Nee, maar ze doen zo'n onderzoek niet voor niks zou je zeggenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
neuh.. denk 't niet.
Als jij dit bij je intake gewoon zegt, van 'joh, mijn neef heeft een gevangenisstraf gehad en dat kan bij antecedentenonderzoek naar boven komen etc'. dan kunnen zij jou dat meteen zeggen, en het zou me verbazen als ze JOU daardoor af zouden wijzen, door ZIJN fout waar jij NIETS mee te maken hebt, neem ik aan
klopt, maar het is niet alsof hij gewikkeld is in allerlei racistische netwerken en weetikveel wat?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:04 schreef iFries het volgende:
[..]
Nee, maar ze doen zo'n onderzoek niet voor niks zou je zeggen
Nahquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
klopt, maar het is niet alsof hij gewikkeld is in allerlei racistische netwerken en weetikveel wat?![]()
Mooiquote:als hij na die inbraak zijn leven heeft gebeterd 'n all zal 't wel meevallen
kloptquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:12 schreef sander89 het volgende:
Alleen DKDB kan je niv 4 doen helaas bij het KLPD en dit gaat waarschijnlijk ook niet snel veranderen.![]()
Zelf baal ik hier ook van,
Vraag mij alleen een ding af motorbloempje, ben je bewust van wat voor spoor je achterlaat op internet?
Want kom je al zo op 3 forums tegen met hoop info etc.
Helaas lopen er genoeg gekken rond op de wereld en als je een agent word/bent moet je nog meer oppassen met wat je achter laat op het WWW.
ik ga eens kijken wat ze voor me te bieden hebben, Als ik met niveau 3 ook kan doen wat ik wil, dan ben ik tevredenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:12 schreef sander89 het volgende:
Alleen DKDB kan je niv 4 doen helaas bij het KLPD en dit gaat waarschijnlijk ook niet snel veranderen.![]()
Zelf baal ik hier ook van.
Voor motoragent(e) moet je volgens mij ook bij het KLPD niv 4 hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ga eens kijken wat ze voor me te bieden hebben, Als ik met niveau 3 ook kan doen wat ik wil, dan ben ik tevreden![]()
Heb heul de tijd over dit bericht heen gelezenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb overigens donderdag mijn intakegesprek
kloptquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:46 schreef sander89 het volgende:
[..]
Voor motoragent(e) moet je volgens mij ook bij het KLPD niv 4 hebben.![]()
Dus dat kan wel nog 10 jaar duren als je pech heb van begin opleiding tot motoragent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frysk bloed tsjoch op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |