Het was geloof ik wel een grapje bedoeld.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:33 schreef avonne het volgende:
Zoooo, Nena wordt even in de grond getrapt door Nasty
"ze is alleen voor de mooi, er komt geen zinnig woord uit"
waar ze bij staat
Ik hoop dat Nena héél snel een hekel aan haar krijgt
hoezo dat? heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:32 schreef avonne het volgende:
Natasia heeft nog steeds niet door dat Stephan ziichzelf heeft laten wegstemmen.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:12 schreef Lieve het volgende:
Braajen zegt dat als hij poep draai ze dan Bart maar moeten laten draaien ( dj gedoe toch? ) Volgens mij draait hij geen poep, maar is hij poep. Stontvervelende braajen die nu ook nog poep wil draaien?
Ja ik snap er niets van. Al die berichten over storm enzoquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:43 schreef kleinzusje het volgende:
Is het bij jullie ook windstil en bijna 30 graden ?
Ik heb de schuttingen er maar uitgehaald, lekker een beetje doorzontuintje van maken vandaag. Pfff, was ook zoooooo warm!quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:18 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ja ik snap er niets van. Al die berichten over storm enzo
Onzin!quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:19 schreef Lieve het volgende:
Waar GAAT dat gesprek tussen die twee over? Heb vandaag niet gekeken, maar ik kan het niet volgen hoor?
Volgens mij zijn ze verliefd.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Onzin!
Dat ze iets niet kan zeggen ofzo en dat ze blijft.
Zij vertelt dat ze verliefd is op iemand achter.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:19 schreef Lieve het volgende:
Waar GAAT dat gesprek tussen die twee over? Heb vandaag niet gekeken, maar ik kan het niet volgen hoor?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze verliefd.
Maar wie op wie weet ik niet.
Oh, het is een outstander, zegt ze.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:23 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Zij vertelt dat ze verliefd is op iemand achter.
Hij vertelt dat hij verliefd is op de kapster.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:23 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Huub en Syl zijn verliefd, ik heb even teruggevrevrivreerd
Leuk voor Wilgo.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:23 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Zij vertelt dat ze verliefd is op iemand achter.
Hij vertelt dat hij verliefd is op de kapster.
....krijgt nu waarschijnlijk een hartaanval als hij naar de streams kijktquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:32 schreef IkWeetNiets het volgende:
de rij-instructeur.....
Ad Rem!quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:32 schreef IkWeetNiets het volgende:
de rij-instructeur.....
Die snap ik nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:31 schreef pullup het volgende:
Metastasia denk dat het geholpen heeft dat ze hartverscheurend heeft moeten huilen om Bart in het huis te houden en is het nu ook van plan om dat te doen als Nathanael wil vertrekken![]()
Is wederzijds zegt ze.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:33 schreef pullup het volgende:
[..]
....krijgt nu waarschijnlijk een hartaanval als hij naar de streams kijkt
Weten de bloedjes al dat ze een nieuwe oppasser krijgen? Want mama nasty ass moet nog zooooooveeeeeel verbouwen aan zichzelf!quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:32 schreef IkWeetNiets het volgende:
de rij-instructeur.....
Maak me nu eens niet blij met een dooie mus!quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:47 schreef mootie het volgende:
Busje! Ze komen dr halen!
ik denk dat ik maar weer eens een paar dagen streamstop doe.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jezus, wat is dat mens druk ! .... ze wordt steeds vrolijker als ze iemand af kan zeiken. Wat heb ik toch een hekel aan haar
Wat betekend dat?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:11 schreef Leandra het volgende:
BGP....
rooie3 ... iets minder erg,joh ! ... het is hier zelfs véél en véél leukerquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hier lezen is iets minder erg dan haar horen![]()
Legde het weer eens verkeerd uit.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:12 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
rooie3 ... iets minder erg,joh ! ... het is hier zelfs véél en véél leuker
Tears in Heaven van Eric 'Slowhand' Claptonquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:24 schreef partyyboyy het volgende:
van wie is dat nummer ook alweer wat Nena speelt?
Gokje zonder streams: Tears in Heaven van Eric Claptonquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:24 schreef partyyboyy het volgende:
van wie is dat nummer ook alweer wat Nena speelt?
LOL, hoe weet je datquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gokje zonder streams: Tears in Heaven van Eric Clapton
dankjequote:Op donderdag 18 januari 2007 19:25 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Tears in Heaven van Eric 'Slowhand' Clapton
Geschreven na de dood van zijn zoontje .. prachtig nummer!
heeft ze een joint gehad van 'achter'?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:30 schreef rooie3 het volgende:
Hup Nena weer plat.
Nog vaker een joint nemen meid.
Geschreven nadat ie high as a kyte on coke z'n zoontje op 14 hoog uit het raam had laten kruipen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:25 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Tears in Heaven van Eric 'Slowhand' Clapton
Geschreven na de dood van zijn zoontje .. prachtig nummer!
Ja vannacht.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:31 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
heeft ze een joint gehad van 'achter'?
Hello doess ..... Het kind van 4,5 was bij zijn moeder toen het uit raam viel van de 53ste (!!) verdieping en Eric Clapton was niet eens in de buurt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:32 schreef doesss het volgende:
[..]
Geschreven nadat ie high as a kyte on coke z'n zoontje op 14 hoog uit het raam had laten kruipen.![]()
by the way: hello![]()
Is niet wat ik gehoord heb.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Hello doess ..... Het kind van 4,5 was bij zijn moeder toen het uit raam viel van de 53ste (!!) verdieping en Eric Clapton was niet eens in de buurt.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:44 schreef mootie het volgende:
wow.......... http://www.mamjo.com/index.php?option=com_smf&Itemid=26&topic=82651.0
Idd, al vanaf het begin niet.... zo irritant.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:44 schreef rooie3 het volgende:
Wat zijn die Bart en Lesley toch verliefd zeg.
Ze kunnen geen eens fatsoenlijk met elkaar praten.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:44 schreef mootie het volgende:
wow.......... http://www.mamjo.com/index.php?option=com_smf&Itemid=26&topic=82651.0
verkeerde topic, sorryquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:57 schreef Day het volgende:
Kunnen de posts over de uitzending in het daarvoor bestemde topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |