abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47160596
Maar mensen op dancefeesten naaien in de wetenschap dat die dancefeesten (met mega omzet) zonder diezelfde mensen geen bestaansrecht zouden hebben is te smerig voor woorden.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_47160682
Dat zal mij eerlijk gezegd aan mijn reet roesten

De regels omtrent het gebruik van harddrugs zijn een ieder die zich hieraan schuldig maakt bekend.
Niet miepen dus als je een keer gepakt wordt!

Don't do the crime if you can't do the time..!
pi_47161793
ACAB . Oeee hij slikt een XTC-pil, oppakken die vent!!!!!!
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_47161839
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:06 schreef cultheld het volgende:
ACAB . Oeee hij slikt een XTC-pil, oppakken die vent!!!!!!
pi_47609382
ik heb 2 vraagjes:
1)stel je wil werken bij de skotoe.. kan je dan kiezen of je een scooterskotoe wordt of een fietsskotoe?
ik zie weleens politie op scooters rijden, kan je daarvoor kiezen of wordt dat toegewezen?

2)wanneer krijg je een streepje erbij op je schouders?
pi_47610229
Je kan er voor kiezen, maar pas wanneer je klaar bent met opleiding en je chef het met je keuze eens is.

Wanneer je een streepje erbij krijgt is afhankelijk van welke opleiding je doet.
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_47625448
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:44 schreef willem1234 het volgende:
Hoi,

ik ben net nieuw op deze site kwas aan et google en kwam hier terecht.

Ik heb inmiddels gesolliciteerd voor niveau 5, en ze twijfelde daar of ik er wel voor geschikt was.

Ik kreeg het aanbod om niveau 4 te gaan doen. Maar ik weet niet of ik dit moet gaan doen. Ik doe nu een technische HBO opleiding maar dat zint me niet echt.

Ik weet alleen niet als ik nu niveau 4 ga doen, ga ik dan niet onder mijn niveau werken. Kheb Havo gedaan.

Misschien zijn er hier wat mensen die tips kunnen geven of ik het wel of niet moet gaan doen. En waarom

Groeten Willem
Heb ook havo gedaan en doe nu niveau 3 Intelligentie zat wel goed op de keuring maar qua competentie's kwam ik tussen niveau 3 en 4 uit en is dus niveau 3 geworden. Heb er absoluut geen spijt van en heb er vertrouwen in dat als je het in je hebt en je laat het zien je ook echt wel door kan groeien ook al begin je op een wat lager niveau. Of je ook bereid bent dit te doen is een afweging die je zelf moet maken.
pi_47636870
kan iemand mij het verschil tussen de niveaus uitleggen en ook de bijbehorende salarisverschillen aangeven?
  donderdag 27 september 2007 @ 17:40:20 #109
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_53521580
Ik kick dit topic

Tijdje geleden gesolliciteerd bij de politie (korps limburg-noord), en heb vandaag de uitnodiging gekregen voor een selectie-onderzoek met onder andere een sporttest.

Mijn vraag: hebben jullie getraind voor deze sporttest? Het gaat om een hindernisbaan die binnen 3 minuten afgelegd moet worden, en mijn conditie ligt ergens ver onder nul
Heb 10 oktober die test, kan hem mogelijk ook uitstellen.
Tics van je petten.
pi_53521696
quote:
Op donderdag 27 september 2007 17:40 schreef nattermann het volgende:
Ik kick dit topic

Tijdje geleden gesolliciteerd bij de politie (korps limburg-noord), en heb vandaag de uitnodiging gekregen voor een selectie-onderzoek met onder andere een sporttest.

Mijn vraag: hebben jullie getraind voor deze sporttest? Het gaat om een hindernisbaan die binnen 3 minuten afgelegd moet worden, en mijn conditie ligt ergens ver onder nul
Heb 10 oktober die test, kan hem mogelijk ook uitstellen.
Zonder training is die hindernisbaan best klote. Conditie is niet eens het belangrijkste. De verzuring in benen en armen is het ergste. Dus ik zou je zeker aanraden de sportschool in te trekken. Echt geen 5 dagen in de week, maar 2 dagen in de week is denk ik wel nodig als je 0 conditie hebt.

Tien oktober is wat kort dag als je geen basis conditie hebt, maar als je even fanatiek tekeer gaat moet het mogelijk zijn..
  donderdag 27 september 2007 @ 18:03:04 #111
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_53522051
Ik dacht zelf al aan een paar kilometertjes per dag gaan hardlopen (naar het dorp hiernaast, en terug), dit moet toch ook voldoende zijn lijkt me? Hooguit een kilometer of 3 is dat.

Trainen van de spieren kan thuis ook gedaan worden, beetje push-ups enzulks..
Tics van je petten.
pi_53522187
quote:
Op donderdag 27 september 2007 18:03 schreef nattermann het volgende:
Ik dacht zelf al aan een paar kilometertjes per dag gaan hardlopen (naar het dorp hiernaast, en terug), dit moet toch ook voldoende zijn lijkt me? Hooguit een kilometer of 3 is dat.

Spieren trainen heb je niet echt veel aan, gewoon veel interval trainen dan kom je er wel. Iedereen met een normaal lichaam en flink wat doorzettingsvermogen kan die test halen.
pi_53522817
quote:
Op donderdag 27 september 2007 18:03 schreef nattermann het volgende:

Hardlopen is goed voor je uithoudingsvermogen, dus zou ik zeker aanraden.
Push-ups en squats kan ik ook aanraden, vooral de squats, omdat je benen waarschijnlijk het snelst verzuren.
pi_53522833
Elke mongool kan die sporttest halen, jeez.
Geef mij maar Amsterdam
pi_53523221
quote:
Op donderdag 27 september 2007 18:37 schreef Bullebak het volgende:
Elke mongool kan die sporttest halen, jeez.
Erg lastig is het niet, maar zonder enige conditie hebt kun je het wel vergeten, simpel.

Je hoeft geen topatleet te zijn, maar je moet ook niet instorten na een stukje sprinten etc.
pi_53532791
18 Oktober de test, had hem afgelopen vrijdag officieel maar vanwege omstandigheden ging dat niet door. Heb er zin in!
Zo niet.. dan toch!
pi_53532959
tvp
Ik zeg: Leipe Shit Ouwe!!!
pi_53535073
Die test is echt te makkelijk
  vrijdag 28 september 2007 @ 12:23:41 #119
191763 r.liong
Kiem Foei & Janet
pi_53540916
Ja...dat merken wij als simpele burgers. Agenten van tegenwoordig zijn net watjes in mijn ogen. Sterker nog ik heb het gevoel dat het tegenwoordig veredelde maatchappelijke werkers zijn ipv echte orde handhavers. Dus ga gerust zo door met deze opleiding want veel aanzien heeft het allang niet meer i.m.o.
verpachten & verpachten
pi_53549019
Politie school schijnt niet al te best te zijn heb ik gehoord, regelmatig moeten er leraren "geleend" worden van andere scholen, en je doet heel erg veel op de computer heb ik opgevangen van een kennis. Of dit klopt is natuurlijk een 2e:)
pi_53636135
ik heb aantal vraagjes voor de politie:

1)wanneer krijg je je eerste streepje?
2)wat betekent het eerste streepje eigenlijk?
3)wat verdien je netto als je 1 streepje hebt?
4)wat zijn je taken/functies als je 1 streepje hebt?
5)wanneer krijg je je 2e streepje?

kan iemand ze voor me beantwoorden?
pi_53636296
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 11:16 schreef ScofieldBurrows het volgende:
ik heb aantal vraagjes voor de politie:

1)wanneer krijg je je eerste streepje?
2)wat betekent het eerste streepje eigenlijk?
3)wat verdien je netto als je 1 streepje hebt?
4)wat zijn je taken/functies als je 1 streepje hebt?
5)wanneer krijg je je 2e streepje?

kan iemand ze voor me beantwoorden?

1) als je je eerste schooldag erop hebt zitten.
2) Dat je adspirant bent
3) Dat verschilt per regio + vorige werkervaring.
4) Dat ligt eraan welk niveau je doet en hoe ver je bent met je opleiding.
5) Sommige krijgen hun 2e streepje niet en krijgen gelijk 4 strepen. Sommige krijgen wel hun 2e streepje (dan ben je surveillant) en dat is volgens mij na anderhalf jaar.
pi_53641889
bij welk streepje krijg je een Glock...
pi_53641937
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 15:18 schreef ScofieldBurrows het volgende:
bij welk streepje krijg je een Glock...
een wat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')