Het was geloof ik wel een grapje bedoeld.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:33 schreef avonne het volgende:
Zoooo, Nena wordt even in de grond getrapt door Nasty
"ze is alleen voor de mooi, er komt geen zinnig woord uit"
waar ze bij staat
Ik hoop dat Nena héél snel een hekel aan haar krijgt
hoezo dat? heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:32 schreef avonne het volgende:
Natasia heeft nog steeds niet door dat Stephan ziichzelf heeft laten wegstemmen.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:12 schreef Lieve het volgende:
Braajen zegt dat als hij poep draai ze dan Bart maar moeten laten draaien ( dj gedoe toch? ) Volgens mij draait hij geen poep, maar is hij poep. Stontvervelende braajen die nu ook nog poep wil draaien?
Ja ik snap er niets van. Al die berichten over storm enzoquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:43 schreef kleinzusje het volgende:
Is het bij jullie ook windstil en bijna 30 graden ?
Ik heb de schuttingen er maar uitgehaald, lekker een beetje doorzontuintje van maken vandaag. Pfff, was ook zoooooo warm!quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:18 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ja ik snap er niets van. Al die berichten over storm enzo
Onzin!quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:19 schreef Lieve het volgende:
Waar GAAT dat gesprek tussen die twee over? Heb vandaag niet gekeken, maar ik kan het niet volgen hoor?
Volgens mij zijn ze verliefd.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Onzin!
Dat ze iets niet kan zeggen ofzo en dat ze blijft.
Zij vertelt dat ze verliefd is op iemand achter.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:19 schreef Lieve het volgende:
Waar GAAT dat gesprek tussen die twee over? Heb vandaag niet gekeken, maar ik kan het niet volgen hoor?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze verliefd.
Maar wie op wie weet ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |