Nou ik ga nog effe 10 minuten spelletje doen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:31 schreef BONG4002 het volgende:
NL mag ook gaan draaien volgens mij
Ja daaaag.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:33 schreef Lieve het volgende:
Oke, lot beslist! Laat satanael maar gaan.
( sorry, eerlijk is eerlijk.)
opzekerquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:34 schreef yellowfirst het volgende:
NL is wel de beste....
Meer respect, je meerdere erkennen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:34 schreef Lieve het volgende:
hoe ziet jaloers eruit? Kijk naar Bart. ZO ziet jaloers erui!
Klopt, en dat hoor je ook duidelijkquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:36 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ja, maar die heeft ook al wat jaartjes ervaring he![]()
ik zie een heel ander hoofdquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:34 schreef Lieve het volgende:
hoe ziet jaloers eruit? Kijk naar Bart. ZO ziet jaloers erui!
Valt wel mee volgens mij en ik denk dat hij blijer is als hij niet hoeft als dan dat hij wel moet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:37 schreef yellowfirst het volgende:
Die Bart, wel lachen maar niet blij zijn...![]()
heb jij al gedronken dan? Iets teveel ben ik bangquote:
ik ben nuchter.. ik zie nu wel een Sylvia die een beetje overmoedig wordtquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:40 schreef Lieve het volgende:
[..]
heb jij al gedronken dan? Iets teveel ben ik bang![]()
moet je niet doen, dan ga je rare dingen zien hoor
![]()
Daar word straks weer over geluldquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:42 schreef Kinga het volgende:
Sylvia gaat lekker los op die takke herrie.
Deed zij niet go-go dansen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:42 schreef Myriam1978 het volgende:
Sylvia heeft een heel vulgaire manier van dansen... ik kan er niet naar kijken, plaatsvervangende schaamte.![]()
eerlijk gezegd ...het lijkt op dat tirolerpakje van rikquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:38 schreef Yvet_te het volgende:
omg..wat heeft sylvia aan...:s
ik vind het in elk geval echt heel lelijk..zondequote:Op donderdag 18 januari 2007 21:44 schreef snetje het volgende:
[..]
eerlijk gezegd ...het lijkt op dat tirolerpakje van rik![]()
zit wat in ... maar mij lijkt het zó leuk dat één van de twee, helemaal aan de dunne van de zenuwen, op een vreselijke manier af gaat in de Zebralounge !! Of is dit té erg misschien?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:44 schreef Lieve het volgende:
Maar even zonder gekheid, ze zijn er echt nog niet aan toe, bart of braajen. Dat moet je niet willen. Laat dan satan maar gaan.
Het ziet er idd erg naar uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |