abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45572994
Ben nu bezig met de sollicitatieprocedure. Heb nu bijna 4 weken geleden mijn sollicitatiebrief de deur uit gedaan, en het duurt mij nogal te lang dus ik ga aan het eind v/d week bellen als ik nog niets heb gehoord
Zo niet.. dan toch!
pi_45581136
Heb geduld

Voor vragen kunt u zich ook uiteraard tot mij wenden!
pi_45581500
vraag, hoelang heb jij gewacht voordat je reactie had?
Zo niet.. dan toch!
pi_45581738
Euh..
Ik denk ongeveer een paar weken (3 ofzo?) voordat ik opgeroepen werd voor de keuringsdagen..
Het kan overigens ook iets langer hebben geduurd, weet het namelijk niet exact meer.. (het is alweer meer dan 2.5 jaar geleden namelijk)
pi_45581981
Allright, ik wacht nu 4 weken. Mij is verteld dat je eerst een uitnodiging krijgt voor een informatie bijeenkomst en dat je daarna pas voor de keuring moet.
Zo niet.. dan toch!
pi_45582816
Bij mij was de informatiebijeenkomst op de dag van de keuring zelf.
pi_45583105
Oke maar ik neem aan dat je die informatie niet op het keuringsinstituut hebt gekregen?
Zo niet.. dan toch!
pi_45583316
quote:
Op maandag 22 januari 2007 16:37 schreef NrSiX het volgende:
Oke maar ik neem aan dat je die informatie niet op het keuringsinstituut hebt gekregen?
Jawel!

's Ochtends informatiepraatje, uurtje daarna begonnen de toetsen etc.
  maandag 22 januari 2007 @ 16:44:12 #59
14827 Kogando
Modelprutser
pi_45583335
Ik doe niveau 4, het is niet moeilijk en ik heb de sportkeuring gehaald zonder voorbereiding. Mijn opleiding begint nu tegen het eind te lopen dus het zit er voor mij grotendeels op. Hoewel ik sommige dingen bij de politie minder leuk vind heb ik er geen spijt van gehad om te solliciteren en heb ik het, zeker tijdens de werkperioden, prima naar mijn zin.

Het minst leuk vind ik precies datzelfde waar de burger ook over klaagt; vreemde prioriteiten en onbenullige bekeuringen. Het leukst vind ik de afwisseling van het werk, spannende zaken, goed opsporingswerk en aanhoudingen, spoedritten, hulpverlening bij mensen in nood, etc.

Voordat ik er werkte had ik wel verwacht dat er inderdaad wel wat NSB'ers rondlopen, maar dat valt echt mee. Bijna alle collega's proberen gewoon hun werk echt goed te doen en de reden dat dit op de burgers soms zo niet overkomt ligt dus niet zozeer aan de politie, maar veel meer aan de makers van het beleid.

Dat je wel gepakt wordt met 10km/u te hard, maar er 'niets' aan je fietsendiefstal wordt gedaan is voor alle executieve politiemensen ook een doorn in het oog. Maarja, het beleid wordt in Den Haag bedacht, niet op straat.

Maargoed, zeker als je eerst kantoorwerk hebt gedaan zal je merken hoe snel de werkdagen voorbij vliegen. En dat is echt heel relaxed.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_45583590
Klinkt goed Kogando! Mooie reactie
Zo niet.. dan toch!
pi_45603249
quote:
Op maandag 22 januari 2007 16:44 schreef Kogando het volgende:
Ik doe niveau 4, echt heel relaxed.
Jaa man, ik heb er ook echt zin in. Ik ga denk ik wel even mezelf op beter conditie werken voor de zekerheid e.d

pi_45609013
Check.

Vorig jaar niveau 5 gesolliciteerd in Utrecht. Na de keuringen, waar een redelijk positief rapport uit kwam, uiteindelijk toch afgewezen. Men twijfelde en dus volgde een afwijzing.

Toch maar een HBO-opleiding gedaan, bleek wat te ver onder mijn niveau (heb VWO gedaan) voor iets wat niet bepaald mijn roeping was (bij een opleiding waar je echt mee verder wil zal je je daar toch iets sneller overheen zetten).

Nu gaan er drie brieven de deur uit: twee voor niveau 5 (naar Utrecht en Brabant Z-O) en één voor niveau 4 (Rotterdam-Rijnmond).

Wens me maar succes .
pi_45609144
Suc6, laat maar weten hoe het afloopt
Zo niet.. dan toch!
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:24:18 #64
14827 Kogando
Modelprutser
pi_45609193
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:20 schreef Sloggi het volgende:
Check.

Vorig jaar niveau 5 gesolliciteerd in Utrecht. Na de keuringen, waar een redelijk positief rapport uit kwam, uiteindelijk toch afgewezen. Men twijfelde en dus volgde een afwijzing.

Toch maar een HBO-opleiding gedaan, bleek wat te ver onder mijn niveau (heb VWO gedaan) voor iets wat niet bepaald mijn roeping was (bij een opleiding waar je echt mee verder wil zal je je daar toch iets sneller overheen zetten).

Nu gaan er drie brieven de deur uit: twee voor niveau 5 (naar Utrecht en Brabant Z-O) en één voor niveau 4 (Rotterdam-Rijnmond).

Wens me maar succes .
Succes. Omdat je VWO hebt gedaan kan je overigens wel om meer salaris vragen dan je standaard krijgt. En wat betreft die keuring; gewoon vertellen wat ze willen horen.
pi_45610950
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:24 schreef Kogando het volgende:

[..]

Succes. Omdat je VWO hebt gedaan kan je overigens wel om meer salaris vragen dan je standaard krijgt. En wat betreft die keuring; gewoon vertellen wat ze willen horen.
Hoe bedoel je? De keuringen hoef ik in ieder geval niet opnieuw te doorlopen, mijn CCM-rapportage is nog anderhalf jaar geldig.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:06:25 #66
14827 Kogando
Modelprutser
pi_45611021
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:04 schreef Sloggi het volgende:
Hoe bedoel je? De keuringen hoef ik in ieder geval niet opnieuw te doorlopen, mijn CCM-rapportage is nog anderhalf jaar geldig.
Oh, dacht dat je die opnieuw ging doen omdat ze twijfelde.
pi_45611179
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:06 schreef Kogando het volgende:

[..]

Oh, dacht dat je die opnieuw ging doen omdat ze twijfelde.
Als het korps het wil doe ik ze graag opnieuw, maar als ze me zo aan willen nemen (al is het niveau 4 in RR), dan zeg ik daar natuurlijk geen nee tegen .
pi_45723067
Woohoo, bericht ontvangen. Ze hebben mijn gegevens doorverzonden aan een politiekoprs.
pi_45723986
Was dit topic vergeten haha maar ik heb inmiddels ook bericht gehad afgelopen woensdag.
Ik heb toch maar gebeld met werving & selectie, na wat wachten werd ik eindelijk doorverbonden met de goede afdeling. Aldaar kreeg ik een mevrouw aan de lijn die net binnen kwam, hun secretaresse was ziek vandaar dat er nogal veel brieven waren blijven liggen.
Ze heeft even gekeken tussen alle brieven en vondt ook die van mij, heeft er naar gekeken en hij is goedgekeurd! Krijg binnenkort een uitnodiging voor in informatiebijeenkomst, en daarna krijg ik te horen wanneer ik gekeurd moet worden.

Een stap dichterbij
Zo niet.. dan toch!
pi_45724264
succes aan allen!
pi_45724479
Als je geen vrouw of crimin.....allochtoon bent hoef je het niet te proberen kan ik uit eigen ervaring vertellen.

Ja, of je moet voor 800 euro per maand 's ochtends vroeg je bed uit willen. Dus op niveau 2 beginnen
pi_45724522
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 14:01 schreef Marruk het volgende:
Als je geen vrouw of crimin.....allochtoon bent hoef je het niet te proberen kan ik uit eigen ervaring vertellen.

Ja, of je moet voor 800 euro per maand 's ochtends vroeg je bed uit willen. Dus op niveau 2 beginnen
In de tijd dat ik solliciteerde was dat niet zo
pi_45724706
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 14:01 schreef Marruk het volgende:

Sja, racistjes kunnen ze sowieso niet gebruiken.
pi_45730016
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 14:10 schreef gelly het volgende:

[..]

Sja, racistjes kunnen ze sowieso niet gebruiken.
Nope, maar het wordt wel moeilijk door dezelfde reden afgewezen te worden bij de politie en kmar. Dikke fuck you naar die gasten verantwoordelijk dus
pi_45730044
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 17:47 schreef Marruk het volgende:

[..]

Nope, maar het wordt wel moeilijk door dezelfde reden afgewezen te worden bij de politie en kmar. Dikke fuck you naar die gasten verantwoordelijk dus
Ik denk dat het iets met je mentaliteit en persoonlijkheid te maken heeft.
pi_45730102
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 17:48 schreef gelly het volgende:

[..]

jaloezie en afgunst is a bitch
pi_45737250
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 17:48 schreef gelly het volgende:

[..]

Ach ja, dat doe je op fok, conclusies trekken terwijl je er helemaal niets van af weet. En ja, ook ik maak mij daar geregeld schuldig aan.
pi_45859515

[ Bericht 45% gewijzigd door Jasza op 31-01-2007 20:02:53 ]
  woensdag 31 januari 2007 @ 20:03:43 #79
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_45860734
Je kunt hier ook es kijken: http://forum.infopolitie.nl
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_46692104
quote:
Op maandag 22 januari 2007 11:02 schreef NrSiX het volgende:
Ben nu bezig met de sollicitatieprocedure. Heb nu bijna 4 weken geleden mijn sollicitatiebrief de deur uit gedaan, en het duurt mij nogal te lang dus ik ga aan het eind v/d week bellen als ik nog niets heb gehoord
zeg gewoon dat je allochtoon bent, dan krijg je versnelde procedure.. ze zoeken namelijk meer allochtonen..
  maandag 26 februari 2007 @ 13:50:47 #81
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_46693278
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:16 schreef Christiano25 het volgende:

[..]

zeg gewoon dat je allochtoon bent, dan krijg je versnelde procedure.. ze zoeken namelijk meer allochtonen..
Of zeg gewoon dat je opa fout was in de oorlog, dan hoef je niet eens verder te solliciteren en krijg je meteen een hoog salaris omdat het in je bloed zit mensen te naaien.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  maandag 26 februari 2007 @ 14:01:43 #82
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_46693696
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 13:41 schreef NrSiX het volgende:

Een stap dichterbij
Een stap dichterbij om mensen te bekeuren die met hun voeten op het bankje zitten, een broodje eten in de metro, jassen afpakken van pubers, met 30 graden in de zon in je leren pakkie mensen laseren die 2km te hard rijden.

hmm jij liever dan ik
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_46696875
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:01 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Een stap dichterbij om mensen te bekeuren die met hun voeten op het bankje zitten, een broodje eten in de metro, jassen afpakken van pubers, met 30 graden in de zon in je leren pakkie mensen laseren die 2km te hard rijden.

hmm jij liever dan ik
Net of dat het enige is wat de politie doet
Van al het bovenstaande dat jij hier opsomt heb ik met mijn 2.5 jarige politie ervaring nog nooit hoeven doen.
Ik heb nog nooit 1 snelheidscontrole met de laser gedaan..

Wel gave drugsacties gedaan op de wallen, drugsacties gedaan bij dance festivals (sensation bijv.), achtervolgingen gehad, burgeracties op zakkenrollers, aanhouding van een verkrachter op heterdaad!

Na mijn opleiding lekker solliciteren naar de nationale recherche
Ik heb het prima naar mijn zin!
  maandag 26 februari 2007 @ 17:20:00 #84
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_46700420
De verkeerspolitie is toch een volledig andere divisie tegenwoordig, of heb ik dat verkeerd begrepen?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_46712038
Jep!
Is meestal binnen de korpsen een aparte afdeling, daarnaast heb je dan nog het KLPD verkeersdienst wat de landelijke verkeerspolitie is.
pi_46716966
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb geen eergevoel en ambitie, ik word landverrader bij de politie!
Kun je hier nomineren voor de domste opmerking per topic?
  maandag 26 februari 2007 @ 23:35:57 #87
14827 Kogando
Modelprutser
pi_46717753
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:34 schreef kevin85 het volgende:Net of dat het enige is wat de politie doet
Gelukkig hoef je als diender niet veel zulk werk te doen. Ik schaam me echter wel voor het beleid wat er in Nederland gevoerd wordt. Als je aangifte doet van fietsendiefstal liggen de brieven waarin staat dat er geen onderzoek komt al klaar. Maar als je 10km te hard langs een flitspaal rijdt ben je 100% zeker dat er een bekeuring komt.

Wat het werken bij de politie betreft heb je niet zoveel last van de flitsgekte. Maar ik moet zeggen dat ik er niet trots op ben. Het veroorzaakt veel schade aan het imago van de politie. Ben benieuwd wanneer ze dat nou eens inzien daar in Den Haag.
pi_46718535
Tjah..
Het is absoluut ook niet mijn ding..
Echter, die flitspalen staan er nu eenmaal en ik associeer het niet bepaald met politiewerk, dat mensen dat wel doen met bermsnurkers vind ik wel jammer..
Immers, het heeft niet te maken met politiewerk, het zitten in een flitsauto..

Dat zoiets schade verooorzaakt vind ik daarom ook jammer, maar ook niet meer dan dat!
Ik kan mijn werk altijd prima 'verdedigen' naar mensen die ik spreek, de meeste zijn altijd heel enthousiast!
  dinsdag 27 februari 2007 @ 08:54:47 #89
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_46722886
quote:
Op maandag 26 februari 2007 23:57 schreef kevin85 het volgende:

Ik kan mijn werk altijd prima 'verdedigen' naar mensen die ik spreek, de meeste zijn altijd heel enthousiast!
Het zijn de agenten zelf ook niet die het probleem zijn maar jullie leidinggevenden zouden eens een pak slaag moeten krijgen om de juiste prioriteiten te stellen.
Het is van den gekke dat je in dezelfde krant leest dat er een winkelier voor de zoveelste keer is overvallen en dit keer is neergeschoten en op bijna dezelfde pagina lees je dat er een vrouw wordt bekeurd voor het eten van een broodje in de metro.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  maandag 5 maart 2007 @ 13:44:08 #90
171443 willem1234
Niveau 4 of 5
pi_46938906
Hoi,

ik ben net nieuw op deze site kwas aan et google en kwam hier terecht.

Ik heb inmiddels gesolliciteerd voor niveau 5, en ze twijfelde daar of ik er wel voor geschikt was.

Ik kreeg het aanbod om niveau 4 te gaan doen. Maar ik weet niet of ik dit moet gaan doen. Ik doe nu een technische HBO opleiding maar dat zint me niet echt.

Ik weet alleen niet als ik nu niveau 4 ga doen, ga ik dan niet onder mijn niveau werken. Kheb Havo gedaan.

Misschien zijn er hier wat mensen die tips kunnen geven of ik het wel of niet moet gaan doen. En waarom

Groeten Willem
pi_46939268
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:34 schreef kevin85 het volgende:
Wel gave drugsacties gedaan op de wallen,
Het is me een partij stoer!

2 minuten later staan die kankernegers er weer net zo hard rommel te verkopen en mensen lastig te vallen. 1x in de 3 maanden zo'n actie. Grandioos hoor

krijgt je ego tenminste weer een boost.
pi_46939300
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:55 schreef Octaafdebolle het volgende:

[..]

2 minuten later staan die kankernegers er weer net zo hard rommel te verkopen en mensen lastig te vallen. 1x in de 3 maanden zo'n actie. Grandioos hoor

held dat je bent!
pi_46939501
hoezo held?

Geef eens een uitleg waarom dat niet fatsoenlijker wordt aangepakt dan?
pi_46939623
Beste stuurlui staan aan wal he
pi_46939640
Politiewerk lijkt me best wel wat. Maar er lopen zoveel simpele figuren rond (en ik ken d'r best wel wat die nu in de opleiding zitten, die gasten ken je alles wijs maken) bovendien heb ik zwaar negatieve ervaringen vooral met de politie in onze hoofdstad. Ze verdrinken in de ellende waardoor ze niet meer weten tegen wie ze nou normaal moeten doen en wie ze aan moeten pakken.

vooral die kankerstillen mogen sterven. Die krijgen gewoon een carte blanche. Je zou denken dat het in Nederland niet gebeurde maar dat zijn gewoon halve criminelen.

En ja het zal best dat de beste stuurlui aan wal staan. Waarom worden die negers niet gewoon elke dag opgepakt?
Die bullshit wordt gewoon getollereerd. kennis/maat van me werkt op de Nieuwmarkt. Het is huilen met de pet op.
  maandag 5 maart 2007 @ 14:06:52 #96
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_46939674
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:55 schreef Octaafdebolle het volgende:

[..]

Zou je in het vervolg SVP normaal willen reageren. Kanker is geen bijvoeglijk naamwoord.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_46940207
quote:
Op maandag 5 maart 2007 14:05 schreef Octaafdebolle het volgende:
Politiewerk lijkt me best wel wat. Maar er lopen zoveel simpele figuren rond (en ik ken d'r best wel wat die nu in de opleiding zitten, die gasten ken je alles wijs maken) bovendien heb ik zwaar negatieve ervaringen vooral met de politie in onze hoofdstad. Ze verdrinken in de ellende waardoor ze niet meer weten tegen wie ze nou normaal moeten doen en wie ze aan moeten pakken.

vooral die kankerstillen mogen sterven. Die krijgen gewoon een carte blanche. Je zou denken dat het in Nederland niet gebeurde maar dat zijn gewoon halve criminelen.

En ja het zal best dat de beste stuurlui aan wal staan. Waarom worden die negers niet gewoon elke dag opgepakt?
Die bullshit wordt gewoon getollereerd. kennis/maat van me werkt op de Nieuwmarkt. Het is huilen met de pet op.

Verder bestaat bureau Nieuwmarkt niet meer.
Er zit nog wel een onderdeel van de politie daar, maar daar heb ik niet een al te hoge pet van op.
Daarbij zit er nogal een verschil in niveau als je kijkt naar de mensen die in opleiding zitten.
Ik weet niet welke mensen jij kent maar ik heb daar wel een beeld bij.

Tevens worden die negers elke dag opgepakt, najah.. vrijwel iedere dag.
Drugsacties zijn overigens niet gericht op de nepdopers of de junks, dan probeer je de échte dealers te vegen, en die zie je vervolgens dan een tijdje niet meer.
pi_47157242
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:34 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Net of dat het enige is wat de politie doet
Van al het bovenstaande dat jij hier opsomt heb ik met mijn 2.5 jarige politie ervaring nog nooit hoeven doen.
Ik heb nog nooit 1 snelheidscontrole met de laser gedaan..

Wel gave drugsacties gedaan op de wallen, drugsacties gedaan bij dance festivals (sensation bijv.), achtervolgingen gehad, burgeracties op zakkenrollers, aanhouding van een verkrachter op heterdaad!

Na mijn opleiding lekker solliciteren naar de nationale recherche
Ik heb het prima naar mijn zin!
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 11 maart 2007 @ 16:36:03 #99
167723 sanni
Acima de seu
pi_47158926
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 18:23 schreef XiChico het volgende:

Wie zit er op de politieschool, of is inmiddels werkzaam bij de politie & kan er wat meer over vertellen..
het lijkt namelijk allemaal wel heel simpel maar wat ik hoor is de selectieprocedure nog best lastig. Lichamelijk kan ik me er wel op voorbereiden (3x per weer sportschool) maar hoe zit het verder?

Zgn. grappige opmerkingen mogen uiteraard achterwege blijven.
Volgens mij is sinds 1990 de eis om agent te worden erg versoepelt om meer mensen binnen
te krijgen en wat ik op straat zie lopen stelt mij teleur omdat het vaak van die 'kinderen' zijn
die van huis uit al geen overwicht hebben. Maar goed, ik hoop dat jij een beetje 'mans'bent en
niet zo een 'doosje' dat agent wil worden omdat "ze iets aan de maatschappij wil bijdragen"
pi_47160556
quote:
Op zondag 11 maart 2007 15:53 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ach..
Het werk is wel geweldig leuk
En er nog voor betaald krijgen ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')