quote:Op zondag 11 maart 2007 18:06 schreef cultheld het volgende:
ACAB. Oeee hij slikt een XTC-pil, oppakken die vent!!!!!!
Heb ook havo gedaan en doe nu niveau 3quote:Op maandag 5 maart 2007 13:44 schreef willem1234 het volgende:
Hoi,
ik ben net nieuw op deze site kwas aan et google en kwam hier terecht.
Ik heb inmiddels gesolliciteerd voor niveau 5, en ze twijfelde daar of ik er wel voor geschikt was.
Ik kreeg het aanbod om niveau 4 te gaan doen. Maar ik weet niet of ik dit moet gaan doen. Ik doe nu een technische HBO opleiding maar dat zint me niet echt.
Ik weet alleen niet als ik nu niveau 4 ga doen, ga ik dan niet onder mijn niveau werken. Kheb Havo gedaan.
Misschien zijn er hier wat mensen die tips kunnen geven of ik het wel of niet moet gaan doen. En waarom
Groeten Willem
Zonder training is die hindernisbaan best klote. Conditie is niet eens het belangrijkste. De verzuring in benen en armen is het ergste. Dus ik zou je zeker aanraden de sportschool in te trekken. Echt geen 5 dagen in de week, maar 2 dagen in de week is denk ik wel nodig als je 0 conditie hebt.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:40 schreef nattermann het volgende:
Ik kick dit topic
Tijdje geleden gesolliciteerd bij de politie (korps limburg-noord), en heb vandaag de uitnodiging gekregen voor een selectie-onderzoek met onder andere een sporttest.
Mijn vraag: hebben jullie getraind voor deze sporttest? Het gaat om een hindernisbaan die binnen 3 minuten afgelegd moet worden, en mijn conditie ligt ergens ver onder nul![]()
Heb 10 oktober die test, kan hem mogelijk ook uitstellen.
Spieren trainen heb je niet echt veel aan, gewoon veel interval trainen dan kom je er wel. Iedereen met een normaal lichaam en flink wat doorzettingsvermogen kan die test halen.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:03 schreef nattermann het volgende:
Ik dacht zelf al aan een paar kilometertjes per dag gaan hardlopen (naar het dorp hiernaast, en terug), dit moet toch ook voldoende zijn lijkt me? Hooguit een kilometer of 3 is dat.
Trainen van de spieren kan thuis ook gedaan worden, beetje push-ups enzulks..
Hardlopen is goed voor je uithoudingsvermogen, dus zou ik zeker aanraden.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:03 schreef nattermann het volgende:
Ik dacht zelf al aan een paar kilometertjes per dag gaan hardlopen (naar het dorp hiernaast, en terug), dit moet toch ook voldoende zijn lijkt me? Hooguit een kilometer of 3 is dat.
Trainen van de spieren kan thuis ook gedaan worden, beetje push-ups enzulks..
Erg lastig is het niet, maar zonder enige conditie hebt kun je het wel vergeten, simpel.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:37 schreef Bullebak het volgende:
Elke mongool kan die sporttest halen, jeez.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:16 schreef ScofieldBurrows het volgende:
ik heb aantal vraagjes voor de politie:
1)wanneer krijg je je eerste streepje?
2)wat betekent het eerste streepje eigenlijk?
3)wat verdien je netto als je 1 streepje hebt?
4)wat zijn je taken/functies als je 1 streepje hebt?
5)wanneer krijg je je 2e streepje?
kan iemand ze voor me beantwoorden?
een wat?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:18 schreef ScofieldBurrows het volgende:
bij welk streepje krijg je een Glock...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |