Je bedoeld de hindernisbaan? Wat is bij jullie de max. tijd? Of is er geen tijd waarbinnen je em gedaan moest hebben?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:05 schreef nattermann het volgende:
Zo, net terug van het CCM in Apeldoorn. Eerste testdag (deel A) goed doorlopen, sporttest in 3.09 gehaald![]()
Ja, die hindernisbaan is datquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:06 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je bedoeld de hindernisbaan? Wat is bij jullie de max. tijd? Of is er geen tijd waarbinnen je em gedaan moest hebben?
kan je wat meer over je eerste testdag vertellen? ik moet volgende week heenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:05 schreef nattermann het volgende:
Zo, net terug van het CCM in Apeldoorn. Eerste testdag (deel A) goed doorlopen, sporttest in 3.09 gehaald![]()
Kwam vanmorgen om 08.30 daar aan, aangemeld, en de groep met mensen werd in 2 groepen gesplitst. De eerste groep ging eerst een computertest maken, daarna de sporttest en de tweede groep precies andersom.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:15 schreef NrSiX het volgende:
[..]
kan je wat meer over je eerste testdag vertellen? ik moet volgende week heenWat heb je allemaal gehad etc?
quote:A B C D ..
A A A A ..
E
A is dus het goede antwoord.
Er was nog een test, maar die kon onze groep niet maken omdat er iets in het netwerk kapot was. Deze mag ik dus op testdag 2 makenquote:1 2 4 8 ..
8 9 8 9 ..
16
8 is dus het goede antwoord
Dankjequote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:30 schreef nattermann het volgende:
[..]
Kwam vanmorgen om 08.30 daar aan, aangemeld, en de groep met mensen werd in 2 groepen gesplitst. De eerste groep ging eerst een computertest maken, daarna de sporttest en de tweede groep precies andersom.
Ik begon dus als eerste met de computertest, om smiddags na de lunch de sporttest te gaan doen. Deze computertest hield in:Test van je taalvaardigheid Een test waarbij je een reeks met letters kreeg (waar een logica in zat), en die reeks moet jij dan aanvullen
Denk daarbij aan zoiets:
[..]Een test waarbij je een reeks met cijfers kreeg, waar iets van een wiskundige logica in zit, en die jij vervolgens moet aanvullen.
Denk hierbij aan zoiets:
[..]
Er was nog een test, maar die kon onze groep niet maken omdat er iets in het netwerk kapot was. Deze mag ik dus op testdag 2 maken
De sporttest:
Hierbij moet je 5 ronde's van een parcours binnen een bepaalde tijd afleggen. Onderschat dit absoluut niet! Trainen is zeker aan te raden!
Heb je de test zelf al gedaan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:33 schreef sjimz het volgende:
Ach die hindernis baan is makkelijk te doen, vroeger moesten we nog de shuttle run doen
echt zo'n politie-opmerking, past puik in dit topic!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:12 schreef crossover het volgende:
Alle kleuters die denken grappig te zijn mogen buiten gaan spelen
twijfel ook vooral over t hbo of wo niveau... (wt t wo is n kleine kans) maar de inhoudelijke verschillen tussen de opleidingen worden me op de site niet echt duidelijk. Las wel ergens dat je gewoon kunt solliciteren en dat zij je dan aanraden wat t beste bij je past, dus denk dat ik maar gewoon voor de hbo ga.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:36 schreef NrSiX het volgende:
Je kan dan wel solliciteren op hbo niveau zover ik weet.. maar daar is wel meer over te vinden op de website
Same here, kom daar ook niet echt wijs uit....quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:11 schreef GlazenKaak het volgende:
Hoi allemaal, even een vraagje. Ik heb vrij slechte ogen, links -4,75 en rechts -2,25. Zijn alle kansen op politiewerk nu voor mij verkeken? Van de site word ik niet veel wijzer
Moet je in Apeldoorn zijn? Zo ja; hoelaat?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:25 schreef NrSiX het volgende:
Morgen de eerste testdag, ben benieuwd =]
Zolang je met bril of lenzen goed zicht hebt is het totaal geen probleem.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:11 schreef GlazenKaak het volgende:
Hoi allemaal, even een vraagje. Ik heb vrij slechte ogen, links -4,75 en rechts -2,25. Zijn alle kansen op politiewerk nu voor mij verkeken? Van de site word ik niet veel wijzer
Verschilt per korps en vaak zelfs per bureau. Zou gewoon even bellen en navraag doen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:46 schreef Bagel het volgende:
o, en nog n vraagje mag je n gezichtspiercing hebben als agent? (t is maar n klein knopje in mn neus, maar bij sommige beroepen wordt hier al moeilijk over gedaan)
Jup ik moet in Apeldoorn zijn, om half 9quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:58 schreef nattermann het volgende:
[..]
Moet je in Apeldoorn zijn? Zo ja; hoelaat?
Ik moet morgen voor mn 2e testdag in Apeldoorn zijn, om 12.30
Succes! Laat even weten hoe het ging.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:11 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Jup ik moet in Apeldoorn zijn, om half 91e testdag.. zie er wel een beetje tegenop, ben net een tijdje uit het ziekenhuis en mijn conditie is niet echt hoog
maja we zullen maar eens laten zien dat we ondanks dat toch doorzettingsvermogen hebben
Mooi.. hoelaat was je klaar, en wanneer krijg je uitslag van IQ-test?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:12 schreef NrSiX het volgende:
DankjeHet ging lekker.. sporttest in 3.11 gehaald.. ik las in sommige reactie's dat deze "makkelijk" te doen was maar ik vond het nog best tegenvallen. Nu heb ik een tijdje niet gesport maar toch
Voor de lunch hebben we nog een toets gedaan op de pc (we begonnen meteen om 9 uur met de sporttest)
die toets omvat hetgeen wat hierboven al was beschreven.. wiskundige logica / letterlogica etc. Na de lunch de taaltoets + M5Q + persoonlijkheids vragenlijst.
Hoe is het gegaan? Ik moet morgen vor de 2e testdag heen in Apeldoorn om 12:30quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:58 schreef nattermann het volgende:
[..]
Moet je in Apeldoorn zijn? Zo ja; hoelaat?
Ik moet morgen voor mn 2e testdag in Apeldoorn zijn, om 12.30
Je moet je lenzen toch uitdoen bij keuring. En dan is het -2 of -2.5 als ik het goed heb. Optie is gewoon je ogen te laten laseren. Als je de rest al gehaald hebt en hierop word afgewezen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zolang je met bril of lenzen goed zicht hebt is het totaal geen probleem.
[..]
Verschilt per korps en vaak zelfs per bureau. Zou gewoon even bellen en navraag doen.
Kan iemand me uitleggen wat deze medische keuring inhoudt, en wat het betrouwbaarheids- en geschiktheidsonderzoek inhoudt?quote:Op basis van de beoordeling van uw selectiedossier, deel ik u mede dat de Regiopolitie Limburg-Noord u vooralsnog - in afwachting van uw beslissing en het verdere verloop van de selectieprocedure - in aanmerking wil laten komen voor een opleidingsplaats op niveau 3 (politiemedewerker).
(...)
Het vervolg van de procedure bestaat uit een medische keuring en -indien u deze medische keuring positief heeft afgesloten- een betrouwbaarheids- en geschiktheidsonderzoek. Daarna zal de definitieve besluitvorming plaatsvinden.
topic lezenquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:06 schreef nattermann het volgende:
Zo, even een kick.
Heb mijn sollicitatieprocedure bij de politie vervolgd, en krijg vandaag de volgende brief thuis:
[..]
Kan iemand me uitleggen wat deze medische keuring inhoudt, en wat het betrouwbaarheids- en geschiktheidsonderzoek inhoudt?
quote:beelz - donderdag 18 januari 2007 @ 18:38
Als je bij de peaulitie wil moet je wel eerst bewijzen dat je een ras NSB'er bent.
De medische keuring houdt in dat ze je aars gaan controleren op maximale penetratiediepte. Alle agenten zijn namelijk homo's en ze willen weten of jij ook geschikt bent voor herenliefde.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:06 schreef nattermann het volgende:
Zo, even een kick.
Heb mijn sollicitatieprocedure bij de politie vervolgd, en krijg vandaag de volgende brief thuis:
[..]
Kan iemand me uitleggen wat deze medische keuring inhoudt, en wat het betrouwbaarheids- en geschiktheidsonderzoek inhoudt?
Dat heeft hij al gehadquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:08 schreef sjimz het volgende:
medische keuring wordt gewoon je lichaam getest op zwakke punten.
Betrouwbaarheids en geschiktheidsonderzoek zal wel het rollenspel zijn, gesprek met een psycholoog en een gesprek met belangrijke mensen uit je korps.
En bij wie ga jij uithuilen als je lieve fietsje is gestolenquote:Op woensdag 5 december 2007 15:03 schreef ASroma het volgende:
A.C.A.B
voor geen goud wordt ik een woutquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb geen eergevoel en ambitie, ik word landverrader bij de politie!
aangeifte doen van een gestolen fietsquote:Op woensdag 5 december 2007 15:17 schreef nattermann het volgende:
[..]
En bij wie ga jij uithuilen als je lieve fietsje is gestolen?
Bij mama?
Alsof je de taaltest door zou komenquote:Op woensdag 5 december 2007 16:57 schreef Hijacking het volgende:
[..]
voor geen goud wordt ik een wout
Beter doe je aangiftequote:Op woensdag 5 december 2007 16:58 schreef Hijacking het volgende:
[..]
aangeifte doen van een gestolen fiets!!
Hoezo niet dan?quote:Op woensdag 5 december 2007 18:29 schreef NrSiX het volgende:
^ lolik ga helaas niet verder in het proces.. jammer maar goed
Als je vacature gewoon met een C schrijft maak je de volgende keer meer kans.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:40 schreef Bagel het volgende:
Zo, ik zal dit topic eens reanimeren!
zijn de mensen die n tijdje terug al die tests hadden gedaan al aan de opleiding begonnen? Ben wel erg benieuwd hoe dat bevalt.
Heb zelf net gesolliciteerd op 2 facatures op niveau 5 (politikundige bachelor) nu maar op de reacties wachten.
uhmmm... deed t met n C :p alleen de F klopte niet! maar t maakt niet uit, want voor niveau 5 en 6 hoef je geen taaltest te doenquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:47 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Als je vacature gewoon met een C schrijft maak je de volgende keer meer kans.
Vet, gefeliciteerd! duurt wel lang zeg, voordat je kunt beginnen!quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:13 schreef nattermann het volgende:
Begin augustus begonnen met keuringen etcetera, en ben aangenomen
21 april begin ik aan de opleiding, niveau 3 in Eindhoven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |