1 knopje is genoeg, en dan nog ff url plakkenquote:
je kunt toch net zo goed wachten tot morgen en het dan weer opbouwenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:02 schreef BONG4002 het volgende:
Op S3+4 is nu te zien wat de schade van de storm is, ze zijn nu bezig het puin te ruimen
Dat zijn bretelsquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:59 schreef demins het volgende:
Heeft Natasia nou dat anti-statisch-reepje-wat-aan-auto's-hangt aan haar riem over haar kont hangen?
Misschien beetje onveilig om het zo te laten liggen??? En daarnaast, volgend jaar stormt het misschien weer zo hard, kunnen ze beter nu gelijk iets degelijks bouwen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:03 schreef avonne het volgende:
[..]
je kunt toch net zo goed wachten tot morgen en het dan weer opbouwen
ik begrijp het niet hoor, ze hebben dat toch zo weer overeind gezet ??quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:05 schreef bosb het volgende:
Volgens mij past dat nooit in 1 keer in die container, eers beetje slopen....
Misschien verspeelde moeite, voor die 3 weken dat het nog duurt ....quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ik begrijp het niet hoor, ze hebben dat toch zo weer overeind gezet ??
Misschien iets verstevigen ok
Kunnen ze net zo goed ook het huis meenemenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:08 schreef bosb het volgende:
[..]
Misschien verspeelde moeite, voor die 3 weken dat het nog duurt ....![]()
Ja, wilgo heeft een auto van de zaak meegenomen en gaat haar bretels zometeen aan die takelarm haken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:09 schreef ruby het volgende:
Hey, ik zie één of andere takelwagen. Gaat Natasia eindelijk weg?
ik geloof het niet. De krant moest ingeleverd worden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:08 schreef farceman het volgende:
Heeft natasia die spot prent gezien?
Nee, daar heb je een shovel voor nodigquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:09 schreef ruby het volgende:
Hey, ik zie één of andere takelwagen. Gaat Natasia eindelijk weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |