Dit is het geluid dat bij de meest flauwe atractie van de kermis te horen is. Je wil dit toch niet op een feest ten gehore brengen? Dit is echt bagger hoor ( sorry, dit hoor ik zelfs! )quote:
Haha, is het ook, was grapjequote:Op donderdag 18 januari 2007 21:12 schreef Lieve het volgende:
[..]
Dit is het geluid dat bij de meest flauwe atractie van de kermis te horen is. Je wil dit toch niet op een feest ten gehore brengen? Dit is echt bagger hoor ( sorry, dit hoor ik zelfs! )
stuur huub nog wat kaartjes ofzo, ze mogen alleen tussen brian en bart kiezenquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:08 schreef Lieve het volgende:
Wie mag er gaan draaien??? H U U B ! ! Dat zou wel zo eerlijk zijn, na het pokeren. Hij is de meest populaire bewoner. Dat deed het in het verleden altijd zo goed dat.... het pay back time is.
H U U B mag gaan draaien. Ruilt voor een pokertoernooi en Iedereen is blij ( die natasja hoeven we niet mee te rekenen, huisdieren stemmen niet meer mee!)
Ach mss gaat Bart (als ie gaat) in een hele foute club draaien, dan valt het niet zo opquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:17 schreef partyyboyy het volgende:
Wat een verschrikkelijke grafherrie....hier verneuk je dus echt iemand's avond mee als ze dit gaan draaien. De beste meneer van de uitgaansgelegenheid zal zichzelf ook kapotschamen.
Ken je hem van draaien? Waarom mocht hij eigenlijk niet meedoen? Dit is toch niet iets voor amateurtjes?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:15 schreef BONG4002 het volgende:
Wel jammer dat NL niet meedoet aan de competitie, ik vind hem een erg sterke DJ en zijn smaak m.b.t. house/dance muziek is meesterlijk goed
En dan NU...........DJ BRAINquote:
Heeft hij vanavond wel gedaan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:20 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ken je hem van draaien? Waarom mocht hij eigenlijk niet meedoen? Dit is toch niet iets voor amateurtjes?
Ik heb medelijden met de lichtman. Die MOET naar deze bagger luisteren en er dan zelf maar een feest van proberen te maken? Alleen?
ik mag satan niet, maar hij zeikt tenminste niet over oneerlijk enzo. Dat moet ik hem toch nageven. Misschien komt dat doordat de alcohol zijn basisdenkvaardigheid wat heeft aangetast ?
Heb hem alleen in DGK weleens zien/horen draaien en klonk best goed, verder luisterde hij ook veel zelfgekozen plaatjes/nummertjes op de PC (in de tijd toen ie nog vaak op kantoor zat) en dat klonk echt lekkerquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:20 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ken je hem van draaien? Waarom mocht hij eigenlijk niet meedoen? Dit is toch niet iets voor amateurtjes?
Ik heb medelijden met de lichtman. Die MOET naar deze bagger luisteren en er dan zelf maar een feest van proberen te maken? Alleen?
ik mag satan niet, maar hij zeikt tenminste niet over oneerlijk enzo. Dat moet ik hem toch nageven. Misschien komt dat doordat de alcohol zijn basisdenkvaardigheid wat heeft aangetast ?
Mja, toch wel iets beter dan Bartquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:22 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind dit van Brian zo mogelijk nog ergere herrie en aan de gezichten te zien vind de rest dat ook. Nu weer een toegankelijker deuntje...
Zeker nog steeds stoned?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:24 schreef rooie3 het volgende:
En Nena gaat weer plat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |