quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:22 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben nog nooit ergens zó zeker van geweesten nu ben ik echt bang dat ik de testen niet doorkom
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dat dit kan in NederlandMoblo als agente te motor, het moet niet gekker worden
Kan mijn papiertje nu al inleveren volgens mij
![]()
jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dat dit kan in NederlandMoblo als agente te motor, het moet niet gekker worden
Kan mijn papiertje nu al inleveren volgens mij
![]()
euh.. je hebt 3 maanden les, 3 maanden praktijk.quote:
Ah ok! Ik weet nog steeds niet wat ik wilquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jaklopt, dus blijf vooral uit de buurt
[..]
euh.. je hebt 3 maanden les, 3 maanden praktijk.
elke 3 maanden les, bereid je je voor op de praktijk, dus allemaal gerichte dingen voor het onderdeel waar je terecht komt (bij het KLPD dus, want daar ga je bij oa. Marechaussee, Spoorwegpolitie, Waterpolitie, Verkeerspolitie etc. langs) en moet je aan het eind van die in totaal 6 maanden bewijzen met een proeve (per casus verschillend) wat je hebt geleerd
Dat is bij regiocorpsen weer anders ingedeeld, maar ook daar heb je proeves, soort van tentamens, al dan niet in de praktijk
ow ...quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:42 schreef motorbloempje het volgende:
gewoon naar beide voorlichtingen gaan.
het is wel zo dat er voor Verkeerspolitie pas vanaf 2011 weer opleidingsplaatsen zijnveel veel veeeeeel belangstelling
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:04 schreef motorbloempje het volgende:
yup, da's mogelijken je doet daar natuurlijk ook heel veel ervaring op... maargoed, ik wacht even de testen af en de voorlichting van 23 juni
Jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja... er is wel meer buiten Friesland hè?
Geloof me, je mist niks ..quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben pas één keer in mn leven in Friesland geweestmaar hey, ben d'r wel geweest
nu alleen nog de waddeneilanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frysk bloed tsjoch op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |