....krijgt nu waarschijnlijk een hartaanval als hij naar de streams kijktquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:32 schreef IkWeetNiets het volgende:
de rij-instructeur.....
Ad Rem!quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:32 schreef IkWeetNiets het volgende:
de rij-instructeur.....
Die snap ik nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:31 schreef pullup het volgende:
Metastasia denk dat het geholpen heeft dat ze hartverscheurend heeft moeten huilen om Bart in het huis te houden en is het nu ook van plan om dat te doen als Nathanael wil vertrekken![]()
Is wederzijds zegt ze.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:33 schreef pullup het volgende:
[..]
....krijgt nu waarschijnlijk een hartaanval als hij naar de streams kijkt
Weten de bloedjes al dat ze een nieuwe oppasser krijgen? Want mama nasty ass moet nog zooooooveeeeeel verbouwen aan zichzelf!quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:32 schreef IkWeetNiets het volgende:
de rij-instructeur.....
Maak me nu eens niet blij met een dooie mus!quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:47 schreef mootie het volgende:
Busje! Ze komen dr halen!
ik denk dat ik maar weer eens een paar dagen streamstop doe.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jezus, wat is dat mens druk ! .... ze wordt steeds vrolijker als ze iemand af kan zeiken. Wat heb ik toch een hekel aan haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |