bron teleVaagquote:Geluk
Natasja uit de Gouden Kooi snapt werkelijk helemaal niets van het échte leven (Tel. 16/ 01). Sinds wanneer hangt het geluk van je kinderen af van een buikwandcorrectie, nieuwe borsten en een rijbewijs? Natasja is ervan overtuigd dat ’deze nieuwe mama dan beter voor haar kinderen kan zorgen’. Ze kan beter eens een goed boek gaan lezen, waarin wordt uitgelegd wat kinderen écht hard nodig hebben in de korte tijd dat ze bij jou zijn: aandacht, gezelligheid en liefde en niet te vergeten de lekker ouderwetse drie r’en: rust, reinheid en regelmaat.
Makkum, Anja de Graaf
Miischien hebben hun er wel beelden van, maar het was niet te zien op de streams.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:30 schreef bosb het volgende:
Kom net weer even kijken, hoor huub praten over mast afgebroken.... ZIjn daar beelden van?
ok dank, dacht dat het misschien op streams was geweest ofzo.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Miischien hebben hun er wel beelden van, maar het was niet te zien op de streams.
waar staat dat?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:35 schreef avonne het volgende:
Het was even puzzelen maar er staat
"Veel veranderd door al die cosmetische ingrepen, Natasia?
Kennen je kinderen je nog terug, denk je?"
zit u wel bij de juiste opticien?quote:
kijk nou eens even in de OPquote:
Neh, hangt net een wolkje voor de zon, nu een graad of 24 gok ik.....quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:43 schreef kleinzusje het volgende:
Is het bij jullie ook windstil en bijna 30 graden ?
Ja, ik lag net nog in me bikiniquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:43 schreef kleinzusje het volgende:
Daar zat ik ook aan te denken. Als ze écht naar huis wil moet, zou Huub eigenlijk tegen moeten stemmen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:26 schreef Gert het volgende:
Als Nataasia trouwens écht weg wil, en dit al dan niet subtiel laat doorschemeren, dan verwacht ik natuurlijk van Huub dat hij hier een stokje voor steekt.![]()
Wij leven in verschillende klimaatzones, geloof ik...quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:43 schreef kleinzusje het volgende:
ha ha hahaquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:48 schreef demins het volgende:
[..]
Wij leven in verschillende klimaatzones, geloof ik...
Hier staat de koperen ploert ongenadig hard te schijnen, het verschijnsel wind is enkel bij enkele hoogbejaarden uit eigen ervaring bekend en in de schaduw was het net 50 graden.
Hij kan beter zn duim in een dijk proppenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:51 schreef HiDiHo het volgende:
Ruud de wild(538) is op zoek naar stormfoto's
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:51 schreef kleinzusje het volgende:
ik twijfel of ik me met factor 20 zal insmeren ?
Niet doen! Juist van dit voorjaarszonnetje wordt je poepiebruin!quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:51 schreef kleinzusje het volgende:
ik twijfel of ik me met factor 20 zal insmeren ?
heb je wel airco in je auto ?quote:
Je hebt gelijk, ik doe gewoon eens gek en smeer me in met olie factor 0quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:53 schreef crohntje het volgende:
[..]
Niet doen! Juist van dit voorjaarszonnetje wordt je poepiebruin!![]()
Is je PC kapot ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:56 schreef itsme het volgende:
Bah Ik heb een lekkage in mijn slaapkamer. Dakpan er af
Dat kan nog wel even duren voor dat gemaaktwordt.
ik zet de raampjes wel wagenwijd openquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
heb je wel airco in je auto ?
Krijg je, met zo'n gezellige voetbal clubquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
Huub: ...'ik heb het niet zo op Rotterdammers'
????? OH ?????
Het is dat Huub het zegt hoor, van een ander had ik het niet kunnen hebben.
Hij maakte het wel weer een béétje goed toen hij zei dat het eigenlijk nergens op sloeg.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:08 schreef Sarah-Louise het volgende:
LOL ... Sylvia is net zo gek als Huub. Ze willen ringen uit gaan zoeken en in ondertrouw.
Ik regel de rijst welquote:
zullen wij laten horen SP-AR-TAquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Krijg je, met zo'n gezellige voetbal club![]()
Daar gaat het ook flink tekeer zo te zienquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Leuk spel wat Brian en Huub vanacht speelden. Ik kon helemaal niet pokeren. En nu al een keer op het moeilijkste level 4 tegenspelers weggespeeld![]()
[afbeelding]
1 knopje is genoeg, en dan nog ff url plakkenquote:
je kunt toch net zo goed wachten tot morgen en het dan weer opbouwenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:02 schreef BONG4002 het volgende:
Op S3+4 is nu te zien wat de schade van de storm is, ze zijn nu bezig het puin te ruimen
Dat zijn bretelsquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:59 schreef demins het volgende:
Heeft Natasia nou dat anti-statisch-reepje-wat-aan-auto's-hangt aan haar riem over haar kont hangen?
Misschien beetje onveilig om het zo te laten liggen??? En daarnaast, volgend jaar stormt het misschien weer zo hard, kunnen ze beter nu gelijk iets degelijks bouwen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:03 schreef avonne het volgende:
[..]
je kunt toch net zo goed wachten tot morgen en het dan weer opbouwen
ik begrijp het niet hoor, ze hebben dat toch zo weer overeind gezet ??quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:05 schreef bosb het volgende:
Volgens mij past dat nooit in 1 keer in die container, eers beetje slopen....
Misschien verspeelde moeite, voor die 3 weken dat het nog duurt ....quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ik begrijp het niet hoor, ze hebben dat toch zo weer overeind gezet ??
Misschien iets verstevigen ok
Kunnen ze net zo goed ook het huis meenemenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:08 schreef bosb het volgende:
[..]
Misschien verspeelde moeite, voor die 3 weken dat het nog duurt ....![]()
Ja, wilgo heeft een auto van de zaak meegenomen en gaat haar bretels zometeen aan die takelarm haken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:09 schreef ruby het volgende:
Hey, ik zie één of andere takelwagen. Gaat Natasia eindelijk weg?
ik geloof het niet. De krant moest ingeleverd worden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:08 schreef farceman het volgende:
Heeft natasia die spot prent gezien?
Nee, daar heb je een shovel voor nodigquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:09 schreef ruby het volgende:
Hey, ik zie één of andere takelwagen. Gaat Natasia eindelijk weg?
En een ferme sloopkogel, want het is een sterke vrouw!quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, daar heb je een shovel voor nodig![]()
[afbeelding]
Zei ie er(dit keer) niet bij ' de polulairste bewoner van het huis' ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:15 schreef BONG4002 het volgende:
Huub neemt op met "Hallo met Joep Miljoen!"
Kloptquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zei ie er(dit keer) niet bij ' de polulairste bewoner van het huis' ?
Ik kan dat topic niet vindenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:22 schreef avonne het volgende:
Ik erger me trouwens mateloos aan dit kleine dingetje onderin mijn beeldscherm
en ik doe zo mijn best elke gedachte aan haar te vermijden![]()
[afbeelding]
Ligt niet echt aan jou, hier hapert ie soms ook (omdat veel mensen in het DE forum zitten denk ik)quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:25 schreef ruby het volgende:
Is Fok zo traag of ligt het aan mij?
Als je de streams via de link van HiDiHo volgt..quote:
Die tekening?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:18 schreef avonne het volgende:
Ik vraag me af of Natasia expres zo lelijk getekend is in de Telegraaf om te voorkomen dat ze zegt "wel een mooie tekening van mij"
Ilona en Huub hebben het dus gezien. Vraag me af of ze het nog gaan vertellen
Hidiho is zo "grappig" om zijn livestreams een nieuwe naam te geven ipv "de gouden kooi"quote:
Ow, vandaarquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:28 schreef avonne het volgende:
[..]
Hidiho is zo "grappig" om zijn livestreams een nieuwe naam te geven ipv "de gouden kooi"
en nee, fok is niet traag hier, sinds ik vanmiddag alle temp files heb gewist
krant moest onmiddelijk ingeleverd wordenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je de streams via de link van HiDiHo volgt..
[..]
Die tekening?
Die zal nataasia toch zelf ook wel tegenkomen?
Het was geloof ik wel een grapje bedoeld.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:33 schreef avonne het volgende:
Zoooo, Nena wordt even in de grond getrapt door Nasty
"ze is alleen voor de mooi, er komt geen zinnig woord uit"
waar ze bij staat
Ik hoop dat Nena héél snel een hekel aan haar krijgt
hoezo dat? heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:32 schreef avonne het volgende:
Natasia heeft nog steeds niet door dat Stephan ziichzelf heeft laten wegstemmen.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:12 schreef Lieve het volgende:
Braajen zegt dat als hij poep draai ze dan Bart maar moeten laten draaien ( dj gedoe toch? ) Volgens mij draait hij geen poep, maar is hij poep. Stontvervelende braajen die nu ook nog poep wil draaien?
Ja ik snap er niets van. Al die berichten over storm enzoquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:43 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb de schuttingen er maar uitgehaald, lekker een beetje doorzontuintje van maken vandaag. Pfff, was ook zoooooo warm!quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:18 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ja ik snap er niets van. Al die berichten over storm enzo
Onzin!quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:19 schreef Lieve het volgende:
Waar GAAT dat gesprek tussen die twee over? Heb vandaag niet gekeken, maar ik kan het niet volgen hoor?
Volgens mij zijn ze verliefd.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Onzin!
Dat ze iets niet kan zeggen ofzo en dat ze blijft.
Zij vertelt dat ze verliefd is op iemand achter.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:19 schreef Lieve het volgende:
Waar GAAT dat gesprek tussen die twee over? Heb vandaag niet gekeken, maar ik kan het niet volgen hoor?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze verliefd.
Maar wie op wie weet ik niet.
Oh, het is een outstander, zegt ze.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:23 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Zij vertelt dat ze verliefd is op iemand achter.
Hij vertelt dat hij verliefd is op de kapster.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:23 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Huub en Syl zijn verliefd, ik heb even teruggevrevrivreerd
Leuk voor Wilgo.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:23 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Zij vertelt dat ze verliefd is op iemand achter.
Hij vertelt dat hij verliefd is op de kapster.
....krijgt nu waarschijnlijk een hartaanval als hij naar de streams kijktquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:32 schreef IkWeetNiets het volgende:
de rij-instructeur.....
Ad Rem!quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:32 schreef IkWeetNiets het volgende:
de rij-instructeur.....
Die snap ik nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:31 schreef pullup het volgende:
Metastasia denk dat het geholpen heeft dat ze hartverscheurend heeft moeten huilen om Bart in het huis te houden en is het nu ook van plan om dat te doen als Nathanael wil vertrekken![]()
Is wederzijds zegt ze.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:33 schreef pullup het volgende:
[..]
....krijgt nu waarschijnlijk een hartaanval als hij naar de streams kijkt
Weten de bloedjes al dat ze een nieuwe oppasser krijgen? Want mama nasty ass moet nog zooooooveeeeeel verbouwen aan zichzelf!quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:32 schreef IkWeetNiets het volgende:
de rij-instructeur.....
Maak me nu eens niet blij met een dooie mus!quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:47 schreef mootie het volgende:
Busje! Ze komen dr halen!
ik denk dat ik maar weer eens een paar dagen streamstop doe.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jezus, wat is dat mens druk ! .... ze wordt steeds vrolijker als ze iemand af kan zeiken. Wat heb ik toch een hekel aan haar
Wat betekend dat?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:11 schreef Leandra het volgende:
BGP....
rooie3 ... iets minder erg,joh ! ... het is hier zelfs véél en véél leukerquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hier lezen is iets minder erg dan haar horen![]()
Legde het weer eens verkeerd uit.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:12 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
rooie3 ... iets minder erg,joh ! ... het is hier zelfs véél en véél leuker
Tears in Heaven van Eric 'Slowhand' Claptonquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:24 schreef partyyboyy het volgende:
van wie is dat nummer ook alweer wat Nena speelt?
Gokje zonder streams: Tears in Heaven van Eric Claptonquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:24 schreef partyyboyy het volgende:
van wie is dat nummer ook alweer wat Nena speelt?
LOL, hoe weet je datquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gokje zonder streams: Tears in Heaven van Eric Clapton
dankjequote:Op donderdag 18 januari 2007 19:25 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Tears in Heaven van Eric 'Slowhand' Clapton
Geschreven na de dood van zijn zoontje .. prachtig nummer!
heeft ze een joint gehad van 'achter'?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:30 schreef rooie3 het volgende:
Hup Nena weer plat.
Nog vaker een joint nemen meid.
Geschreven nadat ie high as a kyte on coke z'n zoontje op 14 hoog uit het raam had laten kruipen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:25 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Tears in Heaven van Eric 'Slowhand' Clapton
Geschreven na de dood van zijn zoontje .. prachtig nummer!
Ja vannacht.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:31 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
heeft ze een joint gehad van 'achter'?
Hello doess ..... Het kind van 4,5 was bij zijn moeder toen het uit raam viel van de 53ste (!!) verdieping en Eric Clapton was niet eens in de buurt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:32 schreef doesss het volgende:
[..]
Geschreven nadat ie high as a kyte on coke z'n zoontje op 14 hoog uit het raam had laten kruipen.![]()
by the way: hello![]()
Is niet wat ik gehoord heb.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Hello doess ..... Het kind van 4,5 was bij zijn moeder toen het uit raam viel van de 53ste (!!) verdieping en Eric Clapton was niet eens in de buurt.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:44 schreef mootie het volgende:
wow.......... http://www.mamjo.com/index.php?option=com_smf&Itemid=26&topic=82651.0
Idd, al vanaf het begin niet.... zo irritant.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:44 schreef rooie3 het volgende:
Wat zijn die Bart en Lesley toch verliefd zeg.
Ze kunnen geen eens fatsoenlijk met elkaar praten.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:44 schreef mootie het volgende:
wow.......... http://www.mamjo.com/index.php?option=com_smf&Itemid=26&topic=82651.0
verkeerde topic, sorryquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:57 schreef Day het volgende:
Kunnen de posts over de uitzending in het daarvoor bestemde topic?
oh ze zei het al eerder? dat heb ik even gemist..ze zei het net dan ook op de loopband met dr hand over dr microfoon.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:11 schreef Missy_1974 het volgende:
wij hebben het letterlijk op de streams gehoord, ik heb het ook hier gepost volgens mij 2 pagina's terug oid, was een gesprek tussen natas en NL
wilgo is gek als hij dit negeert, want kwam uit natas der eigen mond, dus niet eens een roddel.
ik weet niet wie het is, iemand van achter werd er gezegd
dit zei ze letterlijkquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:35 schreef Missy_1974 het volgende:
Natas: mijne is out of reach, maar het is er wel van beide kanten, ik wist het niet maar hoorde het, en toen ging ik er op letten, het is al anderhalve maand
ze had het toch over de rijinstructeur ???quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:11 schreef Missy_1974 het volgende:
wij hebben het letterlijk op de streams gehoord, ik heb het ook hier gepost volgens mij 2 pagina's terug oid, was een gesprek tussen natas en NL
wilgo is gek als hij dit negeert, want kwam uit natas der eigen mond, dus niet eens een roddel.
Wilgo moet het weten....maar hoe? Hij moet echt weg bij haarquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:11 schreef Missy_1974 het volgende:
heb steeds meer het gevoel dat we bedonderd worden.quote:
zoiets van WAT EEN NEP ZOOIquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
heb steeds meer het gevoel dat we bedonderd worden.
Dat gedoe achter steeds,Nena vannacht weer.
Al die aparte verhaallijnen.
Ik krijg er steeds meer een raar gevoel bij.![]()
Ja zoiets.quote:
Over 5 minuten gaan ze allebei draaien en dan moet er gestemd worden door de bewoners.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:27 schreef tipsch het volgende:
heeft brian de dj avond al gekregen eigenlijk?
Nee moeten ze nog voor stemmen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:27 schreef tipsch het volgende:
heeft brian de dj avond al gekregen eigenlijk?
aha, thx!quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:30 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Over 5 minuten gaan ze allebei draaien en dan moet er gestemd worden door de bewoners.
Dit is het geluid dat bij de meest flauwe atractie van de kermis te horen is. Je wil dit toch niet op een feest ten gehore brengen? Dit is echt bagger hoor ( sorry, dit hoor ik zelfs! )quote:
Haha, is het ook, was grapjequote:Op donderdag 18 januari 2007 21:12 schreef Lieve het volgende:
[..]
Dit is het geluid dat bij de meest flauwe atractie van de kermis te horen is. Je wil dit toch niet op een feest ten gehore brengen? Dit is echt bagger hoor ( sorry, dit hoor ik zelfs! )
stuur huub nog wat kaartjes ofzo, ze mogen alleen tussen brian en bart kiezenquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:08 schreef Lieve het volgende:
Wie mag er gaan draaien??? H U U B ! ! Dat zou wel zo eerlijk zijn, na het pokeren. Hij is de meest populaire bewoner. Dat deed het in het verleden altijd zo goed dat.... het pay back time is.
H U U B mag gaan draaien. Ruilt voor een pokertoernooi en Iedereen is blij ( die natasja hoeven we niet mee te rekenen, huisdieren stemmen niet meer mee!)
Ach mss gaat Bart (als ie gaat) in een hele foute club draaien, dan valt het niet zo opquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:17 schreef partyyboyy het volgende:
Wat een verschrikkelijke grafherrie....hier verneuk je dus echt iemand's avond mee als ze dit gaan draaien. De beste meneer van de uitgaansgelegenheid zal zichzelf ook kapotschamen.
Ken je hem van draaien? Waarom mocht hij eigenlijk niet meedoen? Dit is toch niet iets voor amateurtjes?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:15 schreef BONG4002 het volgende:
Wel jammer dat NL niet meedoet aan de competitie, ik vind hem een erg sterke DJ en zijn smaak m.b.t. house/dance muziek is meesterlijk goed
En dan NU...........DJ BRAINquote:
Heeft hij vanavond wel gedaan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:20 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ken je hem van draaien? Waarom mocht hij eigenlijk niet meedoen? Dit is toch niet iets voor amateurtjes?
Ik heb medelijden met de lichtman. Die MOET naar deze bagger luisteren en er dan zelf maar een feest van proberen te maken? Alleen?
ik mag satan niet, maar hij zeikt tenminste niet over oneerlijk enzo. Dat moet ik hem toch nageven. Misschien komt dat doordat de alcohol zijn basisdenkvaardigheid wat heeft aangetast ?
Heb hem alleen in DGK weleens zien/horen draaien en klonk best goed, verder luisterde hij ook veel zelfgekozen plaatjes/nummertjes op de PC (in de tijd toen ie nog vaak op kantoor zat) en dat klonk echt lekkerquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:20 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ken je hem van draaien? Waarom mocht hij eigenlijk niet meedoen? Dit is toch niet iets voor amateurtjes?
Ik heb medelijden met de lichtman. Die MOET naar deze bagger luisteren en er dan zelf maar een feest van proberen te maken? Alleen?
ik mag satan niet, maar hij zeikt tenminste niet over oneerlijk enzo. Dat moet ik hem toch nageven. Misschien komt dat doordat de alcohol zijn basisdenkvaardigheid wat heeft aangetast ?
Mja, toch wel iets beter dan Bartquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:22 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind dit van Brian zo mogelijk nog ergere herrie en aan de gezichten te zien vind de rest dat ook. Nu weer een toegankelijker deuntje...
Zeker nog steeds stoned?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:24 schreef rooie3 het volgende:
En Nena gaat weer plat.
Nou ik ga nog effe 10 minuten spelletje doen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:31 schreef BONG4002 het volgende:
NL mag ook gaan draaien volgens mij
Ja daaaag.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:33 schreef Lieve het volgende:
Oke, lot beslist! Laat satanael maar gaan.
( sorry, eerlijk is eerlijk.)
opzekerquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:34 schreef yellowfirst het volgende:
NL is wel de beste....
Meer respect, je meerdere erkennen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:34 schreef Lieve het volgende:
hoe ziet jaloers eruit? Kijk naar Bart. ZO ziet jaloers erui!
Klopt, en dat hoor je ook duidelijkquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:36 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ja, maar die heeft ook al wat jaartjes ervaring he![]()
ik zie een heel ander hoofdquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:34 schreef Lieve het volgende:
hoe ziet jaloers eruit? Kijk naar Bart. ZO ziet jaloers erui!
Valt wel mee volgens mij en ik denk dat hij blijer is als hij niet hoeft als dan dat hij wel moet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:37 schreef yellowfirst het volgende:
Die Bart, wel lachen maar niet blij zijn...![]()
heb jij al gedronken dan? Iets teveel ben ik bangquote:
ik ben nuchter.. ik zie nu wel een Sylvia die een beetje overmoedig wordtquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:40 schreef Lieve het volgende:
[..]
heb jij al gedronken dan? Iets teveel ben ik bang![]()
moet je niet doen, dan ga je rare dingen zien hoor
![]()
Daar word straks weer over geluldquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:42 schreef Kinga het volgende:
Sylvia gaat lekker los op die takke herrie.
Deed zij niet go-go dansen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:42 schreef Myriam1978 het volgende:
Sylvia heeft een heel vulgaire manier van dansen... ik kan er niet naar kijken, plaatsvervangende schaamte.![]()
eerlijk gezegd ...het lijkt op dat tirolerpakje van rikquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:38 schreef Yvet_te het volgende:
omg..wat heeft sylvia aan...:s
ik vind het in elk geval echt heel lelijk..zondequote:Op donderdag 18 januari 2007 21:44 schreef snetje het volgende:
[..]
eerlijk gezegd ...het lijkt op dat tirolerpakje van rik![]()
zit wat in ... maar mij lijkt het zó leuk dat één van de twee, helemaal aan de dunne van de zenuwen, op een vreselijke manier af gaat in de Zebralounge !! Of is dit té erg misschien?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:44 schreef Lieve het volgende:
Maar even zonder gekheid, ze zijn er echt nog niet aan toe, bart of braajen. Dat moet je niet willen. Laat dan satan maar gaan.
Het ziet er idd erg naar uit.quote:
Ze zullen wel flink geholpen worden door de huis-dj, ze zijn gek als ze zoveel risico gaan lopen op een afknapper.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:44 schreef Lieve het volgende:
Maar even zonder gekheid, ze zijn er echt nog niet aan toe, bart of braajen. Dat moet je niet willen. Laat dan satan maar gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |