukken, of je moet Jezus zijn en nog wat extra mazzeltjes hebben. Op elke niveau 5 vacature komen 96 ziljard mensen af, en de vacatures in het hele land zijn vaak op 1 hand te tellen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:31 schreef HenkieVdV het volgende:
Damn ik heb er echt zin in.Ben alleen bang dat ik naar de andere kant van het land moet omdat ze hier in Twente geen niveau 5 politiemensen zoeken.
Niveau 5... heb wel eens wat 'vakken' voorbij horen komen, bahquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:31 schreef HenkieVdV het volgende:
Damn ik heb er echt zin in.Ben alleen bang dat ik naar de andere kant van het land moet omdat ze hier in Twente geen niveau 5 politiemensen zoeken.
Doods bedreiging om een politie-opleiding?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:23 schreef HeLLuM het volgende:
Latent varken. Ik hoop dat je deaud blijft tijdens je opleiding.
Ik dacht tussen de 1000-1150 per maand.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:03 schreef ASroma het volgende:
wat verdient een agent eigenlijk? 1500 voor beginnend agent pm ofzo?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:29 schreef beelz het volgende:
[..]
de spelletje...
Ik ken het niet maar ik denk niet dat het werkt
Als je het over bruto hebt wel jaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:03 schreef ASroma het volgende:
wat verdient een agent eigenlijk? 1500 voor beginnend agent pm ofzo?
Wat origineelquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb geen eergevoel en ambitie, ik word landverrader bij de politie!
Veel plezier op je IT-opleiding. No offence, part of the game.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb geen eergevoel en ambitie, ik word landverrader bij de politie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |